Manglende notifikationer - dataindsamling

Mangler der noget herinde, eller vil du have lavet ændringer? Så er det her du skal brokke dig.
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Manglende notifikationer - dataindsamling

Indlægaf Lurende Peber » 19. okt 2015, 13:17

Til ovenstående. Hvis der er flere likes for et indlæg, siden sidst jeg loggede ind, så får jeg også kun 1 notifikation. Men alle er nævnt. Det synes jeg egentligt er ganske fikst.

Og så skiftede siden. Ovenstående rettes til omstående.
0
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36688

Re: Manglende notifikationer - dataindsamling

Indlægaf Daine » 19. okt 2015, 13:23

Ultraviolet skrev:
Jeg oplever det tit, men nu har jeg endelig en jeg kan udfylde der ikke bliver for svævende i tidspunktangivelserne.

- Hvilken type notifikation (likes/kort/quote/pb/tags)?
Like

- Hvilket indlæg det drejer sig om (link)?
viewtopic.php?p=38007#p38007

- Var du online eller offline da du burde have modtaget notifikationen?
Online

- Hvad er den seneste notifikation du har modtaget (som du er sikker på du kan huske du har fået)(type og tidspunkt)?
Samme indlæg, første like (går jeg ud fra)

- Indenfor hvilket tidsrum (så præcist som overhovedet muligt) burde du have modtaget notifikationen?
Skrev opslaget kl. 15.06, fik et like kl 15.09 og nu er den 15.19 og der er kommet et like mere.

- Er det et specifikt tidsrum hvor du slet ikke modtager nogle former for notifikationer? (Angiv tidsrum så præcist som muligt, specielt hvornår du begynder at modtage notifikationer igen).
Ikke det jeg ved af, det er forskelligt. Jeg får sjældent notifikationer om likes i Luksusfælden-tråden og kun sjældent får jeg besked, hvis flere liker det samme opslag. Men der er ikke noget mønster i det.

- Er du på fra mobil, tablet eller pc?
iPad

- Hvilken browser bruger du?
Safari, hedder den vist på min tablet.
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Manglende notifikationer - dataindsamling

Indlægaf Lurende Peber » 19. okt 2015, 21:36

Hvad f....?
Nu er ALLE mine notifikationer (bortset fra det sidste grønne) væk?

Er på fra mobil.
Samsung
Android
Chrome
Og er i udlandet.....hvis det kan have noget at sige?
0
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14697
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19027

Re: Manglende notifikationer - dataindsamling

Indlægaf Flora » 19. okt 2015, 21:44

Jeg får lige trang til at hive denne frem.

Ultraviolet skrev:Det er rigtig fint at du/i siger til, men Patrick kan kun bruge det til noget i forhold til at finde problemet, hvis i udfylder skemaet fra første indlæg. :)



Guys, hvis I gerne vil have problemet fikset, så brug da tråden som den er tiltænkt. Ellers har Patrick jo ikke en chance for at gøre noget ved det :gammel:.
0
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14697
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19027

Re: Manglende notifikationer - dataindsamling

Indlægaf Flora » 19. okt 2015, 21:49

- Hvilken type notifikation (likes/kort/quote/pb/tags)? Like

- Hvilket indlæg det drejer sig om (link)? http://debatten.net/forum/viewtopic.php?f=34&t=860&start=15

- Var du online eller offline da du burde have modtaget notifikationen? online

- Hvad er den seneste notifikation du har modtaget (som du er sikker på du kan huske du har fået)(type og tidspunkt)? PB kl. 22.40

- Indenfor hvilket tidsrum (så præcist som overhovedet muligt) burde du have modtaget notifikationen? 00.37 - 00.50

- Er det et specifikt tidsrum hvor du slet ikke modtager nogle former for notifikationer? (Angiv tidsrum så præcist som muligt, specielt hvornår du begynder at modtage notifikationer igen). nej

- Er du på fra mobil, tablet eller pc? pc

- Hvilken browser bruger du? chrome
0
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Manglende notifikationer - dataindsamling

Indlægaf Lurende Peber » 25. okt 2015, 17:35

- Hvilken type notifikation (likes/kort/quote/pb/tags)? Likes, citater, hvad der nu står i notifikationslisten

- Hvilket indlæg det drejer sig om (link)? - f.eks viewtopic.php?f=26&p=39841#p34782

- Var du online eller offline da du burde have modtaget notifikationen? Jeg har fået likes. De forsvinder bare i notifikationslisten.

