Terminstråd - alle er velkomne :)

Bøffemor
Indlæg: 71
Tilmeldt: 12. feb 2019, 10:20
Kort karma: 16
Likede indlæg: 64

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Bøffemor » 26. mar 2019, 14:34

...xxx... skrev:Jeg blev scannet igen fredag, og den lille spire var vokset rigtig fint. Fik at vide, at de ikke går særlig meget op i hcg, så længe det bare stiger, og det gør mit jo.
Så nu skal jeg forhåbentlig ikke på hospitalet igen før nakkefoldsscanningen :) De mener på hospitalet, at det er en helt normal graviditet. Jeg er dog blevet sygemeldt pga. blødningen, og min læge mener, at jeg bør være så meget i ro som muligt.

Nej, hvor er det dejligt :lun:

Altså ikke sygemeldingen, men det, at du har en helt normal graviditet. Det er altså guld værd.
0
Bøffemor
Indlæg: 71
Tilmeldt: 12. feb 2019, 10:20
Kort karma: 16
Likede indlæg: 64

10+6

Indlægaf Bøffemor » 26. mar 2019, 14:36

Jeg synes altså, noget af det her læge-noget er spild af tid.

Var til første konsultation hos den praktiserende læges sygeplejerske for to uger siden.
Var til blodprøvetagning (doubletest) på hospitalet i sidste uge
Skal til konsultation hos den praktiserende læge i morgen
Og så NF om to uger.

Jeg tænker umiddelbart godt, at det kunne gøres mere smidigt.

Jeg kan også læse mig til, at første jordemoderkonsultation virker ret ligegyldig for mange, fordi man egentlig sidder og fortæller om sin historik, som man lige så godt kunne gøre i forbindelse med en undersøgelse.
Senest rettet af Bøffemor 26. mar 2019, 14:46, rettet i alt 1 gang.
0
Bøffemor
Indlæg: 71
Tilmeldt: 12. feb 2019, 10:20
Kort karma: 16
Likede indlæg: 64

10+6

Indlægaf Bøffemor » 26. mar 2019, 14:39

I øvrigt er Cana Buttenschöns bog "40 uger før" ret fin. Den er let læst, men jeg synes, jeg får nogle ting med, som jeg ikke havde hørt om før.

Nu er jeg nået til uge 33. Det kan jeg ikke lige forholde mig til, så jeg låner den nok på biblioteket igen til den tid.
0
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: 10+6

Indlægaf vibbsen » 27. mar 2019, 03:53

Bøffemor skrev:I øvrigt er Cana Buttenschöns bog "40 uger før" ret fin. Den er let læst, men jeg synes, jeg får nogle ting med, som jeg ikke havde hørt om før.

Nu er jeg nået til uge 33. Det kan jeg ikke lige forholde mig til, så jeg låner den nok på biblioteket igen til den tid.


Nu ved jeg godt at du er ret ny-gravid......Men husk nu alt ikke alle graviditeter udvikler som på samme måde....Og at de der bøger faktisk handler om andres graviditeter...

Jeg havde f.eks. ikke skyggen af kvalme....Bortset fra den gang hvor jeg spise 3 stykker ristet franskbrød med champion-ala-creme.....Men der blev jeg altså også virkelig dårlig :fløjt:

Jeg var også ved at dø af skræk fordi jeg ikke mærkede nogen former for (hvad jeg kendte som) liv på de tidspunkter som andre sagde at de havde mærket liv....Var mit barn måske dødt ??? Nix...det var hun ikke....jeg troede bare at det var luft i maven....

