Vi der venter på storken!

godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 29. maj 2016, 20:19

S_imse ondt i lænden er jo et tegn! Jeg synes der er alt for længe til ons/torsda :genert: Håber der er gevinst!

Den her måned er jeg ked af ikke at have brugt æl-test, har haft smerter i mange dage og er slet ikke sikker på om æl har været der eller ej. I morgen er sidste dag vi kan have sex inden vi skal på hospitalet til tjek (sædprøve aflevering) og jeg er lidt bange for æl først falder de dage hvor vi ikke må. Omvendt er jeg på cd17 nu, og normalt falder min æl på cd9-cd14 så mon ikke den var der for et par dage siden? Jeg håber i hvert fald!


Nogen af jer der så temalørdag om graviditet? Hvis ikke kan jeg sige at i hvert fald de første to programmer (og sikkert også del3 men den fik jeg ikke set, så den kan jeg først udtale mig om i morgen) er virkelig gode, der er mange sjove ting i programmet synes jeg. De ligger på dr.dk :)
0
S_imse
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. jan 2016, 21:24
Kort karma: 42
Likede indlæg: 93

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf S_imse » 29. maj 2016, 20:35

Godtnavn - altså ondt som i virkelig ondt, ikke bare ømt.... Er det virkelig et tegn? Er sgu helt i tvivl om jeg har lyst til at være gravid så :lol:
I går var det helt vanvittigt, jeg kunne hverken sidde, ligge eller stå. Nu er det blevet lidt bedre, nu er højre side af lænden bare meget øm.

Jeg kan ikke huske det, men har du prøvet ÆL test eller kan du normalt bare regne det ud ud fra smerter og slim?
0
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 29. maj 2016, 21:03

S_imse skrev:Godtnavn - altså ondt som i virkelig ondt, ikke bare ømt.... Er det virkelig et tegn? Er sgu helt i tvivl om jeg har lyst til at være gravid så :lol:
I går var det helt vanvittigt, jeg kunne hverken sidde, ligge eller stå. Nu er det blevet lidt bedre, nu er højre side af lænden bare meget øm.

Jeg kan ikke huske det, men har du prøvet ÆL test eller kan du normalt bare regne det ud ud fra smerter og slim?


Ja latterlig ondt, det havde jeg selv den måned jeg blev gravid. Og da jeg havde det i sidste måned googlede jeg og fandt ud af jeg ikke var den eneste. Men jeg var så ikke gravid så jeg er på 50-50. Jeg har så haft ondt i lænden, kvalme og træthed i snart en måned, temmelig træls når det ikke er grundet graviditet.
0
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 29. maj 2016, 21:05

og før vi mistede vidste jeg præcis hvornår jeg havde ægløsning, efter har jeg ikke kunne mærke det nær så sikkert. Normalt gør det ikke så meget, vi har alligevel sex 3-7 gange om ugen, så tænker vi rammer uanset, men denne måned ville det være rart at vide at æl har været der, nu går jeg jo og er bekymret om den kommer de dage vi ikke må have sex, så kunne godt bruge at få fjernet den bekymring, eller anerkendt det ikke var denne måned, ville gerne have afklarethed omkring det :)
0
S_imse
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. jan 2016, 21:24
Kort karma: 42
Likede indlæg: 93

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf S_imse » 29. maj 2016, 21:36

godtnavn skrev:
S_imse skrev:Godtnavn - altså ondt som i virkelig ondt, ikke bare ømt.... Er det virkelig et tegn? Er sgu helt i tvivl om jeg har lyst til at være gravid så :lol:
I går var det helt vanvittigt, jeg kunne hverken sidde, ligge eller stå. Nu er det blevet lidt bedre, nu er højre side af lænden bare meget øm.

Jeg kan ikke huske det, men har du prøvet ÆL test eller kan du normalt bare regne det ud ud fra smerter og slim?


