Zonta skrev:Sophaya skrev:Er der nogen af jer, der har erfaring med sygemelding grundet ligamentsmerter? Jeg har rigtig ondt, og det bliver kun værre på trods af at jeg fastholder min træning og mine øvelser. Min jordemoder har foreslået en deltidssygemelding, eftersom jeg får mest ondt om eftermiddagen på en måde hvor jeg får svært ved at koncentrere mig og bliver helt udkørt. Jeg skal til læge om to uger og vil vende det med ham, men jeg ville gerne tale med min leder om det først også. Min leder er en virkelig god chef og tager sig altid godt af medarbejdere, der har brug for sygemelding, så jeg er ikke bekymret for hendes reaktion. Jeg har bare aldrig været sygemeldt før.
Er du sikker på, at det er ligamentsmerter og ikke symfysesmerter? Du kan jo godt have (begyndende) symfyseløsning og så giver det god mening at drosle ned.
Jeg aner reelt ikke hvad der er hvad. Jeg er førstegangsgravid og kender ikke forskel på ligament, bækken og symfyse. Det var bare jordemoder der kaldte det ligamentsmerter. Jeg må nok lige google.