Vi der venter på storken!

Majer
Indlæg: 792
Tilmeldt: 2. apr 2016, 18:59
Kort karma: 154
Likede indlæg: 1042

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Majer » 28. nov 2016, 18:18

Nå men jeg meldte mig jo aldrig ud herfra og det var nok meget godt, for så behøver jeg da ikke melde mig ind igen :sarkasme:

Jeg har overstået min kirurgiske abort i lørdags og starter på arbejde igen i morgen. Det er gået godt og jeg hverken bløder eller har smerter. Går ud fra at det er et positivt tegn.
Det har været en røvtur uden lige og jeg har været SÅ ked af det. Men vi vil gerne give det et forsøg mere. 4 graviditeter og en enkelt dejlig dreng ud af det. Det må da snart være vores tur igen.

Mit hcg var over 16000 ved aborten, så jeg forventer at der går de der 6-8 uger før jeg igen får mens, og indtil da vil jeg prøve at tilgive min krop for igen at røvrende mig :evil:
0
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf ina » 28. nov 2016, 18:34

Majer skrev:Nå men jeg meldte mig jo aldrig ud herfra og det var nok meget godt, for så behøver jeg da ikke melde mig ind igen :sarkasme:

Jeg har overstået min kirurgiske abort i lørdags og starter på arbejde igen i morgen. Det er gået godt og jeg hverken bløder eller har smerter. Går ud fra at det er et positivt tegn.
Det har været en røvtur uden lige og jeg har været SÅ ked af det. Men vi vil gerne give det et forsøg mere. 4 graviditeter og en enkelt dejlig dreng ud af det. Det må da snart være vores tur igen.

Mit hcg var over 16000 ved aborten, så jeg forventer at der går de der 6-8 uger før jeg igen får mens, og indtil da vil jeg prøve at tilgive min krop for igen at røvrende mig :evil:


Æv altså, det er sgu uretfærdigt! Håber at I hurtigt har bid igen, og denne gang med en blivende spire! :kys:
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 28. nov 2016, 19:11

Majer skrev:Nå men jeg meldte mig jo aldrig ud herfra og det var nok meget godt, for så behøver jeg da ikke melde mig ind igen :sarkasme:

Jeg har overstået min kirurgiske abort i lørdags og starter på arbejde igen i morgen. Det er gået godt og jeg hverken bløder eller har smerter. Går ud fra at det er et positivt tegn.
Det har været en røvtur uden lige og jeg har været SÅ ked af det. Men vi vil gerne give det et forsøg mere. 4 graviditeter og en enkelt dejlig dreng ud af det. Det må da snart være vores tur igen.

Mit hcg var over 16000 ved aborten, så jeg forventer at der går de der 6-8 uger før jeg igen får mens, og indtil da vil jeg prøve at tilgive min krop for igen at røvrende mig :evil:


:kram: kan ikke påstå, jeg er glad for at have dig tilbage, men jeg glad for at høre, I har besluttet at prøve igen :kys:

Kan slet ikke forestille mig, hvad I går igennem.

Håber cyklus snart finder sig til rette!
0
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf HappyPaww » 28. nov 2016, 19:29

Vi er stadig i gang her - og denne måned har vi forsøgt at være lidt mere aktive, så håber det kan være frugt. Men det med ÆL forvirrer mig godt nok. Jeg har næsten dagligt taget tests de sidste 10 dage uden det mindste at spore, og nu er jeg på dag 20 og har igen voldsomt ømme bryster. Min cyklus ligger fast på de der 29-32 dage så vil jo gå ud fra at jeg har ÆL :gruble:

Er der andre der ikke kan teste positivt for ÆL eller har erfaring med meget tidlig eller sen ÆL..? Synes sgu det er irriterende - især fordi men jo så lidt er nødt til det der sex meget regelmæssigt og tit hele måneden :lol:
0
Brugeravatar
Modtodel
Indlæg: 168
Tilmeldt: 10. aug 2016, 09:10
Kort karma: 12
Likede indlæg: 129

