Skruk tråden

Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14691

Re: Skruk tråden

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 17. sep 2017, 21:09

Xnaiv skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:Min kæreste så lidt chokeret ud og sagde så "Jamen jeg ved jo heller ikke hvornår jeg er klar. Jeg kunne ligeså godt være klar om et års tid" og så sad jeg sådan lidt :nerve: . Det havde jeg ikke forventet, for han plejer altid at være sådan det er LANGT ude i fremtiden og pludselig virkede han åben for at det var før det ..

Resten af ferien fangede jeg ham i at kigge på søde små børn og direkte tage kontakten hvis de kiggede på ham :lun: . Normalt føler han sig akavet med børn, så det er meget nyt med at sige "Halloooo", vinke og smile til dem. Føler et eller andet har rykket sig i ham - ved ikke om det er fordi han ligesom fik en konkret idé om hvor jeg står i den forbindelse. I alt fald var det altså dejligt at høre hans tanker om det også ..

Vi har lige stået i akkurat samme situation. Børn har aldrig rigtig sagt min kæreste noget, og det var da nok noget han blev klar til engang.
Her på ferien snakkede vi så lidt tidshorisont, hvor vi blev enige om at forsøge om et års tid.

Efter vi er kommet hjem, falder han også for babyer og børn ligepludseligt, og kan slet ikke få nok. Tidligere har det slet ikke sagt ham noget og hvis nogen lagde an til, at han skulle holde en baby, var han flygtet ;)


Min kæreste har lige været udsat for mine brødre på 9 og 11, og dem er han også kommet fint ud af det med, selvom han normalt synes det er lidt akavet. Og mine brødre er langt fra de nemmeste eller mest normale - jeg synes faktisk selv de er rimelig anstrengende :fløjt: .

Nu glæder jeg mig bare til vi får købt hus - gerne her i løbet af foråret, sommeren 2018 - og så kan der tages hul på hele den snak igen for alvor. Indtil da vil jeg prøve at lade være med at være FOR skruk over alle andres super nuser børn! :lol:
1
Xnaiv
Indlæg: 236
Tilmeldt: 9. okt 2015, 18:54
Kort karma: 32
Likede indlæg: 339

Re: Skruk tråden

Indlægaf Xnaiv » 19. sep 2017, 15:53

TakeAChanceOnMe skrev:
Xnaiv skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:Min kæreste så lidt chokeret ud og sagde så "Jamen jeg ved jo heller ikke hvornår jeg er klar. Jeg kunne ligeså godt være klar om et års tid" og så sad jeg sådan lidt :nerve: . Det havde jeg ikke forventet, for han plejer altid at være sådan det er LANGT ude i fremtiden og pludselig virkede han åben for at det var før det ..

Resten af ferien fangede jeg ham i at kigge på søde små børn og direkte tage kontakten hvis de kiggede på ham :lun: . Normalt føler han sig akavet med børn, så det er meget nyt med at sige "Halloooo", vinke og smile til dem. Føler et eller andet har rykket sig i ham - ved ikke om det er fordi han ligesom fik en konkret idé om hvor jeg står i den forbindelse. I alt fald var det altså dejligt at høre hans tanker om det også ..


Vi har lige stået i akkurat samme situation. Børn har aldrig rigtig sagt min kæreste noget, og det var da nok noget han blev klar til engang.
Her på ferien snakkede vi så lidt tidshorisont, hvor vi blev enige om at forsøge om et års tid.

Efter vi er kommet hjem, falder han også for babyer og børn ligepludseligt, og kan slet ikke få nok. Tidligere har det slet ikke sagt ham noget og hvis nogen lagde an til, at han skulle holde en baby, var han flygtet ;)


Min kæreste har lige været udsat for mine brødre på 9 og 11, og dem er han også kommet fint ud af det med, selvom han normalt synes det er lidt akavet. Og mine brødre er langt fra de nemmeste eller mest normale - jeg synes faktisk selv de er rimelig anstrengende :fløjt: .

