Brugerforslag til forbedringer

Mangler der noget herinde, eller vil du have lavet ændringer? Så er det her du skal brokke dig.
Brugeravatar
Tux
Indlæg: 3042
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:36
Kort karma: 182
Likede indlæg: 5788

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Tux » 14. aug 2015, 04:52

Kan være den er kommet tidligere i tråden. Men det ville være rart, hvis man i en tråd man tidligere har været i automatisk bliver sendt til siden med det første indlæg man ikke har læst, når man klikker på topic. Lige nu hår den vist bare til side 1, og så skal man begynde at lede jo..
0
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf twinkle » 14. aug 2015, 07:15

En lettere og mere brugervenlig måde at uploade avatars på, også gerne sådan at man kan uploade dem fra url.
0
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
egernunge
Indlæg: 385
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:01
Kort karma: 58
Likede indlæg: 418

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf egernunge » 14. aug 2015, 07:18

Tux skrev:Kan være den er kommet tidligere i tråden. Men det ville være rart, hvis man i en tråd man tidligere har været i automatisk bliver sendt til siden med det første indlæg man ikke har læst, når man klikker på topic. Lige nu hår den vist bare til side 1, og så skal man begynde at lede jo..


Hvis du klikker på de blå og røde talebobler ved siden af trådtitlen, så kommer du til første ulæste indlæg :)
1
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf twinkle » 14. aug 2015, 07:23

Yvooonne skrev:
twinkle skrev:En lettere og mere brugervenlig måde at uploade avatars på, også gerne sådan at man kan uploade dem fra url.



Er det svært synes du? Jeg tænker ikke det er sværere end når du smider et billede på Facebook. Man uploader jo bare billedet?

Jeg er med på at størrelsen skal ændres, og hvis man ikke ved hvordan man gør det, så hjælper jeg gerne med at ændre på størrelser. Det tager to sek.


Det er ikke så meget fordi det er svært, jeg synes bare det er voldsomt bøvlet. Synes måske også begrænsningen ift. billedets størrelse er i den lille ende, men altså. Jeg fik det løst!
0
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
Patrick
Admin
Indlæg: 1010
Tilmeldt: 10. aug 2015, 15:35
Kort karma: 132
Likede indlæg: 1781

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Patrick » 14. aug 2015, 13:23

Liseletpåtå skrev:Er der mulighed for at lave det, så man kan se, hvem manhar sendt kort til?


Den bliver straks mere tricky - Umiddelbart har det system vi bruger til kort ikke den funktion indbygget, så det vil være noget jeg skal bygge ovenpå, og ikke bare de sædvanlige småmodificeringer jeg har lavet indtil videre. Det bliver nok et projekt der får lidt lange udsigter, desværre.
0
Kolibrien
Indlæg: 407
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:48
Kort karma: 79
Likede indlæg: 588

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Kolibrien » 14. aug 2015, 15:00

Jeg synes skriftstørrelsen er meget lille, og jeg kunne godt ønske mig, at den blev sat op. Jeg har virkelig svært ved at læse indlæggene.
0
Brugeravatar
Tux
Indlæg: 3042
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:36
Kort karma: 182
Likede indlæg: 5788

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Tux » 14. aug 2015, 17:02

egernunge skrev:
Tux skrev:Kan være den er kommet tidligere i tråden. Men det ville være rart, hvis man i en tråd man tidligere har været i automatisk bliver sendt til siden med det første indlæg man ikke har læst, når man klikker på topic. Lige nu hår den vist bare til side 1, og så skal man begynde at lede jo..


