Vi der venter på storken!

Yetie
Indlæg: 1431
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:18
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5031

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Yetie » 3. nov 2017, 06:09

Clue siger æl på tirsdag.. Håber det hjælper at bruge appen.

I weekenden bliver det helt sikkert til et par glas rødvin når jeg holder reunion med den gamle folkeskoleklasse. Vi holder 20-års jubilæum. :shock: Og det er endda 20 år for dem, der gik i 10. Jeg gik ud efter 9. for 21 år siden. Fuck, jeg er gammel. Men jeg tror det bliver en rigtig hyggelig aften med røverhistorier.

Hvad skal I andre lave?
0
Yetie
Indlæg: 1431
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:18
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5031

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Yetie » 3. nov 2017, 06:13

I øvrigt, er jeg den eneste der tidligere har været meget kontant i udmeldingen om at børn ikke var en del af fremtidsplanerne? Jeg har især på jobbet understreget at vi ikke ville have børn, både for at få lukket samtalen hurtigt, og fordi at når vi ikke havde planer om det, så skulle det ikke være noget, der kunne risikere at få indflydelse på min karriere.
Men når folk så spørger nu, og det er blevet mere relevant, så har jeg det virkelig skidt med at lyve og sige, at det er ikke på tapetet. Men der er altså heller ikke nogen af dem, der skal vide, at vi prøver!
0
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18276

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Mi55y » 3. nov 2017, 07:25

Yetie skrev:Clue siger æl på tirsdag.. Håber det hjælper at bruge appen.

I weekenden bliver det helt sikkert til et par glas rødvin når jeg holder reunion med den gamle folkeskoleklasse. Vi holder 20-års jubilæum. :shock: Og det er endda 20 år for dem, der gik i 10. Jeg gik ud efter 9. for 21 år siden. Fuck, jeg er gammel. Men jeg tror det bliver en rigtig hyggelig aften med røverhistorier.

Hvad skal I andre lave?


Jeg skal ud og have en enkelt øl med min moster i aften, i morgen står den på nedpakning af køkken og søndag skal jeg et smut ud i det nye hus med madvarer, så der er klart til aftensmad til mandag aften, når jeg har hentet min kæreste i lufthavnen. Oveni skal jeg også lige have lavet en oversættelsesopgave for mit gamle arbejde, som jeg arbejder lidt for en gang i mellem.

Mht. tidligere udmeldinger har det gået på, at jeg ikke indregnede børn i ligningen, fordi jeg var single i næsten 10 år, inden jeg mødte min kæreste. Nu hvor vi er er ved at være godt fasttømrede begynder omgangskredsen at stikke lidt til os. Især min søster, som er enlig mor til en datter på 5 og gerne vil have en legekammerat til hende.
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8534
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15172

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Zonta » 3. nov 2017, 07:30

Heeeeeeeey, jeg har fået mens! :banan: Hvis man regner med en "normal" 28 dages cyklus, så svarer det til, at den skulle komme præcis i dag - min krop har bare sprunget en hel mens over :lol: :stoned: Så sidste cyklus har altså været på 56 dage, men pyt, for nu er mens her! Havde aldrig troet jeg skulle være glad for at få den :lol2:

Nå, apropos at fortælle, at man prøver. Jeg har fortalt til nogen, at jeg har smidt p-pillerne, men at vi ikke som sådan prøver. Vi prøver bare ikke at undgå at få børn. Har dog ikke fortalt det på arbejdet og jeg er faktisk jobsøgende (blev fyret uden grund for 1½ måned siden), men der har jeg også bare tænkt mig at sige, at det ikke er på tapetet lige foreløbig. Altså jeg er 28, gift og bor i stort hus - de er jo ikke dumme, men omvendt, så må de jo tro på hvad jeg siger. Skulle jeg blive gravid hurtigt og snart, så siger jeg jo bare, at det var en ups'er. Ved godt det er lidt frækt at gøre det på den måde, men altså... Couldn't care less :ninja:
Jeg har et par veninder der godt ved det, men samtidig har jeg det også sådan, at hvis de bliver ved med at spørge, så vil jeg sige, at jeg nok skal fortælle dem, når der er noget at komme efter.
4
J, juli 2018.
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3993
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5237

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf girl_beat » 3. nov 2017, 08:51

Yetie skrev:I øvrigt, er jeg den eneste der tidligere har været meget kontant i udmeldingen om at børn ikke var en del af fremtidsplanerne? Jeg har især på jobbet understreget at vi ikke ville have børn, både for at få lukket samtalen hurtigt, og fordi at når vi ikke havde planer om det, så skulle det ikke være noget, der kunne risikere at få indflydelse på min karriere.
Men når folk så spørger nu, og det er blevet mere relevant, så har jeg det virkelig skidt med at lyve og sige, at det er ikke på tapetet. Men der er altså heller ikke nogen af dem, der skal vide, at vi prøver!

Naaa... Jeg har i mange år sagt, at vi ikke havde planer i den retning, og det var også sandheden. Det var mest omkring vores bryllup, at vi blev spurgt flere gange på den dér lidt nederen måde "Nåeh - så skal I også snart ha' børn!?". Nu er vi så blevet ældre og kan bedre se os selv i set-uppet, så nu trækker jeg for det meste bare på skuldrene med et "det kan da godt være" :)
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17195
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3575
Likede indlæg: 41858

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf LaMariposa » 3. nov 2017, 20:41

Yetie skrev:I øvrigt, er jeg den eneste der tidligere har været meget kontant i udmeldingen om at børn ikke var en del af fremtidsplanerne? Jeg har især på jobbet understreget at vi ikke ville have børn, både for at få lukket samtalen hurtigt, og fordi at når vi ikke havde planer om det, så skulle det ikke være noget, der kunne risikere at få indflydelse på min karriere.
Men når folk så spørger nu, og det er blevet mere relevant, så har jeg det virkelig skidt med at lyve og sige, at det er ikke på tapetet. Men der er altså heller ikke nogen af dem, der skal vide, at vi prøver!