Nu glæder jeg mig bare til vi får købt hus - gerne her i løbet af foråret, sommeren 2018 - og så kan der tages hul på hele den snak igen for alvor. Indtil da vil jeg prøve at lade være med at være FOR skruk over alle andres super nuser børn! :lol:

Vi har alle de praktiske ting på plads med hus, økonomi og jobs. Det er bare os selv der mangler ;)
0
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Skruk tråden

Indlægaf Sangius » 20. sep 2017, 13:45

Nå!!! 13 måneder efter jeg fødte er min mens nu vendt tilbage! Jeg blev helt glad :D . Så nu er det måske ved at være alvor, at vi overvejer endnu en bebs :shock:
1
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Skruk tråden

Indlægaf Zombie » 22. okt 2017, 22:09

Min kæreste blev charmet af en baby på en restaurant i går.
Her til december når vi skal snakke om at flytte sammen, skal vi også snakke om fremtiden.
Jeg har holdt på, at når jeg om 2,5 år fylder 34 så går jeg i gang som det seneste - med eller uden en kæreste.
Men jeg håber virkelig meget på, der ikke går så lang tid. Også selvom det jo ikke lige er i morgen.

Jeg er også virkelig bange, det er fordi jeg har noget med fertiliteten. Og hvis vi ikke skal til og i gang, kan jeg lege struds og ikke tænke over det.
0
aka Forbies

:gammel:
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Skruk tråden

Indlægaf godtnavn » 3. nov 2017, 16:29

Min datter er 8 måneder, jeg synes det hele er sindssyg hårdt, jeg hadede at være gravid (kastede op dagligt hele graviditeten, besvimede osv osv) alligevel er jeg mega skruk :genert: Tror det er gpdt vi skal giftes næste sommer, jeg vil nemlig gerne kunne drikke alkohol til brylluppet, og have en god dag uden bræk, så det gør at jeg ikke vil blive gravid nu, men ellers :lun:

Derudover har jeg lovet mig selv at smide mindst 10 kg før jeg blvier gravid igen, men kan da være de skal smides inden brylluppet så vi kan prøve igen kort efter. Åh der er længe til næste sommer, især når jeg nu ved der kan være leveringstid på de der babyer...
0
Kakro05
Indlæg: 536
Tilmeldt: 7. sep 2015, 19:24
Kort karma: 71
Likede indlæg: 449

Re: Skruk tråden

Indlægaf Kakro05 » 7. nov 2017, 08:32

Puha, vi havde ubeskyttet sex og min mand stod ikke af i roskilde, som han plejer (muligvis var vi lige gode om det :blush2: ). Jeg har sandsynligvis ægløsning nu her og jeg blev MEGET nemt gravid sidst. Det ville ærlig talt være dårlig timing nu, men en lille del af os begge håber nok at vi får en ups´er :panik: :love2: . Men altså vi skulle gerne have kig på et hus først og jeg ville faktisk gerne drikke mig stiv til min første julefrokost uden amning/graviditet/depression i 3 år. Amen jeg ved slet ikke hvad jeg vil. Nu er der jo heller ikke nogen der siger at det går ligesom sidst, hvor jeg blev gravid efter første samleje :lol: . Jeg kunne godt bruge et par mdr med god sex, inden vores sexliv går i stå igen :stoned: .
0
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14691

Re: Skruk tråden

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 8. nov 2017, 21:14

Jeg kom til at læse fødselsberetning-tråden og nu er alt jeg kan tænke på, hvornår det er vores tur til at få en lille bebs :genert:
0
...xxx...
Indlæg: 183
Tilmeldt: 20. nov 2016, 09:17
Kort karma: 56
Likede indlæg: 224

