Vi der venter på storken!

godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12973

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 13. maj 2016, 08:27

Er jeg den eneste der altid beregner min potentielle termin når jeg får mens? :genert:

Har lige fået tallet 17-02-17, det må sgu være et tegn :lol:
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 13. maj 2016, 09:13

godtnavn skrev:
Lull skrev:godtnavn: var der årstal på den drøm? :lol:


Ja, jeg tror drømmen kom af jeg har været ked af ikke at få -16 tilsidst i fødselsdatoen, altså går ikke op i numorologi eller sådan noget selvom det måske lyder sådan, men jeg synes 16 er et pænere tal end 17 :stoned: og så drømte jeg datoen blev 17-01-17 og det var ganske pænt selvom det var et '17 og ikke et '16 barn :lol:

meeeeeen jeg fik mens i nat, så det bliver forhåbentlig ikke der jeg føder. Positivt har en tampax holdt i 4 timer før den skulle skiftes :banan: sidst var jeg på 1-2 time. Det er virkelig dejligt selvom det kunne tyde på at mens fortsætter resten af weekenden, men med denne mængde blødning er jeg bare glad :)


Selvfølgelig ærgerligt, der ikke var noget graviditet, men lige et :banan: for at den nåede at komme inden festen på søndag og for at den er lidt mindre voldsom, end den har været! Jeg håber, det er et tegne om bedre tider!
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 13. maj 2016, 09:16

godtnavn skrev:Er jeg den eneste der altid beregner min potentielle termin når jeg får mens? :genert:

Har lige fået tallet 17-02-17, det må sgu være et tegn :lol:


Jeg har nærmest aldrig beregnet en termin i det her forløb (kun sådan løst i mit hoved med ca. 9 måneder), men nu blev jeg jo lige nødt til at prøve. Den hedder 03-02-2017 denne gang - egentlig ikke nogen særlig "pæn" dato :lol:
0
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12973

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 13. maj 2016, 09:20

MyGirl skrev:
godtnavn skrev:Er jeg den eneste der altid beregner min potentielle termin når jeg får mens? :genert:

Har lige fået tallet 17-02-17, det må sgu være et tegn :lol:


Jeg har nærmest aldrig beregnet en termin i det her forløb (kun sådan løst i mit hoved med ca. 9 måneder), men nu blev jeg jo lige nødt til at prøve. Den hedder 03-02-2017 denne gang - egentlig ikke nogen særlig "pæn" dato :lol:


Det er også lidt fjollet, for de færreste føder jo på terminsdatoen. Så du føder bare 2 dage før og får 01-02-17, det er da pænt :D Og så bliver jeg ved at tro på at det er et tegn og jeg selvfølgelig bliver gravid og føder 17-02-17.
0
PinkPowerPrincess
Indlæg: 455
Tilmeldt: 4. jan 2016, 10:44
Kort karma: 109
Likede indlæg: 428

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf PinkPowerPrincess » 13. maj 2016, 09:59

Godtnavn: Øv, men godt du har fået klarhed og at den ikke faldt på søndag :)
Nej du er bestemt ikke den eneste der udregner termin! Hvis jeg bliver gravid i det kommende fryseforsøg, vil den ligge perfekt. Både i forhold til der ikke er andre fødselsdage, og så i forhold til at jeg jo altid har ønsket mig et efterårs/vinter barn - det kan jeg lige præcis nå så. Går dog sikkert over tid, men marts er jo også rimelig vinteragtig ik? :D
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 13. maj 2016, 10:07

PPP og godtnavn - kan godt se, I skænker det flere tanker end mig. Faktisk ville primo februar bestemt ikke være optimalt herhjemme, da vi har tvillinger med fødselsdag ultimo januar :gruble: Oh well - så kan jeg jo altid bruge det som argument for ikke at blive alt for ked af det, når næste mens kommer :D Primo marts rammer det så min søsters tvillinger og min bror, så tror faktisk at april ville være den bedste måned her det næste stykke tid :lol:

Og godtnavn, jeg er sikker på, det er et tegn!
0
Brugeravatar
Lull
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:18
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1595

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Lull » 13. maj 2016, 10:26

Jeg har kun regnet baglæns fra min mors fødselsdato, for at se om der var en chance for at ramme den, men min cyklus...
Rammer 5 dage før hvis det lykkes i næste cyklus, så det er ikke helt håbløst
0
03.05.2017 :lun:
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12973

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 13. maj 2016, 11:20

Jeg har altid helst ville have et forårs-sommerbarn (dog helst ikke maj da både jeg og min kæreste, samt min lillesøster har fødselsdag i maj), men altså, det er sekundært, jeg vil helst bare have et barn om 9 måneder, februar er helt sikkert en god måned :)

Jeg synes det er lidt hårdt at have fødselsdag, vi startede jo med at prøve en måned før min fødselsdag sidste år, og tænkte at jeg nok ville have et barn, eller i det mindste være gravid, til min fødselsdag i år. Fødselsdagen markerer ligesom der er gået lang tid uden det er lykkes.
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6659
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18859

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 13. maj 2016, 14:08

godtnavn skrev:Øv æblet, havde håbet din krop var normal igen :) Håber du får æl eller mens snart så du kan komme videre.


