Vi der venter på storken!

godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 10. maj 2016, 07:55

Æble skrev:Æv godtnavn :( Havde ventet på din opdatering og glædet mig til gode nyheder.

Hvor lang tid gik der første gang du blev gravid? Og hvor længe er der gået nu?


Tak, jeg er pænt træt af min krop lige nu. Det er okay at det ikke er denne måned, men så skal min krop bare lade vær at fortælle mig det er det. Jeg har flere måneder tolket meget på min krop, men det her var første måned (udover december hvor min mens var over en uge senere end regnet) at jeg har troet på det, min krop føles virkelig gravid på alle måder, så var meget sikker på den var der. Nu håber jeg bare mens kommer og når at stoppe før søndag hvor vi får gæster :)

Sidst skete det i 3. cyklus, nu er det 8. uden held.
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 10. maj 2016, 07:58

godtnavn skrev:
Æble skrev:Æv godtnavn :( Havde ventet på din opdatering og glædet mig til gode nyheder.

Hvor lang tid gik der første gang du blev gravid? Og hvor længe er der gået nu?


Tak, jeg er pænt træt af min krop lige nu. Det er okay at det ikke er denne måned, men så skal min krop bare lade vær at fortælle mig det er det. Jeg har flere måneder tolket meget på min krop, men det her var første måned (udover december hvor min mens var over en uge senere end regnet) at jeg har troet på det, min krop føles virkelig gravid på alle måder, så var meget sikker på den var der. Nu håber jeg bare mens kommer og når at stoppe før søndag hvor vi får gæster :)

Sidst skete det i 3. cyklus, nu er det 8. uden held.


Ja det er endnu værre når man tror på det og så bliver skuffet :(

Kan godt forstå du er træt af det :ae:
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 10. maj 2016, 08:26

Det må også være ved at være tid til at din krop begynder at virke Æble, krydser fingre for snarlig æl!
1
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 10. maj 2016, 09:26

Øv godtnavn og S_imse :( Havde lige håbet, I startede en folkevandring.

Og Æble, det er sgu da træls med den krop, der ikke rigtig makker ret. Håber snart den arter sig, for kan sgu godt forstå, det er frustrerende at rende rundt i ingen mands land.

Jeg venter æl her på fredag-ish og starter testene op i morgen for lige at følge lidt med. Kører nu på 9/10 cyklus uden skyggen af noget, så det er ikke fordi, jeg har de vilde forhåbninger. Men i næste uge får vi forhåbentlig afleveret den sædprøve så vi kan begynde at blive lidt klogere.
0
PinkPowerPrincess
Indlæg: 455
Tilmeldt: 4. jan 2016, 10:44
Kort karma: 109
Likede indlæg: 428

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf PinkPowerPrincess » 10. maj 2016, 10:10

Så er der to uger til jeg starter op på fryseforsøg - Ja jeg tæller ned :P Synes virkelig tiden går langsomt. Kan slet ikke forstå jeg førhen brokkede mig over de to uger mellem æl og mens. Nu er det 3. cyklus med 0 % chance for graviditet (grundet p-piller og aflyst ægoplægning), og nu er jeg altså utålmodig! Men det er jo bare udtryk for man glæder sig helt vildt meget..

Æble: Kan godt forstå du synes det er irriterende. Det er jo det med, at man ikke engang har en chance for at blive gravid, når man ikke har æl. Håber den snart arter sig.

Godtnavn og S_imse: Æv altså! :kram:
1
Brugeravatar
Marigold
Indlæg: 431
Tilmeldt: 3. jan 2016, 19:22
Kort karma: 150
Likede indlæg: 396

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Marigold » 10. maj 2016, 10:22

Hvor køber i æl teste og graviditets teste henne?
Jeg er stoppet med at bløde efter jeg fødte for lidt mere end 3 uger siden og tænker jeg jo får brug for lidt æl teste for at finde ud af hvornår kroppen er klar igen.
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 10. maj 2016, 10:40

Marigold skrev:Hvor køber i æl teste og graviditets teste henne?
Jeg er stoppet med at bløde efter jeg fødte for lidt mere end 3 uger siden og tænker jeg jo får brug for lidt æl teste for at finde ud af hvornår kroppen er klar igen.


Jeg køber mine på billigteste.dk . Tror egentlig, de kan findes billigere på eBay, men jeg har indtil videre haft gode erfaringer med billigteste (der køber jeg også vores kosttilskud faktisk. Minder mig om, jeg skal have handlet igen..)

Eneste anke er, at de ikke har sendt mig en positiv graviditetstest endnu :D
1
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 10. maj 2016, 10:41

PPP - Kan sgi godt forstå, det er en lang ventetid! Men det bliver da SÅ spændende!
1
Brugeravatar
Marigold
Indlæg: 431
Tilmeldt: 3. jan 2016, 19:22
Kort karma: 150
Likede indlæg: 396

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Marigold » 10. maj 2016, 10:52

MyGirl skrev:
Marigold skrev:Hvor køber i æl teste og graviditets teste henne?
Jeg er stoppet med at bløde efter jeg fødte for lidt mere end 3 uger siden og tænker jeg jo får brug for lidt æl teste for at finde ud af hvornår kroppen er klar igen.


