Brugerforslag til forbedringer

Mangler der noget herinde, eller vil du have lavet ændringer? Så er det her du skal brokke dig.
Brugeravatar
Frk. L
Indlæg: 2533
Tilmeldt: 12. aug 2015, 15:12
Kort karma: 342
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 3916

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Frk. L » 12. sep 2015, 13:42

Jeg har ikke fået notifikation på at der er kommet et like til dette indlæg viewtopic.php?f=6&t=222&p=16651#p16651

Har været online hele tiden

:)
0
Jeg står i midten nu!
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2205
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3224

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf flicka » 12. sep 2015, 13:52

Ultraviolet skrev:
flicka skrev:Notifikationerne virker stadig lidt on/off.

Fx. har jeg ikke fået notifikation på at der er kommet en like til dette indlæg: http://debatten.net/forum/viewtopic.php?f=6&p=16618#p16598

Jeg har stort set været online hele tiden. Og bruger Firefox.


Jeg har lige liket det mens det ser ud til at du er offline. Har du fået det?


Ja, det har jeg faktisk. Pudsigt :gruble:
0
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Brugeravatar
Ultraviolet
Indlæg: 279
Tilmeldt: 10. aug 2015, 16:57
Kort karma: 83
Likede indlæg: 338

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Ultraviolet » 12. sep 2015, 13:55

Okay.. vi opretter nok lige en specifik tråd til det, for vi bliver nødt til at have mere specifik og samlet data, for det er et ret underligt problem.
1
“You are mine. I recognize you. We twist our souls around each other's miseries. It is that which makes us family."
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2205
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3224

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf flicka » 12. sep 2015, 21:59

Ultraviolet skrev:Okay.. vi opretter nok lige en specifik tråd til det, for vi bliver nødt til at have mere specifik og samlet data, for det er et ret underligt problem.


Ja - det virker underligt. Det virker som om jeg kun får notifikationer, hvis der er nogen der liker, mens jeg ikke er online. Der er et eller andet mønster der. For jeg ser nærmest kun notifikationer, når jeg har været af siden og kommer tilbage igen. Det er kun grønne kort, jeg får notifikationer på, mens jeg er herinde.

Jeg har bl.a. lige opdaget at dette indlæg har fået 2 likes - jeg har slet ikke fået notifikationer og gætter på at det er sket mens jeg var online.

http://debatten.net/forum/viewtopic.php?f=28&t=281&start=30#p16600

Jeg kan heller ikke se hvem der har liket ved at sætte pilen på hjertet, så det er ekstra irriterende at ikke få notifikationer. For jeg er frygtelig nysgerrig :genert:
1
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Brugeravatar
Ultraviolet
Indlæg: 279
Tilmeldt: 10. aug 2015, 16:57
Kort karma: 83
Likede indlæg: 338

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Ultraviolet » 12. sep 2015, 22:19

flicka skrev:
Ultraviolet skrev:Okay.. vi opretter nok lige en specifik tråd til det, for vi bliver nødt til at have mere specifik og samlet data, for det er et ret underligt problem.


Ja - det virker underligt. Det virker som om jeg kun får notifikationer, hvis der er nogen der liker, mens jeg ikke er online. Der er et eller andet mønster der. For jeg ser nærmest kun notifikationer, når jeg har været af siden og kommer tilbage igen. Det er kun grønne kort, jeg får notifikationer på, mens jeg er herinde.

Jeg har bl.a. lige opdaget at dette indlæg har fået 2 likes - jeg har slet ikke fået notifikationer og gætter på at det er sket mens jeg var online.

http://debatten.net/forum/viewtopic.php?f=28&t=281&start=30#p16600

Jeg kan heller ikke se hvem der har liket ved at sætte pilen på hjertet, så det er ekstra irriterende at ikke få notifikationer. For jeg er frygtelig nysgerrig :genert:



Ja det lyder måske som et mønster. Men ja, vi får lige lavet en tråd her snart med skema til udfyldelse og alt muligt smart. For at se hvem der har liket dine indlæg skal du holde musen over tallet ved siden af hjertet og ikke over selve hjertet.
2
“You are mine. I recognize you. We twist our souls around each other's miseries. It is that which makes us family."
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2205
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3224

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf flicka » 12. sep 2015, 22:36

Ultraviolet skrev:
flicka skrev:
Ultraviolet skrev:Okay.. vi opretter nok lige en specifik tråd til det, for vi bliver nødt til at have mere specifik og samlet data, for det er et ret underligt problem.


Ja - det virker underligt. Det virker som om jeg kun får notifikationer, hvis der er nogen der liker, mens jeg ikke er online. Der er et eller andet mønster der. For jeg ser nærmest kun notifikationer, når jeg har været af siden og kommer tilbage igen. Det er kun grønne kort, jeg får notifikationer på, mens jeg er herinde.

Jeg har bl.a. lige opdaget at dette indlæg har fået 2 likes - jeg har slet ikke fået notifikationer og gætter på at det er sket mens jeg var online.

http://debatten.net/forum/viewtopic.php?f=28&t=281&start=30#p16600

Jeg kan heller ikke se hvem der har liket ved at sætte pilen på hjertet, så det er ekstra irriterende at ikke få notifikationer. For jeg er frygtelig nysgerrig :genert:



Ja det lyder måske som et mønster. Men ja, vi får lige lavet en tråd her snart med skema til udfyldelse og alt muligt smart. For at se hvem der har liket dine indlæg skal du holde musen over tallet ved siden af hjertet og ikke over selve hjertet.