Nårh-ja....Og så var der dengang - i slutningen af min graviditet. Der hvor baby skal forestille at være mest aktiv - hvor jeg trods ikke mindre end 8 sunlolly INTET liv mærkede.....Jeg gik naturligvis i panik - for bogen sagde at man skal mærke liv hver dag - og ringede til fødegangen ( og min mand - som faktisk tilbagelagde de 4 kilometer fra hans arbejdsplads på under 10 minutter hvilket er pænt hurtigt....Når vi nu tager i betragtning at han var på cykel...Og først skulle ud af bygningen)...Det viste sig at da først barnet var tøet op ( 8 Sunlolly er faktisk ret meget når man er en smølf på godt 2600 gram) så var hun i alle-tiders form.....Og lossede mig i blæren....Så hr.vibbsen må trøste mig på KFC med en 3'er boks med ekstra kylling. OG coleslaw. OG kartoffelmos. OG stor sodavand :genert:

Min pointe er egentlig bare at din graviditet nok skal gå OK. I sit helt eget tempo....Jeg brugte rigtig meget tid i den første del på at bekymre mig om alt muligt. Istedet for at glæde mig......Lad være med det.....Det er spild af tid......Nyd istedet at du er gravid.....Det er den dejligste tid i dit liv. Altså indtil du skal være mor....For det stikker alt...
2
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf AgentPixie » 27. mar 2019, 05:56

Canas “40 uger efter” er også en ok bog, særligt hvis man er førstegangsfødende, synes jeg.
0
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
Kakro05
Indlæg: 536
Tilmeldt: 7. sep 2015, 19:24
Kort karma: 71
Likede indlæg: 449

Re: 10+6

Indlægaf Kakro05 » 27. mar 2019, 07:55

Bøffemor skrev:Jeg synes altså, noget af det her læge-noget er spild af tid.

Var til første konsultation hos den praktiserende læges sygeplejerske for to uger siden.
Var til blodprøvetagning (doubletest) på hospitalet i sidste uge
Skal til konsultation hos den praktiserende læge i morgen
Og så NF om to uger.

Jeg tænker umiddelbart godt, at det kunne gøres mere smidigt.

Jeg kan også læse mig til, at første jordemoderkonsultation virker ret ligegyldig for mange, fordi man egentlig sidder og fortæller om sin historik, som man lige så godt kunne gøre i forbindelse med en undersøgelse.


Ja, den følelse kender jeg godt. Jeg skal til tredje læge besøg i går og jeg har faktisk lidt fortrudt at jeg fik en tid til det. Fordi jeg jo går til kontrol hele tiden. Jeg var til jm i fredags og skal igen om 14 dage (og en ks samtale på fredag, men hun tjekker ikke baby) og i dag skal jeg så også til scanning og en læge samtale (tror jeg). Så jeg håber ikke de er forsinket på roskilde, for så ved jeg ikke om jeg kan nå tilbage til min lægetid :lol: .
Men altså havde jeg en normalt graviditet så var det fint nok at komme ind og fået tjekket urin og målt blodtryk. Men ja det der opstarts noget kan godt være tidskrævende når man skal to gange til egen læge og en gang på sygehuset for at få taget blodprøve og så til nf :lol: .
1
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: 10+6

Indlægaf Lys » 27. mar 2019, 08:39

Bøffemor skrev:Jeg synes altså, noget af det her læge-noget er spild af tid.

Var til første konsultation hos den praktiserende læges sygeplejerske for to uger siden.
Var til blodprøvetagning (doubletest) på hospitalet i sidste uge
Skal til konsultation hos den praktiserende læge i morgen
Og så NF om to uger.

Jeg tænker umiddelbart godt, at det kunne gøres mere smidigt.

Jeg kan også læse mig til, at første jordemoderkonsultation virker ret ligegyldig for mange, fordi man egentlig sidder og fortæller om sin historik, som man lige så godt kunne gøre i forbindelse med en undersøgelse.


Jeg kunne også godt savne en forklaring på, hvorfor man fx ikke tager alle blodprøverne samtidig. Er der mon nogen af dem, som ens egen læge (sygeplejerske) tager, som ikke kunne vente til man alligevel skal have taget doubletesten?

Jeg opfatter lidt den første jordemodersamtale sådan, at den kan påvirke det jordemodertilbud, man får i resten af forløbet mht særlig rådgivning om kost/overvægt, sårbarhed, ekstra konsultationer etc.

