Vi der venter på storken!

S_imse
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. jan 2016, 21:24
Kort karma: 42
Likede indlæg: 93

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf S_imse » 17. jan 2016, 16:02

godtnavn skrev:
S_imse skrev:
Krydser fingre for at det er graviditetstegn :) hvornår burde du få din mens?


Altså min cyklus har været 16-42 dage siden jeg havde en missed abortion, så det er et godt spørgsmål :lol: Før var min cyklus fast 26 dage, dvs efter det mandag, men jeg aner jo ikke hvor lang cyklus jeg får, dog er det lidt over halvanden uge siden jeg mærkede æl nu (mener det var tirsdag eller onsdag i sidste uge, har ikke lige kalenderen her). Men i tirsdags fik jeg målt HCG da jeg fik testede en masse hormonniveauer (grundet smerter og pletblødninger var jeg til gyn, da alt ved scanning så normalt ud fik jeg taget en masse blodprøver) og tænker det burde kunne ses der hvis jeg var gravid, så regner med at få svar på graviditet via gyn på mandag :)


Det lyder jo næsten lige så frustrerende som min situation, det kan da være svært at regne med noget som helst så :forvirret2: kan ikke lige huske om du har skrevet det, men bruger du æglsøningsteste for at finde ud af hvornår du har ÆL?
0
PinkPowerPrincess
Indlæg: 455
Tilmeldt: 4. jan 2016, 10:44
Kort karma: 109
Likede indlæg: 428

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf PinkPowerPrincess » 17. jan 2016, 16:50

Jeg er lige kommet hjem fra forlænget weekend storbyferie med kæresten. Dejligt med et lille afbræk. Nu her hvor min cyklus er helt fucked som den aldrig har været før, så tror jeg ikke på det kan lykkes mig at blive gravid. Men så kan man jo have sex fordi man har lyst, og ikke fordi man skal, og det er nu også meget rart at prøve, når det er første gang i 7-8 mdr. :danse: Selvom det kun var 4 dage vi var væk, så føles det alligevel lidt som om at det var i starten af måneden da vi tog afsted, og at nu er det i slutningen. Så er der ikke sååå lang tid til februar, hvor jeg kan få noget mere klarhed over min fertilitet.

Bøtte: Tillykke med den positive æl-test! Håber og tror på at al den værken er tegn på en sund ægløsning :gogo:
4
Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 17. jan 2016, 17:24

Jeg fik en positiv ægløsningstest (lige tydelige teststreger) her til eftermiddag :banan: Det er første cyklus jeg prøver ægløsningstest. Det ser ud til, at den kommer, der jeg forventede.

Tror dog ikke rigtig på det denne måned :nej: Jeg føler altid, at jeg mister håbet, når jeg når til ægløsningen.

PPP: hvor lyder det bare skønt :love:
Bøtte: :gogo: til positiv ægløsningstest.

Jeg er stadig på KISS-kost lignende kur. NUL sukker, hurtige kulhydrater (ris, pasta, brød). Masser af protein, grove grøntsager og sunde fedtstoffer. Jeg HADER det :lol: Ej, jeg savner bare kage helt vildt. Desuden taber jeg mig, selvom jeg er meget slank i forvejen. Så jeg spiser masser af sunde fedtstoffer.
4
Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 17. jan 2016, 17:31

P.s. Så har jeg lyst til at banke min mand oven i hovedet, når han hver måned, når testen er negativ siger, at det skal nok komme. Helt ærligt. Jeg vil jo have det skal være NU :ticks: :fløjt:
Sådan en negativ test er noget møg! Den betyder, at man for ingen verdens nytte skal have vanvittigt ondt og bløde i 3-4 dage, efterfulgt af en laaaannnggg venten på at endnu en testdag kommer forbi. Uvidenheden er det værste :blush2:
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6659
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18860

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 17. jan 2016, 17:35

Jeg tror nok at jeg har æl i dag. Vi havde sex i morges. Skal vi gøre det igen i aften eller skal vi vente til i morgen? :gruble: Det er nok mest realistisk det bliver i morgen aften og ikke om morgenen.
0
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 17. jan 2016, 18:19

S_imse skrev:
Det lyder jo næsten lige så frustrerende som min situation, det kan da være svært at regne med noget som helst så :forvirret2: kan ikke lige huske om du har skrevet det, men bruger du æglsøningsteste for at finde ud af hvornår du har ÆL?


