Skruk tråden

godtnavn
Indlæg: 11195
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 13052

Re: Skruk tråden

Indlægaf godtnavn » 17. mar 2022, 20:22

Har fået 2 grønne kort hvor der står det gør ondt, nu har jeg endnu mere lyst til at aflyse og vente på en tid på hospitalet, også selvom den ene skriver det klart var bedre end at skulle vente. Føler slet ikke jeg er psykisk ovenpå til at gennemgå noget der gør ondt der lige nu.

Hende jeg var inde hos sagde ellers at man blev godt bedøvet og det ikke ville gøre ondt men de ville suge det ud med et lille rør, det lød ret harmløst og alligevel var jeg nervøs, når det gør ondt har jeg slet slet ikke lyst.
0
c.87
Indlæg: 138
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:50
Kort karma: 26
Likede indlæg: 110

Re: Skruk tråden

Indlægaf c.87 » 17. mar 2022, 21:33

godtnavn skrev:Har fået 2 grønne kort hvor der står det gør ondt, nu har jeg endnu mere lyst til at aflyse og vente på en tid på hospitalet, også selvom den ene skriver det klart var bedre end at skulle vente. Føler slet ikke jeg er psykisk ovenpå til at gennemgå noget der gør ondt der lige nu.

Hende jeg var inde hos sagde ellers at man blev godt bedøvet og det ikke ville gøre ondt men de ville suge det ud med et lille rør, det lød ret harmløst og alligevel var jeg nervøs, når det gør ondt har jeg slet slet ikke lyst.


Hvis jeg fik skræmt dig i mit kort, så må du virkelig undskylde. For mig var det helt klart at foretrække at få det gjort under lokalbedøvelse, fordi det var hurtigt overstået, og jeg måske havde reelle smerter i 2-3 minutter samlet. Ellers var det mest bare ubehageligt, og jeg kom mig meget hurtigt bagefter. Men det er jo slet ikke det rigtige for alle. Det VAR vildt hårdt at skulle gennemgå noget der gjorde ondt én gang til, så kort tid efter jeg havde mistet. Uden tvivl. Måske 'hjalp' det at jeg nærmest ikke havde tid til at tænke over det - jeg fik det gjort få timer efter min scanning, hvor de fandt restvæv.

Jeg håber du finder den rigtige løsning for dig.
1
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6192
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1451
Likede indlæg: 16191

Re: Skruk tråden

Indlægaf Urtekussen » 18. mar 2022, 04:19

Jeg fik sådan en "støvsugning" af livmoderen, da der sad en rest efter en udskrabning (jeg var kun 7 uger henne, så der kan garanteret være forskel).
Fordi det blev opdaget i forbindelse med noget andet, blev det ret hurtigt besluttet at jeg skulle "støvsuges" og jeg fik derfor ingen bedøvelse.
Jeg mærkede ingenting!
0
2011
2015
2018
2020
2023
godtnavn
Indlæg: 11195
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 13052

Re: Skruk tråden

Indlægaf godtnavn » 18. mar 2022, 08:57

Urtekussen skrev:Jeg fik sådan en "støvsugning" af livmoderen, da der sad en rest efter en udskrabning (jeg var kun 7 uger henne, så der kan garanteret være forskel).
Fordi det blev opdaget i forbindelse med noget andet, blev det ret hurtigt besluttet at jeg skulle "støvsuges" og jeg fik derfor ingen bedøvelse.
Jeg mærkede ingenting!


Vildt at de kan udvide din livmoderhals og suge ud uden du mærker det. Jeg synes det gør ondt bare nogen stikker fingeren op og mærker på min livmoderhals :genert:
0
godtnavn
Indlæg: 11195
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 13052

Re: Skruk tråden

Indlægaf godtnavn » 18. mar 2022, 09:02

I skal ikke have dårlig samvittighed over at have "skræmt mig" tværtimod. Jeg var selv mega meget i tvivl om det allerede da jeg kom hjem efter gynækologen igår og jeg kunne lidt mærke at jeg overhovedet ikke havde lyst til det, men det var det mest praktiske derfor tænkte jeg det var det jeg skulle. Det er heller ikke fordi jeg har vildt meget lyst til fuld bedøvelse, men tanken skræmmer mig faktisk ikke, jeg var igennem det for en måned siden (da moderkagen ikke ville slippe) og det var ikke ubehageligt på nogen måde. Så jeg har valgt henvisningen til hospitalet også selvom det giver flere dage med blod og smerter. Der er gået en måned så kan jeg også klarer at par dage mere, det vigtige er at det kommer til at ske på en måde jeg er tryg ved.
2
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6192
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1451
Likede indlæg: 16191

Re: Skruk tråden

Indlægaf Urtekussen » 18. mar 2022, 09:08

godtnavn skrev:
Urtekussen skrev:Jeg fik sådan en "støvsugning" af livmoderen, da der sad en rest efter en udskrabning (jeg var kun 7 uger henne, så der kan garanteret være forskel).
Fordi det blev opdaget i forbindelse med noget andet, blev det ret hurtigt besluttet at jeg skulle "støvsuges" og jeg fik derfor ingen bedøvelse.
Jeg mærkede ingenting!