Ah! Så lærte jeg noget nyt :gogo:

Det lyder godt med tråden, I vil oprette til formålet :gogo:
0
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15367
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25722

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Delfin » 12. sep 2015, 22:43

Jeg savner lidt en let genvej til de tråde, jeg abonnerer på.
2
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2407
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Elvispop » 13. sep 2015, 06:41

Delfin skrev:Jeg savner lidt en let genvej til de tråde, jeg abonnerer på.


De skulle gerne dukke op i "notifikationsklokken" li'så snart der er nye indlæg i dem.

Og hvis du vil gense dem, selvom der ikke er kommet nye indlæg kan du bruge dette link
ucp.php?i=ucp_main&mode=subscribed

Så kan det være at @Patrick kan lave en knap, der fører til det.
0
Så tænd dog for helvede de baglygter
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15367
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25722

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Delfin » 13. sep 2015, 15:59

Elvispop skrev:
Delfin skrev:Jeg savner lidt en let genvej til de tråde, jeg abonnerer på.


De skulle gerne dukke op i "notifikationsklokken" li'så snart der er nye indlæg i dem.

Og hvis du vil gense dem, selvom der ikke er kommet nye indlæg kan du bruge dette link
ucp.php?i=ucp_main&mode=subscribed

Så kan det være at @Patrick kan lave en knap, der fører til det.


Klokken bruger jeg, men det er netop den anden mulighed, jeg godt kunne tænke mig en direkte knap til. Det var en af dem, jeg brugte rigtig meget, fordi det er en hurtig og overskuelig måde at finde de tråde, jeg deltager i.
0
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2407
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Elvispop » 13. sep 2015, 16:23

Delfin skrev:
Elvispop skrev:
Delfin skrev:Jeg savner lidt en let genvej til de tråde, jeg abonnerer på.


De skulle gerne dukke op i "notifikationsklokken" li'så snart der er nye indlæg i dem.

Og hvis du vil gense dem, selvom der ikke er kommet nye indlæg kan du bruge dette link
ucp.php?i=ucp_main&mode=subscribed

Så kan det være at @Patrick kan lave en knap, der fører til det.


Klokken bruger jeg, men det er netop den anden mulighed, jeg godt kunne tænke mig en direkte knap til. Det var en af dem, jeg brugte rigtig meget, fordi det er en hurtig og overskuelig måde at finde de tråde, jeg deltager i.


Indtil (hvis) der kommer en knap, kan du klikke:
Klokke - se alt - og "vælge overvågede fora" og emner i venstre side.

Så kommer du til den samme side.
0
Så tænd dog for helvede de baglygter
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15367
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25722

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Delfin » 13. sep 2015, 16:35

Elvispop skrev:
Delfin skrev:
Elvispop skrev:
Delfin skrev:Jeg savner lidt en let genvej til de tråde, jeg abonnerer på.


De skulle gerne dukke op i "notifikationsklokken" li'så snart der er nye indlæg i dem.

Og hvis du vil gense dem, selvom der ikke er kommet nye indlæg kan du bruge dette link
ucp.php?i=ucp_main&mode=subscribed

Så kan det være at @Patrick kan lave en knap, der fører til det.


Klokken bruger jeg, men det er netop den anden mulighed, jeg godt kunne tænke mig en direkte knap til. Det var en af dem, jeg brugte rigtig meget, fordi det er en hurtig og overskuelig måde at finde de tråde, jeg deltager i.


Indtil (hvis) der kommer en knap, kan du klikke:
Klokke - se alt - og "vælge overvågede fora" og emner i venstre side.

Så kommer du til den samme side.



Tak den vej rundt havde jeg ikke fundet, men det er også lidt af en omvej. Indtil videre er jeg begyndt at køre med dem åbne i en ekstra fane.
0
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4439
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 666
Likede indlæg: 7342

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Neenah » 13. sep 2015, 20:04

@Patrick - kan "marker fora som læst" knappen flyttes, evt. til bunden af siden? Nu er det anden gang på kort tid jeg er kommet til at trykke på den ved en fejl fordi den ligger lige ved menuen.
0
In_your_eyes
Indlæg: 1017
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:40
Kort karma: 158
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 1944

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf In_your_eyes » 13. sep 2015, 20:43

Ved ikke om det er her jeg skal spørger, men jeg har fået to likes, som jeg ikke har fået notifikationer på, hvordan kan det være? Jeg har fået notifikationer på alle andre likes, tror jeg.
0
:pompom:
Brugeravatar
Ultraviolet
Indlæg: 279
Tilmeldt: 10. aug 2015, 16:57
Kort karma: 83
Likede indlæg: 338

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Ultraviolet » 14. sep 2015, 10:24

Dikus skrev:@patrick



Han har lige haft supertravlt her i weekenden med noget af deres projekt der bare ikke ville virke, samt noget lineær algebra. Han kigger på det så snart han kan :)
3
“You are mine. I recognize you. We twist our souls around each other's miseries. It is that which makes us family."
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24626
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3194
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36775

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Daine » 15. sep 2015, 18:25

Det er muligvis ikke det rigtige sted, MEN prøver alligevel. Jeg får næsten altid at vide, at mine filer er for store, hvis jeg forsøger billedupload fra telefon/iPad. Findes der en nem app eller noget, der kan hjælpe mig med at formindske billederne? Og hvordan ser jeg, hvad billederne fylder?
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.

Tilbage til "Forslag til forbedringer"