Vi der venter på storken!

Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6166
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16116

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Urtekussen » 5. dec 2019, 05:05

Jeg har aldrig kunnet teste tidligt på de tests til tidlig test. Valmed har altid været den bedste for mig
1
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
Kerrigan
Indlæg: 7725
Tilmeldt: 31. jan 2019, 18:30
Kort karma: 590
Likede indlæg: 11410

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Kerrigan » 5. dec 2019, 07:51

Sof skrev:Er der nogen der har erfaringer med at nogle bestemte mærker tests ikke er så godt til at opsnappe tidlig graviditet/på dag og lige efter forventet mens? Synes måske der stod 98,x korrekt resultat ved forventet mens på pakken, kan det godt ikke passe?

Er gået 10 dage over tid ifølge den mest pålidelige af de apps jeg bruger, 9 og 11 ifølge de andre. Har for lidt over en uge siden taget test på to forskellige dage, meget hurtigt meget negative. Synes egentlig min krop har føltes anderledes og i dag er jeg begyndt at få ømme bryster... men er samtidig rimelig overbevist om at det er psykisk :genert:

Køber nok lige et andet mærke i morgen uanset.

Jeg kan anbefale Babyplan (købes online), jeg testede positiv før min menstruation skulle have været her.
Havde samme følelse af at noget var anderledes og kunne ikke vente længere. Det var bare de ganske almindelige fra deres hjemmeside jeg brugte, og ikke nogen til decideret tidlig testning.
1
Har du husket at lave knibeøvelser i dag?
Sof
Indlæg: 1730
Tilmeldt: 16. maj 2018, 10:28
Kort karma: 111
Likede indlæg: 2501

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Sof » 5. dec 2019, 09:18

Købte bare den eneste der var i det nærmeste supermarked, kan google mig til at den hedder Test Dig.

Min plan i dag var egentlig at finde et stort supermarked og forhåbentlig at kunne finde 2 forskellige mærker. Min vej går ikke lige forbi et apotek tror jeg...

Har slet ikke tålmodighed til det :ninja: Sidder på studie og skal møde på studiejob lige efter. Der er længe til kl 18 lige nu.
0
Sof
Indlæg: 1730
Tilmeldt: 16. maj 2018, 10:28
Kort karma: 111
Likede indlæg: 2501

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Sof » 6. dec 2019, 07:48

De var - selvfølglig, fristes man til at sige - bragende positive :alien:

Er stadig lidt i chok
7
Brugeravatar
Kerrigan
Indlæg: 7725
Tilmeldt: 31. jan 2019, 18:30
Kort karma: 590
Likede indlæg: 11410

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Kerrigan » 6. dec 2019, 07:50

Sof skrev:De var - selvfølglig, fristes man til at sige - bragende positive :alien:

Er stadig lidt i chok

Må man sige tillykke? :blomst: Eller skal chokket lige lægge sig?
0
Har du husket at lave knibeøvelser i dag?
Sof
Indlæg: 1730
Tilmeldt: 16. maj 2018, 10:28
Kort karma: 111
Likede indlæg: 2501

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Sof » 6. dec 2019, 08:01

Kerrigan skrev:
Sof skrev:De var - selvfølglig, fristes man til at sige - bragende positive :alien:

Er stadig lidt i chok

Må man sige tillykke? :blomst: Eller skal chokket lige lægge sig?


Det må man gerne. Det er lykkelig choktilstand.

Pludselig giver halsbrand, sulten-hele-tiden og sindssygt træt bare rigtig god mening :D
1
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Vixen » 6. dec 2019, 08:59

Det er længe siden, jeg har været aktiv på debatten. Mit liv har simpelthen været så vanvittigt siden juni, at jeg nærmest ikke ved, hvor jeg skal starte.

Jeg gik fra min kæreste gennem 10 år, fordi jeg forelskede mig hovedkuls i en anden. Pludselig var jeg gravid. Vi var i tvivl. Mega forelskede, men jeg følte mig ikke klar, da min datter kun var halvandet på det tidspunkt og alt var fuldstændig kaotisk. Så viste det sig, at det var tvillinger. Tilbage til start... Tvillinger! Shit. Vi endte med at beslutte at beholde dem. Vi var overvældede, i panik, helt ude at skide, men også glade og indstillede på, at nogle gange tager livet en uventet drejning, og så kan man enten ride med på bølgen eller lade være. Ny kæreste syntes, det var fantastisk, da chokket først havde lagt sig.

Men jeg tabte dem. I uge 18. To drenge.

Så... ja. Jeg ved ikke, om vi som sådan venter på storken. Min kæreste vil helt vildt gerne - ligesom jeg, er han i sorg over tabet - men jeg er stadig i tvivl. Vi er jo stadig nye, og måske man lige burde tage den med ro og give det tid.

