Vi der venter på storken!

Yetie
Indlæg: 1425
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:18
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5000

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Yetie » 19. jun 2018, 08:02

Zinde skrev:
Yetie skrev:Jeg har testet igen... Og fået en meget, meget svag streg nr 2, og først efter 10 minutter... Jeg ved ikke hvad jeg skal tro, men jeg er gået 4 dage over tid, og jeg tror nok lige jeg snupper en ny test i morgen tidlig.


Kæft jeg er nervøs og spændt og bange for at tage fejl. Og en smule rundt på gulvet.

Husk, hvis nogen kender mig irl, så er det helt tys-tys. ;)

Hvor spændende! Jeg håber på tydeligere streg i morgen!


Intet her til morgen! Det er så frustrerende! Har aldrig haft en cyklus længere end 29 dage før, og nu er jeg på dag 32. :trist:
0
godtnavn
Indlæg: 11091
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1088
Likede indlæg: 12836

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 19. jun 2018, 17:09

Jeg tror sgu det bliver svært at få en baby ud af denne cyklus, vi har været syge på skift spist dårligt (hvorfor har jeg altid bare lyst til kulhydrater med kulhydrater når jeg er syg?) og jeg drikekr mig fuld lørdag. Ægløsning bør være omkring søndag, så sex fra nu af er jo godt, men ved ikke lige hvornår vi får tid til den slags :lol: Må også indrømme at fokus lige nu langt mere er på brylluppet end to streger om et par uger...
0
Yetie
Indlæg: 1425
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:18
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5000

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Yetie » 19. jun 2018, 19:42

Zinde skrev:Nu har jeg fået mens :boo:


Ej øv! :ae:
0
godtnavn
Indlæg: 11091
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1088
Likede indlæg: 12836

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 19. jun 2018, 21:30

Zinde skrev:Nu har jeg fået mens :boo:


:( Pisse tarveligt når kroppen giver en falske håb på den måde.
0
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7454
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1758
Likede indlæg: 24344

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Moxy-lady » 20. jun 2018, 05:44

godtnavn skrev:Jeg tror sgu det bliver svært at få en baby ud af denne cyklus, vi har været syge på skift spist dårligt (hvorfor har jeg altid bare lyst til kulhydrater med kulhydrater når jeg er syg?) og jeg drikekr mig fuld lørdag. Ægløsning bør være omkring søndag, så sex fra nu af er jo godt, men ved ikke lige hvornår vi får tid til den slags :lol: Må også indrømme at fokus lige nu langt mere er på brylluppet end to streger om et par uger...


Jeg blev gravid lige da vi kom hjem fra Thailand i slut-februar. Sådan ca der hvor mln kæreste blev dødssyg med influenza og roskildesyge :stoned: vi havde selvfølgelig ikke sex mens det stod ud af begge ender, men han var langt fra frisk, og jeg må indrømme at jeg har undret mig en del over at det lige var dér der var gevinst. Jeg mistænker faktisk lidt at det skete på den gang med 2 ryk og en aflevering :lol: bare lige for at sige at det faktisk godt kan lade sig gøre.

Og tillykke med brylluppet!

/lurer out.
0
My world 12-10-18 :lun:
Yetie
Indlæg: 1425
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:18
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5000

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Yetie » 21. jun 2018, 19:26

Stadig hverken mens eller en positiv test her. Men jeg havde jo en positiv æl-test i starten af måneden, så det giver slet ikke mening. Enten burde jeg være så langt henne at jeg kan se det på en test, eller også burde jeg bløde. Jeg er SÅ frustreret!
0
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8516
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1293
Likede indlæg: 15144

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Zonta » 21. jun 2018, 19:38

Yetie skrev:Stadig hverken mens eller en positiv test her. Men jeg havde jo en positiv æl-test i starten af måneden, så det giver slet ikke mening. Enten burde jeg være så langt henne at jeg kan se det på en test, eller også burde jeg bløde. Jeg er SÅ frustreret!