Og tak for hepningen selvom den var spildt på mig.


Det er aldrig spildt, så akkumulerer det bare til et ekstra godt barn når det sket :-D
2
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6659
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18859

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 13. maj 2016, 14:18

godtnavn skrev:Jeg har altid helst ville have et forårs-sommerbarn (dog helst ikke maj da både jeg og min kæreste, samt min lillesøster har fødselsdag i maj), men altså, det er sekundært, jeg vil helst bare have et barn om 9 måneder, februar er helt sikkert en god måned :)

Jeg synes det er lidt hårdt at have fødselsdag, vi startede jo med at prøve en måned før min fødselsdag sidste år, og tænkte at jeg nok ville have et barn, eller i det mindste være gravid, til min fødselsdag i år. Fødselsdagen markerer ligesom der er gået lang tid uden det er lykkes.


Har det på samme måde. Er også nået til at der er gået et år siden vi startede. Kan huske at den allerførste mulighed for et fødselstidspunkt var december 2015. Nu bliver det realistisk tidligst foråret 2017 hvis det overhovedet bliver. Ikke lige det jeg havde regnet med for et år siden.

Håber dog at du får en dejlig fødselsdag alligevel :kys:
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6659
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18859

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 13. maj 2016, 14:20

godtnavn skrev:Er jeg den eneste der altid beregner min potentielle termin når jeg får mens? :genert:

Har lige fået tallet 17-02-17, det må sgu være et tegn :lol:


Ja det er så :klap:

Jeg er holdt op. Synes det gør for ondt.
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6659
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18859

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 13. maj 2016, 14:21

MyGirl skrev:S_imse: Ihh, det var ærgerligt! Håber kroppen retter ind :)

Ælbe: ER ked af at høre, der ikke var æl på vej alligevel - håber snart, at der kommer mens eller æl eller et eller andet, så du får et pejlemærke.

Jeg fik jo positiv æl-test i går aftes, og at dømme på smerterne i dag, tror jeg æl falder i løbet af dagen, så vi må skynde os at få ungerne i seng i aften :lol:


Så topper sexweek idag for jer :-D
0
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12973

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 13. maj 2016, 15:10

Æble skrev:
godtnavn skrev:Er jeg den eneste der altid beregner min potentielle termin når jeg får mens? :genert:

Har lige fået tallet 17-02-17, det må sgu være et tegn :lol:


Ja det er så :klap:

Jeg er holdt op. Synes det gør for ondt.


For mig gør det lidt jeg kan drømme om næsten termin i stedet for at være deprimeret over at have mens, derfor tjekker jeg altid når jeg får mens.

Januar'16 var min første potentielle termin, nu bliver det tidligst februar '17, og sikkert senere... Tilgengæld er der kun 3 uger til vi skal på hospitalet og blive undersøgt, er lidt bange for der er noget galt med en af os, synes det behandlingscirkus jeg læser om hos andre lyder umenneskeligt, det vil jeg virkelig gerne uden om.
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6659
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18859

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 13. maj 2016, 16:00

godtnavn skrev:
Æble skrev:
godtnavn skrev:Er jeg den eneste der altid beregner min potentielle termin når jeg får mens? :genert:

Har lige fået tallet 17-02-17, det må sgu være et tegn :lol:


Ja det er så :klap:

Jeg er holdt op. Synes det gør for ondt.


For mig gør det lidt jeg kan drømme om næsten termin i stedet for at være deprimeret over at have mens, derfor tjekker jeg altid når jeg får mens.

Januar'16 var min første potentielle termin, nu bliver det tidligst februar '17, og sikkert senere... Tilgengæld er der kun 3 uger til vi skal på hospitalet og blive undersøgt, er lidt bange for der er noget galt med en af os, synes det behandlingscirkus jeg læser om hos andre lyder umenneskeligt, det vil jeg virkelig gerne uden om.


Håber alt er som det skal være. Mon ikke, når du er blevet gravid en gang!? Men så sker der da noget i det mindste og hvis der er noget galt er det jo bedre at vide det.

Jeg er ikke så bekymret for om jeg kan blive gravid. Er blevet det to gange ud af 8 mulige cykli på trods af min alder. Er mere bekymret for om alle mine æg er blevet for gamle og jeg derfor vil blive ved at miste. De vil ikke undersøge det før tre tab af samme årsag.
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 13. maj 2016, 19:08

Æble skrev:
MyGirl skrev:S_imse: Ihh, det var ærgerligt! Håber kroppen retter ind :)

Ælbe: ER ked af at høre, der ikke var æl på vej alligevel - håber snart, at der kommer mens eller æl eller et eller andet, så du får et pejlemærke.

Jeg fik jo positiv æl-test i går aftes, og at dømme på smerterne i dag, tror jeg æl falder i løbet af dagen, så vi må skynde os at få ungerne i seng i aften :lol:


Så topper sexweek idag for jer :-D


Jep.. Så er det skønt, man går og bider af hinanden fordi kæresten er i røvhumør :S
0

Tilbage til "Graviditet"