Vi der venter på storken!

Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4440
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 667
Likede indlæg: 7368

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Neenah » 13. okt 2020, 08:34

Helga1 skrev:
Kerrigan skrev:Jeg mærker det som en skarp smerte i enten den ene eller begge æggeledere; Efter graviditet er jeg blevet nødt til at tage smertestillende piller fordi det gør afsindigt ondt. Nogle gange stiger min temperatur også mærkbart.


Ja okay, jeg synes ikke lige, jeg har oplevet nogen af delene. Så enten mærker jeg det ikke på samme måde, eller også er min krop bare stadig ikke omstillet, så måske jeg slet ikke har haft ægløsning endnu - venter da bare lidt mere :træt:

Jeg kan stort set ikke mærke min ægløsning :)
1
Brugeravatar
Kerrigan
Indlæg: 7757
Tilmeldt: 31. jan 2019, 18:30
Kort karma: 595
Likede indlæg: 11471

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Kerrigan » 13. okt 2020, 08:52

Helga1 skrev:
Kerrigan skrev:Jeg mærker det som en skarp smerte i enten den ene eller begge æggeledere; Efter graviditet er jeg blevet nødt til at tage smertestillende piller fordi det gør afsindigt ondt. Nogle gange stiger min temperatur også mærkbart.


Ja okay, jeg synes ikke lige, jeg har oplevet nogen af delene. Så enten mærker jeg det ikke på samme måde, eller også er min krop bare stadig ikke omstillet, så måske jeg slet ikke har haft ægløsning endnu - venter da bare lidt mere :træt:

Som RnB nævner, jeg får også æggehvideagtigt udflåd.

Jeg plejede ikke at kunne mærke ægløsning eller have menstruationssmerter da jeg var yngre, så det er ikke unormalt hvis du ikke kan mærke noget. Her vil udflåd være en bedre måde at holde øje med din krops fertilitet.
1
Har du husket at lave knibeøvelser i dag?
Brugeravatar
RnB
Indlæg: 411
Tilmeldt: 16. dec 2017, 11:16
Kort karma: 38
Likede indlæg: 334

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf RnB » 13. okt 2020, 09:56

Helga1 skrev:
RnB skrev:Jeg er ikke så god til at mærke det på smerterne, men der er bestemt noget.
Så får jeg ÆL slim som minder om æggehvide - dog ikke meget.
Og så bliver jeg virkelig oppustet.


Hmm - jeg havde i weekenden noget meget tykt udflåd - ikke klumpet, men mere klistret à la rå æggehvide. Det har jeg ikke haft, mens jeg har taget p-piller. Måske det har været tegn på noget? :gruble:

Ellers må jeg jo prøve at holde øje med ændringer, når min cyklus rigtig kommer i gang :)


Altså, jeg har kun den udflåd ved ÆL. Så tænker at der er god chance for at du havde ÆL i weekenden. Hvis din menstruation kommer omkring weekenden i næste uge, så har du i hvertfald fået svaret :P
1
A 12-06-2019
Brugeravatar
Helga1
Indlæg: 503
Tilmeldt: 6. maj 2016, 09:19
Kort karma: 31
Likede indlæg: 647

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Helga1 » 13. okt 2020, 11:10

Jeg holder øje med om min menstruation kommer næste weekend (eller deromkring). Ellers kan det være, jeg skal tage en test. :gruble: Vi har den sidste uges tid ikke brugt nogen form for prævention- heller ikke i weekenden.

Og ellers må jeg bare væbne mig med endnu mere tålmodighed :)
0
Brugeravatar
RnB
Indlæg: 411
Tilmeldt: 16. dec 2017, 11:16
Kort karma: 38
Likede indlæg: 334

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf RnB » 13. okt 2020, 11:32

Ja, så kan det selvfølgelig også være at du skal prøve med en test!
0
A 12-06-2019
Brugeravatar
Helga1
Indlæg: 503
Tilmeldt: 6. maj 2016, 09:19
Kort karma: 31
Likede indlæg: 647

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Helga1 » 13. okt 2020, 11:41

RnB skrev:Ja, så kan det selvfølgelig også være at du skal prøve med en test!


Ja, men det ville næsten også være for vildt, hvis det lykkes for os så hurtigt!
Vi føler jo ikke engang rigtigt, at vi er gået i gang med at prøve, på trods af præventionen er droppet. Vi venter jo bare på min menstruation, så vi kan få en idé om cyklus og komme i gang (sådan føler vi i hvert fald) :lol2:
0
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2860
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 232
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5555

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Luffegås » 13. okt 2020, 12:25

Mine symptomer er også tykkere udflåd, smerter i den ene side, og så er jeg vanvittig horny pludselig, kan næsten ikke være i mig selv.

et par gange i år har jeg oplevet også at få en lille blødning omkring den tid.
0
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Kerrigan
Indlæg: 7757
Tilmeldt: 31. jan 2019, 18:30
Kort karma: 595
Likede indlæg: 11471

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Kerrigan » 13. okt 2020, 14:09

Luffegås skrev:Mine symptomer er også tykkere udflåd, smerter i den ene side, og så er jeg vanvittig horny pludselig, kan næsten ikke være i mig selv.

et par gange i år har jeg oplevet også at få en lille blødning omkring den tid.

