Problemer med søgefunktionen

Mangler der noget herinde, eller vil du have lavet ændringer? Så er det her du skal brokke dig.
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Problemer med søgefunktionen

Indlægaf Rapfisk » 14. jan 2017, 08:24

Jeg har lige prøvet at søge efter tråden "Del noget med Debatten". Jeg startede med at søge på ordet "debatten", men det var for alment (det var de andre ord i teksten selvfølgelig også). Jeg prøvede kun at søge i overskrifter med samme resultat.

Endeligt prøvede jeg ordet "interessant" kun i første indlæg, og så fandt jeg en egnet tråd til mit indlæg (dog stadig ikke den, jeg ledte efter), og det ser ud til, at søgefunktionen stadig har søgt i hele tråden.

Har andre oplevet noget lignende?

Kan man justere på, hvornår et ord er for alment, og kan man få en funktion til at søge på bestemte sætninger? Det sidste har jeg ikke undersøgt, om man kan, men det står ikke i forklaringen.
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Problemer med søgefunktionen

Indlægaf Flora » 14. jan 2017, 10:57

Jeg har heller aldrig kunne få søgefunktionen herinde til at finde hvad jeg leder efter, med mindre der indgår et lidt specielt ord i overskriften. Google er bedre. Jeg googlede lige "Del noget med debatten" og den tråd du ledte efter kom op som første hit :)

http://www.debatten.net/forum/viewtopic.php?f=5&t=72
1

Tilbage til "Forslag til forbedringer"