Re: Skruk tråden

Indlægaf ...xxx... » 11. nov 2017, 17:03

Jeg er noget skruk og kunne godt tænke mig at få børn inden for et par år. Desværre bliver jeg færdig med at læse om lidt, og jeg har en uddannelse, som det ikke er særlig nemt at få job med lige nu. Hvis det stod helt til mig, ville jeg begynde at prøve at blive gravid nu, så jeg kunne være heldig at blive gravid hurtigt, og hvis det ikke lykkedes så hurtigt, så bare søge job med tanken om, at vi stadig forsøgte på børn - således at jeg prøvede på begge dele samtidig. Kun på den måde vil jeg kunne undgå, at planer om børn bliver skubbet flere år frem i tiden (først gå og vente på at få arbejde, derefter arbejde lidt før man kan tillade sig at blive gravid og så forsøge på af blive gravid) :/ Men min kæreste er desværre ikke helt klar til børn endnu. Ifølge ham er han måske klar om et år eller halvanden. Jeg synes, at det er en svær situation :/
0
Kakro05
Indlæg: 536
Tilmeldt: 7. sep 2015, 19:24
Kort karma: 71
Likede indlæg: 449

Re: Skruk tråden

Indlægaf Kakro05 » 21. jan 2018, 05:31

Er tråden helt død? Jeg vil gerne være herinde indtil vi er klar til at forsøge igen (nok om3-4 mdr). Vi var til nf i fredags og der var ikke noget hjerteblink. Vi er blevet rådet til at vente til der har været en menstruation, men vi venter nok længere, da jeg snart har optjent retten til løn under en del af min barsel. Jeg har ærligtalt ikke lyst til at vente og så har jeg alligevel. For jeg ved slet ikke hvordan jeg skal kunne slappe af undrer en ny graviditet.
1
Xnaiv
Indlæg: 236
Tilmeldt: 9. okt 2015, 18:54
Kort karma: 32
Likede indlæg: 339

Re: Skruk tråden

Indlægaf Xnaiv » 22. jan 2018, 18:20

Vi er stadig i afvente position, men opspart af "prøvetiden" er nok sat lidt frem end oprindeligt. Vi ville gerne prøve til efteråret, men vi kan bare mærke at det lysten vokser.

Vi skal dog 3 uger til USA til maj, hvor jeg ikke ønsker at være gravid. Det er første gang, og jeg aner ikke hvordan min krop reagerer og kan ikke overskue hvis vores længe ventede tur skal gå med gener fra en graviditet.

Men status er at vi nok flytter det frem til vi har været i USA frem for til efteråret :)

Jeg er allerede gået i mega "praktisk mode" over hvad der er smart at anskaffe, dumt at bruge penge på osv osv.
2
Kakro05
Indlæg: 536
Tilmeldt: 7. sep 2015, 19:24
Kort karma: 71
Likede indlæg: 449

Re: Skruk tråden

Indlægaf Kakro05 » 22. jan 2018, 18:34

Xnaiv skrev:Vi er stadig i afvente position, men opspart af "prøvetiden" er nok sat lidt frem end oprindeligt. Vi ville gerne prøve til efteråret, men vi kan bare mærke at det lysten vokser.

Vi skal dog 3 uger til USA til maj, hvor jeg ikke ønsker at være gravid. Det er første gang, og jeg aner ikke hvordan min krop reagerer og kan ikke overskue hvis vores længe ventede tur skal gå med gener fra en graviditet.

Men status er at vi nok flytter det frem til vi har været i USA frem for til efteråret :)

Jeg er allerede gået i mega "praktisk mode" over hvad der er smart at anskaffe, dumt at bruge penge på osv osv.


Det lyder som en god plan og fantastisk med 3 uger i usa :love2: . Vi skal til bryllup i Spanien til maj og jeg glæder mig til at skulle klemme mig i en pæn stram og lang kjole og foræde mig i skinke og drikke vin :ivrig: :ivrig: . Jeg tror vi starter kort efter der......men nu må vi se. Jeg synes jeg er ved bedre mod, nu hvor udskrabningen er overstået. Jeg tager en dag på sofaen i morgen og vender tilbage på job onsdag.
Indtil vi får igang skal jeg bruge min energi på at indrette vores nye hus. Jeg glæder mig især til vores dreng skal have et værelse. Det skal bare være et super fint værelse :love: :P
1
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14691

Re: Skruk tråden

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 22. jan 2018, 21:08

Jeg kigger stadig lidt med herinde. Mange af dem jeg er vokset op med annoncerer graviditeter på Facebook og det trækker bare endnu mere i at jeg mener at nu er det nu!