Samme her! Og min mand kan sjældent holde fingrene fra mig. Så meget i sync er vi åbenbart. :D
0
Har du husket at lave knibeøvelser i dag?
Brugeravatar
RnB
Indlæg: 411
Tilmeldt: 16. dec 2017, 11:16
Kort karma: 38
Likede indlæg: 334

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf RnB » 13. okt 2020, 15:10

Helga1 skrev:
RnB skrev:Ja, så kan det selvfølgelig også være at du skal prøve med en test!


Ja, men det ville næsten også være for vildt, hvis det lykkes for os så hurtigt!
Vi føler jo ikke engang rigtigt, at vi er gået i gang med at prøve, på trods af præventionen er droppet. Vi venter jo bare på min menstruation, så vi kan få en idé om cyklus og komme i gang (sådan føler vi i hvert fald) :lol2:


Du er selvfølgelig lige stoppet på prævention, men der er flere i denne tråd hvor det er sket i første cyklus, hvor man ikke engang prøvede, men heller ikke passede på (mig selv inkl.)
Så intet er umuligt :lol:
0
A 12-06-2019
Brugeravatar
RnB
Indlæg: 411
Tilmeldt: 16. dec 2017, 11:16
Kort karma: 38
Likede indlæg: 334

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf RnB » 13. okt 2020, 15:32

Og ih hvor er det bare hyggeligt med mere aktivitet i denne tråd!
1
A 12-06-2019
Brugeravatar
Helga1
Indlæg: 503
Tilmeldt: 6. maj 2016, 09:19
Kort karma: 31
Likede indlæg: 647

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Helga1 » 13. okt 2020, 17:37

RnB skrev:Og ih hvor er det bare hyggeligt med mere aktivitet i denne tråd!

Ja, det er superhyggeligt. Jeg krydser fingre for, vi kan følges (nogenlunde) ad over i terminstråden :pompom:
2
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Vixen » 13. okt 2020, 19:22

Helga1 skrev:Hvordan mærker I andre ægløsning? Er der særlige ting, jeg kan/skal holde øje med? :gruble:
Jeg har jo taget p-piller i mange år efterhånden, så har ikke lagt mærke til nogen ændringer i løbet af min cyklus, da jeg tog dem.


Jeg får nogle gange også en stikken i den ene eller begge sider af underlivet, men ikke sådan at jeg ikke kan holde det ud. Og så får jeg også sindssygt meget lyst til sex, ligesom nogle af de andre :-D
OG, jeg har lagt mærke til, at jeg generelt føler mig flottere, er gladere for min krop, mere afslappet og mere i balance i den fertile periode. Måske er det indbildning, who knows.

Og ja, mega hyggeligt med al den aktivitet! Må babystøvet ramme os alle! :rock:
1
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Brugeravatar
RnB
Indlæg: 411
Tilmeldt: 16. dec 2017, 11:16
Kort karma: 38
Likede indlæg: 334

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf RnB » 13. okt 2020, 20:57

Vixen skrev:Jeg får nogle gange også en stikken i den ene eller begge sider af underlivet, men ikke sådan at jeg ikke kan holde det ud. Og så får jeg også sindssygt meget lyst til sex, ligesom nogle af de andre :-D
OG, jeg har lagt mærke til, at jeg generelt føler mig flottere, er gladere for min krop, mere afslappet og mere i balance i den fertile periode. Måske er det indbildning, who knows.

Og ja, mega hyggeligt med al den aktivitet! Må babystøvet ramme os alle! :rock:


Om det så kun er indbildning, så er det da et dejligt “symptom” at have! :gogo:
0
A 12-06-2019
Brugeravatar
RnB
Indlæg: 411
Tilmeldt: 16. dec 2017, 11:16
Kort karma: 38
Likede indlæg: 334

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf RnB » 13. okt 2020, 21:09

Jeg er stadig oppustet efter ægløsning i fredags, hvilket jeg normalt ikke er mellem ÆL og menstruation, men som jeg var i sidste cyklus hvor der var gevinst..

Det kan selvfølgelig også bare være fordi at jeg er ved at blive tyk :P :lol:
1
A 12-06-2019
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Vixen » 13. okt 2020, 21:16

^ det lyder da spændende!
0
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?

Tilbage til "Graviditet"