Vi der venter på storken!

Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 27. jan 2016, 20:57

Jeg er i øvrigt glad for at læse at I andre er lige så skrupskøre omkring det er. For Shit jeg føler mig dum til tider :rulle:
0
Brugeravatar
Elfenben
Indlæg: 518
Tilmeldt: 23. jan 2016, 17:39
Kort karma: 107
Likede indlæg: 708

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Elfenben » 27. jan 2016, 20:59

Bøtte skrev::træt:
Howitz skrev::lol: det er er gang i den. Vi er vist allesammen ved at blive skøre :gisp: Jeg HADER de 14-dages venten.
Jeg har allerede planlagt, at jeg skal forkæles med sushi og en tur i biffen med min søde mand, hvis der heller ikke er bid denne gang :blush2: Noget må man jo have at se frem til.

Vi skal være sammen med min svoger og hans kæreste i næste måned. Jeg er stadig helt nede over, at de blev vupti gravide ved en pludselig indskydelse, selvom de ikke ville have børn bare for et halvt år siden. Det giver et ekstra pres på, at det bare skal lykkes NU. Kan slet ikke overskue familiekomsammen :trist: Samtidig føler jeg mig bare så dum, at jeg har det på den måde :(


I mit stille sind hader jeg alle der snyder foran. :genert:

Ej, det gør jeg ikke, men jeg synes nogle gange er verden er temmelig unfair overfor mig...
det kan jeg så godt forstå!! Det er bare unfair. Jeg er jo selv en af dem som (hvis jeg overhovedet er gravid og hvis den sidder rigtigt) overhaler, så jeg hader også lige mig selv lidt :naughty: hehe.
Men heldigvis bliver man ikke mindre gravide af at andre bliver det - men kan godt sætte mig ind i, at shit det er irriterende!!
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 27. jan 2016, 21:00

Alfe spændende med din insemination :klap: Krydser fingre for dig :kys:
0
Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 27. jan 2016, 21:04

Bøtte: Det kan jeg godt forstå :kram: Det er nok også det mest følsomme tidspunkt i livet, når man ønsker sig noget så uendeligt meget, og det så bare ikke sker.

Elfenben: det er jo mega spændende :dance: Jeg tror altså, at den lille spire sidder derinde og har det godt :lun: Den har trods alt klaret sig igennem en masse for at 'blive til noget'. Krydser fingre for at alt er i orden i morgen :preggo2:
0
Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 27. jan 2016, 21:08

Bøtte skrev:Jeg er i øvrigt glad for at læse at I andre er lige så skrupskøre omkring det er. For Shit jeg føler mig dum til tider :rulle:


Jeg føler mig også dum. Det er virkelig nogle stærke følelser, der er i spil. Jeg er glad for at man kan lukke lidt ud herinde, for alle andre vil jo ikke rigtig kunne forstå, hvilken rutchebanetur det er.

Jeg har drømt on det her i så mange år, at jeg i perioder ikke har kunne tænke på andet. Nu er vi endelig igang og så sker der INTET! :(
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 27. jan 2016, 21:13

Howitz skrev:
Bøtte skrev:Jeg er i øvrigt glad for at læse at I andre er lige så skrupskøre omkring det er. For Shit jeg føler mig dum til tider :rulle:


Jeg føler mig også dum. Det er virkelig nogle stærke følelser, der er i spil. Jeg er glad for at man kan lukke lidt ud herinde, for alle andre vil jo ikke rigtig kunne forstå, hvilken rutchebanetur det er.