Ja latterlig ondt, det havde jeg selv den måned jeg blev gravid. Og da jeg havde det i sidste måned googlede jeg og fandt ud af jeg ikke var den eneste. Men jeg var så ikke gravid så jeg er på 50-50. Jeg har så haft ondt i lænden, kvalme og træthed i snart en måned, temmelig træls når det ikke er grundet graviditet.


Hvor lang tid havde du ondt i lænden da du var gravid?
Jeg har aldrig haft det i forbindelse med mens, men altså med 4 gange mens siden P-pille stop i august går jeg ikke ud fra jeg kan regne med noget som helt med denne krop.
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 29. maj 2016, 21:52

Simse, jeg havde ondt i lænden allerede i uge 4 og så et par uger frem. Sådan virkelig ondt. Nu kommer og går det lidt, og føler mig ofte træt i lænden. Det har dog ikke været så slemt som i starten. Jeg er i uge 14 nu.
Jeg har fået det masseret, når jeg alligevel var hos min fys og det har hjulpet. Varmepude har også hjulpet.

Jeg har altid haft menssmerter i lænden og mine veer sad (blandt andet) også i lænden, og der sagde min læge, der kunne være en sammenhæng.
0
S_imse
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. jan 2016, 21:24
Kort karma: 42
Likede indlæg: 93

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf S_imse » 29. maj 2016, 22:21

Bøtte skrev:Simse, jeg havde ondt i lænden allerede i uge 4 og så et par uger frem. Sådan virkelig ondt. Nu kommer og går det lidt, og føler mig ofte træt i lænden. Det har dog ikke været så slemt som i starten. Jeg er i uge 14 nu.
Jeg har fået det masseret, når jeg alligevel var hos min fys og det har hjulpet. Varmepude har også hjulpet.

Jeg har altid haft menssmerter i lænden og mine veer sad (blandt andet) også i lænden, og der sagde min læge, der kunne være en sammenhæng.


Jeg er kun 3+5, hvis jeg altså er gravid. Men godt at høre at det højest sandsynligt ikke varer i 9 mdr hvis der er gevinst denne gang.
Vores massage dame på arbejde kommer tirsdag, så hun får lov til at give lænden en ordentlig tur, hvis det ikke er forsvundet inden.
0
Brugeravatar
Lull
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:18
Kort karma: 125
Likede indlæg: 1595

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Lull » 30. maj 2016, 15:05

Av av - er kommet hjem fra scanning og min venstre æggestok gemmer sig ekstraordinært godt, så der blev moslet/trykket/manøvreret lige vel rigeligt hårdhændet med den scanner.
Har stadig ondt her 2 timer senere.... :whine:

Nå men der er 2 på vej i venstre side og muligvis 1 i højre - skal scannes igen på onsdag. Forhåbentligt bliver jeg lidt klogere der. Havde lidt svært ved at abstrahere fra smerterne og koldsveden, til helt at høre efter hvad de sagde :genert:

Marioneta; hvordan er din scanning gået?
0
03.05.2017 :lun:
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 30. maj 2016, 15:17

Lull det lyder voldsomt, men godt at de fandt den! Sidst jeg blev scannet opgav de at finde nogen af dem. Men hvad betyder det for det hele? Jeg tror ikke jeg forstår alt det der behandlings-noget, troede kun der skulle være et æg, jeg har slet ikke styr på det :lol:


I morgen skal jeg have taget blodprøver er lidt nervøs for torsdag kan jeg godt mærke.
0
S_imse
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. jan 2016, 21:24
Kort karma: 42
Likede indlæg: 93

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf S_imse » 30. maj 2016, 16:38

Godtnavn - er sikker på det nok skal gå godt :kram: Du har jo været gravid en gang, så det er i hvert fald muligt for dig. Men kan godt forstå du er nervøs, det har jeg også været de gange jeg har været til noget.
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 30. maj 2016, 19:30

Lull - Ihhhh, det lyder ikke som en særlig rar oplevelse :ae: Håber, det går bedre nu her.. Går ud fra, det er godt, at der er 2 - måske 3 - på vej :)

Godtnavn - kan godt forstå, nervøsiteten begynder at melde sig. Kæresten skal aflevere prøve på onsdag, og den er vi også ret spændte på!

