De der usynlige streger?

SjuskeMor
Indlæg: 292
Tilmeldt: 20. okt 2018, 10:00
Kort karma: 28
Likede indlæg: 311

De der usynlige streger?

Indlægaf SjuskeMor » 3. nov 2018, 09:23

Halløj :wave:
Jeg er rimelig ny på debatten. Og kan slet ikke forstå at jeg føler behov for at spørge, for jeg har ligesom været gravid 4 gange før og fået 3 børn.
Men altså, de der famøse skyggestreger.. Hvis man ikke plejer at få dem, hvad er oddsene så for at de pludselig kommer?

Det er egentlig ikke meningen at jeg skulle være gravid, men vi har været præventionsløse i en måned. Og det ville ikke gøre noget som sådan, selvom jeg har lagt planer for de næste par år. De måtte så blive udsat lidt.

Men jeg har ihvertfald i går fået en næsten usynlig streg på valmed, og idag en lidt mindre usynlig streg. Den er så svag at jeg faktisk har svært ved at se om der er farve i, men som sagt plejer jeg altså ikke at få skygger på tests. Jeg skulle være Ca 3-4 dage fra min forventede menstruation, så tidligt er det da. Men med den yngste testede jeg positivt hvad der viste sig at være 3+2. Hvilket også frustrerer mig helt vildt lige nu, jeg er ret så utålmodig for at finde ud af om vi er eller ikke er gravide.

Jeg har prøvet at lægge billede ind, men kan sgutte finde ud af det :genert:

Fortsat god weekend :wave2:
0
Brugeravatar
Little_Woman
Indlæg: 3391
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:53
Kort karma: 923
Likede indlæg: 10538

Re: De der usynlige streger?

Indlægaf Little_Woman » 3. nov 2018, 10:26

Det kunne da godt lyde som om der er bid :)
1
Nu med fugl

Otto, 16.11.18 :lun:
SjuskeMor
Indlæg: 292
Tilmeldt: 20. okt 2018, 10:00
Kort karma: 28
Likede indlæg: 311

Re: De der usynlige streger?

Indlægaf SjuskeMor » 3. nov 2018, 12:05

Little_Woman skrev:Det kunne da godt lyde som om der er bid :)


Jeg er blevet vanvittigt nemt gravid de andre gange, men har to af gangene først fundet af det omkring uge 6, fordi jeg faktisk aldrig nåede at få menstruation efter forrige fødsel, og så har jeg nok levet i benægtelse fordi jeg ikke kunne forestille det skulle kunne lade sig gøre :fløjt:

Altså idag var der en næsten usynlig streg, og nu hvor testen er tørret er den jo slet ikke så usynlig, men stadig ret svag.
På den ene side ville jeg blive glad. På den anden side ville jeg gerne i gang med mine planer. Men de kan jo godt vente, og jeg elsker børn, så det er klart hvad der ville ske hvis der nu virkelig er endnu en bolle i ovnen :lun:

Hvis der er opdager I det nok, så joiner jeg vel sagtens terminstråden :)
0
Bergen
Indlæg: 7271
Tilmeldt: 23. jun 2018, 05:25
Kort karma: 467
Likede indlæg: 11850

Re: De der usynlige streger?

Indlægaf Bergen » 3. nov 2018, 15:02

Der findes vist test der er mere følsomme end Valmeds. Du kunne jo prøve en af dem?
0

Tilbage til "Graviditet"