Skruk tråden

Brugeravatar
RnB
Indlæg: 411
Tilmeldt: 16. dec 2017, 11:16
Kort karma: 38
Likede indlæg: 334

Re: Skruk tråden

Indlægaf RnB » 22. feb 2022, 09:45

Urtekussen skrev:Jeg synes det er svært at stoppe, når min krop er så god til det :-D


Skruk er jeg i hvert fald.


True!

Hvad siger farmand til det?
0
A 12-06-2019
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8552
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1301
Likede indlæg: 15257

Re: Skruk tråden

Indlægaf Zonta » 22. feb 2022, 10:40

RnB skrev:Altså Zonta, min datters far er leveringsdygtig på både en pige og brune øjne :-p

Ham låner jeg sgu :-D Det lægger min mand garanteret ikke mærke til :klap:
0
J, juli 2018.
Brugeravatar
RnB
Indlæg: 411
Tilmeldt: 16. dec 2017, 11:16
Kort karma: 38
Likede indlæg: 334

Re: Skruk tråden

Indlægaf RnB » 22. feb 2022, 11:38

Zonta skrev:
RnB skrev:Altså Zonta, min datters far er leveringsdygtig på både en pige og brune øjne :-p

Ham låner jeg sgu :-D Det lægger min mand garanteret ikke mærke til :klap:


Han er desværre ikke leveringsdygtig på en baby din mand ikke mistænker ikke er hans :fløjt: Du får nemlig en sød lille nougat baby :-p

Men hey - Jeg har mødt mange distræte mænd i mit liv, så måske :lol:
1
A 12-06-2019
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8552
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1301
Likede indlæg: 15257

Re: Skruk tråden

Indlægaf Zonta » 22. feb 2022, 11:48

RnB skrev:
Zonta skrev:
RnB skrev:Altså Zonta, min datters far er leveringsdygtig på både en pige og brune øjne :-p

Ham låner jeg sgu :-D Det lægger min mand garanteret ikke mærke til :klap:


Han er desværre ikke leveringsdygtig på en baby din mand ikke mistænker ikke er hans :fløjt: Du får nemlig en sød lille nougat baby :-p

Men hey - Jeg har mødt mange distræte mænd i mit liv, så måske :lol:

Godt nok er min mand af og til liiiidt distræt, men han har isblå øjne, blond hår og er temmelig bleg, så jeg tror måske han ville fatte mistanke :lol2:
0
J, juli 2018.
Brugeravatar
RnB
Indlæg: 411
Tilmeldt: 16. dec 2017, 11:16
Kort karma: 38
Likede indlæg: 334

Re: Skruk tråden

Indlægaf RnB » 22. feb 2022, 11:56

Zonta skrev:
RnB skrev:
Zonta skrev:
RnB skrev:Altså Zonta, min datters far er leveringsdygtig på både en pige og brune øjne :-p

Ham låner jeg sgu :-D Det lægger min mand garanteret ikke mærke til :klap:


Han er desværre ikke leveringsdygtig på en baby din mand ikke mistænker ikke er hans :fløjt: Du får nemlig en sød lille nougat baby :-p

Men hey - Jeg har mødt mange distræte mænd i mit liv, så måske :lol:

Godt nok er min mand af og til liiiidt distræt, men han har isblå øjne, blond hår og er temmelig bleg, så jeg tror måske han ville fatte mistanke :lol2:


Ha, din mand og jeg ligner hinanden så… Min datter og jeg? Not so much :lol: Total kopi af sin far.

Jeg tænker at nummer 2 gerne må ligne mig.. Bare sådan en lille smule
1
A 12-06-2019
Brugeravatar
RnB
Indlæg: 411
Tilmeldt: 16. dec 2017, 11:16
Kort karma: 38
Likede indlæg: 334

Re: Skruk tråden

Indlægaf RnB » 4. mar 2022, 17:07

Okay, jeg ved godt at jeg sagde juni :fløjt: Men vi går muligvis allerede i gang i næste cyklus.

Vi fik snakket om det igen, og der er egentlig ikke noget der decideret stopper os fra at kunne gå i gang nu.
Man ved jo alligevel ikke hvor lang tid det tager - Og slet ikke nu hvor man er tættere på 35 end 30 :lol:
1
A 12-06-2019
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8552
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1301
Likede indlæg: 15257

Re: Skruk tråden

Indlægaf Zonta » 4. mar 2022, 20:41

RnB skrev:Okay, jeg ved godt at jeg sagde juni :fløjt: Men vi går muligvis allerede i gang i næste cyklus.

