Vi der venter på storken!

Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 27. feb 2016, 10:20

Ja håber også :kryds:

Synes jeg er blevet lidt skeptisk. Måske er det et forsvar. Plejer hver cyklus at være sikker på at den er der. Denne gang skubber jeg bare alle dumme overfortolkninger til side. Har haft så mange symptomer uden at være gravid. Gider ikke tro på det mere, for bliver så skuffet. Men har stadig håb.

Hvornår venter du mens? Jeg går næste søndag. Jeg tester først efter eller hvis min temperatur er meget lovende.
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 27. feb 2016, 11:06

Jeg har det på præcis samme måde.. Har flere gange være SÅ overbevist om, at den var der pga murren/ømme bryster mv., så denne gang gider jeg slet ikke spekulere i det.. Det må tiden vise! Men har da bestemt også stadig håbet. :)

Jeg skal have mens på lørdag, så burde begynde at pletbløde omkring torsdag. (allerede tirsdag, hvis det skal følge sidste cyklus, men tror dog, det var en enlig svale) Tester heller ikke, før jeg er over tid, hvis jeg kan lade være. Måske tester jeg lørdag, hvis der ikke skulle være kommet pletblødning inden da..
1
S_imse
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. jan 2016, 21:24
Kort karma: 42
Likede indlæg: 93

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf S_imse » 27. feb 2016, 11:55

Jeg fik et par drinks i går, og jeg forventer mens næste tirsdag - så ja, jeg ville også drikke et par drinks hvis jeg var dig :)
1
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 27. feb 2016, 12:07

Så er det åbenbart ikke en holdning, jeg er så alene om, som jeg troede :)
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 27. feb 2016, 12:35

FruDulle skrev:
MyGirl skrev:Så er det åbenbart ikke en holdning, jeg er så alene om, som jeg troede :)


Eller også er vi en flok alkohol glade damer :D


Måske :lol:
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 27. feb 2016, 12:36

FruDulle skrev:Jeg har med lidt list fået en tid på en fertilitetsklinik på tirsdag hvor der ellers er 8 ugers ventetid. Men opdagede bagefter at prisen er 7000 højere end det sted vi oprindeligt var gået i dialog med. Føler mig rigtig fesen over at aflyse den tid, men samtidig er det også bare mange penge.


Ja for Søren! Det er megamange penge, og det er jo i forvejen ikke billigt det skidt!
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken

Indlægaf MyGirl » 27. feb 2016, 12:49

FruDulle skrev:
MyGirl skrev:
FruDulle skrev:Jeg har med lidt list fået en tid på en fertilitetsklinik på tirsdag hvor der ellers er 8 ugers ventetid. Men opdagede bagefter at prisen er 7000 højere end det sted vi oprindeligt var gået i dialog med. Føler mig rigtig fesen over at aflyse den tid, men samtidig er det også bare mange penge.


Ja for Søren! Det er megamange penge, og det er jo i forvejen ikke billigt det skidt!


Nej det er lidt det. Konsulationen alene er 1200. Men har bare så dårlig samvittighed over at aflyse den når nu hun lige fiksede mig en tid efter 1,5 fremfor 8.


Kan jeg godt forstå, men med 8 ugers ventetid, er det nok ikke fordi, de kommer til at begræde det voldsomt i det store billede. Det synes jeg slet ikke, du skal betænke dig ved.. :)
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken

Indlægaf MyGirl » 27. feb 2016, 12:54

FruDulle skrev:
MyGirl skrev:
FruDulle skrev:
MyGirl skrev:
FruDulle skrev:Jeg har med lidt list fået en tid på en fertilitetsklinik på tirsdag hvor der ellers er 8 ugers ventetid. Men opdagede bagefter at prisen er 7000 højere end det sted vi oprindeligt var gået i dialog med. Føler mig rigtig fesen over at aflyse den tid, men samtidig er det også bare mange penge.


Ja for Søren! Det er megamange penge, og det er jo i forvejen ikke billigt det skidt!


Nej det er lidt det. Konsulationen alene er 1200. Men har bare så dårlig samvittighed over at aflyse den når nu hun lige fiksede mig en tid efter 1,5 fremfor 8.