Men i det hele taget er der ikke så mange forklaringer på “hvorfor” - mange ting virker lidt indforståede, synes jeg.
1
Kakro05
Indlæg: 536
Tilmeldt: 7. sep 2015, 19:24
Kort karma: 71
Likede indlæg: 449

32+6

Indlægaf Kakro05 » 27. mar 2019, 11:07

læge samtale overstået. Han blev scannet til 2233g og vist ca 4 % for stor (dvs inden for normalen). Så alt var fint. Lægen var super fin. Hun sagde bla at hvis jm til fødslen sagde at der ikke var tid til at tø råmælk op (hvis baby har lavt blodsukker), så skulle d bare insistere, for det var der :D. Det var stadig en lillebror og alt så fint ud. Han lå og holdt om sine tæer og alt var normalt :lun:. Så endelig en rigtig god oplevelse med Roskilde til mig.
Jeg skal afsted igen om 4 uger og jeg glæder mig faktisk.
Nu står den på lægebesøg hos min almindelige læge om en time (jeg burde virkelig have aflyst :genert: ) og så forhåbentligt sidste KS jm besøg på fredag.
1
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: 10+6

Indlægaf godtnavn » 27. mar 2019, 12:05

Lys skrev:
Bøffemor skrev:Jeg synes altså, noget af det her læge-noget er spild af tid.

Var til første konsultation hos den praktiserende læges sygeplejerske for to uger siden.
Var til blodprøvetagning (doubletest) på hospitalet i sidste uge
Skal til konsultation hos den praktiserende læge i morgen
Og så NF om to uger.

Jeg tænker umiddelbart godt, at det kunne gøres mere smidigt.

Jeg kan også læse mig til, at første jordemoderkonsultation virker ret ligegyldig for mange, fordi man egentlig sidder og fortæller om sin historik, som man lige så godt kunne gøre i forbindelse med en undersøgelse.


Jeg kunne også godt savne en forklaring på, hvorfor man fx ikke tager alle blodprøverne samtidig. Er der mon nogen af dem, som ens egen læge (sygeplejerske) tager, som ikke kunne vente til man alligevel skal have taget doubletesten?

Jeg opfatter lidt den første jordemodersamtale sådan, at den kan påvirke det jordemodertilbud, man får i resten af forløbet mht særlig rådgivning om kost/overvægt, sårbarhed, ekstra konsultationer etc.

Men i det hele taget er der ikke så mange forklaringer på “hvorfor” - mange ting virker lidt indforståede, synes jeg.


Her tog lægen bare blodprøven da jeg fik lavet vandrejournal, så hvis jeg skulle have sparet et besøg skulle lægen også have taget doubletesten, og det var det jo for tidligt til der.

Her kommer man i jordemoderkategori allerede før første samtale, dvs. man bliver tilknyttet en sårbar gravid jordemoder, en med fokus på overvægt osv. før første samtale, så man går hos den samme hele vejen, men måske er det forskelligt fra kommune til kommune?
0
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: 32+6

Indlægaf godtnavn » 27. mar 2019, 12:13

Kakro05 skrev:læge samtale overstået. Han blev scannet til 2233g og vist ca 4 % for stor (dvs inden for normalen). Så alt var fint. Lægen var super fin. Hun sagde bla at hvis jm til fødslen sagde at der ikke var tid til at tø råmælk op (hvis baby har lavt blodsukker), så skulle d bare insistere, for det var der :D. Det var stadig en lillebror og alt så fint ud. Han lå og holdt om sine tæer og alt var normalt :lun:. Så endelig en rigtig god oplevelse med Roskilde til mig.
Jeg skal afsted igen om 4 uger og jeg glæder mig faktisk.
Nu står den på lægebesøg hos min almindelige læge om en time (jeg burde virkelig have aflyst :genert: ) og så forhåbentligt sidste KS jm besøg på fredag.


Du får da noget for dine skattekroner :lol: Det lyder som en god fødselslæge du var ved :)

JEg har selv droppet uge32 tjekket netop fordi jeg skal til fødselslæge der også.

