Vi der venter på storken!

Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 2. maj 2016, 14:53

Gad vide, om vi bør vente en uge, hvis nu der er groet mosevand i dem :gruble: (Det har projekt introducerer sgu helt nye former for bekymringer :lo: )
0
godtnavn
Indlæg: 11159
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12978

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 2. maj 2016, 15:57

Lull skrev:Så er scanningen overstået.
De sagde det var lidt tidligt i min cyklus at blive scannet, da den normalt er 32 dage... Øh ja - det vidste I jo godt den plejer at være!
Hun kunne ikke finde æggestokken i venstre side, men i højre var der en fin blære på 13 mm,
Slimhinderne er stadig lidt tynde, så skal scannes igen på onsdag
Det kunne godt være gået bedre - og så var hende der scannede idag ikke så sød som dem de andre gange


Da jeg røg på hospitalet med smerter kunne de ikke finde nogen af æggestokkene, der var endda to der scannede og de trykkede løs på maven, man tænker lidt, hvor filan gemmer de sig :lol:

Men mon ikke dine slimhinder når at blive tykkere når du nu stadig er et godt stykke fra ægløsning? Jeg håber det ser bedre ud på onsdag :)
1
Brugeravatar
Lull
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:18
Kort karma: 125
Likede indlæg: 1595

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Lull » 2. maj 2016, 16:50

godtnavn skrev:
Lull skrev:Så er scanningen overstået.
De sagde det var lidt tidligt i min cyklus at blive scannet, da den normalt er 32 dage... Øh ja - det vidste I jo godt den plejer at være!
Hun kunne ikke finde æggestokken i venstre side, men i højre var der en fin blære på 13 mm,
Slimhinderne er stadig lidt tynde, så skal scannes igen på onsdag
Det kunne godt være gået bedre - og så var hende der scannede idag ikke så sød som dem de andre gange


Da jeg røg på hospitalet med smerter kunne de ikke finde nogen af æggestokkene, der var endda to der scannede og de trykkede løs på maven, man tænker lidt, hvor filan gemmer de sig :lol:

Men mon ikke dine slimhinder når at blive tykkere når du nu stadig er et godt stykke fra ægløsning? Jeg håber det ser bedre ud på onsdag :)


Det håber jeg godt nok det gør :/
Syntes selv jeg har været ret god til ikke at sætte mig for høje forventninger, men det ramte hårdere end jeg havde troet det ville.
Tror ubevidst jeg nok havde troet der ville være "bedre" resultater, nu hvor der har været hormoner indblandet.

Nå, op på hesten med mig igen - evt hjulpet på vej af noget chokolade...
0
03.05.2017 :lun:
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 2. maj 2016, 18:41

FruDulle skrev:
MyGirl skrev:Gad vide, om vi bør vente en uge, hvis nu der er groet mosevand i dem :gruble: (Det har projekt introducerer sgu helt nye former for bekymringer :lo: )

Vi fik at vide at der skulle være gået 2 dage og max 5. Alt over 7 så begynder det st blive grumset. Så det blev 2 dage :)


Delte lige mine bekymring med kæresten på vores aften gåtur - hvad man dog ikke kommer omkring :lol: han har taget sagen i egen hånd, så det skal nok gå trods alt :D
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 2. maj 2016, 18:44

Æble skrev:
MyGirl skrev:
Æble skrev:Jeg tester helt negativt nu. Ved ikke hvornår jeg kan regne med æl, men hverken æl test eller udflåd tyder på at den er nært forestående. Måske får jeg slet ikke æl denne cyklus :gruble:

Har det meget blandet, på den ene side er det nederen at skulle igennem det cirkus med pligtsex, ælteste, ventetiden og overfortolkning af symptomer igen igen (og frygten der lurer). På den anden side synes jeg det er dejligt at min mand og jeg er på et sted i vores forhold hvor vi ønsker at få et barn sammen. Det er benhårdt for forholdet med en baby, nu er det jo bare dejligt med fokus på os og vores drømme.


Du er intet mindre end inspirerende Æble :kys:

Aner intet om cykli i din situation, men det ville jo ikke være underligt, hvis der lige skulle en "genstart" til for systemet. Håber snart, det bliver normalt igen.


