Det hjælper åbenbart at råbe pik og smække med døren....

Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Det hjælper åbenbart at råbe pik og smække med døren....

Indlægaf Rapfisk » 21. jan 2018, 11:47

TILLYKKE :blomst:
1
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Det hjælper åbenbart at råbe pik og smække med døren....

Indlægaf Vixen » 28. jan 2018, 11:47

Stort tillykke med den lille spire :blomst:

Jeg tænker, at du må hoppe op og falde ned på det med jobbet. Eventuelt være ærlig over for din nye chef og medgive, at ja, det er selvfølgelig lidt skæv timing, men I havde faktisk prøvet i årevis (?) og givet op, og nu var der så pludselig bid alligevel. Det er, hvad der kan ske, og du håber på forståelse.

Jeg ved det ikke, men jeg synes egentlig, dét med jobbet må komme i sidste række lige nu. Fokusér på din familie og den glædelige nyhed, det andet skal nok gå i orden.
1
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1959
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 419
Likede indlæg: 4817

Re: Det hjælper åbenbart at råbe pik og smække med døren....

Indlægaf milisa » 28. jan 2018, 19:41

KinderBueno skrev:Stort tillykke med den lille spire :blomst:

Jeg tænker, at du må hoppe op og falde ned på det med jobbet. Eventuelt være ærlig over for din nye chef og medgive, at ja, det er selvfølgelig lidt skæv timing, men I havde faktisk prøvet i årevis (?) og givet op, og nu var der så pludselig bid alligevel. Det er, hvad der kan ske, og du håber på forståelse.

Jeg ved det ikke, men jeg synes egentlig, dét med jobbet må komme i sidste række lige nu. Fokusér på din familie og den glædelige nyhed, det andet skal nok gå i orden.


Jeg reagerer lige lidt på den her, fordi det hele er blevet lidt aktuelt igen, forstået på den måde, at jeg har booket min nye chef til et kort møde i morgen, hvor jeg har tænkt mig at fortælle ham det. Og jeg er selvsagt rystende nervøs for, hvordan han vil reagere. Jeg har forberedt mig hele ugen (!) på min lille salgstale - men kender jeg mig selv ret, så får jeg slet ikke sagt noget af det, jeg vil! :lol:

Det er super fint, at andre synes, at job bør/skal/må komme i sidste række. Det gør det bare ikke for mig. Jeg er 100% karrieremenneske, og mit job er min identitet og min hobby. Derfor er det for mig lidt af en katastrofe, at jeg må svigte en arbejdsgiver, der giver mig en gigant chance. For hvordan man end vender og drejer det, så går de jo pt rundt og tror, at de har ansat en ressource, der kan hjælpe i en travl tid. Det kan jeg jo også. I cirka 4 måneder, så forsvinder jeg i mindst 7 måneder. Dét ER altså ikke pokkers optimalt.

Men nu ser vi. Som Angelina siger, så får jeg jo lidt en fornemmelse af hvilket menneske, jeg kommer til at arbejde for alt efter, hvordan han reagerer..... :kryds:
2
Tally-ho
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Det hjælper åbenbart at råbe pik og smække med døren....

Indlægaf Flora » 28. jan 2018, 20:20

Tillykke med baby og held og lykke med samtalen i morgen. Det skal nok gå alt sammen :kys:
1
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1959
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 419
Likede indlæg: 4817

Re: Det hjælper åbenbart at råbe pik og smække med døren....

Indlægaf milisa » 29. jan 2018, 18:16

Kære alle. SÅ kan jeg begynde at være RIGTIG glad!! Min kommende chef var dybt professionel og tog det med et stort smil. Han var rigtig glad for, at jeg sagde det med det samme, men kunne selvfølgelig også grine lidt sammen med mig, da jeg påpegede den elendige timing.

Jeg er MEGA lettet og føler faktisk først nu, at jeg rigtig kan se fremad - og frem til.

Og jeg er da nu ENDNU mere motiveret til at gøre et godt indtryk!!

Endnu engang tusind tak for alle jeres beskeder, kort og opmuntringer!
40
Tally-ho
TomKah
Indlæg: 4188
Tilmeldt: 25. aug 2015, 12:57
Kort karma: 311
Likede indlæg: 4307

Re: Det hjælper åbenbart at råbe pik og smække med døren....