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Modtodel » 28. nov 2016, 19:52

Okay, jeg lavede en æl-test fredag hvor jeg kunne se en stigning i LH, en positiv test lørdag morgen og igen eftermiddag, og af ren nysgerrighed testede jeg igen søndag morgen hvor teststregen inden for 1,5 minut blev helt vanvittig mørkelilla - altså mere end lørdag morgen hvor den var positiv første gang. Jeg er ret sikker på, at jeg følte æl søndag men nu har jeg så murren i underlivet og en stikkende smerte svarende til højre æggestok/leder. Psyker jeg mig selv, eller kan det være at jeg først har æl nu? Så længe efter positiv æl-test?
0
Nogens kæreste siden 25. januar 2013 <3
Nogens mor siden 3. september 2015 <3
Hende der
Indlæg: 77
Tilmeldt: 13. okt 2016, 18:10
Kort karma: 15
Likede indlæg: 446

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Hende der » 28. nov 2016, 19:53

Vi har været til udredning hos en gynækolog, da der bare ikke skete noget. Om en uge skal jeg have en kikkertundersøgelse, fordi gynækologen ikke helt kunne se om min ene æggeleder er ude af funktion.
Min kærestes sæd kvalitet er helt i top, så der er heldigvis ikke noget.
Vi forventer at jeg skal insemineres første gang i februar/marts, da jeg lige er blevet vaccineret for røde hunde, da jeg ikke havde fået 2. Vaccination som barn.
Jeg håber ikke processen bliver alt for lang, og jeg frygter at skulle have hormoner. Men nøj, hvor bliver jeg glad den dag jeg forhåbentlig finder ud af, at det er lykkes.
0
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf ina » 29. nov 2016, 08:27

HappyPaww skrev:Vi er stadig i gang her - og denne måned har vi forsøgt at være lidt mere aktive, så håber det kan være frugt. Men det med ÆL forvirrer mig godt nok. Jeg har næsten dagligt taget tests de sidste 10 dage uden det mindste at spore, og nu er jeg på dag 20 og har igen voldsomt ømme bryster. Min cyklus ligger fast på de der 29-32 dage så vil jo gå ud fra at jeg har ÆL :gruble:

Er der andre der ikke kan teste positivt for ÆL eller har erfaring med meget tidlig eller sen ÆL..? Synes sgu det er irriterende - især fordi men jo så lidt er nødt til det der sex meget regelmæssigt og tit hele måneden :lol:


Jeg kunne bedst teste positiv om eftermiddagen, da jeg prøvede ÆL teste. Og nogen gange missede jeg den alligevel - testen var negativ, men mærkede ÆL alligevel senere. Jeg synes også de kan være lidt svære at tyde. Jeg håber at du snart fanger det!
1
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf ina » 29. nov 2016, 08:28

Modtodel skrev:Okay, jeg lavede en æl-test fredag hvor jeg kunne se en stigning i LH, en positiv test lørdag morgen og igen eftermiddag, og af ren nysgerrighed testede jeg igen søndag morgen hvor teststregen inden for 1,5 minut blev helt vanvittig mørkelilla - altså mere end lørdag morgen hvor den var positiv første gang. Jeg er ret sikker på, at jeg følte æl søndag men nu har jeg så murren i underlivet og en stikkende smerte svarende til højre æggestok/leder. Psyker jeg mig selv, eller kan det være at jeg først har æl nu? Så længe efter positiv æl-test?


