Meta-debatter vs. spin-off-tråde. Hvor går grænsen?

Mangler der noget herinde, eller vil du have lavet ændringer? Så er det her du skal brokke dig.
Brugeravatar
Bimmerdyret
Indlæg: 1982
Tilmeldt: 25. okt 2015, 14:36
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1615

Re: Meta-debatter vs. spin-off-tråde. Hvor går grænsen?

Indlægaf Bimmerdyret » 7. nov 2015, 19:20

2SHY skrev:Jeg synes det er irriterende i længden med spin-off i trådene når jeg kan se der er stof nok til en separat tråd. Jeg gider personligt ikke læse om hvorvidt folk synes at DF'ere er hjernedøde eller ej eller om man er til kæmpe bryllup eller ej. Så når der kommer side op og side ned om det samme så bliver jeg klar til at forlade tråden for det er ikke det tråden er tiltænkt oprindeligt.

Så ja - jeg er en af "duksene" der med jævne mellemrum opfordrer til at der laves en anden tråd. So sue me


Kan godt følge dig - jeg kunne godt se at der i "det må man ikke..." måske var en tendens til at køre lidt ud i meta, og forsøgte også at sparke noget andet ind.
En kom med en opfordring, og den tog jeg til mig.
Jeg ser ikke noget galt i at andre end mods henstiller - mods kan ikke altid være på og intern styring er jo bare et udtryk for at vi alle gerne vil være her.
Hvis vi bare gør det naturligt og uden den der "debatpoliti" opfattelse så bliver stedet da bare federe :)
0

Tilbage til "Forslag til forbedringer"