Vi der venter på storken!

Brugeravatar
Lumin
Indlæg: 169
Tilmeldt: 5. okt 2015, 14:26
Kort karma: 13
Likede indlæg: 180

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Lumin » 6. jun 2018, 00:14

solstråle skrev:
Lumin skrev:
Zinde skrev:
Lumin skrev:Vi starter til udredning hos trianglen I næste uge. Så må vi se hvad de siger.

Spændende! Hvordan er det nu, jeres historie er? Jeg er ringe til at huske :genert:

Vi har prøvet et år til August, men sidste cyklus varede 89 dage og vi blev derfor henvist. Pga ferie kommer vi ikke i gang før august alligevel så det passer fint.



Plejer dine cyklusser at være så uregelmæssige? Spørger af ren interesse da jeg selv har meget uregelmæssige cyklusser, og jeg ikke kender andre med samme problem.

Nej. Har taget p-piller i mange år men sluttede i sommers. Har haft cyklus på 26-30 dage så ikke store udsving før den cyklus
0
MissB
Indlæg: 2381
Tilmeldt: 30. apr 2017, 20:02
Kort karma: 257
Likede indlæg: 2211

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MissB » 6. jun 2018, 15:41

Lumin skrev:Vi starter til udredning hos trianglen I næste uge. Så må vi se hvad de siger.


Det kan du godt glæde dig til, de er så søde. Jeg har selv været i behandling der :)
1
godtnavn
Indlæg: 11159
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12978

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 10. jun 2018, 17:38

Jeg er potentielt 0+0 gravid i dag, er det ikke en positiv måde at se menstruation på? :lol: ¨

Men det betyder ægløsning kommer lige oveni vores bryllup, så jeg vil nok have drukket lidt for meget alkohol :genert: Nok ikke det bedste for frugtbarheden, men er glad for at brylluppet er et sted hvor jeg ved jeg ikke er gravid :)
4
Brugeravatar
Sloejfen
Indlæg: 139
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:52
Kort karma: 29
Geografisk sted: København SV
Likede indlæg: 266

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Sloejfen » 11. jun 2018, 16:15

Jeg er 3-4 dage over tid. Og min cyklus er ellers uhyggeligt stabil 27-28 dage HVER gang.
Vi har fået hjælp med tamoxifen tabletter samt scanninger for ægudvikling og ægløsning. Dette var første cyklus med det. Er i tvivl om det kan have fucket med min cyklus :wacko:

Har taget test. Bragende negativ.

Har haft lidt brunligt udflåd siden lørdag, og let frisk pletblødning to gange på 4 dage.

Andre der har oplever noget lignende? Negativ test mere end 4 uger henne? :genert:
Håber selvfølgelig at jeg er gravid, men med behandling og over et år fra start tør jeg slet ikke tro noget som helst.
0
LilleFidus
Indlæg: 61
Tilmeldt: 12. jun 2018, 18:50
Kort karma: 11
Likede indlæg: 115

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf LilleFidus » 13. jun 2018, 16:36

Jeg er i dag 4+0 :lun:

Har en kort cyklus på kun 23 dage, derfor jeg tester bragende positivt allerede nu.

Det hele er meget nyt og ...abstrakt, synes jeg :genert:
6
Brugeravatar
Sloejfen
Indlæg: 139
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:52
Kort karma: 29
Geografisk sted: København SV
Likede indlæg: 266

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Sloejfen » 13. jun 2018, 19:22

Zinde skrev:
Sloejfen skrev:Jeg er 3-4 dage over tid. Og min cyklus er ellers uhyggeligt stabil 27-28 dage HVER gang.
Vi har fået hjælp med tamoxifen tabletter samt scanninger for ægudvikling og ægløsning. Dette var første cyklus med det. Er i tvivl om det kan have fucket med min cyklus :wacko:

Har taget test. Bragende negativ.

Har haft lidt brunligt udflåd siden lørdag, og let frisk pletblødning to gange på 4 dage.

Andre der har oplever noget lignende? Negativ test mere end 4 uger henne? :genert:
Håber selvfølgelig at jeg er gravid, men med behandling og over et år fra start tør jeg slet ikke tro noget som helst.


Hvordan går det? Jeg krydser fingre!


Tak for tanken! du fik desværre “ret” min menstruation kom i dag. 5 dage forsinket :nej:

Det er i sig selv super træls. Endnu mere træls så er min
næste ægløsning rykket frem til et tidspunkt hvor min kæreste er ude at rejse :sur: fandme dårlig timing af min krop!
0
Yetie
Indlæg: 1431
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:18
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5031

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Yetie » 13. jun 2018, 19:35

Jeg har ikke været i tråden længe. Er lidt frustreret over at det ikke vil lykkes for os, men har på den anden siden hele tiden været klar over at det nok ikke ville være nemt i vores alder.

