Vi der venter på storken!

Sugardisco
Kort karma: 0
Likede indlæg: 2

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Sugardisco » 14. aug 2018, 14:08

Hej med jer :)

Jeg er ny herinde, men gammel på den gamle debat, og jeg har nu to gange benyttet mig at storketråden,mens jeg ventede på vores to skønne børn på henholdsvis 3.5 og 6.5 år.

Vi er nu klar på en efternøler, så i næste uge har jeg bestilt tid hos lægen, så jeg kan få fjernet min hormonspiral.

Og helt utroligt har jeg netop fået mens for første gang i 2.5 år. Så horminspiralen skulle nok ud under alle omstændigheder. Men det er da næsten skæbnen
2
Yetie
Kort karma: 57
Likede indlæg: 679

Indlægaf Yetie » 16. aug 2018, 18:46

Så har jeg været hos lægen. Har fået taget nogle blodprøver og venter på svar. Lægen ville lige have resultaterne inden hun sender mig videre til en gynækolog, så nu venter jeg igen. Og stadig ikke noget der minder om mens...
0
Kakro05
Kort karma: 47
Likede indlæg: 323

Indlægaf Kakro05 » 16. aug 2018, 18:54

Yetie skrev:Så har jeg været hos lægen. Har fået taget nogle blodprøver og venter på svar. Lægen ville lige have resultaterne inden hun sender mig videre til en gynækolog, så nu venter jeg igen. Og stadig ikke noget der minder om mens...

Frustrerende, men i det mindste sker der lidt :kys: .
1
Yetie

Indlægaf Yetie » 16. aug 2018, 19:37

Jeg kan se på sundhed.dk at de første prøver er analyseret, men jeg har svært ved at gennemskue tallene. Lægen sagde at jeg skulle skrive til hende i dag, og så ville hun sende svar i morgen hvis prøverne var klar. Men jeg kan ikke få lov at skrive til hende via selvbetjening. Så nu prøver jeg at ringe derned i morgen. Hun har nemlig fri på mandag-onsdag, så jeg skulle gerne få svar i morgen.
1
Yetie

Indlægaf Yetie » 17. aug 2018, 17:21

Jeg er ikke på vej i overgangsalderen. :banan: Og jeg har fået en henvisning til gynækolog, så det er bare at få en tid bestilt. Alle prøverne så fine ud. Så der er endnu ingen forklaring.
6
godtnavn
Kort karma: 480
Likede indlæg: 4142

Indlægaf godtnavn » 17. aug 2018, 17:30

Yetie skrev:Jeg er ikke på vej i overgangsalderen. :banan: Og jeg har fået en henvisning til gynækolog, så det er bare at få en tid bestilt. Alle prøverne så fine ud. Så der er endnu ingen forklaring.

Hvor er det godt at høre! Det er selvfølgelig noget lort der ikke er fundet en grund endnu, men nu er en af de ting du frygtede udelukket :) Krydser for du hurtigt kan få tid hos en gynækolog :)
1
Kakro05

Indlægaf Kakro05 » 17. aug 2018, 17:43

Yetie skrev:Jeg er ikke på vej i overgangsalderen. :banan: Og jeg har fået en henvisning til gynækolog, så det er bare at få en tid bestilt. Alle prøverne så fine ud. Så der er endnu ingen forklaring.

Fantastisk at det ikke er fordi du er på vej i overgangsalderen :banan2: :banan2: .
Jeg håber du hurtigt kan få en tid, så i kan komme i gang med opklarings arbejdet
1
Yetie

Indlægaf Yetie » 17. aug 2018, 18:28

Ja det er så skønt! Mangler kun svar på prøverne for for lavt stofskifte. Men det er jeg ikke så bekymret for. Jeg prøver at ringe og få en tid på mandag. Min veninde har anbefalet en i Vejle, så jeg håber han har tid inden for en nær fremtid.
1
Kakro05

Indlægaf Kakro05 » 20. aug 2018, 17:55

Vi var egentligt blevet enige om at gå i gang. Jeg kan bare slet ikke overskue det uden at være i arbejde :trist: . Jeg er bange for at vi ender med ikke at få nr 2. Jeg er faktisk pænt træt af det hele pt :whine:
0
godtnavn

Indlægaf godtnavn » 20. aug 2018, 18:13

Kakro05 skrev:Vi var egentligt blevet enige om at gå i gang. Jeg kan bare slet ikke overskue det uden at være i arbejde :trist: . Jeg er bange for at vi ender med ikke at få nr 2. Jeg er faktisk pænt træt af det hele pt :whine:

Jeg tænker ikke du vil sidde som gammel og fortryde du var arbejdsløs et år nu, men der er en risiko for at sidde som gammel og fortryde de børn man ikke fik. Hvis økonomien kan bærer det synes jeg I skal prøve, I ved jo heller ikke om det tager 1 år og så når du jo sikkert at få arbejde inden :)
5
godtnavn