Vildt at de kan udvide din livmoderhals og suge ud uden du mærker det. Jeg synes det gør ondt bare nogen stikker fingeren op og mærker på min livmoderhals :genert:

Det var ganske kort tid efter udskrabningen, så måske har den bare været lidt åben stadigvæk.
Men jeg er generelt også heldig at være temmeligt følelsesløs dernede.
Godt for mig, træls for min mand :lol:
1
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17406
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3598
Likede indlæg: 42495

Re: Skruk tråden

Indlægaf LaMariposa » 18. mar 2022, 12:42

godtnavn skrev:I skal ikke have dårlig samvittighed over at have "skræmt mig" tværtimod. Jeg var selv mega meget i tvivl om det allerede da jeg kom hjem efter gynækologen igår og jeg kunne lidt mærke at jeg overhovedet ikke havde lyst til det, men det var det mest praktiske derfor tænkte jeg det var det jeg skulle. Det er heller ikke fordi jeg har vildt meget lyst til fuld bedøvelse, men tanken skræmmer mig faktisk ikke, jeg var igennem det for en måned siden (da moderkagen ikke ville slippe) og det var ikke ubehageligt på nogen måde. Så jeg har valgt henvisningen til hospitalet også selvom det giver flere dage med blod og smerter. Der er gået en måned så kan jeg også klarer at par dage mere, det vigtige er at det kommer til at ske på en måde jeg er tryg ved.


Så håber jeg, at det hele kommer til at gå, som det skal, og at du kommer dig hurtigt bagefter :)
1
:lun: Be brave
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6683

Re: Skruk tråden

Indlægaf 1234 » 4. apr 2022, 18:05

Kan mærke jeg begynder at glæde mig til, at vi forsøger til sommer selv en mandag som i dag, hvor man er lidt ekstra træt pga. gråvejr og lang arbejdsdag. Jeg begynder tænke over ting som barsel, barnets personlighed også videre. Hvis det fortsætter, så ender jeg rent faktisk med at blive skruk istedet for sidst, hvor det var en ren rational beslutning.
0
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8552
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1301
Likede indlæg: 15257

Re: Skruk tråden

Indlægaf Zonta » 29. apr 2022, 04:24

Vores genboer skal have nr. 2 senere på året. Det fortalte hun for et par dage siden. Jeg er så glad på deres vegne og jeg synes efterhånden det trækker mig mere og mere i retningen af at vi skal have en mere. Altså ikke fordi de får en mere, men jeg tror simpelthen jeg vil have for svært ved at stoppe ved 1 barn.
6
J, juli 2018.
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6683

Re: Skruk tråden

Indlægaf 1234 » 1. maj 2022, 19:49

Jeg skal have fikset mi e nakke og rygproblemer inden vi begynder. Kan mærke at jeg er begyndt at tage min behandling ret seriøse. Jeg vil nødig risikere et vinterbarn, fordi jeg ikke kunne tage mig sammen til at lave mine øvelser.
0
Sorenspige
Indlæg: 7144
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 969
Likede indlæg: 9536

Re: Skruk tråden

Indlægaf Sorenspige » 2. maj 2022, 11:35

1234 skrev:Jeg skal have fikset mi e nakke og rygproblemer inden vi begynder. Kan mærke at jeg er begyndt at tage min behandling ret seriøse. Jeg vil nødig risikere et vinterbarn, fordi jeg ikke kunne tage mig sammen til at lave mine øvelser.


Hvad har dine øvelser at gøre med at få et vinterbarn?
0
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6683

Re: Skruk tråden

Indlægaf 1234 » 2. maj 2022, 12:50

Sorenspige skrev:
1234 skrev:Jeg skal have fikset mi e nakke og rygproblemer inden vi begynder. Kan mærke at jeg er begyndt at tage min behandling ret seriøse. Jeg vil nødig risikere et vinterbarn, fordi jeg ikke kunne tage mig sammen til at lave mine øvelser.


Hvad har dine øvelser at gøre med at få et vinterbarn?


Vi begynder først, når jeg har færre smerter og hvis det tager lang tid, fordi jeg sjuskser med træningen, så bliver terminsdatoen formentlig om vinteren. Ikke at det er et stort problem at få et vinterbarn, men jeg er bare markant mere træt om vinteren, så vil egentlig bare gerne have et forårs- eller sommerbarn som sidst, hvor mit energiniveau er maksimalt.
0
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6192
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1451
Likede indlæg: 16191

Re: Skruk tråden

Indlægaf Urtekussen » 12. jun 2022, 18:16

Kender I det der med at browse babynavne i MEGET god tid? :blush:
2
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2855
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3496

Re: Skruk tråden

Indlægaf Torn » 20. sep 2022, 06:08

Min baby er lige fyldt 4 måneder, og jeg er virkelig skruk. Så stop dog. Hvad er det for en biologi, der har overtaget min krop de seneste år? For bare fem år siden ville jeg have forsvoret, at jeg overhovedet skulle have børn. Nu kan jeg ikke få nok.
2

Tilbage til "Graviditet"