Til gengæld har vi fået vores plejebarn hjem. Han har boet her i to måneder nu, og det går rigtig godt. Men det er nu lidt underligt at gå fra ingenting til en teenager.
0
godtnavn
Indlæg: 11159
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12978

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 13. jun 2018, 22:25

Min menstruation er ved at stoppe, så lige om snart kan vi have sex uden at tænke på beskyttelse, og selvom jeg siger jeg godt ved det tager tid og at det er okay, så tror jeg jeg bliver ret trist når jeg om 3½ uge igen for mens. Det er den værste del ved at ville have barn, den der skuffelse hver måned. Jeg var jo igennem den en del gange sidst, men håber det bliver nemmere den her gang fordi jeg nu kan kigge på min dejlige datter. Hun kan altid gøre mig glad!
0
LilleFidus
Indlæg: 61
Tilmeldt: 12. jun 2018, 18:50
Kort karma: 11
Likede indlæg: 115

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf LilleFidus » 14. jun 2018, 05:14

Zinde skrev:
LilleFidus skrev:Jeg er i dag 4+0 :lun:

Har en kort cyklus på kun 23 dage, derfor jeg tester bragende positivt allerede nu.

Det hele er meget nyt og ...abstrakt, synes jeg :genert:

Tillykke!!


Mange tak :kys:
0
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1963
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 421
Likede indlæg: 4834

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf milisa » 17. jun 2018, 17:55

Zinde skrev:Jeg føler mig meget gravid i dag. Er potentielt 3+2 og plejer ikke at kunne mærke det før 3+5-6 stykker, så måske det bare er noget influenza ell. lign., der er under opsejling. Det føles bare akkurat som graviditet.


SÅDAN HAR JEG DET OGSÅ!!!!!!
0
Tally-ho
Yetie
Indlæg: 1431
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:18
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5031

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Yetie » 17. jun 2018, 17:58

Jeg er ellers ret så regelmæssig, men nu er jeg gået 2 dage over tid. Har hverken smerter eller to streger, så jeg tænker der går et par dage endnu før jeg begynder at bløde. Tør ikke håbe på andet.

Hepper på Milisa og Zinde. :pompom:
0
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1963
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 421
Likede indlæg: 4834

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf milisa » 17. jun 2018, 21:58

Zinde skrev:
milisa skrev:
Zinde skrev:Jeg føler mig meget gravid i dag. Er potentielt 3+2 og plejer ikke at kunne mærke det før 3+5-6 stykker, så måske det bare er noget influenza ell. lign., der er under opsejling. Det føles bare akkurat som graviditet.


SÅDAN HAR JEG DET OGSÅ!!!!!!

Vi venter med at teste, ikke? :genert:


Jo.... Jeg forventer mens på fredag. Har lovet mig selv først at teste lørdag..... Fuck, der er lang tid til lørdag lige pt....
0
Tally-ho
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1963
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 421
Likede indlæg: 4834

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf milisa » 18. jun 2018, 07:02

Zinde skrev:
milisa skrev:
Zinde skrev:
milisa skrev:
Zinde skrev:Jeg føler mig meget gravid i dag. Er potentielt 3+2 og plejer ikke at kunne mærke det før 3+5-6 stykker, så måske det bare er noget influenza ell. lign., der er under opsejling. Det føles bare akkurat som graviditet.


SÅDAN HAR JEG DET OGSÅ!!!!!!

Vi venter med at teste, ikke? :genert:


Jo.... Jeg forventer mens på fredag. Har lovet mig selv først at teste lørdag..... Fuck, der er lang tid til lørdag lige pt....

Jeg skal også have mens fredag. Det ville ligne mig dårligt at kunne vente, men jeg prøver!


Det er lidt som de der løfter man gav sig selv før semesterstart.....: "NU vil jeg tage noter/regne alle opgaver/læse foran hver gang"....
1
Tally-ho
Yetie
Indlæg: 1431
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:18
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5031

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Yetie » 18. jun 2018, 17:53

Jeg har testet igen... Og fået en meget, meget svag streg nr 2, og først efter 10 minutter... Jeg ved ikke hvad jeg skal tro, men jeg er gået 4 dage over tid, og jeg tror nok lige jeg snupper en ny test i morgen tidlig.


Kæft jeg er nervøs og spændt og bange for at tage fejl. Og en smule rundt på gulvet.

Husk, hvis nogen kender mig irl, så er det helt tys-tys. ;)
4
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8534
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15172

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Zonta » 18. jun 2018, 20:01

Synes der er god aktivitet herinde :love: det ser ud til, at varmen i maj har båret frugt - folk har rendt halvnøgne rundt og er blevet helt kåde :D :slem:
4
J, juli 2018.

Tilbage til "Graviditet"