Nej jeg kan mærke æl ret tydeligt, som i så slem smerte at jeg ikke har lyst til sex, virkelig upraktisk. Derfor var det smart før vi mistede hvor jeg viste hvornår æl kom så vi kunne have sex inden :)
Men jeg har ikke pletblødt siden mandag, det er første gang i flere måneder at der er gået så længe uden en pletblødning :banan: Måske er jeg så småt på vej mod en "normal" krop igen :)
1
PinkPowerPrincess
Indlæg: 455
Tilmeldt: 4. jan 2016, 10:44
Kort karma: 109
Likede indlæg: 428

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf PinkPowerPrincess » 17. jan 2016, 18:57

Æble: Jeg ville vente til i morgen. To gange på en dag er nok det samme som en gang på en dag, tænker jeg. Nogle gange mærker man også æl symptomerne før æl finder sted, så jeg ville lige fordele sæden lidt :D

Godtnavn: Hvor godt! Så satser vi på at din krop er ved at stabilisere sig. Jeg havde også haft pletblødninger on/off i to uger, men det ser ud til at være slut nu. Det bliver spændende med svar på dine prøver i morgen :)
1
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6659
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18860

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 17. jan 2016, 19:13

Ja måske er det bedst. Han skal jo også lige lade op igen :D vil bare så gerne ramme det æg.
0
S_imse
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. jan 2016, 21:24
Kort karma: 42
Likede indlæg: 93

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf S_imse » 17. jan 2016, 19:37

Howitz skrev:P.s. Så har jeg lyst til at banke min mand oven i hovedet, når han hver måned, når testen er negativ siger, at det skal nok komme. Helt ærligt. Jeg vil jo have det skal være NU :ticks: :fløjt:
Sådan en negativ test er noget møg! Den betyder, at man for ingen verdens nytte skal have vanvittigt ondt og bløde i 3-4 dage, efterfulgt af en laaaannnggg venten på at endnu en testdag kommer forbi. Uvidenheden er det værste :blush2:


Åh hvor jeg kender det, sådan er min kæreste også når jeg piver over at vente på min længeventede mens :badr:
1
Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 17. jan 2016, 20:19

S_imse skrev:
Howitz skrev:P.s. Så har jeg lyst til at banke min mand oven i hovedet, når han hver måned, når testen er negativ siger, at det skal nok komme. Helt ærligt. Jeg vil jo have det skal være NU :ticks: :fløjt:
Sådan en negativ test er noget møg! Den betyder, at man for ingen verdens nytte skal have vanvittigt ondt og bløde i 3-4 dage, efterfulgt af en laaaannnggg venten på at endnu en testdag kommer forbi. Uvidenheden er det værste :blush2:


Åh hvor jeg kender det, sådan er min kæreste også når jeg piver over at vente på min længeventede mens :badr:


Jeg tror slet ikke, at de kan sætte sig ind i det :ticks: Det er bare ikke fedt, når man føler sig lidt hormonel og følsom :genert:
0
Brugeravatar
Little_Woman
Indlæg: 3408
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:53
Kort karma: 924
Likede indlæg: 10683

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Little_Woman » 18. jan 2016, 08:15

Så skal der lægges blastocyst op - den lever :love: Så venter der 14 ulidelige dage, men det tager vi med!
6
Nu med fugl

Otto, 16.11.18 :lun:
PinkPowerPrincess
Indlæg: 455
Tilmeldt: 4. jan 2016, 10:44
Kort karma: 109
Likede indlæg: 428

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf PinkPowerPrincess » 18. jan 2016, 08:19

Howitz og S_imse: Min kæreste har også svært ved at sætte sig ind i det. Her er det bare hele tiden, hvis jeg lige virker lidt mut over at pb trækker ud/min krop er uduelig osv. (Det ville ellers være perfekt, hvis det kun var når jeg fik mens, når nu det er så sjældent jeg har det :P) Han vil også gerne have jeg snart bliver gravid, men han mener, at det er tåbeligt at lade sit største ønske være noget man ikke selv er herrer over.. Som om det er noget man helt selv vælger, tsk. Ugh hvor har vi diskuteret det meget.
1
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 18. jan 2016, 08:23

Little_Woman skrev:Så skal der lægges blastocyst op - den lever :love: Så venter der 14 ulidelige dage, men det tager vi med!


Hvor spændende!

Krydser alt i de næste 14 dage :D
0
Brugeravatar
Little_Woman
Indlæg: 3408
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:53
Kort karma: 924
Likede indlæg: 10683

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Little_Woman » 18. jan 2016, 08:25

MyGirl skrev:
Little_Woman skrev:Så skal der lægges blastocyst op - den lever :love: Så venter der 14 ulidelige dage, men det tager vi med!


Hvor spændende!

Krydser alt i de næste 14 dage :D


Tak :) Jeg er svært optimistisk denne gang! Nu MÅ der da for Søren være held i sprøjten, 9. gang!
0
Nu med fugl

Otto, 16.11.18 :lun:
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 18. jan 2016, 08:27

Little_Woman skrev:
MyGirl skrev:
Little_Woman skrev:Så skal der lægges blastocyst op - den lever :love: Så venter der 14 ulidelige dage, men det tager vi med!


Hvor spændende!

Krydser alt i de næste 14 dage :D


Tak :) Jeg er svært optimistisk denne gang! Nu MÅ der da for Søren være held i sprøjten, 9. gang!


Dejligt at høre, at optimismen lever! Og jeg er helt enig med dig - nu MÅ det være din tur :)
0

Tilbage til "Graviditet"