Brugerforslag til forbedringer

Mangler der noget herinde, eller vil du have lavet ændringer? Så er det her du skal brokke dig.
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15289
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25611

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Delfin » 28. apr 2016, 22:25

Jeg kan garantere at ingen af disse grønne indholder næsegrus beundring for min genialitet. De er alle spøgefuldheder om delfiner og akvarier :D

Unavngivet.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
14 11 14
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Permanent bortvist
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 8. mar 2016, 15:10
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2220

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 3. maj 2016, 16:50

I gamle dage, da den gamle debat havde samme design som vi har nu, der kunne man citere hinandens indlæg, ligesom vi kan nu. Men dengang var der to små pile ude i højre kant af citatet, lidt i stil med dette tegn: <<

Når man så trykkede på det symbol eller tegn, så var det et hyperlink der førte én tilbage til det oprindelige citat. Den funktion savner jeg. For så kunne man læse hele citatet, hvis der nu var blevet klippet i det, eller man kunne læse hvad det oprindelige indlæg selv havde svaret på af citater. Det er super smidigt at følge en diskussion tilbage, i stedet for at skulle trawle side op og ned for at finde indlæggene.
10
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15289
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25611

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Delfin » 3. maj 2016, 23:28

Advocatus-Diaboli skrev:I gamle dage, da den gamle debat havde samme design som vi har nu, der kunne man citere hinandens indlæg, ligesom vi kan nu. Men dengang var der to små pile ude i højre kant af citatet, lidt i stil med dette tegn: <<

Når man så trykkede på det symbol eller tegn, så var det et hyperlink der førte én tilbage til det oprindelige citat. Den funktion savner jeg. For så kunne man læse hele citatet, hvis der nu var blevet klippet i det, eller man kunne læse hvad det oprindelige indlæg selv havde svaret på af citater. Det er super smidigt at følge en diskussion tilbage, i stedet for at skulle trawle side op og ned for at finde indlæggene.


Det savner jeg også, og så savner jeg også multiquote, og meget gerne på bekostning af den funktion, som trækker citat inden i citat med sig i en uendelighed indtil en eller anden trimmer dem. Jeg ved ikke, om det er muligt på denne platform?
1
14 11 14
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Permanent bortvist
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 8. mar 2016, 15:10
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2220

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 4. maj 2016, 13:00

Delfin skrev:
Det savner jeg også, og så savner jeg også multiquote, og meget gerne på bekostning af den funktion, som trækker citat inden i citat med sig i en uendelighed indtil en eller anden trimmer dem. Jeg ved ikke, om det er muligt på denne platform?


True dat..
0
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf kidkomb » 31. maj 2016, 08:32

Multiquote og mere pb-plads tak :D
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22016

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf dgd2007 » 31. maj 2016, 09:05

ShuruQ skrev:
Patrick skrev:Tag
.

Patrick er det muligt at gøre bare lidt mere plads i pb-mappen?

Ikke fordi der skal være uendeligt meget plads, men jeg synes den bliver fyldt lidt for hurtigt. Jeg sletter hyppigt, men der er altid nogle stykker jeg gerne vil have hængende.

Jeg har ikke prøvet det, men hvis man laver nye mapper og flytter noget over i dem, får man så det ekstra plads, eller bliver det trukket fra indbakkens kapacitet? Hvis det er det første, kan man jo løse det på den måde.
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf kidkomb » 31. maj 2016, 09:09

Det kan man sagtens. Men jeg har også fyldt alle mapper :blush:
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Patrick
Admin
Indlæg: 1010
Tilmeldt: 10. aug 2015, 15:35
Kort karma: 132
Likede indlæg: 1781

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Patrick » 31. maj 2016, 18:07

ShuruQ skrev:Patrick er det muligt at gøre bare lidt mere plads i pb-mappen?

Ikke fordi der skal være uendeligt meget plads, men jeg synes den bliver fyldt lidt for hurtigt. Jeg sletter hyppigt, men der er altid nogle stykker jeg gerne vil have hængende.


- skrottet rant om pladsforbrug -
Tilsyneladende har vores udbyder ikke en begrænsning på hvor meget databasen må fylde... Så.. Jeg sætter lige grænsen en del op :)

Vedhæftede filer tæller stadig! Så i får stadig ikke lov til at køre jeres ukomprimerede oversized telefonbilleder op! :evil:

kidkomb skrev:Det kan man sagtens. Men jeg har også fyldt alle mapper :blush:

Wat! 240 gemværdige PB'er?.. Det er virkelig mange!
2
Brugeravatar
Patrick
Admin
Indlæg: 1010
Tilmeldt: 10. aug 2015, 15:35
Kort karma: 132
Likede indlæg: 1781

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Patrick » 31. maj 2016, 18:18

ShuruQ skrev:Super :gogo:.

Men de der billeder, hvorfor er det lige de bliver så gigantiske når de er fra telefonen?

Og hvorfor vender billederne nogle gange på hovedet når man logger på via pc mens de vender rigtigt når man kigger med fra tlf. Jeg spørger bare fordi min hjerne på det tekniske område ikke har kapacitet nok til selv at regne det ud :-D.


