Ægdonor søges.

Chriss04
Kort karma: 10
Likede indlæg: 39

Re: Ægdonor søges.

Indlægaf Chriss04 » 18. apr 2018, 08:32

limitededition skrev:
Chriss04 skrev:
Rapfisk skrev:Må man godt tilbyde en "bonus"? :8:

Det må man faktisk ikke, der må ikke være penge mellem donor og modtager, men man får 7000 for at donere som det er nu.
Om der er flere penge under bordet nogen steder, det tær jeg selvfølgelig ikke sige, men det er ulovligt hvis der er :)

Så man får 7000 for det, men ikke af jer? :)

Jeg tror desværre ikke jeg matcher nok udseendesmæssigt (Har lys/leverpostej hår, grønne øjne og 178 høj)

Ja, man får 7000, men der er ikke af os, det er klinikken der betaler, netop fordi det er ulovligt med penge mellem donor og modtager :) (på en privat klinik vil det jo så alligevel være donor der betaler inddirekte, da man jo betaler til klinikken ;))

Vil vil gerne have et match der kommer så tæt på som muligt, men vi ved jo også godt at det nok er umuligt at ramme 100% - en donor med det udseende, som du beskriver vil absolut være fint :)
Et match for os vil være en der er 165-180 høj, grønne/blå øjne, lyst/leverpostej hår - mørkt vil også kunne gå, selv om ingen af os er helt mørke, men vi har det begge i vores familier, så det vil ikke være usandsynligt at vores egne børn ville være blevet mørkhårede. Mine forældre er begge helt mørkhårede selv om jeg er blevet lys og min mand har mellembrunt hår, men hans forældre er også helt mørkhårede, så man ved aldrig helt hvad der kommer ud af det :lol:
0

Tilbage til "Graviditet"