Vi der venter på storken!

Kakro05
Kort karma: 6
Likede indlæg: 80

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Kakro05 » 16. nov 2017, 07:08

Nå, men vi prøver vist lidt uofficielt. Det vil sige at vi begge gerne vil og ikke bruger beskyttelse, men at timingen er lidt dårlig. Giver det mening? :lol: . Det synes jeg ikke det gør, men så alligevel. Jeg har brug for at dele mine tanker, så jeg melder mig ind her.

Brugernavn: Kakro05
Alder:33
Beskæftigelse: Proteinkemiker
Kærestes/mands alder: 31
Kærestes/mands beskæftigelse: økonom
Forholdets længde:9 år
Børn: 1 dreng fra 15
Bor: Valby
Prøvet siden: Nov 17?

Vi "kom til" at dyrke ubeskyttet sex i oktober og jeg har haft det vildt ringe den sidste uges tid, men der er ingen positiv test. Jeg forventer mens i næste uge og tror ikke jeg er gravid (jeg testede tidligt positiv med vores dreng og var meget dårligere på dette tidspunkt). Selvom timingen for en graviditet er ringe, så kan jeg godt mærke jeg er lidt skuffte, hvis testen også er negativ næste uge (eller mens kommer). Det virker bare så fjollet, for det ville være bedre lige at vente til vi får fundet et hus og købt det :blush2:. Men realiteten er nok at vi er i gang med PB.......jeg har bare brug for at fornægte det lidt (og dele mine tanker med nogen andre end min mand)
3
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 280
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 4709

Indlægaf Mi55y » 16. nov 2017, 13:02

Jeg har pt. menstruationen fra helvede. Mit underliv er spændt og udspilet og jeg må tage smertestillende for smerterne. Samtidig er den meget kraftig. Jeg har jo ellers været velsignet med meget milde menstruationer, siden jeg fik spiralen ud. Men det er slut nu skal jeg da godt nok lige love for! :wacko: Så en snarlig graviditet ville af den grund alene blive hilst meget velkommen!
0
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=50&t=7064

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
oOxXxOo
Likede indlæg: 86

Indlægaf oOxXxOo » 16. nov 2017, 21:35

2. cyklus, dag 35. Ingen mens, ingen smerter, plet blødning eller noget som helst. Har taget en test i sidste uge der var negativ. Hvis der ikke er kommet orden i min cyklus når vi træder ind i det nye år, skulle jeg henvende mig ved egen læge mhp udredning. Jeg kan godt mærke at det irriterer mig at jeg siden juli kun er i gang med min anden cyklus..
0
Lumin
Kort karma: 2
Likede indlæg: 57

Indlægaf Lumin » 17. nov 2017, 20:26

Her er mens ved at være ovre, så ingen baby til os til juli.
Vi har været ude og se en 12 dage gammel bebs I dag. Uha det hjalp ikke på lysten
0
Yetie
Kort karma: 28
Likede indlæg: 313

Indlægaf Yetie » 18. nov 2017, 17:29

Øv hvor ville jeg gerne læse nogle gode nyheder fra jer alle. :trist:

Jeg har heller ikke godt nyt - det føles desværre som om mens kommer 3 dage for tidlige. Av for pokker!!
1
Brugeravatar
BirdReynolds
Kort karma: 24
Likede indlæg: 141

Indlægaf BirdReynolds » 19. nov 2017, 06:57

Yetie skrev:Øv hvor ville jeg gerne læse nogle gode nyheder fra jer alle. :trist:

Jeg har heller ikke godt nyt - det føles desværre som om mens kommer 3 dage for tidlige. Av for pokker!!

Jeg tænker det samme, vi er da en bedrøvelig flok :genert:

Her blev jeg scannet i fredags, og var ikke klar, så skal ind igen mandag. Fik ellers dobbelt Tamoxifen denne gang, så jeg forstår ingenting :stoned:
1
Brugeravatar
ulviforklæder
Kort karma: 12
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 75

Indlægaf ulviforklæder » 19. nov 2017, 08:02

Jeg skal til en tidlig scanning på onsdag for at se, hvor langt jeg er, og om der er liv... Jeg ved sgu ikke rigtigt... Jeg synes ikke, at jeg har symptomer overhovedet, og jeg kan mærke, at forårets oplevelse med først to blinkende hjerter og så en MA et par uger efter sidder i krop og bevidsthed. Men jeg prøver at være positiv, til jeg har grund til at være det modsatte...

