Vi der venter på storken!

Majer
Indlæg: 792
Tilmeldt: 2. apr 2016, 18:59
Kort karma: 154
Likede indlæg: 1042

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Majer » 5. jan 2017, 19:52

ina skrev:Kan mærke testmonsteret komme snigende. :genert: Gad godt jeg var sådan en der kunne vente til efter mens var udeblevet. :lol:


Årh hvor jeg dog kender det :lol:
Man er jo hverken mere eller mindre gravid af st test for tidligt. Og for mit vedkommende har det bare givet en endnu længere uvished før aborterne.
0
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf ina » 6. jan 2017, 13:15

Majer skrev:
ina skrev:Kan mærke testmonsteret komme snigende. :genert: Gad godt jeg var sådan en der kunne vente til efter mens var udeblevet. :lol:


Årh hvor jeg dog kender det :lol:
Man er jo hverken mere eller mindre gravid af st test for tidligt. Og for mit vedkommende har det bare givet en endnu længere uvished før aborterne.


Nej, det er så dumt! Så snart jeg når en uge før mens, så bliver jeg utålmodig. Og det er lige meget om jeg tænker den er der eller ej. :lol:
0
Majer
Indlæg: 792
Tilmeldt: 2. apr 2016, 18:59
Kort karma: 154
Likede indlæg: 1042

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Majer » 6. jan 2017, 14:51

ina skrev:
Majer skrev:
ina skrev:Kan mærke testmonsteret komme snigende. :genert: Gad godt jeg var sådan en der kunne vente til efter mens var udeblevet. :lol:


Årh hvor jeg dog kender det :lol:
Man er jo hverken mere eller mindre gravid af st test for tidligt. Og for mit vedkommende har det bare givet en endnu længere uvished før aborterne.


Nej, det er så dumt! Så snart jeg når en uge før mens, så bliver jeg utålmodig. Og det er lige meget om jeg tænker den er der eller ej. :lol:


Me to :lol:
Og jeg VED bare at hvis den ikke bliver positiv over tid 3+2, så er den der ikke. Og alligevel tester jeg videre :rulle:
0
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5391
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10408

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf lillebjoern » 6. jan 2017, 15:09

Stadig ingen ÆL til mig :(
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf ina » 6. jan 2017, 16:25

Majer skrev:
ina skrev:
Majer skrev:
ina skrev:Kan mærke testmonsteret komme snigende. :genert: Gad godt jeg var sådan en der kunne vente til efter mens var udeblevet. :lol:


Årh hvor jeg dog kender det :lol:
Man er jo hverken mere eller mindre gravid af st test for tidligt. Og for mit vedkommende har det bare givet en endnu længere uvished før aborterne.


Nej, det er så dumt! Så snart jeg når en uge før mens, så bliver jeg utålmodig. Og det er lige meget om jeg tænker den er der eller ej. :lol:


Me to :lol:
Og jeg VED bare at hvis den ikke bliver positiv over tid 3+2, så er den der ikke. Og alligevel tester jeg videre :rulle:


Det er skørt. :lol:

Jeg har testet i dag 3+2 og den var ret meget negativ. Men jeg har før oplevet at jeg først fik en positiv omkring 3+4, så jeg fortsætter nok med monsteret lidt endnu. :D
1
Brugeravatar
Shmartiesh
Indlæg: 1919
Tilmeldt: 10. jan 2016, 17:18
Kort karma: 157
Likede indlæg: 3019

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Shmartiesh » 6. jan 2017, 22:18

ina skrev:
Majer skrev:
ina skrev:
Majer skrev:
ina skrev:Kan mærke testmonsteret komme snigende. :genert: Gad godt jeg var sådan en der kunne vente til efter mens var udeblevet. :lol:


Årh hvor jeg dog kender det :lol:
Man er jo hverken mere eller mindre gravid af st test for tidligt. Og for mit vedkommende har det bare givet en endnu længere uvished før aborterne.


Nej, det er så dumt! Så snart jeg når en uge før mens, så bliver jeg utålmodig. Og det er lige meget om jeg tænker den er der eller ej. :lol:


Me to :lol:
Og jeg VED bare at hvis den ikke bliver positiv over tid 3+2, så er den der ikke. Og alligevel tester jeg videre :rulle:


Det er skørt. :lol:

Jeg har testet i dag 3+2 og den var ret meget negativ. Men jeg har før oplevet at jeg først fik en positiv omkring 3+4, så jeg fortsætter nok med monsteret lidt endnu. :D


Det er sjovt, jeg kunne fint vente selvom jeg havde de der teste hvor man kan teste tidligt, men min fornemmelse for at jeg var gravid var der slet ikke. Selvom jeg nu kan se der var et par tegn på det. Og testede på første mens dag, men med en billig strimmel og havde vist ikke strimlen i urinen længe nok. :gruble:

