Vi der venter på storken!

Brugeravatar
Lumin
Kort karma: 12
Likede indlæg: 151

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Lumin » 24. apr 2018, 11:43

Zinde skrev:
Lumin skrev:Nå jeg kører nu på cyklus dag 51 uden rigtig mens uden at være gravid. Har været ved lægen og er blevet henvist til udredning. Så må vi se I mellemtiden.

Øv hvor frustrerende! Er det nyt for dig, eller er det sket før?

Det er ikke sket før. Har haft pletblødning I over en uge nu men ikke rigtig mens. Er begyndt st måle min temperatur om morgnen så hvis jeg får ægløsning vil jeg kunne fange det. Så har vi bare sex når vi har lyst indtil da
0
Brugeravatar
Zinde
Kort karma: 382
Likede indlæg: 4378

Indlægaf Zinde » 24. apr 2018, 12:00

Lumin skrev:
Zinde skrev:
Lumin skrev:Nå jeg kører nu på cyklus dag 51 uden rigtig mens uden at være gravid. Har været ved lægen og er blevet henvist til udredning. Så må vi se I mellemtiden.

Det er ikke sket før. Har haft pletblødning I over en uge nu men ikke rigtig mens. Er begyndt st måle min temperatur om morgnen så hvis jeg får ægløsning vil jeg kunne fange det. Så har vi bare sex når vi har lyst indtil da

Det er da godt nok træls. Ved I noget om ventetiden på udredning?
0
Mann tracht und Gott lacht
Brugeravatar
Lumin

Indlægaf Lumin » 24. apr 2018, 12:06

Zinde skrev:
Lumin skrev:
Zinde skrev:

Nej gynækologen har desværre ferielukket men min læge mente et par måneder og gav os derfor henvisningen allerede nu efter 10 mdr.
0
Brugeravatar
Zinde

Indlægaf Zinde » 24. apr 2018, 12:24

Lumin skrev:
Zinde skrev:
Lumin skrev:
Zinde skrev:

Nej gynækologen har desværre ferielukket men min læge mente et par måneder og gav os derfor henvisningen allerede nu efter 10 mdr.

Okay. Jeg krydser fingre for, at det slet ikke bliver nødvendigt!
1
Brugeravatar
milisa
Kort karma: 232
Likede indlæg: 2593

Indlægaf milisa » 24. apr 2018, 17:06

Zinde, jeg håber ikke, vi skal følges ad alligevel, for vi sprang denne gang over - og der er du jo selvfølgelig blevet gravid! Men jeg var simpelthen ikke klar, kunne jeg mærke. Oveni købet i en sådan grad, at jeg slet ikke havde lyst til sex. Den er heldigvis kommet tilbage, men kan stadig mærke, at jeg ikke har synderligt travlt. Er lidt spændt på følelsesvirakket, når ÆL nærmer sig...
0
Tally-ho
Brugeravatar
Zinde

Indlægaf Zinde » 24. apr 2018, 17:51

milisa skrev:Zinde, jeg håber ikke, vi skal følges ad alligevel, for vi sprang denne gang over - og der er du jo selvfølgelig blevet gravid! Men jeg var simpelthen ikke klar, kunne jeg mærke. Oveni købet i en sådan grad, at jeg slet ikke havde lyst til sex. Den er heldigvis kommet tilbage, men kan stadig mærke, at jeg ikke har synderligt travlt. Er lidt spændt på følelsesvirakket, når ÆL nærmer sig...

Jeg tror nu snildt, vi kan nå at følges ad endnu. Jeg tror ikke, vi ramte æl denne gang.

Jeg kan godt forstå, du har det sådan. Jeg har det lidt ligesådan. Det er godt du mærker efter :kys:
0
Brugeravatar
Moxy-lady
Kort karma: 545
Likede indlæg: 7963

Indlægaf Moxy-lady » 24. apr 2018, 17:53

Elfenben skrev:Bird og Moxy: Noget nyt fra jer? :kys:

Forsiden er opdateret :) Vil I ikke tjekke om der er noget i jeres beskrivelser I skal have ændret/tilføjet?

Jeg har termin i november 2018 :lun: Det må da gerne komme på hvis det er :dåne:
1
Skal være nogens mor :lun:
Brugeravatar
Elfenben
Kort karma: 98
Likede indlæg: 595

Indlægaf Elfenben » 25. apr 2018, 12:23

Moxy-lady skrev:

Forsiden er opdateret :) Vil I ikke tjekke om der er noget i jeres beskrivelser I skal have ændret/tilføjet?

Jeg har termin i november 2018 :lun: Det må da gerne komme på hvis det er :dåne:

Tillykke med graviditeten :) det er ikke migder er trådholder længere dog :P
1
Brugeravatar
Zinde

Indlægaf Zinde » 25. apr 2018, 15:00

Moxy-lady skrev:

Sådan :lun:
2
Brugeravatar
Zinde

Indlægaf Zinde » 29. apr 2018, 18:20

Jeg har fået mens i dag - 4 dage for tidligt :rulle: Men så er det da hurtigere overstået...

Hvordan går det hos I andre?
0
Brugeravatar
Lumin

Indlægaf Lumin » 29. apr 2018, 18:50

Zinde skrev:Jeg har fået mens i dag - 4 dage for tidligt :rulle: Men så er det da hurtigere overstået...

Hvordan går det hos I andre?

Er endelig stoppet med at pletbløde men fik aldrig en rigtig mens trup. Overvejer at få lægen til ud udskrive fx Provera I morgen
1
Brugeravatar
milisa
Kort karma: 232
Likede indlæg: 2593

Indlægaf milisa » 29. apr 2018, 19:59

Midt i en periode og ved godt mod!

Jeg stresser ikke, men nyder min datter og min kæreste,
og at han og jeg er begyndt at finde hinanden og vores forhold igen. Jeg ved ikke, om jeg/vi er klar nu her næste gang, men det gør ikke noget. Én dag ad gangen.
2
Tally-ho
Brugeravatar
Lumin

Indlægaf Lumin » 30. apr 2018, 08:01

Vi har det bedre med hinanden end vi har haft i lang tid og går og er sådan lidt forelskede og fjollede. Det er bare så skønt og jeg nyder det virkelig. Det er nok det mest positive ved denne lange cyklus, for selvom man er frustereret så handler det hele ikke om at time sex.
Vi er i gang med et stort projekt i haven og det er rart at have noget fysisk at tage sig til så tiden går stærkt og man sover som en sten om natten.
0
Brugeravatar
Zinde

Indlægaf Zinde » 30. apr 2018, 09:45

Lumin skrev:Vi har det bedre med hinanden end vi har haft i lang tid og går og er sådan lidt forelskede og fjollede. Det er bare så skønt og jeg nyder det virkelig. Det er nok det mest positive ved denne lange cyklus, for selvom man er frustereret så handler det hele ikke om at time sex.
Vi er i gang med et stort projekt i haven og det er rart at have noget fysisk at tage sig til så tiden går stærkt og man sover som en sten om natten.

Hvor dejligt :lun:
0
godtnavn
Kort karma: 416
Likede indlæg: 3510

Indlægaf godtnavn » 27. maj 2018, 15:08

Hej :wave: :genert: :panik:
6

Tilbage til "Graviditet"