Indlægaf godtnavn » 20. aug 2018, 18:14

Jeg venter på mens, der er ingen chance for graviditet denne måned, så det er bare ventetid, håber dog ikke den kommer for hurtigt, faktisk helst lidt senere (min cyklus svinger 25-29 dage) da en kommende termin så vil ligge lidt bedre :)
0
Kakro05

Indlægaf Kakro05 » 21. aug 2018, 08:29

godtnavn skrev:
Kakro05 skrev:Vi var egentligt blevet enige om at gå i gang. Jeg kan bare slet ikke overskue det uden at være i arbejde :trist: . Jeg er bange for at vi ender med ikke at få nr 2. Jeg er faktisk pænt træt af det hele pt :whine:

Jeg tænker ikke du vil sidde som gammel og fortryde du var arbejdsløs et år nu, men der er en risiko for at sidde som gammel og fortryde de børn man ikke fik. Hvis økonomien kan bærer det synes jeg I skal prøve, I ved jo heller ikke om det tager 1 år og så når du jo sikkert at få arbejde inden :)

Jeg håber mens lander godt denne måned, så i kan få en god termin når du forhåbentligt bliver gravid i næste cyklus.

Min mand vil måske vente en cyklus med at forsøge igen (jeg har lige sendt en hammer god ansøgning afsted, som jeg egentligt gerne ville have svar på før vi forsøger igen :lol: ). Men du har ret og jeg ved det også godt. De der jobkonsulenter er bare stride (jeg håber min egen er bedre end hende jeg har været til møde med nu her). Jeg fik næsten stress af den samtale og jeg ved ikke om jeg kan gå 8 mdr med dem til at ånde mig i nakken uden at det kommer til at påvirke mig, selvom jeg godt ved at det er tid til at vi får nr 2 nu. jeg er klar og min mand er klar. Der mangler et ekstra barn i vores liv. Jeg er virkelig bitter og de to tumper næsten kørte firmaet i sænk, så jeg blev fyret. Det var virkelig en dårlig timing. Heldigvis overlever vi økonomisk. Vi må se hvad der sker. Jeg forlader jer ikke endu.
0
Sugardisco
Kort karma: 0
Likede indlæg: 2

Indlægaf Sugardisco » 24. aug 2018, 21:58

Zinde skrev:
Sugardisco skrev:Hej med jer :)

Jeg er ny herinde, men gammel på den gamle debat, og jeg har nu to gange benyttet mig at storketråden,mens jeg ventede på vores to skønne børn på henholdsvis 3.5 og 6.5 år.

Vi er nu klar på en efternøler, så i næste uge har jeg bestilt tid hos lægen, så jeg kan få fjernet min hormonspiral.

Og helt utroligt har jeg netop fået mens for første gang i 2.5 år. Så horminspiralen skulle nok ud under alle omstændigheder. Men det er da næsten skæbnen

Velkommen til! Jeg håber, dit ophold bliver kort :)
Hed du det samme på den gamle debat?

Tak :-)
Nu er spiralen ude og det skulle jeg bare have gjort for længst! Jeg fik den i sin tid fordi jeg blødte rigtig meget. Og jeg her lige læst, at mange får en meget kraftig blødning etxpar dage efter spiralen er taget ud. Det kan jeg altså ikke overskue, jeg har netop testet positiv for ægløsning.
0
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 882
Likede indlæg: 6278

Indlægaf Bøtte » 25. aug 2018, 05:35

Sugardisco skrev:
Zinde skrev:
Sugardisco skrev:Hej med jer :)

Velkommen til! Jeg håber, dit ophold bliver kort :)
Hed du det samme på den gamle debat?

Tak :-)
Nu er spiralen ude og det skulle jeg bare have gjort for længst! Jeg fik den i sin tid fordi jeg blødte rigtig meget. Og jeg her lige læst, at mange får en meget kraftig blødning etxpar dage efter spiralen er taget ud. Det kan jeg altså ikke overskue, jeg har netop testet positiv for ægløsning.

Jeg er altså lidt nysgerrig :genert:
Hvorfor skulle spiralen ud fordi du havde fået menstruation?
0
godtnavn

Indlægaf godtnavn » 25. aug 2018, 19:28

Jeg har ægløsningsslim, for anden gang denne cyklus, og oveni det venter jeg mens mellem nu og tirsdag, så det er altså lidt sært, har aldrig haft det pånær når jeg rent faktisk har ægløsning. Men det er desværre ikke noget der på nogen måde kan tolkes positivt, for kan ikek være blevet gravid denne måned, men er lidt nervøs for om der kan være gået kludder i min krop...
0

Tilbage til "Graviditet"