Vi fik snakket om det igen, og der er egentlig ikke noget der decideret stopper os fra at kunne gå i gang nu.
Man ved jo alligevel ikke hvor lang tid det tager - Og slet ikke nu hvor man er tættere på 35 end 30 :lol:

Hey hey, jeg troede vi var enige om et debatbabyboom til foråret 2023 :-D
1
J, juli 2018.
godtnavn
Indlæg: 11195
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 13052

Re: Skruk tråden

Indlægaf godtnavn » 4. mar 2022, 21:37

Zonta skrev:
RnB skrev:Okay, jeg ved godt at jeg sagde juni :fløjt: Men vi går muligvis allerede i gang i næste cyklus.

Vi fik snakket om det igen, og der er egentlig ikke noget der decideret stopper os fra at kunne gå i gang nu.
Man ved jo alligevel ikke hvor lang tid det tager - Og slet ikke nu hvor man er tættere på 35 end 30 :lol:

Hey hey, jeg troede vi var enige om et debatbabyboom til foråret 2023 :-D


Jeg vil gerne være med i næste forår. Hvis min krop er med os og min cyklus starter nogenlunde hurtigt op begynder vi at prøve så termin tidligst falder i marts næste år, men det er slet ikke sikkert min krop er med på den plan, bløder stadig efter fødslen og er i tvivl om min krop tager en rigtig efter-fødsel-pause som den har gjort ved de andre fødsler, i så fald ser jeg frem til et års tid før min cyklus kommer i gang og så tror jeg vi ender med at droppe at prøve igen.
0
Brugeravatar
RnB
Indlæg: 411
Tilmeldt: 16. dec 2017, 11:16
Kort karma: 38
Likede indlæg: 334

Re: Skruk tråden

Indlægaf RnB » 5. mar 2022, 13:07

Zonta skrev:
RnB skrev:Okay, jeg ved godt at jeg sagde juni :fløjt: Men vi går muligvis allerede i gang i næste cyklus.

Vi fik snakket om det igen, og der er egentlig ikke noget der decideret stopper os fra at kunne gå i gang nu.
Man ved jo alligevel ikke hvor lang tid det tager - Og slet ikke nu hvor man er tættere på 35 end 30 :lol:


Hey hey, jeg troede vi var enige om et debatbabyboom til foråret 2023 :-D


Amen, jeg er mere skruk end jeg troede :genert:
Altså realistisks set så tager det vel lige nogle cyklusser før der er gevinst, og så bliver det jo stadig forår :-D Jeg tænker faktisk næsten at det er jer andre der også snart lige må komme i gang :lol:

Jeg kan seriøst ikke overskue at være gravid henover sommer :syg:
0
A 12-06-2019
Brugeravatar
RnB
Indlæg: 411
Tilmeldt: 16. dec 2017, 11:16
Kort karma: 38
Likede indlæg: 334

Re: Skruk tråden

Indlægaf RnB » 5. mar 2022, 13:12

godtnavn skrev:
Jeg vil gerne være med i næste forår. Hvis min krop er med os og min cyklus starter nogenlunde hurtigt op begynder vi at prøve så termin tidligst falder i marts næste år, men det er slet ikke sikkert min krop er med på den plan, bløder stadig efter fødslen og er i tvivl om min krop tager en rigtig efter-fødsel-pause som den har gjort ved de andre fødsler, i så fald ser jeg frem til et års tid før min cyklus kommer i gang og så tror jeg vi ender med at droppe at prøve igen.


:ae: Er virkelig ked af det på jeres vegne!

Har du ammet dine andre? Det tænker jeg næsten hvis du har haft en så lang pause efter dine tidligere fødsler.

Jeg syntes nemlig ofte at mødre som ikke har ammet - af den ene eller anden grund - hurtigere har fået gang i deres cyklus igen.
Man kan jo derfor at håbe - under omstændighederne - at din krop bliver klar igen indenfor den nærmeste fremtid.
0
A 12-06-2019
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8552
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1301
Likede indlæg: 15257

Re: Skruk tråden

Indlægaf Zonta » 5. mar 2022, 14:06

RnB skrev:
Zonta skrev:
RnB skrev:Okay, jeg ved godt at jeg sagde juni :fløjt: Men vi går muligvis allerede i gang i næste cyklus.