Jeg mener det er noget med, at når ÆL testen er positiv, så har man ÆL 24-48 timer efter? Så kan det i hvert fald godt passe, at du har ÆL mandag. :gogo:
0
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf ina » 29. nov 2016, 08:29

Hende der skrev:Vi har været til udredning hos en gynækolog, da der bare ikke skete noget. Om en uge skal jeg have en kikkertundersøgelse, fordi gynækologen ikke helt kunne se om min ene æggeleder er ude af funktion.
Min kærestes sæd kvalitet er helt i top, så der er heldigvis ikke noget.
Vi forventer at jeg skal insemineres første gang i februar/marts, da jeg lige er blevet vaccineret for røde hunde, da jeg ikke havde fået 2. Vaccination som barn.
Jeg håber ikke processen bliver alt for lang, og jeg frygter at skulle have hormoner. Men nøj, hvor bliver jeg glad den dag jeg forhåbentlig finder ud af, at det er lykkes.


Håber at I hurtigt har heldet med jer! :kys:
0
Brugeravatar
Modtodel
Indlæg: 168
Tilmeldt: 10. aug 2016, 09:10
Kort karma: 12
Likede indlæg: 129

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Modtodel » 29. nov 2016, 09:03

ina skrev:
Modtodel skrev:Okay, jeg lavede en æl-test fredag hvor jeg kunne se en stigning i LH, en positiv test lørdag morgen og igen eftermiddag, og af ren nysgerrighed testede jeg igen søndag morgen hvor teststregen inden for 1,5 minut blev helt vanvittig mørkelilla - altså mere end lørdag morgen hvor den var positiv første gang. Jeg er ret sikker på, at jeg følte æl søndag men nu har jeg så murren i underlivet og en stikkende smerte svarende til højre æggestok/leder. Psyker jeg mig selv, eller kan det være at jeg først har æl nu? Så længe efter positiv æl-test?


Jeg mener det er noget med, at når ÆL testen er positiv, så har man ÆL 24-48 timer efter? Så kan det i hvert fald godt passe, at du har ÆL mandag. :gogo:


Jeg læser nemlig 24-36 timer efter positiv test flere steder. At man skal have samleje 24 timer efter positiv test og inden der er gået 48 timer.
0
Nogens kæreste siden 25. januar 2013 <3
Nogens mor siden 3. september 2015 <3
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf ina » 29. nov 2016, 09:08

Modtodel skrev:
ina skrev:
Modtodel skrev:Okay, jeg lavede en æl-test fredag hvor jeg kunne se en stigning i LH, en positiv test lørdag morgen og igen eftermiddag, og af ren nysgerrighed testede jeg igen søndag morgen hvor teststregen inden for 1,5 minut blev helt vanvittig mørkelilla - altså mere end lørdag morgen hvor den var positiv første gang. Jeg er ret sikker på, at jeg følte æl søndag men nu har jeg så murren i underlivet og en stikkende smerte svarende til højre æggestok/leder. Psyker jeg mig selv, eller kan det være at jeg først har æl nu? Så længe efter positiv æl-test?


Jeg mener det er noget med, at når ÆL testen er positiv, så har man ÆL 24-48 timer efter? Så kan det i hvert fald godt passe, at du har ÆL mandag. :gogo:


Jeg læser nemlig 24-36 timer efter positiv test flere steder. At man skal have samleje 24 timer efter positiv test og inden der er gået 48 timer.


Hmm, ja ok, det kan jeg godt se. :gruble:

Jeg kan godt have ÆL symptomer to dage i træk, men ved jo så ikke om det betyder ÆL den ene eller den anden dag. Jeg er vist ikke til nogen hjælp. :genert: Kan I ikke helgardere jer? :fløjt:
0
Brugeravatar
Modtodel
Indlæg: 168
Tilmeldt: 10. aug 2016, 09:10
Kort karma: 12
Likede indlæg: 129

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Modtodel » 29. nov 2016, 18:41

ina skrev:
Modtodel skrev:
ina skrev:
Modtodel skrev:Okay, jeg lavede en æl-test fredag hvor jeg kunne se en stigning i LH, en positiv test lørdag morgen og igen eftermiddag, og af ren nysgerrighed testede jeg igen søndag morgen hvor teststregen inden for 1,5 minut blev helt vanvittig mørkelilla - altså mere end lørdag morgen hvor den var positiv første gang. Jeg er ret sikker på, at jeg følte æl søndag men nu har jeg så murren i underlivet og en stikkende smerte svarende til højre æggestok/leder. Psyker jeg mig selv, eller kan det være at jeg først har æl nu? Så længe efter positiv æl-test?


