Urtekussen skrev:Formerly - skal din mand ikke med til fødslen?
(beklager hvis du har skrevet det før)
Jo det er da bestemt planen. Han kommer et par dage før termin. Living on the edge

Urtekussen skrev:Formerly - skal din mand ikke med til fødslen?
(beklager hvis du har skrevet det før)
godtnavn skrev:Blev sat 3-4 dage tilbage, og det gør mig pisse bange fordi da vi mistede blev jeg også sat en del tilbage (meget mere dog), så havde sagt til mig selv at to dage tilbage ville være fint, desværre var det mere og det gør mig bange
godtnavn skrev:Blev sat 3-4 dage tilbage, og det gør mig pisse bange fordi da vi mistede blev jeg også sat en del tilbage (meget mere dog), så havde sagt til mig selv at to dage tilbage ville være fint, desværre var det mere og det gør mig bange
Zonta skrev:Godtnavn: I øvrigt kan jeg så fortælle, at jeg ved præcis hvornår sønnike er undfanget (vi havde kun sex én gang den cyklus...) og det passede ikke med termin - tror det var sådan noget med, at han skulle være undfanget en uge inden vi overhovedet havde sex eller noget i den stil. Måske en uge efter
girl_beat skrev:Jeg er i sådan et underligt limbo, hvor jeg ikke rigtigt gider at være gravid mere - men jeg er heller ikke klar til at føde... Er der andre, der har haft det sådan hen i mod de sidste uger?![]()
I det store og hele klarer min krop det pænt, og jeg får stadig komplimenter for min “Har du slugt en fodbold?”-mave, men det er alligevel ved at være lidt tungt og besværligt at slæbe rundt på. Har temmelig meget på fornemmelsen, at junior har fundet vej ned mod bækkenet, som har givet sig og fået en anderledes tyngdefornemmelse de sidste dage. Er det normalt omkring uge 37?
Depeche_Mama skrev:girl_beat skrev:Jeg er i sådan et underligt limbo, hvor jeg ikke rigtigt gider at være gravid mere - men jeg er heller ikke klar til at føde... Er der andre, der har haft det sådan hen i mod de sidste uger?![]()
I det store og hele klarer min krop det pænt, og jeg får stadig komplimenter for min “Har du slugt en fodbold?”-mave, men det er alligevel ved at være lidt tungt og besværligt at slæbe rundt på. Har temmelig meget på fornemmelsen, at junior har fundet vej ned mod bækkenet, som har givet sig og fået en anderledes tyngdefornemmelse de sidste dage. Er det normalt omkring uge 37?
Jeg har det fuldstændigt ligesådan - og det er mere end normalt, at du får tyngdefornemmelsen. Jeg er jo andengangs, og har haft tyngden siden uge 30-32 stykker (husker det ikke nøjagtigt).
Jeg er belastet fysisk af denne graviditet - og denne gang er mine slimhinder totalt udtørret, så jeg kan slet ikke få vejret ordentligt om natten - så min søvn er mega påvirket, hvilket i dén grad påvirker mit overskud og humør om dagen, desværre.
Jeg er rigtigt klar til at få mere mobilitet tilbage, men jeg er ikke helt klar til at slippe graviditeten, jeg ved med sikkerhed, der er det sidste barn, så det er lidt vemodigt. Samtidig er jeg også bekymret for fødslen denne gang, fordi min første fødsel var temmeligt hård ved både mig og vores søn.
Så ja - det hele er ambivalent inden i mig, og jeg føler mig noget hudløs
Sangius skrev:Ingen veer efter hindeløsning. Men murren og ondt i ryggen.
Er SÅ forbandet træt af at være gravid. Bækkenet gør så vanvittigt ondt nu, at jeg har svært ved at stå.
Uuuuuud.