Vi der venter på storken!

Summer
Indlæg: 996
Tilmeldt: 18. jun 2017, 20:45
Kort karma: 47
Likede indlæg: 1314

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Summer » 1. dec 2022, 08:47

Rapfisk skrev:
Summer skrev:Jeg testede positivt på ÆL-test for snart 4 uger siden, og havde også ÆL-smerter. Tog en test i dag og den var negativ. Jeg kan godt mærke at det irriterer mig noget i denne gang end sidst.

Derudover har jeg ikke fået min menstruation siden jeg stoppede på p-piller for 4 måneder sig. Jeg får menstruationssmerter hver måned, og det passer altid med at de smerter kommer ca. 14 dage efter positiv ÆL-test. Men det bliver så også ved dét - altså at smerterne er der, men menstruationen udebliver. I weekenden havde jeg nogle mere kraftige smerter som mindede om menstruationssmerter. I weekenden havde vi så samleje, og det føltes ømt i underlivet. Efter samlejet (sorry for deltaljerne) havde jeg kraftige smerter i underlivet i ca. 5 minutter. Jeg måtte simpelthen bukke mig for smerterne og ligge på knæerne indtil det gik over. De efterfølgende dage har der ikke været noget ud over at det har “nevet” lidt i underlivet.

Jeg er der hvor jeg overvejer at bestille tid hos lægen ift. at få undersøgt om der er et eller andet galt.

Jeg ville i den grad søge læge. Man skal ikke have så ondt efter samleje.


Jeg fik ringet til lægehuset her til morgen og har fået en tid i morgen. De ville egentlig gerne have haft mig ind i dag, men havde desværre ikke flere ledige tider.
1
Summer
Indlæg: 996
Tilmeldt: 18. jun 2017, 20:45
Kort karma: 47
Likede indlæg: 1314

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Summer » 5. dec 2022, 11:42

Nå jeg var jo til lægen i fredags, og fik en rigtig god snak med lægen, hvor vi fik snakket det hele lidt igennem og jeg fik svar på nogle spørgsmål som jeg havde brug for at få afklaring på.
Men det korte af det lange var, at hun ud fra beskrivelserne slet ikke var bekymret, men at min krop arbejdede på at forberede sig til at min mens kom. Og den kom så også i fredags.
1
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5130
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1221
Likede indlæg: 20919

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Zombie » 22. dec 2023, 18:21

Ægløsning test, ikke gravid.

Vil I mene, at begge streger er lige tydelige (= ægløsning) eller er T en anelse svagere end C (ikke ægløsning)?

Synes ikke, de er så nemme at tyde. :gruble:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7111
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1432
Likede indlæg: 13331

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Rapfisk » 22. dec 2023, 22:25

De er lige tydelige på billedet.
0
Livslinjen: 70 201 201
MissB
Indlæg: 2400
Tilmeldt: 30. apr 2017, 20:02
Kort karma: 260
Likede indlæg: 2274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MissB » 23. dec 2023, 11:06

Rapfisk skrev:De er lige tydelige på billedet.


Enig
0
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5130
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1221
Likede indlæg: 20919

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Zombie » 23. jan 2024, 12:33

MissB skrev:
Rapfisk skrev:De er lige tydelige på billedet.


Enig


Tak I to, så har jeg noget at vurdere ud fra nu her næste gang.
1
aka Forbies

:gammel:
Acflem
Indlæg: 75
Tilmeldt: 21. feb 2022, 11:56
Kort karma: 5
Likede indlæg: 56

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Acflem » 11. feb 2024, 12:23

Jeg har været herinde før i forsøget på af lave en søskende. Vi stoppede på grund af psykiske udfordringer hos os begge, samt fysisk grund hos min kæreste der viste sig at gøre at vi ikke blev gravide.

Nu er vi stille og roligt startet igen og jeg er pt på dag 31 (min cyklus varierer mellem 27-29 og nogle gange 30 dage).

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre af mig selv. Har mange smerter i underlivet. Måske er de anerledes end menssmerter? Jeg ved det ikke.

Har ikke sagt noget til min kæreste endnu.

Veksler mellem at være håbefuld, være bange og prøve at glemme det.
1

Tilbage til "Graviditet"