Njae... Har sagt, at der ikke lige var planer om der lige nu. Vi prøvede i et halvt års tid, uden at nogen vidste det. Men da det så viste sig, at vi nok ikke kan selv besluttede vi os for at være mere åbne omkring det. Det er en stor ting at gå med selv, og det er på en eller anden måde lettere at være åben omkring det.
0
:lun: Be brave
Nomnom
Indlæg: 840
Tilmeldt: 12. sep 2015, 23:03
Kort karma: 142
Likede indlæg: 1379

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Nomnom » 4. nov 2017, 12:26

Brugernavn: nomnom
Alder: 32
Beskæftigelse: lærer
Kærestes/mands alder: 35
Kærestes/mands beskæftigelse: it-udvikler
Forholdets længde: 5 år
Børn: søn fra oktober 2015
Bor: hovedstaden
Prøvet siden: går igang nu :banan:

Så er det min tur til præsentation :wave: Jeg er spændt på hvor hurtigt det vil gå denne gang. Vores søn var aldeles ikke planlagt, men blev til ved en enkelt gangs uforsigtighed. Håber det stadig vil være nemt nu her nogle år efter :kryds:
2
Yetie
Indlæg: 1431
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:18
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5031

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Yetie » 5. nov 2017, 13:38

Jeg er for gammel til det der "gå i byen". Hold nu op, jeg er smadret i dag. :tie: Tænk hvis jeg havde haft en baby at stå op til - tror jeg forstår de forældre, der ikke deltager i ret meget socialt mens børnene er helt små.
0
Klummerlig
Indlæg: 291
Tilmeldt: 2. apr 2017, 16:19
Kort karma: 97
Likede indlæg: 581

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Klummerlig » 5. nov 2017, 19:12

Brugernavn: klummerlit
Alder: i 30'erne
Beskæftigelse:
Kærestes/mands alder: i 40'erne
Kærestes/mands beskæftigelse:
Forholdets længde:
Børn: ingen fælles
Bor: Midtjylland
Prøvet siden: september 2017
Evt. andet: udfylder ikke så meget, vil gerne være så anonym som muligt. Vores forhold er ikke så gammelt (men har kendt hinanden længe), og særligt pga hans alder, besluttede vi at kaste os ud i det.
0
Brugeravatar
Lumin
Indlæg: 169
Tilmeldt: 5. okt 2015, 14:26
Kort karma: 13
Likede indlæg: 180

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Lumin » 5. nov 2017, 19:37

Yetie skrev:Jeg er for gammel til det der "gå i byen". Hold nu op, jeg er smadret i dag. :tie: Tænk hvis jeg havde haft en baby at stå op til - tror jeg forstår de forældre, der ikke deltager i ret meget socialt mens børnene er helt små.

Jeg er også sådan en der bliver virkelig smadret af byturene, og ikke kun pga druk. Men arbejder i nattevagter nogle gange, og der er jeg nogle gange ofte fortrøstningsfuld om morgenen efter en vagt uden søvn. Kan godt være jeg brænder sammen med en grædende bebs oveni, det må tiden vise :gruble:
0
Yetie
Indlæg: 1431
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:18
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5031

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Yetie » 5. nov 2017, 20:43

Lumin skrev:
Yetie skrev:Jeg er for gammel til det der "gå i byen". Hold nu op, jeg er smadret i dag. :tie: Tænk hvis jeg havde haft en baby at stå op til - tror jeg forstår de forældre, der ikke deltager i ret meget socialt mens børnene er helt små.

Jeg er også sådan en der bliver virkelig smadret af byturene, og ikke kun pga druk. Men arbejder i nattevagter nogle gange, og der er jeg nogle gange ofte fortrøstningsfuld om morgenen efter en vagt uden søvn. Kan godt være jeg brænder sammen med en grædende bebs oveni, det må tiden vise :gruble:


Det med manglende søvn er bestemt en del af grunden til at jeg er smadret i dag. Jeg hører dog fra veninderne at man vænner sig til ikke at sove. :lol: Og jeg tænker at man kan vænne sig til meget. Det ændrer ikke på at jeg gerne vil have en baby. :lun:
0
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18276

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Mi55y » 6. nov 2017, 06:49

Velkommen til nye og velkommen på forsiden :blomst:
1
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Klummerlig
Indlæg: 291
Tilmeldt: 2. apr 2017, 16:19
Kort karma: 97
Likede indlæg: 581

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Klummerlig » 6. nov 2017, 10:58

Tak
:)
Her er vi i venteposition, der er Ca 10 dage til jeg kan teste
0
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3993
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5237

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf girl_beat » 6. nov 2017, 21:25

:træt: :træt: :træt:

Absolut intet nyt fra østfronten...
1
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18276

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Mi55y » 7. nov 2017, 07:13

Jeg forventer som sagt ikke noget i denne cyklus, da vi var noget tidligt på den ift. ÆL. Forventer mens søndag.
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:

Tilbage til "Graviditet"