Hvis du klikker på de blå og røde talebobler ved siden af trådtitlen, så kommer du til første ulæste indlæg :)


Perfekt tak for tippet :)
0
Brugeravatar
Slowpoke
Indlæg: 72
Tilmeldt: 11. aug 2015, 16:51
Kort karma: 22
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 105
Kontakt:

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Slowpoke » 14. aug 2015, 17:21

Er det muligt, at man under kort-visningerne også kan se hvad de er knyttet til?
0
Jeg gik muligvis under brugernavnet cosgrove før i tiden... muligvis.
Brugeravatar
Slowpoke
Indlæg: 72
Tilmeldt: 11. aug 2015, 16:51
Kort karma: 22
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 105
Kontakt:

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Slowpoke » 14. aug 2015, 17:42

Ninjawho skrev:
Du kan godt se hvilket indlæg kortet er linket til. Klik på linket ved kortet så kommer du til indlægget


Jeg tænkte mere på at kunne se dem i forbindelse med det grønne kort uden at klikke på linket.
0
Jeg gik muligvis under brugernavnet cosgrove før i tiden... muligvis.
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf decibell » 15. aug 2015, 09:40

Når der kommer notifikationer om kort, kunne det være rart, hvis man via notifikationen kunne blive sendt til siden, hvor man kan se teksten i kortet, i stedet for at blive sendt til det indlæg, man har fået kortet for - eller rettere, at begge dele er muligt. Giver det mening? :genert:
1
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf decibell » 15. aug 2015, 15:36

Yvooonne skrev:
decibell skrev:Når der kommer notifikationer om kort, kunne det være rart, hvis man via notifikationen kunne blive sendt til siden, hvor man kan se teksten i kortet, i stedet for at blive sendt til det indlæg, man har fået kortet for - eller rettere, at begge dele er muligt. Giver det mening? :genert:



Det er meningen man kan trykke på tallet ved det indlæg og så komme til kortets tekst - det virkede i starten, men alle kunne læse alles kort (vi vidste det godt) - og de to ting var så åbenbart forbundet - så da vi fik anonymiteten røg muligheden for at se det direkte. Men mon ikke det er på Patricks laaaange liste :D


Åh ja, det kan jeg egentlig godt huske, der blev skrevet om. Jeg havde bare ikke forbundet det med notifikationens funktion. Tak for info. :kys:

Jeg er stadig så imponeret over, hvor hurtigt Patrick m.fl. har fået dette forum på benene, så hvis vi ikke kunne holde til at vente lidt, især når der knokles sådan, ville vi da være nogle skarn. :)
1
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf decibell » 15. aug 2015, 22:34

Er jeg svagtseende ud over det sædvanlige, eller er der ikke noget musikforum? :gruble: Hvis der er ikke allerede er, kunne jeg godt tænke mig det. :afro:
0
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
Patrick
Admin
Indlæg: 1010
Tilmeldt: 10. aug 2015, 15:35
Kort karma: 132
Likede indlæg: 1781

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Patrick » 16. aug 2015, 10:54

decibell skrev:Er jeg svagtseende ud over det sædvanlige, eller er der ikke noget musikforum? :gruble: Hvis der er ikke allerede er, kunne jeg godt tænke mig det. :afro:


Liseletpåtå skrev:Ikke endnu, men de har lovet os et, hvis der bliver behov for det, så bare opret musiktråde :)


Der skulle gerne ligge et under Underholdning nu :)
2
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf decibell » 16. aug 2015, 11:18

Patrick skrev:
decibell skrev:Er jeg svagtseende ud over det sædvanlige, eller er der ikke noget musikforum? :gruble: Hvis der er ikke allerede er, kunne jeg godt tænke mig det. :afro:


Liseletpåtå skrev:Ikke endnu, men de har lovet os et, hvis der bliver behov for det, så bare opret musiktråde :)


Der skulle gerne ligge et under Underholdning nu :)


You :rock:, Patrick. :worship:
0
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf hotlips » 17. aug 2015, 17:50

jeg mangler haveforummet,men jeg har tænkt man burde lave det om så det dækkede havebrug og økologi,og så måske havde mere fokus på miljøet.

jeg kan bare ikke rigtig få det formuleret så det hænger sammen synes jeg.
0

Tilbage til "Forslag til forbedringer"