Jeg testede igen efter et par dage for at se om stregen blev tydeligere, og det gjorde den heldigvis. Nu er jeg løbet tør men har lyst til at købe flere bare for at se stregen bliver mere tydelig :D :genert:
1
Brugeravatar
Elfenben
Indlæg: 518
Tilmeldt: 23. jan 2016, 17:39
Kort karma: 107
Likede indlæg: 708

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Elfenben » 7. jan 2017, 19:49

MyGirl skrev:
Elfenben skrev:Jeg har i dag fået svar på blodprøven, som skulle vise om jeg nu også har ÆL eller hvad :panik:

Det var heldigvis gode nyheder, i den forstand at det har jeg, og at mine værdier tilsyneladende ser fine ud. Mit progestroron værdi var 32 (den skal bare være over 25) og så ægreserve (er ikke helt sikker på hvad dette mål er... Måske AMH??) lå på 9.2.
Så vidt jeg kunne google mig frem til, så er det helt fint :P

Det mindre fine er jo så bagsiden af det, som er at der ingen forklaring er på, hvorfor jeg ikke er gravid..

Vi skal nu starte med inseminering i næste cyklus (hvis den forbandede test ikke er positiv på søndag :jule: ).


Det var da - trods alt - dejligt at høre, at dine værdier er som de skal være :) Det er er jo et rigtig godt udgangspunkt for det videre forløb! Så tillykke med det.

Håber, insemination kan hjælpe til liiige at rykke lidt på jeres held :) (Håber selvfølgelig mest, der er bid søndag!)

Tak :kys: ja det er godt trods alt.

Jeg har dog alle normale symptomer på at mens er på vej (en smule ømme bryster og brunt udflåd), så mit håb for denne cyklus kan ligge på et meget lille sted :boo: øv!!

Majer og Ina: :lol: det testmonster der er også bare en være slyngel!! Jeg ved bare jeg skal afholde mig fra den første test ellers så bliver jeg bare ved. Er 3+3 i dag og har ikke testet endnu :banan: - jeg tror bare heller ikke den er der, og så er der jo klart lettere at lade være :D

Lillebjoern: noget nyt med ÆL idag? :kram:
0
Brugeravatar
Elfenben
Indlæg: 518
Tilmeldt: 23. jan 2016, 17:39
Kort karma: 107
Likede indlæg: 708

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Elfenben » 7. jan 2017, 20:54

Marioneta skrev:Jeg skal have taget æg ud i morgen tidlig, så nu lever håbet igen. Jeg har ellers ikke håbet meget på det i denne omgang, da jeg har mistet troen på det og har beskyttet mig selv lidt. Men nu kan jeg mærke håbet og jeg frygter endnu en lang næse. De sidste par gange blev æggene slet ikke befrugtet eller fejlbefrugtet, så det er først mandag morgen, når jeg får besked om befrugtningen, at jeg evt. kan få lidt ro i hovedet. Den her weekend skal bare overstås.

Åhh spændende! Mit håb svinger også rigtig meget op og ned. Også bare på en enkelt dag :nerve: Men håbet er der jo fordi ønsket er så stærkt, så jeg tænker det ville være mærkeligt hvis det ikke gemte sig et sted :lun: håber det går godt og du får nogle fine æg ud.
1
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5391
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10408

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf lillebjoern » 8. jan 2017, 13:09

Elfenben skrev:
MyGirl skrev:
Elfenben skrev:Jeg har i dag fået svar på blodprøven, som skulle vise om jeg nu også har ÆL eller hvad :panik:

Det var heldigvis gode nyheder, i den forstand at det har jeg, og at mine værdier tilsyneladende ser fine ud. Mit progestroron værdi var 32 (den skal bare være over 25) og så ægreserve (er ikke helt sikker på hvad dette mål er... Måske AMH??) lå på 9.2.
Så vidt jeg kunne google mig frem til, så er det helt fint :P

Det mindre fine er jo så bagsiden af det, som er at der ingen forklaring er på, hvorfor jeg ikke er gravid..

Vi skal nu starte med inseminering i næste cyklus (hvis den forbandede test ikke er positiv på søndag :jule: ).


Det var da - trods alt - dejligt at høre, at dine værdier er som de skal være :) Det er er jo et rigtig godt udgangspunkt for det videre forløb! Så tillykke med det.

Håber, insemination kan hjælpe til liiige at rykke lidt på jeres held :) (Håber selvfølgelig mest, der er bid søndag!)

Tak :kys: ja det er godt trods alt.

Jeg har dog alle normale symptomer på at mens er på vej (en smule ømme bryster og brunt udflåd), så mit håb for denne cyklus kan ligge på et meget lille sted :boo: øv!!