Jeg køber mine på billigteste.dk . Tror egentlig, de kan findes billigere på eBay, men jeg har indtil videre haft gode erfaringer med billigteste (der køber jeg også vores kosttilskud faktisk. Minder mig om, jeg skal have handlet igen..)

Eneste anke er, at de ikke har sendt mig en positiv graviditetstest endnu :D


Takker. Hvad tager i af kosttilskud?
Ja der burde følge en garanti med på positiv test ;)
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 10. maj 2016, 10:55

Marigold skrev:
MyGirl skrev:
Marigold skrev:Hvor køber i æl teste og graviditets teste henne?
Jeg er stoppet med at bløde efter jeg fødte for lidt mere end 3 uger siden og tænker jeg jo får brug for lidt æl teste for at finde ud af hvornår kroppen er klar igen.


Jeg køber mine på billigteste.dk . Tror egentlig, de kan findes billigere på eBay, men jeg har indtil videre haft gode erfaringer med billigteste (der køber jeg også vores kosttilskud faktisk. Minder mig om, jeg skal have handlet igen..)

Eneste anke er, at de ikke har sendt mig en positiv graviditetstest endnu :D


Takker. Hvad tager i af kosttilskud?
Ja der burde følge en garanti med på positiv test ;)


Jeg tager gravitamin og kæresten B-daddy (og så tager vi fiskeolie og multivitamin, men det gjorde vi også før projektet her :) )

Nu var jeg lige på siden, og overvejede om vi skulle prøve noget af det der fertilitetsglidecreme :gruble: (Og så siger de, det er dyrt at få børn - det er det sgu også at prøve :lol: )

Og ja - jeg synes da bestemt at lige som med lotto og skrabelodder skulle de love positiv på hver tiende test eller noget :D
1
Brugeravatar
Lull
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:18
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1595

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Lull » 10. maj 2016, 11:21

MyGirl skrev:
Marigold skrev:Hvor køber i æl teste og graviditets teste henne?
Jeg er stoppet med at bløde efter jeg fødte for lidt mere end 3 uger siden og tænker jeg jo får brug for lidt æl teste for at finde ud af hvornår kroppen er klar igen.


Jeg køber mine på billigteste.dk . Tror egentlig, de kan findes billigere på eBay, men jeg har indtil videre haft gode erfaringer med billigteste (der køber jeg også vores kosttilskud faktisk. Minder mig om, jeg skal have handlet igen..)

Eneste anke er, at de ikke har sendt mig en positiv graviditetstest endnu :D


Jeg har købt mine på e-bay :)
Men der har heller ikke været så meget held med dem...
Der skal man bare være opmærksom på at der godt kan gå noget tid fra de sender dem, til man modtager
0
03.05.2017 :lun:
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 10. maj 2016, 11:33

Er der egentlig nogen af jer, der har prøve pree seed eller nogen af de andre lignede produkter?
0
S_imse
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. jan 2016, 21:24
Kort karma: 42
Likede indlæg: 93

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf S_imse » 10. maj 2016, 11:38

Jeg har også købt mine ÆL-test på eBay, men har endnu ikke testet positiv med dem, det gjorde jeg til gengæld med dem fra billigtest, så jeg overvejer at skifte tilbage selvom de koster mere :gruble:

Jeg har også gravitamin derhjemme, men jeg er blevet ret dårlig til at huske at tage dem, må hellere komme i sving igen.
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 10. maj 2016, 11:46

Jeg køber teste på billigteste. De har gratis fragt over et vist beløb og tingene kommer dagen efter.

Bruger pre-seed. Har dog nu efter at have nærstuderet mine cykli og været gravid to gange på et år en god fornemmelse af at mit æl slim er af god kvalitet de måneder jeg kan blive gravid. Men bruger det alligevel, det kan jo kun hjælpe og så synes vi også det er lidt sjovt at bruge :genert:
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 10. maj 2016, 11:49

Æble skrev:Jeg køber teste på billigteste. De har gratis fragt over et vist beløb og tingene kommer dagen efter.

Bruger pre-seed. Har dog nu efter at have nærstuderet mine cykli og været gravid to gange på et år en god fornemmelse af at mit æl slim er af god kvalitet de måneder jeg kan blive gravid. Men bruger det alligevel, det kan jo kun hjælpe og så synes vi også det er lidt sjovt at bruge :genert:


Hihi, ja man kan da også efterhånden sagtens bruge lidt, der giver lidt adspredelse uanset :D
0

Tilbage til "Graviditet"