Dog er det stadig kun kiggeri. Vi har stadig ikke købt hus, jeg står overfor at skulle afslutte på uni og er nu også uden deltidsarbejde, så alt der måske kunne være faldt i hak her i 2018 lader til at være rykket lidt. Dog er min kæreste begyndt at snakke om at han glæder sig til vi skal starte en familie på et tidspunkt, så det er da en start. Det ville han aldrig frivilligt have ytret for 6 mdr siden hvor tanken om børn stadig var laaaaangt ude i fremtiden..
1
Kakro05
Indlæg: 536
Tilmeldt: 7. sep 2015, 19:24
Kort karma: 71
Likede indlæg: 449

Re: Skruk tråden

Indlægaf Kakro05 » 23. jan 2018, 06:58

TakeAChanceOnMe skrev:Jeg kigger stadig lidt med herinde. Mange af dem jeg er vokset op med annoncerer graviditeter på Facebook og det trækker bare endnu mere i at jeg mener at nu er det nu!

Dog er det stadig kun kiggeri. Vi har stadig ikke købt hus, jeg står overfor at skulle afslutte på uni og er nu også uden deltidsarbejde, så alt der måske kunne være faldt i hak her i 2018 lader til at være rykket lidt. Dog er min kæreste begyndt at snakke om at han glæder sig til vi skal starte en familie på et tidspunkt, så det er da en start. Det ville han aldrig frivilligt have ytret for 6 mdr siden hvor tanken om børn stadig var laaaaangt ude i fremtiden..


Hvornår er du færdig på uni? Skønt at din kæreste også er ved at være klar, det er det vigtigste :love2: .
0
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14691

Re: Skruk tråden

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 23. jan 2018, 09:57

Kakro05 skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:Jeg kigger stadig lidt med herinde. Mange af dem jeg er vokset op med annoncerer graviditeter på Facebook og det trækker bare endnu mere i at jeg mener at nu er det nu!

Dog er det stadig kun kiggeri. Vi har stadig ikke købt hus, jeg står overfor at skulle afslutte på uni og er nu også uden deltidsarbejde, så alt der måske kunne være faldt i hak her i 2018 lader til at være rykket lidt. Dog er min kæreste begyndt at snakke om at han glæder sig til vi skal starte en familie på et tidspunkt, så det er da en start. Det ville han aldrig frivilligt have ytret for 6 mdr siden hvor tanken om børn stadig var laaaaangt ude i fremtiden..


Hvornår er du færdig på uni? Skønt at din kæreste også er ved at være klar, det er det vigtigste :love2: .


Jeg er færdig til sommer, men så er planen at jeg skal have en masters eller to, eftersom den ene bare er for at få en fancy titel og ikke behøve at skulle have alt jeg laver godkendt i et job.

Så på et eller andet punkt er det nødt til være under studierne hvis ikke det skal være 5 år eller længere ude i fremtiden :(
0
Kakro05
Indlæg: 536
Tilmeldt: 7. sep 2015, 19:24
Kort karma: 71
Likede indlæg: 449

Re: Skruk tråden

Indlægaf Kakro05 » 23. jan 2018, 13:15

TakeAChanceOnMe skrev:
Kakro05 skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:
Jeg er færdig til sommer, men så er planen at jeg skal have en masters eller to, eftersom den ene bare er for at få en fancy titel og ikke behøve at skulle have alt jeg laver godkendt i et job.

Så på et eller andet punkt er det nødt til være under studierne hvis ikke det skal være 5 år eller længere ude i fremtiden :(

Nu ved jeg ikke hvad du skal læse eller hvor gammel du er, men der er jo mange der får børn imens de læser. Det skal nok gå :kys: .

Fuck jeg er skruk.....nå, men der skal komme mindst en normal menstruation før jeg overhovedet kan tænkte tanken om at prøve igen og det er nok først om 6-8 uger, såååå jeg skal være tålmodig :panik: :panik: .
0

Tilbage til "Graviditet"