Jeg måtte melde fra til fødselsforberedelse i dg, for efter et par dage med nogenlunde styr på kvalme og opkast kommer alt retur i dag, jeg tror det hænger sammen med søvn, datteren mente det var mrogen kl 03.30, og jeg fik hende først til at sove igen kl 05... Så i stedet for at være til fødselsforberedelse ligger jeg nu under dynen og tænker over hvad jeg gør med mad, der er noget der lugter i køkkenet synes jeg, så kan slet ikke overskue at gå derud... Manden kunne ikke lugte det i morges, så det må være min gravid næse, men det gør det jo ikke mindre slemt for mig, omend det er rart at det ikke er så klamt som jeg føler :lol:

I stedet for at få noget mad nu sidder jeg og kigger på barnedåb og hvad vi skal serverer, overvejer virkelig at springe budgettet og få leveret brunch, hvis der komemr mange afbud tror jeg vi gør det, men priserne er godt nok høje! Men bliver vi f.eks. kun 40 så tror jeg jeg overtaler manden...
1
Fledermäuslein
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 28. aug 2015, 20:06
Kort karma: 188
Likede indlæg: 6844

Re: 32+1

Indlægaf Fledermäuslein » 27. mar 2019, 13:13

Kakro05 skrev:
Bøffemor skrev:Så længe du er tryg i det hele, og det lyder sådan. :dåne:

Jeg ved ikke om jeg er tryg ved det hele. Men jeg tror at hvis min krop selv kan lave veer osv så kan det måske blive en ok oplevelse. Jeg skal virkelig forsøge at mærke efter......hvilket jeg er vildt dårlig til. Jeg føler vel også lidt at jeg skylder mit barn den bedste start og en vaginal fødsel er jo sundere for ham og så er jeg nok også lidt bange for et ks........det var ikke just en dans på roser sidst.
Dybest set så tror jeg ikke min krop kan finde ud af at lave veer, så det ender nok med ks uanset. Men det giver noget tryghed at jeg ikke kan ende i samme forløb fordi de ikke må sætte mig i gang.


Lille lurer-indlæg: Jeg fik mine børn ved hhv. et akut og et planlagt kejsersnit og der var kæmpestor forskel på, hvor smadret jeg var efter det akutte i forhold til det planlagte. Generne ved det planlagte var langt mildere, nok fordi der ikke gik et døgns tid med veer forud for det.

Så hvis du blev sat i gang første gang og havde et langvarigt forløb, vil dit forløb efter et planlagt kejsersnit (hvis du ender med at vælge det) sandsynligvis føles langt mindre hårdt end det første.
1
Kakro05
Indlæg: 536
Tilmeldt: 7. sep 2015, 19:24
Kort karma: 71
Likede indlæg: 449

Re: 32+6

Indlægaf Kakro05 » 27. mar 2019, 13:22

godtnavn skrev:
Kakro05 skrev:læge samtale overstået. Han blev scannet til 2233g og vist ca 4 % for stor (dvs inden for normalen). Så alt var fint. Lægen var super fin. Hun sagde bla at hvis jm til fødslen sagde at der ikke var tid til at tø råmælk op (hvis baby har lavt blodsukker), så skulle d bare insistere, for det var der :D. Det var stadig en lillebror og alt så fint ud. Han lå og holdt om sine tæer og alt var normalt :lun:. Så endelig en rigtig god oplevelse med Roskilde til mig.
Jeg skal afsted igen om 4 uger og jeg glæder mig faktisk.
Nu står den på lægebesøg hos min almindelige læge om en time (jeg burde virkelig have aflyst :genert: ) og så forhåbentligt sidste KS jm besøg på fredag.


Du får da noget for dine skattekroner :lol: Det lyder som en god fødselslæge du var ved :)

JEg har selv droppet uge32 tjekket netop fordi jeg skal til fødselslæge der også.

Jeg måtte melde fra til fødselsforberedelse i dg, for efter et par dage med nogenlunde styr på kvalme og opkast kommer alt retur i dag, jeg tror det hænger sammen med søvn, datteren mente det var mrogen kl 03.30, og jeg fik hende først til at sove igen kl 05... Så i stedet for at være til fødselsforberedelse ligger jeg nu under dynen og tænker over hvad jeg gør med mad, der er noget der lugter i køkkenet synes jeg, så kan slet ikke overskue at gå derud... Manden kunne ikke lugte det i morges, så det må være min gravid næse, men det gør det jo ikke mindre slemt for mig, omend det er rart at det ikke er så klamt som jeg føler :lol:

I stedet for at få noget mad nu sidder jeg og kigger på barnedåb og hvad vi skal serverer, overvejer virkelig at springe budgettet og få leveret brunch, hvis der komemr mange afbud tror jeg vi gør det, men priserne er godt nok høje! Men bliver vi f.eks. kun 40 så tror jeg jeg overtaler manden...


