Manglende notifikationer - dataindsamling

Mangler der noget herinde, eller vil du have lavet ændringer? Så er det her du skal brokke dig.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Manglende notifikationer - dataindsamling

Indlægaf kidkomb » 14. dec 2017, 12:13

Her til formiddag/tidlig eftermiddag har jeg ikke fået en eneste like-notifikation til trods for adskillige likes.
Jeg har fået en notifikation om et grønt kort. Men ingen like-notifiktationer.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Manglende notifikationer - dataindsamling

Indlægaf dgd2007 » 18. jan 2018, 08:26

I går fik jeg en masse likes for det samme indlæg inden for et kort tidsrum, så det var ret nemt at tælle notifikationerne Billede

Resultat: 17 likes og 15 notifikationer. :) Jeg tror ikke rigtig, der er noget system i det.
0
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Manglende notifikationer - dataindsamling

Indlægaf Lurende Peber » 8. maj 2018, 20:25

I viewtopic.php?p=659470#p659400 her til aften, er der dukket 2 likes op, som ikke viser sig under “klokken”
0
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4496
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Manglende notifikationer - dataindsamling

Indlægaf Panton » 20. maj 2018, 19:01

Det har i længe været galt hos mig. Jeg har her sidst fået ti likes i en tråd om hvem er ældst, kun en viser sig i oversigten. Det er tit sådan og har undret mig over det
1
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20415
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43828

Re: Manglende notifikationer - dataindsamling

Indlægaf paint » 20. maj 2018, 22:39

Jeg får notifikationer på indlæg. Men det fremgår kun af oversigten - ikke på indlægget :gruble:
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9488
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7809

Re: Manglende notifikationer - dataindsamling

Indlægaf Sophies-mor » 29. maj 2018, 15:34

Jeg har fået likes, der ikke vises i notifikationer.
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Manglende notifikationer - dataindsamling

Indlægaf dgd2007 » 29. maj 2018, 15:39

paint skrev:Jeg får notifikationer på indlæg. Men det fremgår kun af oversigten - ikke på indlægget :gruble:

Måske fordi vedkommende har liket ved en fejltagelse og så slettet det igen?
0
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20415
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43828

Re: Manglende notifikationer - dataindsamling

Indlægaf paint » 29. maj 2018, 17:38

dgd2007 skrev:
paint skrev:Jeg får notifikationer på indlæg. Men det fremgår kun af oversigten - ikke på indlægget :gruble:

Måske fordi vedkommende har liket ved en fejltagelse og så slettet det igen?


:shock:
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Manglende notifikationer - dataindsamling

Indlægaf dgd2007 » 23. aug 2018, 10:51

95% sikker på at jeg havde en mærkelig oplevelse for lidt siden ... :)
Fra notifikationslisten havde jeg tidligere klikket ind på en note om at bruger A havde liket indlæg X.
Næste gang jeg gik på, stod denne note igen som ny/uset, så jeg tænkte det var underligt, men klikkede på den igen ... og det nye var så at bruger B havde liket det samme indlæg. :gruble:

De 5% usikkerhed skyldes at selvom jeg ikke mener det var tilfældet, kan det jo være det ikke var en ny tab jeg havde åbnet, men en jeg allerede havde været ind på, så noten ikke var markeret som læst, og der så bare tilfældigvis var kommet et nyt like fra bruger B for det samme indlæg (som jeg så ikke har fået en note om). :gruble: :gruble: :)
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Manglende notifikationer - dataindsamling

Indlægaf kidkomb » 23. aug 2018, 11:47

dgd2007 skrev:95% sikker på at jeg havde en mærkelig oplevelse for lidt siden ... :)
Fra notifikationslisten havde jeg tidligere klikket ind på en note om at bruger A havde liket indlæg X.
Næste gang jeg gik på, stod denne note igen som ny/uset, så jeg tænkte det var underligt, men klikkede på den igen ... og det nye var så at bruger B havde liket det samme indlæg. :gruble:

De 5% usikkerhed skyldes at selvom jeg ikke mener det var tilfældet, kan det jo være det ikke var en ny tab jeg havde åbnet, men en jeg allerede havde været ind på, så noten ikke var markeret som læst, og der så bare tilfældigvis var kommet et nyt like fra bruger B for det samme indlæg (som jeg så ikke har fået en note om). :gruble: :gruble: :)

Det kan være når en bruger liker et indlæg og kommer til at like det igen. Så "unlikes" indlægget.
Hvis jeg kommer til det, så liker jeg som regel 3. gang, for at mit like skal stå ved indlægget og ikke kun som en notifikation hos indlægsforfatteren.
-Hvis jeg ellers har forstået tingene korrekt.
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Manglende notifikationer - dataindsamling

Indlægaf dgd2007 » 24. aug 2018, 22:38

kidkomb skrev:Det kan være når en bruger liker et indlæg og kommer til at like det igen. Så "unlikes" indlægget.
Hvis jeg kommer til det, så liker jeg som regel 3. gang, for at mit like skal stå ved indlægget og ikke kun som en notifikation hos indlægsforfatteren.
-Hvis jeg ellers har forstået tingene korrekt.