Majer og Ina: :lol: det testmonster der er også bare en være slyngel!! Jeg ved bare jeg skal afholde mig fra den første test ellers så bliver jeg bare ved. Er 3+3 i dag og har ikke testet endnu :banan: - jeg tror bare heller ikke den er der, og så er der jo klart lettere at lade være :D

Lillebjoern: noget nyt med ÆL idag? :kram:


Tak for omtanken! Nej, intet, desværre. Jeg tror jeg må tage til lægen og få en snak om det. Det er spild at sidde og håbe på graviditet, hvis jeg ikke engang har ÆL.
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5391
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10408

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf lillebjoern » 8. jan 2017, 13:10

Marioneta skrev:Jeg skal have taget æg ud i morgen tidlig, så nu lever håbet igen. Jeg har ellers ikke håbet meget på det i denne omgang, da jeg har mistet troen på det og har beskyttet mig selv lidt. Men nu kan jeg mærke håbet og jeg frygter endnu en lang næse. De sidste par gange blev æggene slet ikke befrugtet eller fejlbefrugtet, så det er først mandag morgen, når jeg får besked om befrugtningen, at jeg evt. kan få lidt ro i hovedet. Den her weekend skal bare overstås.


Held og lykke til dig :kys:
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf ina » 8. jan 2017, 15:43

Jeg har stadig negative tests og er nu 3+4. Så det løb er vist kørt.

Jeg er lidt ked af det denne gang, da jeg faktisk har mange symptomer, som jeg ellers kun har oplevet ved graviditet tidligere, og så havde jeg en meget svag positiv test i går (sikkert en fejl) så jeg var faktisk sikker på at jeg ville få en tydeligere positiv test i dag.
Jeg har egentlig tålmodighed nok omkring "projektet", men de to ting gjorde bare at jeg følte mig rimelig sikker og derfor stikker det lidt. Men vi er selvfølgelig klar på at prøve igen. :)
0
Mirabella
Indlæg: 254
Tilmeldt: 2. nov 2016, 20:30
Kort karma: 18
Likede indlæg: 183

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Mirabella » 8. jan 2017, 16:17

Nu er jeg efterhånden gennemtjekket i forhold til henvisning til fertilitetsbehandling, mangler bare vandscanning, og at manden kommer til hans læge.

Jeg regner med at få en henvisning til Hvidovre. Hvor lang tid mon det tager fra henvisning til man bliver indkakdt?

Desuden er jeg i lidt et dilemma, på mit job har vi en voldelig beboer, og jeg har efterhånden haft ham nede og ligge nogle gange, hvilket kan være ret voldsomt, jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal tackle det med graviditet og eventuel vold - hvor skrøbeligt er sådan et foster....
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 8. jan 2017, 17:23

Marioneta skrev:Jeg skal have taget æg ud i morgen tidlig, så nu lever håbet igen. Jeg har ellers ikke håbet meget på det i denne omgang, da jeg har mistet troen på det og har beskyttet mig selv lidt. Men nu kan jeg mærke håbet og jeg frygter endnu en lang næse. De sidste par gange blev æggene slet ikke befrugtet eller fejlbefrugtet, så det er først mandag morgen, når jeg får besked om befrugtningen, at jeg evt. kan få lidt ro i hovedet. Den her weekend skal bare overstås.


Hvordan gik det? :)
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 8. jan 2017, 17:25

ina skrev:Jeg har stadig negative tests og er nu 3+4. Så det løb er vist kørt.

Jeg er lidt ked af det denne gang, da jeg faktisk har mange symptomer, som jeg ellers kun har oplevet ved graviditet tidligere, og så havde jeg en meget svag positiv test i går (sikkert en fejl) så jeg var faktisk sikker på at jeg ville få en tydeligere positiv test i dag.
Jeg har egentlig tålmodighed nok omkring "projektet", men de to ting gjorde bare at jeg følte mig rimelig sikker og derfor stikker det lidt. Men vi er selvfølgelig klar på at prøve igen. :)


Ihhh, det er jeg ked af :ae: der er jo teknisk det håb endnu, men hvis der var noget i går som er væk j dag, kan jeg godt forstå, du forbereder dig på, at det ikke er denne gang :(
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 8. jan 2017, 17:27

Mirabella skrev:Nu er jeg efterhånden gennemtjekket i forhold til henvisning til fertilitetsbehandling, mangler bare vandscanning, og at manden kommer til hans læge.

Jeg regner med at få en henvisning til Hvidovre. Hvor lang tid mon det tager fra henvisning til man bliver indkakdt?

Desuden er jeg i lidt et dilemma, på mit job har vi en voldelig beboer, og jeg har efterhånden haft ham nede og ligge nogle gange, hvilket kan være ret voldsomt, jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal tackle det med graviditet og eventuel vold - hvor skrøbeligt er sådan et foster....


Spændende med jer :)

Jeg vil tro, ventetiden afhænger meget af, hvilken behandling, I ender med ag blive henvist til. Ventetiderne til insemination er vist kkke nær så slemme som de er til IVF.
0

Tilbage til "Graviditet"