Det må man sige :lol:. Jeg er også totalt smadret nu efter at have været afsted det meste af dagen. Nu 40 min med benene oppe inden N skal hentes (D kommer heldigvis tidligt hjem).

Hvor er det bare vildt du stadig er ramt at kvalme og opkast. Jeg overvejer bare at servere sandwich til vores barnedåb....og kage....altid kage :lol: . Jeg ville egentligt helst holde det ude.....men jeg kan kun finde det til ca 300 kr pr kuvert og det bliver for dyrt for os.
0
Kakro05
Indlæg: 536
Tilmeldt: 7. sep 2015, 19:24
Kort karma: 71
Likede indlæg: 449

Re: 32+1

Indlægaf Kakro05 » 27. mar 2019, 13:26

Fledermäuslein skrev:
Kakro05 skrev:
Bøffemor skrev:Så længe du er tryg i det hele, og det lyder sådan. :dåne:

Jeg ved ikke om jeg er tryg ved det hele. Men jeg tror at hvis min krop selv kan lave veer osv så kan det måske blive en ok oplevelse. Jeg skal virkelig forsøge at mærke efter......hvilket jeg er vildt dårlig til. Jeg føler vel også lidt at jeg skylder mit barn den bedste start og en vaginal fødsel er jo sundere for ham og så er jeg nok også lidt bange for et ks........det var ikke just en dans på roser sidst.
Dybest set så tror jeg ikke min krop kan finde ud af at lave veer, så det ender nok med ks uanset. Men det giver noget tryghed at jeg ikke kan ende i samme forløb fordi de ikke må sætte mig i gang.


Lille lurer-indlæg: Jeg fik mine børn ved hhv. et akut og et planlagt kejsersnit og der var kæmpestor forskel på, hvor smadret jeg var efter det akutte i forhold til det planlagte. Generne ved det planlagte var langt mildere, nok fordi der ikke gik et døgns tid med veer forud for det.

Så hvis du blev sat i gang første gang og havde et langvarigt forløb, vil dit forløb efter et planlagt kejsersnit (hvis du ender med at vælge det) sandsynligvis føles langt mindre hårdt end det første.


Det er også mit indtryk at folk generelt er hurtigere friske ovenpå et pks . jeg er spændt på hvad det ender med.....da jeg ikke skal/vil sættes i gang denne gang. jeg har vist heldigvis fundet fred med at hvis min krop kan selv, så er en vaginal fødsel ok.
0
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: 32+6

Indlægaf godtnavn » 27. mar 2019, 14:59

Kakro05 skrev:
godtnavn skrev:
Kakro05 skrev:læge samtale overstået. Han blev scannet til 2233g og vist ca 4 % for stor (dvs inden for normalen). Så alt var fint. Lægen var super fin. Hun sagde bla at hvis jm til fødslen sagde at der ikke var tid til at tø råmælk op (hvis baby har lavt blodsukker), så skulle d bare insistere, for det var der :D. Det var stadig en lillebror og alt så fint ud. Han lå og holdt om sine tæer og alt var normalt :lun:. Så endelig en rigtig god oplevelse med Roskilde til mig.
Jeg skal afsted igen om 4 uger og jeg glæder mig faktisk.
Nu står den på lægebesøg hos min almindelige læge om en time (jeg burde virkelig have aflyst :genert: ) og så forhåbentligt sidste KS jm besøg på fredag.


Du får da noget for dine skattekroner :lol: Det lyder som en god fødselslæge du var ved :)

JEg har selv droppet uge32 tjekket netop fordi jeg skal til fødselslæge der også.

