Skruk tråden

godtnavn
Kort karma: 421
Likede indlæg: 3552

Re: Skruk tråden

Indlægaf godtnavn » 29. apr 2018, 22:21

Jeg har ægløsning, dvs. vi har ikke sex de her dage da jeg ikke tager p-piller, men kan ikke lade være med at tænke om 2 måneder vil vi ikke holde ægløsningspause :lun:

Og I behvøer ikke belære mig, vi ved det er ikke er sikker beskyttelse bare at lade vær at have sex ved ægløsning, men bliver jeg gravid ved et uheld bliver vi også lykkelige for det :) Men jeg håber nu først det sker efter brylluppet så jeg kan drikke rom og cola på dagen :D Men så må det også gerne lykkes lige efter min rom og cola :lol:
0
Lykke
Kort karma: 157
Likede indlæg: 3361

Indlægaf Lykke » 30. apr 2018, 04:36

Uh jeg er også skruk for tiden.
I går var vi en kæmpe park, hvor der rendte børn rundt overalt. Ej, men jeg kan godt mærke at vi skal i hvert fald have et barn mere. Selvom jeg slet ikke er til babydelen af sådan et barns liv, Så bliver de jo alligevel fantastiske.
Men hvis jeg kunne føde et barn som bare var et år eller halvanden, haha, ja så ville det da være at foretrække.
1
Brugeravatar
Alkaia
Kort karma: 99
Geografisk sted: Árós
Likede indlæg: 2184

Indlægaf Alkaia » 30. apr 2018, 12:13

Lykke skrev:Uh jeg er også skruk for tiden.
I går var vi en kæmpe park, hvor der rendte børn rundt overalt. Ej, men jeg kan godt mærke at vi skal i hvert fald have et barn mere. Selvom jeg slet ikke er til babydelen af sådan et barns liv, Så bliver de jo alligevel fantastiske.
Men hvis jeg kunne føde et barn som bare var et år eller halvanden, haha, ja så ville det da være at foretrække.

Sådan har jeg det også. :genert: Så kunne jeg faktisk godt være hooked på mange børn.
1
I always dance like no one is watching. :pompom:
Lykke

Indlægaf Lykke » 30. apr 2018, 13:53

Alkaia skrev:

Sådan har jeg det også. :genert: Så kunne jeg faktisk godt være hooked på mange børn.

Ja for pokker. Uh jeg synes de der børn er fantastiske når man kan kommunikere med dem!
1
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 813
Likede indlæg: 5476

Indlægaf Bøtte » 30. apr 2018, 18:52

Lykke skrev:
Alkaia skrev:

Ja for pokker. Uh jeg synes de der børn er fantastiske når man kan kommunikere med dem!

Min 1,5 årige er den primære årsag til at heg ikke er skruk :genert:

Hun er virkelig en baryler. Hun piller i alt, hub hyler hysterisk, når hun ikke får sin vilje og hun hælder bevidst mindst 5 kopper vand ud på gulvet om dagen!
0
Lykke

Indlægaf Lykke » 30. apr 2018, 19:18

Bøtte skrev:
Lykke skrev:
Alkaia skrev:

Hun er virkelig en baryler. Hun piller i alt, hub hyler hysterisk, når hun ikke får sin vilje og hun hælder bevidst mindst 5 kopper vand ud på gulvet om dagen!

Sådan har jeg bare ikke oplevet mit barn endnu. Hun er 2,5 år.
0
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 813
Likede indlæg: 5476

Indlægaf Bøtte » 30. apr 2018, 20:14

Lykke skrev:
Bøtte skrev:
Lykke skrev:
Alkaia skrev:

Sådan har jeg bare ikke oplevet mit barn endnu. Hun er 2,5 år.

