Vi der venter på storken!

S_imse
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. jan 2016, 21:24
Kort karma: 42
Likede indlæg: 93

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf S_imse » 7. mar 2016, 19:45

Så har jeg bestilt tid hos min læge til blodprøve og gynækologisk undersøgelse 1. april. Den tidligere uddannelseslæge havde jo sagt, jeg kunne komme tilbage efter et år, så jeg er glad, selvom jeg skal vente næsten en måned på en ledig tid :)

Kunne dog være dejligt hvis min krop selv kom tilbage på sporet. Hvis jeg denne gang får en normal længde cyklus, så burde jeg få mens 1. april - men lægen kan vel godt lave GU allegivel?
1
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 7. mar 2016, 19:47

Det har min læge i hvert fald gjort. Jeg har også fået en scanning under mens.
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1095
Likede indlæg: 12857

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 8. mar 2016, 18:41

Jeg er mega opgivende lige nu, er sikker på jeg ikke er gravid og gider ikke smerter fra underlivet mere, de sagde jo at der intet var galt, men har nu i 8 dage konstant haft smerter i underlivet, svingende i styrke. Jeg forventer mens på et tidspunkt fra midt i næste uge til midt i ugen efter, min cyklus har jo ikke været særlig fast efter vi mistede.

Jeg ville virkelig ønske der var noget galt, så jeg kunne blive behandlet og smerterne derefter kunne stoppe. Faktummet at jeg bare skal leve med smerterne er ulideligt. Kan slet ikke se hvordan jeg skulle passe studiet med disse smerter, så de har bare at forsvinde inden september.
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 8. mar 2016, 19:17

Øv godtnavn :ae: Håber dine smerter tager af snart :kys:


Jeg er også mega opgivende. Jeg er virkelig i tvivl om det nogensinde kommer til at ske :(
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1095
Likede indlæg: 12857

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 8. mar 2016, 19:41

Årh Bøtte :ae:

Jeg har egentlig en tro på at det nok skal ske på et tidspunkt, den del er jeg mere afslappet omkring nu, men jeg kan slet ikke tage smerterne, og at de nok blvier ved til jeg er gravid. Dog er jeg lidt bange for at det trækker for meget ud, og at vi ender med "kun" at få 2 børn, jeg vil gerne have mulgiheden for 3, men kæresten er gammel og når det trækker sådan ud er jeg bange for vi slet ikke har valget om antallet af børn.
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1095
Likede indlæg: 12857

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 8. mar 2016, 19:53

FruDulle skrev:Men godtnavn, du må da til gyn og tjekkes. Sådan skal man ikke have det.

Bøtte- jeg er sikker på at det nok skal lykkes.jeg ved at det er pisse svært, jeg er der jo også. Jeg ville også gerne 3, menm in mand er også 10 år ældre end jeg og jeg kan slet ikke se hvordan vi skulle have råd eller finde tid til at skulle i behandling igen om et par år. Og manden bliver 45 yil sommer :8:


Jeg er blevet tjekket, først mente lægen det var normalt efter at have mistet i 12. uge, men efter 3-4 måneder mente hun alligevel jeg skulle undersøges, så har fået taget en masse blodprøver, samt blevet scannet flere gange hos gyn, åbenbart er der intet galt. Jeg er dog stoppet med at pletbløde et par gange om ugen, faktisk bløder jeg kun når jeg har mens nu, så det går langsomt fremaf, og jeg havde også en del uger uden smerter så troede det var stoppet, men de kom igen for en uges tid siden.
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 8. mar 2016, 19:57

Jeg har bare lige læst om endnu en graviditet på facebook og det var vel nummer 117 siden jeg mistede i juni.
Jeg er træt af at blive overhalet, træt af at være ked af det, træt af at være jaloux, træt af pligtsex, træt af at tisse i plastikkrus, træt af at analysere på streger/signaler fra min krop, træt af at bekymre mig og træt af min dumme krop der ikke gider gøre det den skal. Hvis det lykkes at blive gravid igen vil jeg jo bekymre mig vildt i starten og den proces orker jeg igen. Men jeg vil jo gerne være gravid.