Jeg ved det ikke, mine tanker er usammenhængende og jeg er træt, grådlabil og stresset. Havde bare lige brug for at dele lidt af det.
0
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Brugeravatar
Kerrigan
Indlæg: 7725
Tilmeldt: 31. jan 2019, 18:30
Kort karma: 590
Likede indlæg: 11410

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Kerrigan » 6. dec 2019, 09:29

Sof skrev:
Kerrigan skrev:
Sof skrev:De var - selvfølglig, fristes man til at sige - bragende positive :alien:

Er stadig lidt i chok

Må man sige tillykke? :blomst: Eller skal chokket lige lægge sig?


Det må man gerne. Det er lykkelig choktilstand.

Pludselig giver halsbrand, sulten-hele-tiden og sindssygt træt bare rigtig god mening :D

Stort tillykke, så. ❤ :blomst: Hvor dejligt!
1
Har du husket at lave knibeøvelser i dag?
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 465
Likede indlæg: 4980

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Primerose » 8. dec 2019, 19:56

Slettet
Senest rettet af Primerose 9. dec 2019, 19:34, rettet i alt 2 gange.
1
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Sof
Indlæg: 1730
Tilmeldt: 16. maj 2018, 10:28
Kort karma: 111
Likede indlæg: 2501

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Sof » 8. dec 2019, 20:07

^ som du kan læse lidt længere oppe, så testede jeg negativ på et mærke da jeg var ca 3-4 dage over tid og total, lynhurtigt positiv på 2 andre mærker 10-11 dage over tid. Havde også murren, ømme bryster og jeg var/er sulten hele tiden.

Så det kunne da sagtens være? Jeg ville prøve et andet mærke :)
0
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 465
Likede indlæg: 4980

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Primerose » 8. dec 2019, 21:24

Slettet
Senest rettet af Primerose 9. dec 2019, 19:34, rettet i alt 1 gang.
1
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8526
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15158

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Zonta » 9. dec 2019, 07:18

Primerose, det kan være indbildning, meeeen det lyder da til, at du godt kunne være gravid.

Jeg tror jeg ville prøve at købe et par andre mærker - evt. en clearblue af en art. Den har display hvor den "skriver" forskellige ting, så der skal man ikke tolke på skyggestreger osv.

Mine cykli, da jeg stoppede på p-piller (der gik 4 måneder fra jeg stoppede, til jeg blev gravid) var helt skæve. De var mellem 24 og 56 dage lange :forvirret2:
1
J, juli 2018.
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 9. dec 2019, 18:53

Primerose skrev:.


Test igen med et andet mærke.

I øvrigt så er det oftest sådan at man får mens 14 dage efter æl, og hvis man har længere cyklus end 28 dage så er det tiden før æl der er længere. Så hvis du ved hvornår du havde æl så ved du hvor langt su er over tid selvom du ikke kender din cyklus længde.

Det er spændende :klap: Jeg tror du er gravid :D
0
Brugeravatar
MrsHyacinth
Indlæg: 1957
Tilmeldt: 25. aug 2018, 07:00
Kort karma: 542
Likede indlæg: 6279

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MrsHyacinth » 10. dec 2019, 09:41

Spiral er røget og planen om at være forsigtige og ellers tage tingene som de kommer i et halvt års tid røg vist sammen med den.

På trods af alle “oh well, vi tager det heeeelt roligt og forsigtigt i usikre perioder”-snakke er det lynhurtigt ændret til “knald løs som sædvanligt og “kunne du ikke lige tage fem minutters hovedstand?” efter sex”. Det ville helt ærligt være ret upraktisk de kommende mdr, hvis jeg kommer til at få døgnkvalme og træthed fra helvede, men det må vi så tage med. Lysten vandt åbenbart over de evt praktiske udfordringer.

Jeg kravler en lille smule på væggene, eftersom det er en helt ny verden for mig, men det er samtidig virkelig dejligt, skønt og spændende, og jeg elsker at se min kærestes glæde og forventning ift fremtiden.
1
Brugeravatar
MrsHyacinth
Indlæg: 1957
Tilmeldt: 25. aug 2018, 07:00
Kort karma: 542
Likede indlæg: 6279

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MrsHyacinth » 10. dec 2019, 09:55

Jeg er ikke helt klar til at stå listet på forsiden, men det kommer nok - lige pt går jeg bare og hygger mig med tanken om, at det kan ske, selvom vi begge er i slutningen af 30’erne og næppe laver en turboproduktion.

At se min kæreste gå i “åååårh”-mode hver gang, vi ser en baby er desuden så lækkert et syn, at jeg godt kunne nyde det et stykke tid. Sjældent har jeg set en mand være så babyglad - det er absolut mig, der lige har skullet omstille mig fra “jeg er ikke sådan en, der får børn” til ikke alene at kunne forestille mig det men ligefrem glæde mig til det :genert:
0

Tilbage til "Graviditet"