Kan jeg godt forstå, men med 8 ugers ventetid, er det nok ikke fordi, de kommer til at begræde det voldsomt i det store billede. Det synes jeg slet ikke, du skal betænke dig ved.. :)


Nej slet ikke. Det er bare sådan lidt....fesent


For 7000 kr må man gerne være fesen!
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 27. feb 2016, 12:54

Tror jeg tager et par drinks. Vi trænger til alle de hyggestunder vi kan få. I aften vil jeg ikke tænke på projekt baby b

Dulle, jeg ville også bare aflyse. De kan sikkert sagtens få afsat tiden.
2
S_imse
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. jan 2016, 21:24
Kort karma: 42
Likede indlæg: 93

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf S_imse » 27. feb 2016, 14:23

MyGirl skrev:Så er det åbenbart ikke en holdning, jeg er så alene om, som jeg troede :)


Nej, slet ikke - jeg kender rigtig mange, der har det på den måde :-D
1
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 27. feb 2016, 15:39

Jeg er så en af dem der ikke ville drikke. Jeg lever som gravid halvdelen af måneden, dvs jeg f.eks. drak mig lidt for fuld i torsdags (sådan går det når man ikke har drukket i flere måneder, så er det svært at styre) men jeg drikker aldrig mellem æl og mens. Så i næste weekend og frem til mens rør jeg ikke alkohol.

Det er så også nemt for mig, for jeg drikker f.eks. ikke vin og den slags hygge-alkohol, jeg drikker kun når jeg vil kunne mærke det, altså en mængde de færreste ville drikke som potentielt gravide. Omvendt synes jeg også det er ganske nemt at hygge sig uden alkohol, så det er ikke et stort offer for mig. Eneste der har irriteret mig de sidste måneder er at de dage hver måned jeg har med fri bar (når jeg er ude og optræde) har ligget når jeg ikke "må" drikke, men omvendt, det er nok meget sundt i sidste ende.
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 27. feb 2016, 17:02

Jeg synes det var markant nemmere at leve som gravid, da vi lavede S, det tog kun 4 cykli, så der nåede jeg ikke at savne det og jeg blev ikke udsat for så mange fristelser :lol: Men faktisk lige den cyklus hvor hun er lavet glemte jeg det og nåede gennem en velkomstdrink og et halv glas hvidvin, inden jeg kom i tanke om det. Det tog jeg nu ikke så tungt :)

Generelt drikker jeg sjældent alkohol og det er primært til julefrokoster og nytår jeg får lidt Asti og drinks, så derfor har det været lidt træls at jeg har fået mens dagen efter alle årets julefrokoster (bortset fra den ene, men det var mens jeg aborterede, så der drak jeg heller ikke), og 2 dage efter nytår.
Hvis jeg havde en uge til forventet mens ville jeg også godt turde tage et par glas :)
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 27. feb 2016, 17:07

Jeg er blevet nedlagt af influenza, jeg var ellers syg med influenza 10 dage for et år siden, så forventede jeg gik fri i år, men nej.
Jeg har det dog markant bedre i dag end igår hvor jeg også pludselig kastede op. Men stadig ikke godt. Så jeg har indlogeret mig på mine forældres sofa, min far også er ramt så min mor passer S, for min mand har selvfølgelig arbejdsweekend.
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 28. feb 2016, 07:00

Marioneta - det lyder da som lidt af en omgang, men hvor er det dog spændende at høre, at du skal igang lige om lidt! :banan: glæder mig til at følge med, og håber det lykkes i første hug!

Æble - havde I en dejlig aften i går? :)

Og Bøtte - Håber du er ved at være frisk!

Min veninde og jeg delte en flaske rødvin i går. Oooog fik jeg nævnt, at jeg - bortset fra weekenden - har været total god med kosten i denne uge? :D
0
Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 28. feb 2016, 09:58

Sådan MyGirl :pompom:

Æble: Jeg håber, at du har haft en skøn aften med din mand :lun:

Ang. alkohol, så har jeg slet ikke drukket de sidste to måneder, har bildt mine forældre ind, at det er fordi, det har noget med mit blodsukker at gøre, nu hvor jeg heller ikke har rørt sukker og andre hurtige kulhydrater :fløjt: Ellers så har jeg kørt den der drikke fra mens til ægløsning. Men hvis det kommer til at tage mange måneder endnu, så gider jeg ærligt talt ikke leve som gravid uden at være det :genert:

Ang. symptomer, så har jeg symptomer hver måned imellem ægløsning og mens :ticks: Så jeg giver ikke meget for det mere :genert: Jeg tror måske bare man bliver meget bevidst om ALT hvad kroppen gør, når man ønsker noget så inderligt.
0

Tilbage til "Graviditet"