- Hvad er den seneste notifikation du har modtaget (som du er sikker på du kan huske du har fået)(type og tidspunkt)? Jeg har 5 på listen nu. 3 citater, det sidste viewtopic.php?p=40992#p40992 25/10 kl 00:41. 2 ud af 3 likes i upassende tråden viewtopic.php?p=40740#p40615

- Indenfor hvilket tidsrum (så præcist som overhovedet muligt) burde du have modtaget notifikationen? Har fået. Listen nulstiller eller har flere gange kun været på 5 notif.

- Er det et specifikt tidsrum hvor du slet ikke modtager nogle former for notifikationer? (Angiv tidsrum så præcist som muligt, specielt hvornår du begynder at modtage notifikationer igen). Nej

- Er du på fra mobil, tablet eller pc? PC og Android mobil

- Hvilken browser bruger du? Explorer(PC)/Chrome(Mobil)
Flora skrev:Jeg får lige trang til at hive denne frem.

Ultraviolet skrev:Det er rigtig fint at du/i siger til, men Patrick kan kun bruge det til noget i forhold til at finde problemet, hvis i udfylder skemaet fra første indlæg. :)


Guys, hvis I gerne vil have problemet fikset, så brug da tråden som den er tiltænkt. Ellers har Patrick jo ikke en chance for at gøre noget ved det :gammel:.
Tak og ville gerne. Men jeg kan ikke få copy-paste til at virke fra min Samsung "Smart"phone.
1
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Manglende notifikationer - dataindsamling

Indlægaf kidkomb » 26. okt 2015, 12:25

Jeg har de sidste dage oplevet, at jeg ikke får alle notifikationer ved likes.
Blandt andet to indenfor de sidste 10 min.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Only Me
Indlæg: 1171
Tilmeldt: 14. okt 2015, 21:19
Kort karma: 49
Likede indlæg: 363

Re: Manglende notifikationer - dataindsamling

Indlægaf Only Me » 26. okt 2015, 22:26

kidkomb skrev:Jeg har de sidste dage oplevet, at jeg ikke får alle notifikationer ved likes.
Blandt andet to indenfor de sidste 10 min.


Er alle dine flueben som de skal være på denne side?
Det kan være at der et flueben der er smuttet.

http://debatten.net/forum/ucp.php?i=ucp_notifications&mode=notification_options

Billede
1
Altid glad for at hjælpe. :)
Billede
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Manglende notifikationer - dataindsamling

Indlægaf kidkomb » 26. okt 2015, 22:35

Only Me skrev:
kidkomb skrev:Jeg har de sidste dage oplevet, at jeg ikke får alle notifikationer ved likes.
Blandt andet to indenfor de sidste 10 min.


Er alle dine flueben som de skal være på denne side?
Det kan være at der et flueben der er smuttet.

Tak, men ja, alle bokse er med flueben :lol2:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Only Me
Indlæg: 1171
Tilmeldt: 14. okt 2015, 21:19
Kort karma: 49
Likede indlæg: 363

Re: Manglende notifikationer - dataindsamling

Indlægaf Only Me » 26. okt 2015, 22:39

Ok. :)
0
Altid glad for at hjælpe. :)
Billede
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14697
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19027

Re: Manglende notifikationer - dataindsamling

Indlægaf Flora » 29. okt 2015, 21:03

Ultraviolet skrev:

- Hvilken type notifikation (likes/kort/quote/pb/tags)? like

- Hvilket indlæg det drejer sig om (link)? http://debatten.net/forum/viewtopic.php?f=5&t=564&start=525

- Var du online eller offline da du burde have modtaget notifikationen? online

- Hvad er den seneste notifikation du har modtaget (som du er sikker på du kan huske du har fået)(type og tidspunkt)? like kl 21.56

- Indenfor hvilket tidsrum (så præcist som overhovedet muligt) burde du have modtaget notifikationen? ml 21.50 og 22.00

- Er det et specifikt tidsrum hvor du slet ikke modtager nogle former for notifikationer? (Angiv tidsrum så præcist som muligt, specielt hvornår du begynder at modtage notifikationer igen). nej

- Er du på fra mobil, tablet eller pc? pc

- Hvilken browser bruger du?
chrome
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Manglende notifikationer - dataindsamling

Indlægaf ManicNinja » 30. okt 2015, 01:53

Efter at jeg opdaterede til Chrome version 46 for 3-4 dage siden modtager jeg ikke længere notifikationer ved likes (kun hvis der også er citeret). Fejlen optræder dog tilsyneladende kun, når jeg er online. Jeg modtager alle notifikationer, der dumper ind, mens jeg er off line.

