Nye tråde

Mangler der noget herinde, eller vil du have lavet ændringer? Så er det her du skal brokke dig.
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8713
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7186

Nye tråde

Indlægaf Artem » 3. aug 2017, 20:54

Mangler stadig muligheden for at kunne søge på nye tråde?

Altså en oversigt over de sidste 50 nye oprettede tråde.
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Nye tråde

Indlægaf icelady » 3. aug 2017, 23:09

Som det er nu, mener jeg ikke man kan søge udelukkende på nye oprettede tråde. (Jeg spørger Patrick om det kan ændres).

Det nærmeste er "Nye Indlæg", hvor du får tråde op, som der er skrevet i siden dit sidste besøg.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Nye tråde

Indlægaf Planten » 3. aug 2017, 23:11

Eller ubesvarede emner. Det er jo oftest helt nye tråde.
0
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8713
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7186

Re: Nye tråde

Indlægaf Artem » 3. aug 2017, 23:24

Jeps der er de par muligheder. Men det er jo ikke det samme og en ny tråd med feks kun et par svar og hvor den sidste er tre timer siden forsvinder jo nemt i mængden og bliver overset. Jeg sidder jo ikke online hele tiden. Er oftest på her om aften, hvor det kunne være dejligt nemt at kunne se om der er blevet oprettet nogle tråde i løbet af dagen som jeg vil svare på.
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Nye tråde

Indlægaf Planten » 3. aug 2017, 23:27

Artem skrev:Jeps der er de par muligheder. Men det er jo ikke det samme og en ny tråd med feks kun et par svar og hvor den sidste er tre timer siden forsvinder jo nemt i mængden og bliver overset. Jeg sidder jo ikke online hele tiden. Er oftest på her om aften, hvor det kunne være dejligt nemt at kunne se om der er blevet oprettet nogle tråde i løbet af dagen som jeg vil svare på.

Er du ikke online hele tiden?? Nu tror jeg du skuffer nogle herinde :P

Jeg forstår, hvad du mener.
0
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Nye tråde

Indlægaf icelady » 5. aug 2017, 17:58

Patrick mener godt at det kan lade sig gøre.

Han er dog pt meget ophængt pga div omstændigheder, men han regner med at få tid og ro til at kigge på det i ugens løb. :)
5
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8713
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7186

Re: Nye tråde

Indlægaf Artem » 5. aug 2017, 22:03

icelady skrev:Patrick mener godt at det kan lade sig gøre.

Han er dog pt meget ophængt pga div omstændigheder, men han regner med at få tid og ro til at kigge på det i ugens løb. :)

:rock: :banan:
1
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8713
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7186

Re: Nye tråde

Indlægaf Artem » 13. sep 2017, 21:14

icelady skrev:Patrick mener godt at det kan lade sig gøre.

Han er dog pt meget ophængt pga div omstændigheder, men han regner med at få tid og ro til at kigge på det i ugens løb. :)

Tænker lidt at den uge snart må være gået? Ja eller hvad er det for en tidsregning Patrick arbejder efter? :lol:
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Nye tråde

Indlægaf icelady » 13. sep 2017, 23:27

Artem skrev:
icelady skrev:Patrick mener godt at det kan lade sig gøre.

Han er dog pt meget ophængt pga div omstændigheder, men han regner med at få tid og ro til at kigge på det i ugens løb. :)

Tænker lidt at den uge snart må være gået? Ja eller hvad er det for en tidsregning Patrick arbejder efter? :lol:


Altså....den ene uge tager jo hurtigt den næste :D

Ej, pjat til side. :)

Jeg har lagt link til din tråd ind i en "Patrick"-tråd vi har i moderator-forum.
Når han logger på kan han se, han er tagget og så har han forhåbentlig et svar til dig. :)


( Jeg beklager, jeg ikke fik fulgt op det.)
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Patrick
Admin
Indlæg: 1010
Tilmeldt: 10. aug 2015, 15:35
Kort karma: 132
Likede indlæg: 1781

Re: Nye tråde

Indlægaf Patrick » 22. sep 2017, 14:34

Artem skrev:Tænker lidt at den uge snart må være gået? Ja eller hvad er det for en tidsregning Patrick arbejder efter? :lol:


Jeg tror ugen er gået efterhånden, selv efter min tidsregning. Der var et lille hul i min kalender i den uge, som jeg håbede på at kunne bruge på at få kigget lidt på det. Det hul forsvandt selvfølgelig ret hurtigt, og dukkede aldrig rigtig op igen.

Desværre må den, på nuværende tidspunkt, nok ryge på listen over ting som bliver gjort på et eller andet tidspunkt, når der lige er tid til det.
0
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8713
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7186

Re: Nye tråde

Indlægaf Artem » 23. sep 2017, 18:53

Patrick skrev:Jeg tror ugen er gået efterhånden, selv efter min tidsregning. Der var et lille hul i min kalender i den uge, som jeg håbede på at kunne bruge på at få kigget lidt på det. Det hul forsvandt selvfølgelig ret hurtigt, og dukkede aldrig rigtig op igen.

Desværre må den, på nuværende tidspunkt, nok ryge på listen over ting som bliver gjort på et eller andet tidspunkt, når der lige er tid til det.

Fornemmer lidt at vi venter på ugen med 2 lørdage? :D

Helt seriøst så synes jeg virkelig at det er en meget savnet funktion, og tror også der er mange nye tråde der bliver overset hvis de bliver oprettet på det forkerte tidspunkt på døgnet.
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
JeanBrewer
Indlæg: 1
Tilmeldt: 15. nov 2017, 10:23
Kort karma: 0
Kontakt:

Re: Nye tråde

Indlægaf JeanBrewer » 15. nov 2017, 10:28

I don't miss the ability to search for new threads, I am just trying to be careful and attentive to the certain details during the process.
0

Tilbage til "Forslag til forbedringer"