Vores den ældste var heller ikke så slem. Hun har fx aldrig rørt toiletbørsten - den virker så som en magnet på den lille. Det gør hele badeværelset faktisk, så vi må løse døren udefra. Og sådan er hun bare med alt.
0
FrkSnartG
Kort karma: 0

Indlægaf FrkSnartG » 1. maj 2018, 09:42

Jeg melder mig under fanerne her :lun:
Mor til 2 børn på hhv. 11 og 8 år - Steriliseret i 2014, har nu mødt en ny og sød mand jeg gerne vil have børn med, så vi skal til første samtale på OUH onsdag den 9. maj med henblik på IVF behandling, og nøj jeg er spændt... og SKRUK :love2:

Jeg er tidligere bruger på jubii debatten, så genkender mange af de gamle debattører, det er hyggeligt :)
0
Kakro05
Kort karma: 36
Likede indlæg: 219

Indlægaf Kakro05 » 4. maj 2018, 17:54

Jeg er bare skruk med skruk på :lol: :lol: .
En lille flig håber hver måned jeg er blevet gravid ved et uheld.........og en stor del går lidt i panik, for timingen ville være elendig. Jeg er bare så bange for at vi når at få en til.

Min mand kan slet ikke forstå den følelse, men han er også 2 år yngre end mig.
0
Kakro05
Kort karma: 36
Likede indlæg: 219

Indlægaf Kakro05 » 5. maj 2018, 09:38

Ihh....min mand har lige forslået vi sagde fuck til jobsøgningen og lavede en baby. Så nu skal vi lige regne lidt på det og ser det godt ud kan det være vi går i gang om lidt (hurtigst muligt).
6
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 1309
Likede indlæg: 24785

Indlægaf DetSorteCirkus » 5. maj 2018, 10:04

Jeg har vist skrevet herinde et par gange, men jeg bliver ved med at gå rundt om den varme grød ift. børn.
Tidligere på året blev jeg 37, og jeg vil gerne have et barn og har også rammerne på plads, men tanken om graviditet, fødsel og hele kulturen omkring moderskabet holder mig tilbage.

Jeg har ingen stærk kønsidentitet og har aldrig haft det, når jeg ser tilbage på mit liv. Jeg opfatter mig selv som kvinde, for det kan jeg jo se, at jeg biologisk er, men ud over denne konstatering har jeg ingen følelse omkring mit køn. Heller ikke i forhold til at være noget andet. Det perspektiv vedkommer mig faktisk endnu mindre.
Selvom jeg både i udseende og påklædning i høj grad er det, som kulturen kalder "feminin", oplever jeg heldigvis sjældent at blive mindet om mit køn på en (for mig) ubehagelig eller begrænsende måde, men jeg kan godt mærke, at så snart snakken falder på børn og forælderskab, bliver det kønnede særdeles tydeligt. Der føler jeg virkelig, at jeg bliver set som mit køn først og fremmest, og det har jeg simpelthen meget svært ved at være i.

Jeg er klar over, at meget af det, som jeg altså opfatter som belastende og akavet, er forbundet med stor glæde og ro for mange kvinder, og det gør det endnu sværere at tale om, for der ligger absolut ingen kritik af andre i min reservation. Det er bare ikke mig at skulle træde ind i et mødrefællesskab, og det vil jeg jo som et minimum komme til i andres øjne, hvorimod jeg meget gerne vil kærligheden og relationen til og omsorgen for mit barn, som i øvrigt hjertens gerne må kalde mig "mor".
1
Brugeravatar
Alkaia
Kort karma: 99
Geografisk sted: Árós
Likede indlæg: 2184

Indlægaf Alkaia » 5. maj 2018, 11:13

DetSorteCirkus skrev:Jeg har vist skrevet herinde et par gange, men jeg bliver ved med at gå rundt om den varme grød ift. børn.
Tidligere på året blev jeg 37, og jeg vil gerne have et barn og har også rammerne på plads, men tanken om graviditet, fødsel og hele kulturen omkring moderskabet holder mig tilbage.