Vi fik snakket om det igen, og der er egentlig ikke noget der decideret stopper os fra at kunne gå i gang nu.
Man ved jo alligevel ikke hvor lang tid det tager - Og slet ikke nu hvor man er tættere på 35 end 30 :lol:


Hey hey, jeg troede vi var enige om et debatbabyboom til foråret 2023 :-D


Amen, jeg er mere skruk end jeg troede :genert:
Altså realistisks set så tager det vel lige nogle cyklusser før der er gevinst, og så bliver det jo stadig forår :-D Jeg tænker faktisk næsten at det er jer andre der også snart lige må komme i gang :lol:

Jeg kan seriøst ikke overskue at være gravid henover sommer :syg:

Problemet er lidt, at jeg ikke ønsker barn i december eller februar (december fordi december og februar fordi vi har så mange fødselsdage i familien i forvejen). Tænker ikke jeg tør satse på januar i dén opstilling :lol: Og så kan vi tidligst gå i gang til juni/juli.
0
J, juli 2018.
Oak123
Indlæg: 2158
Tilmeldt: 26. okt 2018, 15:40
Kort karma: 106
Likede indlæg: 4045

Re: Skruk tråden

Indlægaf Oak123 » 5. mar 2022, 14:52

Zonta skrev:Problemet er lidt, at jeg ikke ønsker barn i december eller februar (december fordi december og februar fordi vi har så mange fødselsdage i familien i forvejen). Tænker ikke jeg tør satse på januar i dén opstilling :lol: Og så kan vi tidligst gå i gang til juni/juli.


Haha det samme herhjemme ang. december/januar, og så vil jeg gerne undgå den måned vores datter har fødselsdag og den måned vi og mange af dem vi kender har fødselsdag :D :gruble: :panik:
1
godtnavn
Indlæg: 11195
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 13052

Re: Skruk tråden

Indlægaf godtnavn » 5. mar 2022, 17:12

RnB skrev:
godtnavn skrev:
Jeg vil gerne være med i næste forår. Hvis min krop er med os og min cyklus starter nogenlunde hurtigt op begynder vi at prøve så termin tidligst falder i marts næste år, men det er slet ikke sikkert min krop er med på den plan, bløder stadig efter fødslen og er i tvivl om min krop tager en rigtig efter-fødsel-pause som den har gjort ved de andre fødsler, i så fald ser jeg frem til et års tid før min cyklus kommer i gang og så tror jeg vi ender med at droppe at prøve igen.


:ae: Er virkelig ked af det på jeres vegne!

Har du ammet dine andre? Det tænker jeg næsten hvis du har haft en så lang pause efter dine tidligere fødsler.

Jeg syntes nemlig ofte at mødre som ikke har ammet - af den ene eller anden grund - hurtigere har fået gang i deres cyklus igen.
Man kan jo derfor at håbe - under omstændighederne - at din krop bliver klar igen indenfor den nærmeste fremtid.


Ja det har jeg, men ammer stadig min pige på 2½ så er i tvivl om hvor meget det påvirker, normalt ammer hun kun 1-2 gange i døgnet, men ved ikke om min krop kan tænke det er en baby og dermed udskyde mens af den grund.

Pt bløder jeg stadig efter fødslen men der er jo også kun gået 2½ uge de sagde 1-2 måneder var normalt at småbløde så der er længe endnu før jeg finder ud af om kroppen bliver normal hurtigt.
0
godtnavn
Indlæg: 11195
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 13052

Re: Skruk tråden

Indlægaf godtnavn » 5. mar 2022, 17:13

JEg vil gerne undgå december fordi jeg helst ikke vil have mit barn skal starte i skole når det er 5½ år. Så januar termin tør jeg heller ikke da det meget vel kan blive et decemberbarn.

Derudover er jeg lidt ligeglad.
0
Brugeravatar
RnB
Indlæg: 411
Tilmeldt: 16. dec 2017, 11:16
Kort karma: 38
Likede indlæg: 334

Re: Skruk tråden

Indlægaf RnB » 5. mar 2022, 21:35

Hvis jeg skulle tænke over andres fødselsdage, så vil jeg faktisk helst ikke have termin i marts og april.
Næsten alle mine familiemedlemmer har fødselsdag i disse 2 måneder. Det er faktisk lidt vildt.

Jeg har selv fødselsdag i starten af december. Det er meget tidligt at skulle i skole. Min skolestart blev også udskudt 1 år af samme grund. Jeg aner ikke om dette fortsat er en mulighed.
0
A 12-06-2019

Tilbage til "Graviditet"