Er det mig, eller tegner der sig et mønster angående problemer med chrome og notifikationer om likes i onlinetilstand? :gruble:

På min telefon (Android) har jeg ikke problemer.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14697
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19027

Re: Manglende notifikationer - dataindsamling

Indlægaf Flora » 31. okt 2015, 11:08

Ultraviolet skrev:
Undlad helst at skrive i denne tråd med andet end skemaet, for overskuelighedens skyld.

- Hvilken type notifikation (likes/kort/quote/pb/tags)? Like

- Hvilket indlæg det drejer sig om (link)? http://debatten.net/forum/viewtopic.php?p=44436#p44436

- Var du online eller offline da du burde have modtaget notifikationen? online

- Hvad er den seneste notifikation du har modtaget (som du er sikker på du kan huske du har fået)(type og tidspunkt)? Indlæg i tråd jeg følger 31/10 kl. 23.17

- Indenfor hvilket tidsrum (så præcist som overhovedet muligt) burde du have modtaget notifikationen? 12.00 - 12.05

- Er det et specifikt tidsrum hvor du slet ikke modtager nogle former for notifikationer? (Angiv tidsrum så præcist som muligt, specielt hvornår du begynder at modtage notifikationer igen). Nej

- Er du på fra mobil, tablet eller pc? pc

- Hvilken browser bruger du? Chrome
0
Brugeravatar
Dime
Indlæg: 838
Tilmeldt: 13. aug 2015, 17:17
Kort karma: 394
Likede indlæg: 1726
Kontakt:

Re: Manglende notifikationer - dataindsamling

Indlægaf Dime » 29. nov 2015, 04:36

- Hvilken type notifikation (likes/kort/quote/pb/tags)?

Det er vist kun Likes der smutter hos mig. Kan ikke lige mindes at have opdaget nogle af de andre typer.


- Hvilket indlæg det drejer sig om (link)?

Jamen, mere eller mindre alle...
Men det her, som det seneste eksempel : viewtopic.php?f=5&t=1188&p=58695#p58695


- Var du online eller offline da du burde have modtaget notifikationen?

Oplever begge dele, men er jeg online lader det til at notifikationer virker bedre
...men then again, jeg ved det jo egentlig ikke, fordi opdagelsen af manglende notifikation som regel sker lidt tilfældigt... altså, når man får en notifikation på et like, og hopper til indlægget og opdager at der er 3 likes, og så'n...


- Hvad er den seneste notifikation du har modtaget (som du er sikker på du kan huske du har fået)(type og tidspunkt)?

Grønne kort, i går aftes mellem 23 og 23.30.


- Indenfor hvilket tidsrum (så præcist som overhovedet muligt) burde du have modtaget notifikationen?

viewtopic.php?f=5&t=1188&p=58695#p58695
Der burde have været en notifikation omkring kl. 19 så'n cirka


- Er det et specifikt tidsrum hvor du slet ikke modtager nogle former for notifikationer? (Angiv tidsrum så præcist som muligt, specielt hvornår du begynder at modtage notifikationer igen).

Jeg har ikke lagt mærke til at der skulle være et tidsmæssigt (eller noget andet) system i det, desværre.


- Er du på fra mobil, tablet eller pc?

Mobil, Android
Pc, Firefox


- Hvilken browser bruger du?

Chrome på Android og Firefox på PC
0
Brugeravatar
Pussikat82
Indlæg: 1570
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:05
Kort karma: 611
Likede indlæg: 2922
Kontakt:

Re: Manglende notifikationer - dataindsamling

Indlægaf Pussikat82 » 30. nov 2015, 14:18

- Hvilken type notifikation (likes/kort/quote/pb/tags)? like

- Hvilket indlæg det drejer sig om (link)? http://debatten.net/forum/viewtopic.php?f=34&p=59675#p59668

- Var du online eller offline da du burde have modtaget notifikationen? Online

- Hvad er den seneste notifikation du har modtaget (som du er sikker på du kan huske du har fået)(type og tidspunkt)? citat 14.51 (fra Ado)

- Indenfor hvilket tidsrum (så præcist som overhovedet muligt) burde du have modtaget notifikationen? mellem kl. 15.00 og 15.15

- Er det et specifikt tidsrum hvor du slet ikke modtager nogle former for notifikationer? (Angiv tidsrum så præcist som muligt, specielt hvornår du begynder at modtage notifikationer igen). Det ved jeg ikke. Det er første gang, jeg oplever ikke at få notifikationer

- Er du på fra mobil, tablet eller pc? pc

- Hvilken browser bruger du? Firefox
0
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.

Tilbage til "Forslag til forbedringer"