Jeg måtte melde fra til fødselsforberedelse i dg, for efter et par dage med nogenlunde styr på kvalme og opkast kommer alt retur i dag, jeg tror det hænger sammen med søvn, datteren mente det var mrogen kl 03.30, og jeg fik hende først til at sove igen kl 05... Så i stedet for at være til fødselsforberedelse ligger jeg nu under dynen og tænker over hvad jeg gør med mad, der er noget der lugter i køkkenet synes jeg, så kan slet ikke overskue at gå derud... Manden kunne ikke lugte det i morges, så det må være min gravid næse, men det gør det jo ikke mindre slemt for mig, omend det er rart at det ikke er så klamt som jeg føler :lol:

I stedet for at få noget mad nu sidder jeg og kigger på barnedåb og hvad vi skal serverer, overvejer virkelig at springe budgettet og få leveret brunch, hvis der komemr mange afbud tror jeg vi gør det, men priserne er godt nok høje! Men bliver vi f.eks. kun 40 så tror jeg jeg overtaler manden...


Det må man sige :lol:. Jeg er også totalt smadret nu efter at have været afsted det meste af dagen. Nu 40 min med benene oppe inden N skal hentes (D kommer heldigvis tidligt hjem).

Hvor er det bare vildt du stadig er ramt at kvalme og opkast. Jeg overvejer bare at servere sandwich til vores barnedåb....og kage....altid kage :lol: . Jeg ville egentligt helst holde det ude.....men jeg kan kun finde det til ca 300 kr pr kuvert og det bliver for dyrt for os.


Jeg ville helst skulle lave mindst muligt selv denne gang :lol: Jeg er vegetar og manden spiser primært vegetarisk, så vi tænker at holde menuen vegetarisk, det gjorde vi sidst og folk var vildt positive (selv min svigermor der normalt ikke kan spise et eneste måltid uden kød, ikke en gang morgenmad), men det besværliggør det også lidt. Derudover komemr der en del med forskellige allergier, så tænker en buffet af en art er smartest, så der er noget til alle.
Og ude bliver det ikke, det har vi slet ikke budget til med vores enorme familier! Vi kan få et fint festlokale lige ved kirken til 1000 kr (hvis det ikke er booket, er det det får vi krise) men har kigget på ebuffet som har gode anmeldelser hvor vi kan få en fin brunch til 100 kr/pers dog kommer brød+pålæg oveni, men synes deres priser på det var for høje, og det er overkommeligt selv at stå for. Men det bliver jo stadig en slat penge! Også selvom man vidst kun skal beregne halv kuvert til små børn og dem kommer der nok lidt af til dåben. Derudover må vi også se hvor mange mennesker vi ender med at være :)
Nu må jeg se hvad tid de holder dåb i kirken, sidst var det først kl 11 og så er det næsten for sent med brunch når kl bliver 12.30 før man er i festlokalet... Jeg tror bare brunch retter er noget min gravide krop har lyst til konstant og derfor er det det jeg kigger på :lol:

Har været ude og spise brunch 3 gange den sidste måned, og har fået sneget en efterfølgende brunch ind om 1½ uge når vi skal på Experimentarium med svigermor. Før denne måned har jeg ikek spist brunch i 2 år, så ved ikke lige hvad der sker :lol:

Og selvfølgelig skal der kage til! Vi overvejer dog at bruge en chokoladefontæne fra vores bryllup, og så serverer chokolade, frugt og så nogle små muffins, kransekage og andet snack-kage, det har den bonus at meget kan laves længe i forvejen :)

Og så er vi blevet enige om faddere, hvis altså lige præsten godkender dem, der er to piger der er lige små nok, de vil vidst være 14 år ved dåben, og ikke konfirmeret endnu, men håber præsten er til at snakke med, de synger i kirkekor og der er vidst ingen tvivl om at de bliver konfirmeret, og generelt er vores præst vildt sød. Vi lægger faktisk dåbsdatoen efter at vi vil have hende som præst :genert: Så jeg skal snart have hørt kirken hvor god tid de fastsætter hvem der står for hvilke dåbsdatoer.
2
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf godtnavn » 27. mar 2019, 15:02

Åh crap, vælger vi lørdagsdåb er det først 11.30 i kirken, så er brunch vel lidt fjollet, jeg har bare lyst til brunch :lol:
0

Tilbage til "Graviditet"