Jeg håber sådan for jer andre, at næste måned ser lysere ud for jer :ae:
0
Brugeravatar
Little_Woman
Kort karma: 161
Likede indlæg: 1387

Indlægaf Little_Woman » 19. nov 2017, 08:03

Jeg er pt i IVF-behandling og skal have taget æg ud i den kommende uge; så heller ingen store nyheder herfra, men processen er i gang. Skal scannes senere, for at se hvornår æggene er klar.
6
Nu med fugl
Yetie
Kort karma: 28
Likede indlæg: 313

Indlægaf Yetie » 19. nov 2017, 09:02

BirdReynolds skrev:
Yetie skrev:Øv hvor ville jeg gerne læse nogle gode nyheder fra jer alle. :trist:

Jeg tænker det samme, vi er da en bedrøvelig flok :genert:

Her blev jeg scannet i fredags, og var ikke klar, så skal ind igen mandag. Fik ellers dobbelt Tamoxifen denne gang, så jeg forstår ingenting :stoned:

Vi er egentlig også alle ret gamle. :lol:

Jeg fik desværre ret og har fået menstruation. Virkelig træls. Nåede ikke engang at begynde at håbe.

Håber I andre har en masse gode nyheder. :gogo:
1
MissHindenburg
Kort karma: 40
Likede indlæg: 611

Indlægaf MissHindenburg » 19. nov 2017, 14:28

Jeg har været i hormonbehandling ved den gynækolog/klinik hvor vi er henvist til.

Jeg blev scannet I torsdags, 3 æg var klar good to go og fik en recept på en sprøjte jeg skulle give mig selv hvor jeg efter 36 timer ville have ægløsning. Som sagt så gjort og fredag kl. 22 skulle det så, ifølge sygeplejersken være et godt tidspunkt at "gøre-det-selv" ... Så det gjorde vi, jeg ville også gerne have gjort det lørdag morgen, men skæbnen ville at min kæreste meget akut bliver kaldt på arbejde og jeg har faktisk ikke set ham resten af denne weekend... Så mine forhåbninger er virkelig ikke ret store. Jeg tror ikke at jeg kan krydse flere fingre og lign. en jeg pt. har :kryds: :lol:

Hvis der ikke er bid denne gang og jeg får mens inden d. 7. December så kan vi nå en insemination inden juleferien går igang, hvilket sygeplejersken mente vi bestemt skulle gå efter. Det vil I så fald være første forsøg med insemination.

Jeg har fået en dato hvor jeg skal teste, d. 3. December - så nu går jeg bare her og er TOTALT utålmodig for første gang faktisk. Og jeg er næsten over-paranoid(I mangel af bedre ord) overfor evt. tegn min krop har gang i....

Puh...det var rart lige at få det ud...min kæreste er også mega spændt, men i og med at han slet ikke har været hjemme, så er det begrænset hvor meget vi egentlig lige har kunne tale sammen. Det er lidt træls at gå med alle de her følelser selv synes jeg.
4
Brugeravatar
Little_Woman

Indlægaf Little_Woman » 19. nov 2017, 16:10

13-15 æg på vej, der skal tages ud onsdag. Så kører bussen, i aften de sidste hormoner og så den ægløsende sprøjte i morgen.

Så langt, så godt!
4
Nu med fugl
MissHindenburg
Kort karma: 40
Likede indlæg: 611

Indlægaf MissHindenburg » 19. nov 2017, 16:30

Little_Woman skrev:13-15 æg på vej, der skal tages ud onsdag. Så kører bussen, i aften de sidste hormoner og så den ægløsende sprøjte i morgen.

Så langt, så godt!

Jeg krydser fingre for jer.
Har du oplevet nogle bivirkninger ved den der sprøjte??
0
Brugeravatar
Little_Woman

Indlægaf Little_Woman » 19. nov 2017, 16:33

MissHindenburg skrev:
Little_Woman skrev:13-15 æg på vej, der skal tages ud onsdag. Så kører bussen, i aften de sidste hormoner og så den ægløsende sprøjte i morgen.

Så langt, så godt!

Jeg krydser fingre for jer.
Har du oplevet nogle bivirkninger ved den der sprøjte??

Tak :)

Ikke rigtig; jeg ved man kan få lidt kvalme, men når man går i seng kort tid efter, sover jeg i hvert fald fra det.
0
Nu med fugl
Kakro05
Likede indlæg: 80

Indlægaf Kakro05 » 20. nov 2017, 06:11

Jeg testede negativ sidste uge og forventer mens indenfor denne uge. Jeg overvejer en sidste test, men jeg kan mærke jeg ikke rigtig tror på det og at jeg faktisk er skuffet :genert: .
Jeg bliver nok nødt til at teste i morgen tidlig, hvis min mens ikke kommer i aften (jeg har forventet mens i dag eller i morgen, men det er ikke helt stabilt). Men jeg kunne teste positivt tidligt med min dreng, så det virker lidt som spild af test.
0
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 280
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 4709

Indlægaf Mi55y » 20. nov 2017, 06:55

At min mens denne gang virkelig trak tænder ud har måske noget at gøre med, at jeg blev ramt med 120 i timen af en halsbetændelse i torsdags. Lå med over 40 i feber fredag, og lørdag skulle vi jo flytte i hus, så det var bare perfekt timing! :rulle:

Har ÆL onsdag og fik et forsøg ind i går, satser på et mere de næste par dage, men der er nok at se til med at pakke ud.
0
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=50&t=7064

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)

Tilbage til "Graviditet"