Jeg har mest af alt lyst til at kaste håndklædet i ringen og få en recept på p-piller. Men det vil jeg jo heller ikke.
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 8. mar 2016, 19:59

Jeg vil også gerne have muligheden for at få 3 børn. Men jeg orker simpelthen ikke gå gennem denne proces en gang til.
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1095
Likede indlæg: 12857

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 8. mar 2016, 20:02

Bøtte: Hvis du virkelig overvejer at starte på p-piller grundet alt det overstående var det så ikke en idé i stedet at beslutte sig for ikke at prøve? Dvs ikke bruge beskyttelse, men ikke have pligtsex, teste og bruge alt for meget energi på det? Jeg har lidt indset det kører mig ned, nu nærmer jeg mig min termin, så jeg har lidt opgivet at det går hurtigt, så nu er jeg lidt på "det sker når det sker". Altså jeg vil enormt gerne være gravid, og er spændt hver måned, men er omvendt mere afslappet og har ikke så travlt med det som jeg havde før. Måske det er en bedre løsning end at give helt op?
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 8. mar 2016, 20:23

Det er jo bare en forsvarsmekanisme fordi jeg synes det er hårdt. Jeg er slet ikke der hvor jeg kan opgive det eller bare flytte folks og knalde når vi har lyst.
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 8. mar 2016, 20:24

Jeg er bare enormt ked af det og opgivende i dag.
Det er nok bedre i morgen eller en anden dag.
0
PinkPowerPrincess
Indlæg: 455
Tilmeldt: 4. jan 2016, 10:44
Kort karma: 109
Likede indlæg: 428

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf PinkPowerPrincess » 8. mar 2016, 20:26

Åh altså Bøtte :kram: Hvis jeg var dig ville jeg nok starte i fertilitetsbehandling, nu og ikke om 4 mdr+, hvis jeg altså havde pengene. Der er trods alt 38% chance for, ikke bare at blive gravid, men at det ender med et levende født barn i hvert reagensglas forsøg. Det er jo også en hård proces, men i det private går det hurtigt, så man forhåbentlig ikke skal vente så længe på at stå med en lille en.
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1095
Likede indlæg: 12857

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 8. mar 2016, 20:27

Mente bare at blev det så hårdt at du seriøst overvejede p-piller ville mit forslag måske være bedre :)

Jeg må indrømme jeg synes det lyder hårdt med pligt-sex, det har vi heldigvis ikke haft endnu, men vi har jo heller ingen børn endnu, så vi har mere tid bare os to, og kan have sex alle tidspunkter, tror klart det er sværere med barn nummer 2 :)
0
PinkPowerPrincess
Indlæg: 455
Tilmeldt: 4. jan 2016, 10:44
Kort karma: 109
Likede indlæg: 428

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf PinkPowerPrincess » 8. mar 2016, 20:36

Vi har også haft rigtig meget pligtsex, og vi har jo heller ikke børn. Det skyldes så også at mine cyklusser har været så ureglemæssige, så vi har jo aldrig kunne planlægge efter hvornår jeg ca. ville få æl. Og jeg må sige at det nok har været noget af det vi har været gladest for ved at skulle i behandling - at kunne slippe for det :genert: Det er bare godt for parforholdet at knalde fordi man har lyst :)
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1095
Likede indlæg: 12857

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 8. mar 2016, 20:40

Vi planlægger ikke rigtig sex :genert: Men vi har så sex 2-6 gange om ugen normalt, så vi rammer jo altid ægløsningen kan man sige når sæd jo lever flere dage i livmoderen, og det er sjældent der går 3 dage uden sex. Er kun ved f.eks. sygdom at vi ikke har ramt særlig godt. Nu havde jeg i sommers ret ondt ved ægløsning, så der havde vi aldrig sex når jeg rent faktsik havde ægløsning, men det lykkedes jo alligevel der :)
0

Tilbage til "Graviditet"