Det er rigtigt nok - men så tror jeg man får ny notifikation, ikke at den gamle (brugte) bliver aktiv igen.
Men vi kan da prøve det. Jeg gør det lige med dit indlæg ovenfor. :)
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Manglende notifikationer - dataindsamling

Indlægaf kidkomb » 25. aug 2018, 06:03

dgd2007 skrev:
kidkomb skrev:Det kan være når en bruger liker et indlæg og kommer til at like det igen. Så "unlikes" indlægget.
Hvis jeg kommer til det, så liker jeg som regel 3. gang, for at mit like skal stå ved indlægget og ikke kun som en notifikation hos indlægsforfatteren.
-Hvis jeg ellers har forstået tingene korrekt.

Det er rigtigt nok - men så tror jeg man får ny notifikation, ikke at den gamle (brugte) bliver aktiv igen.
Men vi kan da prøve det. Jeg gør det lige med dit indlæg ovenfor. :)

Jeg har fået notifikation om at du har citeret mig, men ikke en eneste om at du har liket :lol:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Manglende notifikationer - dataindsamling

Indlægaf kidkomb » 25. aug 2018, 06:04

Confucius skrev:Det sker dagligt, at jeg får nogle likes i et indlæg, som aldrig kommer til at fremgå af notifikationerne. Tit får jeg måske én notifikation om at et bestemt indlæg har fået et like, og når jeg så går ind og kigger på indlægget, er der måske 7 likes, selvom der var 0 sidste gang.

I gennemsnit får jeg kun notifikationer om 1/3-2/3 af mine modtagne likes.

Det er lidt irriterende, at man ikke kan gøre som på Facebook, og trykke på hjertet i indlægget/holde curseren over hjertet, og så se en oversigt over alle dem, der har liket.

Det kan man da også på pc? Eller misforstår hvad jeg du mener?
Jeg kan ikke se hvem der har liket på telefon, men på pc kan jeg holde cursoren over tallet/hjertet og se hvem der har liket.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Manglende notifikationer - dataindsamling

Indlægaf kidkomb » 25. aug 2018, 06:34

Confucius skrev:
kidkomb skrev:
Confucius skrev:Det sker dagligt, at jeg får nogle likes i et indlæg, som aldrig kommer til at fremgå af notifikationerne. Tit får jeg måske én notifikation om at et bestemt indlæg har fået et like, og når jeg så går ind og kigger på indlægget, er der måske 7 likes, selvom der var 0 sidste gang.

I gennemsnit får jeg kun notifikationer om 1/3-2/3 af mine modtagne likes.

Det er lidt irriterende, at man ikke kan gøre som på Facebook, og trykke på hjertet i indlægget/holde curseren over hjertet, og så se en oversigt over alle dem, der har liket.

Det kan man da også på pc? Eller misforstår hvad jeg du mener?
Jeg kan ikke se hvem der har liket på telefon, men på pc kan jeg holde cursoren over tallet/hjertet og se hvem der har liket.


Det kan jeg ikke herinde, og har aldrig kunne. Jeg er kun på fra min pc. Hvis jeg holder cursoren over hjertet, sker der intet. Hvis jeg trykker på hjertet, giver jeg bare mig selv et like. Tryk nr. 2 fjerner liket igen.

Dét er mystisk. Jeg ved at jeg er langt fra den eneste som kan det.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Manglende notifikationer - dataindsamling

Indlægaf Lurende Peber » 25. aug 2018, 06:46

Confucius skrev:
kidkomb skrev:
Confucius skrev:
kidkomb skrev:
Confucius skrev:Det sker dagligt, at jeg får nogle likes i et indlæg, som aldrig kommer til at fremgå af notifikationerne. Tit får jeg måske én notifikation om at et bestemt indlæg har fået et like, og når jeg så går ind og kigger på indlægget, er der måske 7 likes, selvom der var 0 sidste gang.

I gennemsnit får jeg kun notifikationer om 1/3-2/3 af mine modtagne likes.

Det er lidt irriterende, at man ikke kan gøre som på Facebook, og trykke på hjertet i indlægget/holde curseren over hjertet, og så se en oversigt over alle dem, der har liket.

Det kan man da også på pc? Eller misforstår hvad jeg du mener?
Jeg kan ikke se hvem der har liket på telefon, men på pc kan jeg holde cursoren over tallet/hjertet og se hvem der har liket.


Det kan jeg ikke herinde, og har aldrig kunne. Jeg er kun på fra min pc. Hvis jeg holder cursoren over hjertet, sker der intet. Hvis jeg trykker på hjertet, giver jeg bare mig selv et like. Tryk nr. 2 fjerner liket igen.

Dét er mystisk. Jeg ved at jeg er langt fra den eneste som kan det.


Jeg bruger primært Microsoft Edge, men har lige testet det på Chrome, og der virker det heller ikke.

Er det ikke tallet, cursoren skal stilles på? (Jeg er på mobilen nu, så kan ikke teste)
1
Registreret Gammel Gris :gris:

Tilbage til "Forslag til forbedringer"