Fertilitetsmonitor

EdithsMor
Indlæg: 7
Tilmeldt: 11. maj 2018, 04:24
Kort karma: 0
Likede indlæg: 3

Fertilitetsmonitor

Indlægaf EdithsMor » 14. maj 2018, 08:13

Hej :wave2:

Vi går og snakker herhjemme, om hvornår vi skal begynde at forsøge på at lave baby nr.2. Edith er 11 måneder, og hun var rimelig længe ventet og en masse træls fertiitetsbehandling lå forud for at hun blev til.. SÅ, der skal jo nok ikke gå alt for lang tid.. Yngre bliver man jo heller ikke :lol:
Vi er dog ikke game på at smutte direkte tilbage i fertilitetsbehandling, det kunne jo være man var heldig og kroppen ville samarbejde..Dog tænker jeg at lidt hjælp ikke er skidt, og pønser på at anvende en fertilitetsmonitor. Men shit de er dyre.....
Så, har I brugt den med succes?
Hvad er jeres erfaringer?
Og har du en du vil sælge? :-D

/ Edithsmor
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Fertilitetsmonitor

Indlægaf Bøtte » 14. maj 2018, 12:12

Jeg har brugt den.

Blev gravid i første cyklus og igen i 4. cyklus (mistede første gang). Vi havde dog ikke problemer med fertiliteten, min krop blev bare underligt efter en abort (havde også en abort inden jeg købte den). Jeg købte den i Tyskland, vistnok på aporot.de. Der er de billigere.

Solgte den til en anden debatdame som også blev relativt hurtigt gravid.
0
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Fertilitetsmonitor

Indlægaf ina » 14. maj 2018, 12:55

Bøtte skrev:Jeg har brugt den.

Blev gravid i første cyklus og igen i 4. cyklus (mistede første gang). Vi havde dog ikke problemer med fertiliteten, min krop blev bare underligt efter en abort (havde også en abort inden jeg købte den). Jeg købte den i Tyskland, vistnok på aporot.de. Der er de billigere.

Solgte den til en anden debatdame som også blev relativt hurtigt gravid.


Mig :D Blev gravid i anden cyklus efter vi tog den i brug (men det ved du jo ;) ). Solgte den videre til en tredje debatdame.
2
EdithsMor
Indlæg: 7
Tilmeldt: 11. maj 2018, 04:24
Kort karma: 0
Likede indlæg: 3

Re: Fertilitetsmonitor

Indlægaf EdithsMor » 15. maj 2018, 10:00

Haha! HVOR er den dame der købte den, den må da være fuld af held den monitor :lol:

Jeg tjekkede lige den tyske side, der er da godt nok penge at spare! Tusind tak for tip :gogo:
0
Brugeravatar
Watson
Indlæg: 228
Tilmeldt: 15. aug 2015, 16:30
Kort karma: 5
Likede indlæg: 267

Re: Fertilitetsmonitor

Indlægaf Watson » 18. maj 2018, 06:11

Det var mig :D
Ingen held her dog, så p.t. er den i skammekrogen. Hvis du vil overtage den, så kunne vi godt finde ud af noget :)
1
Lille V 22.06.22 :lun:
EdithsMor
Indlæg: 7
Tilmeldt: 11. maj 2018, 04:24
Kort karma: 0
Likede indlæg: 3

Re: Fertilitetsmonitor

Indlægaf EdithsMor » 18. maj 2018, 06:14

Watson skrev:Det var mig :D
Ingen held her dog, så p.t. er den i skammekrogen. Hvis du vil overtage den, så kunne vi godt finde ud af noget :)


Ej det kan den da ikke være bekendt :gammel: :kys:

Det vil jeg gerne, det er et forsøg værd tænker jeg. :gogo:
Kan du ikke smide en pb med pris osv? :klap:
0

Tilbage til "Graviditet"