Det er så irriterende. Jeg havde en cyklus på 56 dage i den cyklus inden jeg blev gravid. Var ved at blive sindssyg!
0
J, juli 2018.
godtnavn
Indlæg: 11091
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1088
Likede indlæg: 12836

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 21. jun 2018, 20:07

Hvordan formår folk at få mere end et barn? Den sidste måned (mindst) har vi ikke haft et fuldendt samleje fordi datteren vågner... Måske er hendes største ønske bare at være enebarn? :genert: Hun vågner aldrig når jeg rydder op eller andet kedeligt, møgunge!
0
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1953
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 418
Likede indlæg: 4809

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf milisa » 23. jun 2018, 11:01

Zinde skrev:Nu har jeg fået mens :boo:


Jeg har hverken periode eller to streger!!! :sur:
0
Tally-ho
solstråle
Indlæg: 25
Tilmeldt: 19. aug 2017, 10:00
Kort karma: 0
Likede indlæg: 4

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf solstråle » 23. jun 2018, 14:01

Jeg er på cyklusdag 45 i dag - ingen mens men heller ingen positiv graviditetstest :-(

Det er frustrerende at have lange cyklusser! Man ved aldrig, hvornår ÆL finder sted...
0
godtnavn
Indlæg: 11091
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1088
Likede indlæg: 12836

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 24. jun 2018, 05:47

Zinde skrev:
godtnavn skrev:Hvordan formår folk at få mere end et barn? Den sidste måned (mindst) har vi ikke haft et fuldendt samleje fordi datteren vågner... Måske er hendes største ønske bare at være enebarn? :genert: Hun vågner aldrig når jeg rydder op eller andet kedeligt, møgunge!


Måske I skulle vente lidt med at lave en til? Det lyder umiddelbart lidt presset at føje et spædbarn til den der ligning :)


Jeg tror bare vores datter har dårlig timing, hun sover fint (så fint man kan forvente af en baby) det er kun når vi har sex at hun konsekvent vågner.
0
Yetie
Indlæg: 1425
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:18
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5000

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Yetie » 24. jun 2018, 10:12

solstråle skrev:Jeg er på cyklusdag 45 i dag - ingen mens men heller ingen positiv graviditetstest :-(

Det er frustrerende at have lange cyklusser! Man ved aldrig, hvornår ÆL finder sted...


Dag 37 her. Vi kan være frustrerede sammen. :nej:
0
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1953
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 418
Likede indlæg: 4809

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf milisa » 24. jun 2018, 12:13

Så kom min periode. Retfærdigvis kun en dag forsinket, så det kan jeg vel ikke rigtig tillade mig at brokke mig over ift jer andre.......
0
Tally-ho
godtnavn
Indlæg: 11091
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1088
Likede indlæg: 12836

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 25. jun 2018, 12:32

Zinde skrev:
godtnavn skrev:
Zinde skrev:
godtnavn skrev:Hvordan formår folk at få mere end et barn? Den sidste måned (mindst) har vi ikke haft et fuldendt samleje fordi datteren vågner... Måske er hendes største ønske bare at være enebarn? :genert: Hun vågner aldrig når jeg rydder op eller andet kedeligt, møgunge!


Måske I skulle vente lidt med at lave en til? Det lyder umiddelbart lidt presset at føje et spædbarn til den der ligning :)


Jeg tror bare vores datter har dårlig timing, hun sover fint (så fint man kan forvente af en baby) det er kun når vi har sex at hun konsekvent vågner.

Haha, så er vi nok ude i noget sabotage :D


Ja, hun måtte gerne vågne når jeg gjorde rent eller andet så jeg havde en god undskyldning for at putte med hende i stedet, men næ nej, når jeg laver noget kedeligt forstyrre hun ikke...
Men vi fik sgu lov i går, og når ægløsning cirka lå i går er det vel ganske fint! Ved godt et par dage før skulle være mest optimalt, men på dagen er vel heller ikke helt skidt. Men har været småstresset og ikke levet sundt, så forventer intet denne måned, men ville da være lykkelig hvis det allerede lykkedes. Om en uge (vi skal lige flade ned efter brylluppet) har vi aftalt at holde et par uger helt uden sukker og komme ind i den mere sunde livsstil vi havde før mine eksamner startede. Da jeg blev gravid med vores datter var det også i en sukker-stop periode, så krydser for at det bringer min krop held i næste måned :D
1
godtnavn
Indlæg: 11091
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1088
Likede indlæg: 12836

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 25. jun 2018, 13:31

Zinde skrev:Da jeg blev gravid i januar var det også oveni en sund periode. Det har garanteret noget at sige.


Det har helt sikkert noget at sige! Derfor forventer jeg intet i denne omgang da jeg både har været stresset (både eksamner og et bryllup der skulle planlægges) og spist usundt de sidste 2 måneder. Men fra næste måned af tror jeg der er mere håb. Dog bliver jeg nok alligevel lidt trist når jeg får mens om 2 ugers tid :genert: Lige så meget som jeg kan sige at jeg intet forventer og man godt ved det vil tage tid, lige så meget håber jeg at det lykkeds med det samme.
0

Tilbage til "Graviditet"