Jeg har drømt on det her i så mange år, at jeg i perioder ikke har kunne tænke på andet. Nu er vi endelig igang og så sker der INTET! :(


Og det er bare en frustrerende følelse. Her sker jo trods alt noget ind i mellem, men det er nu også ret frustrerende og bekymrende at det ikke bliver til mere.
0
Brugeravatar
alfe
Indlæg: 504
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:39
Kort karma: 114
Likede indlæg: 524

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf alfe » 27. jan 2016, 21:15

Tak, for hep og krydsede fingre :kys: Jeg krydser også fingre for jer alle! Det er lidt hyggeligt, at vi er så mange, der ligger så tæt i denne cyklus – og ikke mindst at vi alle er lidt småskøre :-D Mine tarme har jeg lige kunne mærke (hvad siger man?! Tarmbevægelser?) tænk hvis det var en reje og ikke bare tarmbevægelser :lun: Nå, men ja, der går nok nogle dage, før jeg bliver rigtig skør. Det er nok først om en uges tid, hvor det giver mening (..........i den forskruede alfeverden....) at teste. Jeg overvejer om jeg skal teste ovitrellen ud af kroppen. Så kan jeg også se de to streger og vide, at jeg faktisk kan producere dem :-D

Jeg kan også godt forstå den med, at det føles lidt unfair, når andre "springer over". Jeg synes, at den er rigtig tricky, for på den ene side, bliver jeg grøn af misundelse, men samtidig er jeg jo hamrende glad på hvem det nu ers vegne.
0
godtnavn
Indlæg: 11159
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12978

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 27. jan 2016, 21:29

Min kæreste kom igennem første gang han ringede. Typisk. Næste gang får han lov at ringe så slipper jeg for 100 forgæves opkald :P Men har nu tid på mandag, hvor han siger jeg har flotte æg og en tyk slimhinde, ik?
2
Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 27. jan 2016, 21:31

Godtnavn: selvfølgelig siger han det. Eksemplarisk slimhinde og æg :klap:
2
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 27. jan 2016, 21:32

Selvfølgelig gør han det :D
2
Brugeravatar
alfe
Indlæg: 504
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:39
Kort karma: 114
Likede indlæg: 524

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf alfe » 27. jan 2016, 21:48

Jeg håber, at du får nogle fabelagtige komplimenter til æg og slimhinde, godtnavn! Det giver et godt puf til kvindeligheden :-D
2
godtnavn
Indlæg: 11159
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12978

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 27. jan 2016, 23:56

Tak :D Jeg kan ikke sove (må lærer ikke at sove til middag) og ligger og kigger på babytøj, min kæreste er overbevist om at jeg bliver gravid i næste uge når jeg har ægløsning, håber han har ret :lun:
0
Brugeravatar
Elfenben
Indlæg: 518
Tilmeldt: 23. jan 2016, 17:39
Kort karma: 107
Likede indlæg: 708

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Elfenben » 28. jan 2016, 06:57

:trist: Jeg har morgentestet og stregen er næsten helt væk :trist: meget svagere end de tidligere streger. Den må være gået til grunde :( åh for helvede!!
0
S_imse
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. jan 2016, 21:24
Kort karma: 42
Likede indlæg: 93

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf S_imse » 28. jan 2016, 07:16

godtnavn skrev:Tak :D Jeg kan ikke sove (må lærer ikke at sove til middag) og ligger og kigger på babytøj, min kæreste er overbevist om at jeg bliver gravid i næste uge når jeg har ægløsning, håber han har ret :lun:


Krydser fingre for at han har ret, det må snart være din tur :preggo2:

Jeg burde også have ægløsning næste uge, hvis min cyklus bare er blevet det der minder om normal. Jeg er startet med ÆL test i dag på CD 10 og jeg kunne se en svag streg, ved godt den skal være ligeså tydelig eller mere for at den er positiv. Men jeg tænkte straks, at så er den der snart, men nu kan jeg læse mig til at man godt kan have en svag streg hele cyklus - øv var ellers lige overbevist om, at jeg snart ville have ÆL :stoned:
0
S_imse
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. jan 2016, 21:24
Kort karma: 42
Likede indlæg: 93

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf S_imse » 28. jan 2016, 07:17

Elfenben skrev::trist: Jeg har morgentestet og stregen er næsten helt væk :trist: meget svagere end de tidligere streger. Den må være gået til grunde :( åh for helvede!!


Øv for pokker, det er jeg ked af at høre :ae:
0

Tilbage til "Graviditet"