Jeg mener det er noget med, at når ÆL testen er positiv, så har man ÆL 24-48 timer efter? Så kan det i hvert fald godt passe, at du har ÆL mandag. :gogo:


Jeg læser nemlig 24-36 timer efter positiv test flere steder. At man skal have samleje 24 timer efter positiv test og inden der er gået 48 timer.


Hmm, ja ok, det kan jeg godt se. :gruble:

Jeg kan godt have ÆL symptomer to dage i træk, men ved jo så ikke om det betyder ÆL den ene eller den anden dag. Jeg er vist ikke til nogen hjælp. :genert: Kan I ikke helgardere jer? :fløjt:


Ja, det havde nok været en god idé. Jeg tænkte det hele dagen i går men det blev aldrig rigtigt til noget og i dag er min kæreste først hjemme 23:30. Pis også altså.... Han prøver at berolige mig med, at han kan mærke, at vi har lavet en baby denne gang. Han er sgu så sød. Og naiv :lol:
0
Nogens kæreste siden 25. januar 2013 <3
Nogens mor siden 3. september 2015 <3
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf ina » 29. nov 2016, 19:16

Modtodel skrev:
ina skrev:
Modtodel skrev:
ina skrev:
Modtodel skrev:Okay, jeg lavede en æl-test fredag hvor jeg kunne se en stigning i LH, en positiv test lørdag morgen og igen eftermiddag, og af ren nysgerrighed testede jeg igen søndag morgen hvor teststregen inden for 1,5 minut blev helt vanvittig mørkelilla - altså mere end lørdag morgen hvor den var positiv første gang. Jeg er ret sikker på, at jeg følte æl søndag men nu har jeg så murren i underlivet og en stikkende smerte svarende til højre æggestok/leder. Psyker jeg mig selv, eller kan det være at jeg først har æl nu? Så længe efter positiv æl-test?


Jeg mener det er noget med, at når ÆL testen er positiv, så har man ÆL 24-48 timer efter? Så kan det i hvert fald godt passe, at du har ÆL mandag. :gogo:


Jeg læser nemlig 24-36 timer efter positiv test flere steder. At man skal have samleje 24 timer efter positiv test og inden der er gået 48 timer.


Hmm, ja ok, det kan jeg godt se. :gruble:

Jeg kan godt have ÆL symptomer to dage i træk, men ved jo så ikke om det betyder ÆL den ene eller den anden dag. Jeg er vist ikke til nogen hjælp. :genert: Kan I ikke helgardere jer? :fløjt:


Ja, det havde nok været en god idé. Jeg tænkte det hele dagen i går men det blev aldrig rigtigt til noget og i dag er min kæreste først hjemme 23:30. Pis også altså.... Han prøver at berolige mig med, at han kan mærke, at vi har lavet en baby denne gang. Han er sgu så sød. Og naiv :lol:


Jeg håber at din kæreste har ret! :D :kys:
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 30. nov 2016, 10:07

Hvor er det pissetypisk!! Her har man gået og håååbet og håååbet, at man ikke så sin mens i 1½ år, og når man så endelig virkelig hilser den velkommen og går og håååber og håååber at papiret er rødt, når man går på toilettet (TMI), så sker der ikke en skid :lol:

Håbet lever stadig - venter først mens lørdag-ish, men så burde jeg også snart begynde at pletbløde!
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 30. nov 2016, 12:09

Hurra for utålmodighed. Pletblødning nu indtrådt - Man skulle næsten tro, min krop lytter til mig :D
6

Tilbage til "Graviditet"