Marioneta - Håber alt er gået godt i da :kys:
0
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 30. maj 2016, 19:53

MyGirl: Får I også svar med det samme? Jeg er bange for jeg har få æg tilbage (hvilket er fjollet jeg er jo ung og burde ikke være nervøs for det) og kærestens sædkvalitet. Håber alt er godt, synes det er rart at vi får svarene med det samme :)
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 30. maj 2016, 19:57

godtnavn skrev:MyGirl: Får I også svar med det samme? Jeg er bange for jeg har få æg tilbage (hvilket er fjollet jeg er jo ung og burde ikke være nervøs for det) og kærestens sædkvalitet. Håber alt er godt, synes det er rart at vi får svarene med det samme :)


Nej, der går 3-5 hverdage, så vi er nok klogere engang i næste uge, vil jeg tro. Vi ved jo, at prøven højst sandsynligt ikke er så god, så vi er faktisk ikke så nervøse.. Kun for, at vi får at vide, at den er heeeelt gal, men det tror jeg nu alligevel ikke. Ville bare være rart at få at vide, at der er en chance for, at vi klarer den naturligt.

Får I svar med det samme? Oooog er sikker på, det nok skal gå fint med jer :kys:
0
Brugeravatar
Nutellaen
Indlæg: 34
Tilmeldt: 28. mar 2016, 10:21
Kort karma: 0
Likede indlæg: 21

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Nutellaen » 30. maj 2016, 21:30

En hurtig update fra mig. Jeg tog endnu en test (efter de 9 negative) og den var svagt positiv. 4 dage efter kom min mens så med en kraft jeg aldrig har oplevet før, så går udfra, at det var en der ligesom ikke satte sig fast, ved ikke hvad det hedder. :gruble:

Det positive var, at nu er vi i hvert fald HELT sikre på, at vi gerne vil lave en baby, for vi var begge to lidt skuffede og håbede virkelig. Det var en svær beslutning om vi overhovedet skulle gå igang nu, men er glad for at vi gjorde. Nu står vi dog og skal rejse til Danmark i 2½ mdr., så vi har besluttet, at det smarteste er at vente med at prøve igen til september.

Så jeg hopper ud herfra igen, men vender stærkt tilbage når vi igen er klar. Håber på, at jeg ikke ser nogen af jer herinde igen til den tid.. :) Held og lykke allesammen..
0
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 30. maj 2016, 21:41

MyGirl skrev:
godtnavn skrev:MyGirl: Får I også svar med det samme? Jeg er bange for jeg har få æg tilbage (hvilket er fjollet jeg er jo ung og burde ikke være nervøs for det) og kærestens sædkvalitet. Håber alt er godt, synes det er rart at vi får svarene med det samme :)


Nej, der går 3-5 hverdage, så vi er nok klogere engang i næste uge, vil jeg tro. Vi ved jo, at prøven højst sandsynligt ikke er så god, så vi er faktisk ikke så nervøse.. Kun for, at vi får at vide, at den er heeeelt gal, men det tror jeg nu alligevel ikke. Ville bare være rart at få at vide, at der er en chance for, at vi klarer den naturligt.

Får I svar med det samme? Oooog er sikker på, det nok skal gå fint med jer :kys:


Det sagde de, vi afleverer prøven når vi kommer og svaret får vi nogle timer efter :) Blodprøven før jeg så også svar på på torsdag, men den er jeg ikke nær så nervøs for, og det er logisk at en sådan prøve tager noget tid. Men i starten af næste uge er jo også ganske hurtigt :) Håber vi begge får gode svar!


Og så er jeg lidt træt af kæresten var udkørt i dag, så vi har ikke haft sex og kan først have det torsdag aften grundet prøven. Omvendt er alle underlivssmerter forsvundet, og med sex torsdag lørdag og søndag vile det jo være perfekt hvis den var faldet i weekenden :)
0

Tilbage til "Graviditet"