Ja det skulle ikke undre mig. Er bare ikke blevet mindre utålmodig med tiden :rulle: :lol:


Kan jeg så til gengæld også godt forstå!
0
Brugeravatar
Lull
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:18
Kort karma: 125
Likede indlæg: 1595

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Lull » 2. maj 2016, 18:46

MyGirl skrev:
FruDulle skrev:
MyGirl skrev:Gad vide, om vi bør vente en uge, hvis nu der er groet mosevand i dem :gruble: (Det har projekt introducerer sgu helt nye former for bekymringer :lo: )

Vi fik at vide at der skulle være gået 2 dage og max 5. Alt over 7 så begynder det st blive grumset. Så det blev 2 dage :)


Delte lige mine bekymring med kæresten på vores aften gåtur - hvad man dog ikke kommer omkring :lol: han har taget sagen i egen hånd, så det skal nok gå trods alt :D



:D :D :D
1
03.05.2017 :lun:
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 2. maj 2016, 18:46

FruDulle skrev:
Tænkte faktisk ar skrive om han ikke kunne fikse den selv hvis ikke at i kan knaldet :D


Jo bestemt.. Jeg havde bare ikke lige skænket timingen en tanke i hektisk børneuge hvor den ene dag tager den anden, men det havde han så.. (Utroligt man kan være næsten stolt af sin kæreste, fordi han har taget en spiller :lol: )
3
Brugeravatar
Lull
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:18
Kort karma: 125
Likede indlæg: 1595

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Lull » 2. maj 2016, 19:12

Jeg fik Pergotime 1 pille dagligt i 5 dage

Det ender jo nok med inseminering torsdag eller fredag, hvilket jo også vil passe med min normale cyklus. :stoned:
Jeg giver hormonerne skylden for min sindstilstand - det var også en af de bivirkningen de advarede imod.

Nu krydser jeg fingre for at der er mindst en klar onsdag i venstre side også :afro:
0
03.05.2017 :lun:
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 3. maj 2016, 09:23

Lull: Der krydses! Hvor er det spændende :)

Tror i det er særlig heldigt, når man forventer æl fredag den 13? :D
0
godtnavn
Indlæg: 11159
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12978

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 3. maj 2016, 09:52

MyGirl skrev:Tror i det er særlig heldigt, når man forventer æl fredag den 13? :D


Det er vel bedre end mig der nok ender med at teste der :P
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 3. maj 2016, 10:46

godtnavn skrev:
MyGirl skrev:Tror i det er særlig heldigt, når man forventer æl fredag den 13? :D


Det er vel bedre end mig der nok ender med at teste der :P


Hahaha, en spændende dag! Er sikker på, der er held ved det :)
0
godtnavn
Indlæg: 11159
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12978

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 3. maj 2016, 10:54

MyGirl skrev:
godtnavn skrev:
MyGirl skrev:Tror i det er særlig heldigt, når man forventer æl fredag den 13? :D


Det er vel bedre end mig der nok ender med at teste der :P


Hahaha, en spændende dag! Er sikker på, der er held ved det :)


Jeg ender nok med at teste før, men burde virkelig vente til den dag...
0
Brugeravatar
Lull
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:18
Kort karma: 125
Likede indlæg: 1595

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Lull » 3. maj 2016, 11:42

godtnavn skrev:
MyGirl skrev:
godtnavn skrev:
MyGirl skrev:Tror i det er særlig heldigt, når man forventer æl fredag den 13? :D


Det er vel bedre end mig der nok ender med at teste der :P


Hahaha, en spændende dag! Er sikker på, der er held ved det :)


Jeg ender nok med at teste før, men burde virkelig vente til den dag...



Hvornår har burde nogensinde afholdt nogen fra at teste før tid? :lol:
0
03.05.2017 :lun:
godtnavn
Indlæg: 11159
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12978

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 3. maj 2016, 11:50

Lull skrev:
godtnavn skrev:
Jeg ender nok med at teste før, men burde virkelig vente til den dag...



Hvornår har burde nogensinde afholdt nogen fra at teste før tid? :lol:


Jeg var faktisk meget god til at vente før jeg blev gravid, efter vi mistede har jeg ikke været så god (okay overhovedet ikke god, der er nærmest ikke en måned uden at jeg har taget en test eller to). Det er også sværere når ens cyklus ikke er helt fast, jeg tror jeg får mens omkring tirsdag næste uge, men det kan også være det først er fredag, derfor burde jeg vente. Omvendt er det over en uge siden jeg tror jeg havde ægløsning, så ja, det er lidt svært. Har jeg ret i min ægløsning vil jeg være 3+2 i dag, og så er der jo lang tid til næste fredag.
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 3. maj 2016, 13:05

godtnavn skrev:
MyGirl skrev:
godtnavn skrev:
MyGirl skrev:Tror i det er særlig heldigt, når man forventer æl fredag den 13? :D


Det er vel bedre end mig der nok ender med at teste der :P


Hahaha, en spændende dag! Er sikker på, der er held ved det :)


Jeg ender nok med at teste før, men burde virkelig vente til den dag...


Jeg er faktisk sjovt nok blevet lidt angst for testene, så i stedet for at gå og tage dem for tidligt, ender jeg som regel med ikke engang at teste, når jeg ellers har "givet mig selv lov".

Men kan så også godt forstå det, hvis din mens ikke er sååå pålidelig.

Min kan jeg forudse indenfor et spænd på ca. 24 timer.
0

Tilbage til "Graviditet"