Billeder er store fra telefonen, fordi det er sejt at have et kamera med 6000 megapixels. Det gør at billederne bliver gemt i en rigtig stor opløsning (aka. billedet er virkelig stort) - kvaliteten på billedet er selvfølgelig ikke godt nok til at det rent faktisk ser godt ud i fuld størrelse, men det sælger telefoner det stads.

edit: den mere normale løsning på den slags, er at siden du uploader billeder til har muligheden for lige at skære billedstørrelsen ned på serveren, eller at der bare er kapacitet nok til at gemme store billeder i flæng. Så vidt jeg er orienteret har jeg ikke mulighed for nogle af de to, hos den nuværende udbyder.

Billederne vender på hovedet for, at i kan træne nakkemuskulaturen lidt ind i mellem. Det er implementeret, så jeg undgår at blive sagsøgt for, at bidrage til arbejdsskader og den slags. Ellers er vi måske nærmere ude i sådan en "i have no idea" ting igen. Dog kan jeg ikke rigtig huske at jeg selv har oplevet billeder på hovedet, så måske laver siden bare gak og gøgl med dig.
6
Brugeravatar
Patrick
Admin
Indlæg: 1010
Tilmeldt: 10. aug 2015, 15:35
Kort karma: 132
Likede indlæg: 1781

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Patrick » 31. maj 2016, 18:26

ShuruQ skrev:Det er også altid godt at træne nakkemuskulaturen :-D.

Jeg døjer ikke med billeder der vender forkert, jeg gjorde da jeg havde iPhone, men ikke nu med Android, men jeg kan se at andre har problemer med det fra iPhone. Det er heller ikke vigtigt, jeg er bare født nysgerrig, og det kunne godt være der var en logisk forklaring på det.

Ah, så læste jeg da helt forkert. Jeg troede du mente at de vendte på hovedet, når man loggede på fra en pc. De der iphones er åbenbart lidt mere sarte end de fleste andre enheder. Det skulle også kun være på ipad/iphones at man ikke kan få lov til at lukke de der kort-popup-vinduer. Det sidste er dog en fejl der giver lidt mening - billeder der bliver vist på hovedet er bare sært. Det kunne være at jeg skulle outsource noget fejlretning til Indien, så der endelig kan blive gjort noget ved alt det der.
0
Brugeravatar
Patrick
Admin
Indlæg: 1010
Tilmeldt: 10. aug 2015, 15:35
Kort karma: 132
Likede indlæg: 1781

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Patrick » 31. maj 2016, 18:32

ShuruQ skrev::lol:.

I små bider.

Åse poster et billede fra iPhone.
Billede vender rigtigt når Åse kigger fra sin iPhone
Shuruq ser Åses billede der er postet via iPhone fra PC
Åses billede vender på hovedet

Så jeg tror du læste rigtigt første gang eller nu bliver jeg selv forvirret :stoned:.

Jeg er med nu! :D

Mit gæt er stadig at iphones er nogle underlige maskiner, der kræver alt for meget særbehandling. Eller at folk vender deres telefoner på hovedet når de uploader billedet.
3
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22016

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf dgd2007 » 31. maj 2016, 22:42

Patrick skrev:[...] Eller at folk vender deres telefoner på hovedet når de uploader billedet.

Arh, du tror vist, du kan bilde os hvad som helst ind! :lol:
1
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf kidkomb » 18. jul 2016, 10:56

Please, kan vi få lov at ignorere alle tråde oprettet af en ignoreret bruger?
Jeg får virkelig pip af det :(
Ignore-funktionen er desværre helt ubrugelig, når vedkommende opretter tråde i et væk og i øvrigt ikke svarer i andre tråde end dem.
Derfor popper h*n op hele tiden.
Hvis h*n så bare holdt sig til, at poste i et dertil indrettet underforum, men det er i det mest læste og brugte underforum :(
Det gør mig vitterligt så irriteret, at jeg logger ind færre gange i løbet af dagen.
4
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Pixie88 » 18. jul 2016, 11:10

:dåne:
kidkomb skrev:Please, kan vi få lov at ignorere alle tråde oprettet af en ignoreret bruger?
Jeg får virkelig pip af det :(
Ignore-funktionen er desværre helt ubrugelig, når vedkommende opretter tråde i et væk og i øvrigt ikke svarer i andre tråde end dem.
Derfor popper h*n op hele tiden.
Hvis h*n så bare holdt sig til, at poste i et dertil indrettet underforum, men det er i det mest læste og brugte underforum :(
Det gør mig vitterligt så irriteret, at jeg logger ind færre gange i løbet af dagen.

Enig!!
1
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
KitKat
Indlæg: 1127
Tilmeldt: 15. sep 2015, 05:43
Kort karma: 351
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 3262
Kontakt:

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf KitKat » 18. jul 2016, 12:47

kidkomb skrev:Please, kan vi få lov at ignorere alle tråde oprettet af en ignoreret bruger?
Jeg får virkelig pip af det :(
Ignore-funktionen er desværre helt ubrugelig, når vedkommende opretter tråde i et væk og i øvrigt ikke svarer i andre tråde end dem.
Derfor popper h*n op hele tiden.
Hvis h*n så bare holdt sig til, at poste i et dertil indrettet underforum, men det er i det mest læste og brugte underforum :(
Det gør mig vitterligt så irriteret, at jeg logger ind færre gange i løbet af dagen.



Helt enig. Be om?

(alternativt så måske en ignorer-tråd-mulighed samme sted som man kan vælge at overvåge en bestemt tråd, så man i det mindste kun skal forholde sig til de enkelte tråde én gang hver?)
2

Tilbage til "Forslag til forbedringer"