Indlægaf TomKah » 30. jan 2018, 18:17

milisa skrev:Kære alle. SÅ kan jeg begynde at være RIGTIG glad!! Min kommende chef var dybt professionel og tog det med et stort smil. Han var rigtig glad for, at jeg sagde det med det samme, men kunne selvfølgelig også grine lidt sammen med mig, da jeg påpegede den elendige timing.

Jeg er MEGA lettet og føler faktisk først nu, at jeg rigtig kan se fremad - og frem til.

Og jeg er da nu ENDNU mere motiveret til at gøre et godt indtryk!!

Endnu engang tusind tak for alle jeres beskeder, kort og opmuntringer!


Pendler du stadig mellem Nordjylland og Bagsværd?
0
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1959
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 419
Likede indlæg: 4817

Re: Det hjælper åbenbart at råbe pik og smække med døren....

Indlægaf milisa » 30. jan 2018, 18:29

TomKah skrev:
milisa skrev:Kære alle. SÅ kan jeg begynde at være RIGTIG glad!! Min kommende chef var dybt professionel og tog det med et stort smil. Han var rigtig glad for, at jeg sagde det med det samme, men kunne selvfølgelig også grine lidt sammen med mig, da jeg påpegede den elendige timing.

Jeg er MEGA lettet og føler faktisk først nu, at jeg rigtig kan se fremad - og frem til.

Og jeg er da nu ENDNU mere motiveret til at gøre et godt indtryk!!

Endnu engang tusind tak for alle jeres beskeder, kort og opmuntringer!


Pendler du stadig mellem Nordjylland og Bagsværd?


Wow, godt husket!! Men NEJ!!!!! GUDSKELOV!!! Vi købte hus i Smørum i september, så jeg er hjemme hver eneste, dejlige dag. :lun:
5
Tally-ho
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1959
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 419
Likede indlæg: 4817

Re: Det hjælper åbenbart at råbe pik og smække med døren....

Indlægaf milisa » 2. mar 2018, 18:35

Nå, jeg synes lidt, der bør være en opfølgning i denne tråd, selvom mange af jer nok har fulgt med i terminstråden.

Jeg var til scanning i tirsdag pga blødning og smerter, og fosteret var desværre dødt. I dag har jeg så fået en udskrabning. Det er rigtig trist og har grædt mange tårer. Men pt er jeg nu glad for, at det er overstået - det har været nogle skoddage i denne uge.

Jeg har været ved at kaste op af dårlig samvittighed. På et tidspunkt ifm startet af denne tråd, var det her jo det, jeg håbede på. At nogen kom og tog beslutningen for mig. Jeg har tudet øjnene ud ved tanken om, jeg måske har tænkt min baby ihjel. Det lyder lidt skørt og neurotisk på skrift. Jeg så scanningsbillederne, og det lignede bestemt ikke noget, der nogensinde var meningen at blive født som barn. Man kunne da godt se hoved og krop, men ingen arme, ingen ben. Længdemæssigt svarede det til 8+3. Det lå helt stille uden hjerteblink, bevægelse eller tilstrømning i navlestrengen. Det var rart at se faktisk. Det havde været langt værre, tror jeg, hvis der havde ligget et lille 10-ugers foster med fingre og tæer og det hele.

En af jer skrev i en kiks i terminstråden, at hun håbede, vi trods alt nu er mere afklarede, end ved starten af denne graviditet, og det er jeg ikke i tvivl om at vi bliver, når vi lige er kommet helt over på den anden side. Ikke, at jeg helt ved, hvad vi beslutter endnu, men modgang gør helt sikker stærk. Og de snakke, vi har haft ang vores forhold og fremtid her under graviditeten har været guld værd. Vi skal nok komme gennem vores lille lige-knap-7-års krise, det ved jeg. Om det bliver med barn nr 2 eller ej, det finder vi tids nok ud af.

Tak for jeres indlæg, likes og frem for alt virkelig søde grønne kort gennem denne tråd og i terminstråden. :kys:
7
Tally-ho
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7465
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24400

Re: Det hjælper åbenbart at råbe pik og smække med døren....

Indlægaf Moxy-lady » 31. mar 2018, 10:43

Har lige siddet og liket en masse indlæg i tråden, og så ser jeg opdateringen. Øv, også! Masser af tanker til jer :ae:
0
My world 12-10-18 :lun:

Tilbage til "Graviditet"