Jeg har ingen stærk kønsidentitet og har aldrig haft det, når jeg ser tilbage på mit liv. Jeg opfatter mig selv som kvinde, for det kan jeg jo se, at jeg biologisk er, men ud over denne konstatering har jeg ingen følelse omkring mit køn. Heller ikke i forhold til at være noget andet. Det perspektiv vedkommer mig faktisk endnu mindre.
Selvom jeg både i udseende og påklædning i høj grad er det, som kulturen kalder "feminin", oplever jeg heldigvis sjældent at blive mindet om mit køn på en (for mig) ubehagelig eller begrænsende måde, men jeg kan godt mærke, at så snart snakken falder på børn og forælderskab, bliver det kønnede særdeles tydeligt. Der føler jeg virkelig, at jeg bliver set som mit køn først og fremmest, og det har jeg simpelthen meget svært ved at være i.

Jeg er klar over, at meget af det, som jeg altså opfatter som belastende og akavet, er forbundet med stor glæde og ro for mange kvinder, og det gør det endnu sværere at tale om, for der ligger absolut ingen kritik af andre i min reservation. Det er bare ikke mig at skulle træde ind i et mødrefællesskab, og det vil jeg jo som et minimum komme til i andres øjne, hvorimod jeg meget gerne vil kærligheden og relationen til og omsorgen for mit barn, som i øvrigt hjertens gerne må kalde mig "mor".

Jeg har det på samme måde. Jeg ser forholdsvis feminin ud med langt hår, men jeg føler at jeg har svært ved den gængse konforme kvindeadfærd. Eller hvordan man nu skal formulere det.
Og jeg kan slet ikke se mig selv indgå i et mødrefællesskab eller blive hjemmegående eller tage en lang barsel. Faktisk skræmmer en lang barsel mig.

Jeg tror min skrukhed primært er biologisk, og knapt så meget lyst. Naturen er fascinerende på den måde. :)
0
I always dance like no one is watching. :pompom:
Buller
Kort karma: 65
Likede indlæg: 1221

Indlægaf Buller » 5. maj 2018, 11:29

DetSorteCirkus skrev:Jeg har vist skrevet herinde et par gange, men jeg bliver ved med at gå rundt om den varme grød ift. børn.

Jeg tror at du overtænker det lidt. Jeg har heller aldrig haft det store forhold til at jeg er kvinde. Men nu er jeg gravid og føder et barn om kort tid. Det er jeg hverken blevet mere eller mindre kvinde af.

Folk behandler mig som de plejer, nok især fordi jeg opfører mig som jeg plejer. No biggie.
7
Brugeravatar
Sangius
Kort karma: 482
Likede indlæg: 10423

Indlægaf Sangius » 5. maj 2018, 12:45

Lurerpip:

Jeg har aldrig magtet min mødregruppe. Jeg synes andres børn er himmeltråbende kedelige, og jeg er elendig til at relatere til dem.

Har aldrig brudt mig om børn, og krydsede bare fingre for at jeg kunne lide min egen - og det kan jeg da heldigvis :D

Jeg ser absolut ingen forbindelse mellem det at være "kvindelig" og så det at være en god mor. :)
0
Xnaiv
Kort karma: 20
Likede indlæg: 199

Indlægaf Xnaiv » 5. maj 2018, 13:48

Jeg ser også feminin ud, men er på mange måder også kønsløs.

Jeg er lige blevet færdig med at bygge terrassen (uden min kæreste), min største interesse er biler og jeg har aldrig brudt mig om diverse pige/kvindeforsamlinger.

Jeg har ikke en venindegruppe fx men har individuelle venner/vendinder som individuelt siger mig noget.

Jeg er gravid og glæder mig vildt meget til at blive mor, men jeg tænker mig nok i bund og grund som en forælder ligeså akkurat som min kæreste bliver forælder.
0

Tilbage til "Graviditet"