Jeg testede negativ på ÆL i går, og tester igen i dag. Kæresten er bare intet værd (altså sexmæssigt!), han startede sin dag med at kaste op efter julefrokost

HappyPaww skrev:Sundhedsstyrelsens anbefaling:
For gravide gælder fortsat, at smertestillende midler med paracetamol er førstevalgsbehandling ved smerter og febertilstande.
Ved behov for smertelindring længere end nogle dages varighed under graviditet bør en eventuel fortsat medicinsk smertebehandling ske i samråd med egen læge.
Smertestillende midler af NSAID-typen (fx ibuprofen og diclofenac) bør på grund af risiko for misdannelser anvendes med forsigtighed i 1. og 2. trimester af graviditeten og må ikke anvendes i graviditetens 3. trimester på grund af risiko for blødning og kredsløbsforstyrrelser hos barnet.
MyGirl skrev:Vi har tilmeldt os første behandling i dag!skal scannes på mandag.
Oooog, så er man blevet nogens forlovede
S_imse skrev:Tak for alle likes, kommentarer og grønne kort.
Jeg synes det er lidt uvirkeligt, og har stadig mens smerter, så er hele tiden nervøs for at den er kommet.
Vi har jo været henvist til CFC, men har kun været der til opstartssamtale og hsu undersøgelse. Så er lidt i tvivl om jeg skal ringe til dem eller bare til min egen læge, når det er tid til første lægebesøg. Hvad tænker i?
S_imse skrev:Jeg havde jo lidt lovet mig selv at vente med at teste til i morgen. Men jeg har simpelthen så mange mens smerter uden at have mens og til tider ømme bryster. Så jeg har lige taget en test, og der er vist ikke tvivl om hvad den viser![]()
Der er en så fin og tydelig test streg - ih hvor jeg glæder mig til kæresten kommer hjem fra arbejde, så jeg kan fortælle ham det
Modtodel skrev:S_imse skrev:Jeg havde jo lidt lovet mig selv at vente med at teste til i morgen. Men jeg har simpelthen så mange mens smerter uden at have mens og til tider ømme bryster. Så jeg har lige taget en test, og der er vist ikke tvivl om hvad den viser![]()
Der er en så fin og tydelig test streg - ih hvor jeg glæder mig til kæresten kommer hjem fra arbejde, så jeg kan fortælle ham det
Wuhuuu hvor dejligt! Jeg forstår godt at du ikke kunne vente med at teste! Du var gået over tid ikke?
KinderBueno skrev:Hov, jeg er egentlig tilbage i denne tråd nu! Jeg hoppede jo ud i februar, fordi jeg pludselig skulle i et halvt års praktik i Australien. Nu er min kæreste kommet herned, har et par måneder tilbage inden hjemrejse, så vi er back in the game.Hej, damer!
![]()
Mine seneste to cykli har været en uge længere end normalt, og jeg har ellers haft en regelmæssig cyklus i årevis. Meget mærkeligt. Ifølge kalenderen har jeg ægløsning i disse dage, men rammen er jo længere end normalt i og med, at jeg ikke ved, om den lange cyklus er den nye normal, eller om jeg er tilbage på de sædvanlige 28 dage.
Nå, men jeg/vi er på weekendtur til Sydney med en hel flok og ingen sex - men vi knaldede torsdag aften og kan måske nå en tur i aften når vi er hjemme. Tirsdag er det seneste, hvor ægløsning kan ligge, ifølge kalenderen.
Jeg havde egentlig tænkt at jeg ville være kølig og tålmodig, men jeg er allerede spændt... Suk.
S_imse skrev:Jeg havde jo lidt lovet mig selv at vente med at teste til i morgen. Men jeg har simpelthen så mange mens smerter uden at have mens og til tider ømme bryster. Så jeg har lige taget en test, og der er vist ikke tvivl om hvad den viser![]()
Shmartiesh skrev:S_imse skrev:Jeg havde jo lidt lovet mig selv at vente med at teste til i morgen. Men jeg har simpelthen så mange mens smerter uden at have mens og til tider ømme bryster. Så jeg har lige taget en test, og der er vist ikke tvivl om hvad den viser![]()
Tillykke!
MyGirl skrev:KinderBueno skrev:Hov, jeg er egentlig tilbage i denne tråd nu! Jeg hoppede jo ud i februar, fordi jeg pludselig skulle i et halvt års praktik i Australien. Nu er min kæreste kommet herned, har et par måneder tilbage inden hjemrejse, så vi er back in the game.Hej, damer!
![]()
Mine seneste to cykli har været en uge længere end normalt, og jeg har ellers haft en regelmæssig cyklus i årevis. Meget mærkeligt. Ifølge kalenderen har jeg ægløsning i disse dage, men rammen er jo længere end normalt i og med, at jeg ikke ved, om den lange cyklus er den nye normal, eller om jeg er tilbage på de sædvanlige 28 dage.
Nå, men jeg/vi er på weekendtur til Sydney med en hel flok og ingen sex - men vi knaldede torsdag aften og kan måske nå en tur i aften når vi er hjemme. Tirsdag er det seneste, hvor ægløsning kan ligge, ifølge kalenderen.
Jeg havde egentlig tænkt at jeg ville være kølig og tålmodig, men jeg er allerede spændt... Suk.
Velkommen tilbage Kinder![]()
Hvade sgi håbet at være væk, inden du kom retur, men altid dejligt, når godtfolk kommer til
MyGirl skrev:Så er vi officielt i gang med behandlingen. Har været til scanning i dag- alt så fint ud. 20 ægblærer i den ene side og 18 i den anden, så vi kører stille på med hormoner for ikke at risikere overstimulering. SÅ spændende. Skal scannes igen om en uge, og så må vi se, hvordan kroppen reagerer.
Officielt første sprøjte i aftenMen det overlever jeg nok også.
Er faktisk blevet spurgt, om jeg vil være med i et forsøg i forbindelse med behandlingen, som jeg tænker at sige ja til. I første omgang handler det bare om, at de gerne vil have en blodprøve - så vidt jeg kan forstå forsker de i noget omkring DNA og kvinders ægreserve, hvilket jo er et prisværdigt formål.
Derudover har de bedt mig overveje, om jeg - hvis der kommer en masse fine æg ud, hvilket de regner med - vil donere et æg til denne forskning også. Det tror jeg faktisk også, jeg siger ja til, hvis omstændighederne er til det. Dels fordi jeg allerede har overvejet ægdonation til dem, der mangler, og dels fordi, det vil have ´den konsekvens, at vores første forsøg nu her "ikke tæller", og vi derfor vil få et ekstra forsøg i sidste ende, hvis vi får brug for det![]()
Så en meget succesfuld morgen for mig!