Vi der venter på storken!

godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 9. mar 2016, 12:12

Bøtte: Krydser fingre for at ægløsning lige når at komme i aften når nu manden har fri :)
1
surreyuk
Indlæg: 14
Tilmeldt: 4. mar 2016, 07:55
Kort karma: 7
Likede indlæg: 28

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf surreyuk » 9. mar 2016, 12:23

Bøtte skrev:Meget spændende. Jeg er bare ikke så positiv efter mandens influenza-tur.



Min kæreste har næsten lige haft influenza, en månedstid siden. Han har lige fået undersøgt sin sæd i forbindelse med opstart af behandling, og den var helt normal :) Så tror at det er okay :kys:
1
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 9. mar 2016, 12:35

Jeg får 5000 udbetalt i su :) Og har du ikke haft job i år vil du jo nærmest få alt udbetalt, i og med fradraget bliver fordelt på færre måneder :) Det gælder selvfølgelig ikke den del af barslen der er næste år.

Men forstår dig godt med deltid, det skulle ldit være et lorte arbejde før man kunne gøre det uden dårlig samvittighed, og så er ½-1 år lang tid at arbejde hvis jobbet er lort.
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 9. mar 2016, 12:43

surreyuk skrev:
Bøtte skrev:Meget spændende. Jeg er bare ikke så positiv efter mandens influenza-tur.



Min kæreste har næsten lige haft influenza, en månedstid siden. Han har lige fået undersøgt sin sæd i forbindelse med opstart af behandling, og den var helt normal :) Så tror at det er okay :kys:



Og det er hermed besluttet at din kæreste statueret et eksempel som min mand følger :-D

Tak for info :kys:

Jeg har vist i øvrigt ikke dig på forsiden, vil du ikke smide din info igen? :genert:
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 9. mar 2016, 12:46

godtnavn skrev:Bøtte: Krydser fingre for at ægløsning lige når at komme i aften når nu manden har fri :)


Vi venter til i morgen, lige denne her gang skal han nemlig arbejde aften/nat.
Så kan vi lige nå det, når jeg kommer hjem i morgen inden S skal hentes :genert:
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 9. mar 2016, 12:51

Bøtte skrev:
godtnavn skrev:Bøtte: Krydser fingre for at ægløsning lige når at komme i aften når nu manden har fri :)


Vi venter til i morgen, lige denne her gang skal han nemlig arbejde aften/nat.
Så kan vi lige nå det, når jeg kommer hjem i morgen inden S skal hentes :genert:


Ah jeg har misforstået, troede han havde nogle fridage her. Men så krydser jeg selvfølgelig fingre for ægløsning i morgen aften :)

Jeg synes godt den næste halvanden uge lige må flyve afsted.. Så skal jeg også lige finde ud af hvornår jeg skal teste, på næste fredag er jeg på dag29, og de sidste to cyklusser er mens startet der, omvendt havde jeg i december en cyklus på over 40 dage, tænker at vente med at teste til søndag som jo vil være cd31. Hvis jeg kan :genert:
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 9. mar 2016, 12:55

godtnavn skrev:
Bøtte skrev:
godtnavn skrev:Bøtte: Krydser fingre for at ægløsning lige når at komme i aften når nu manden har fri :)


Vi venter til i morgen, lige denne her gang skal han nemlig arbejde aften/nat.
Så kan vi lige nå det, når jeg kommer hjem i morgen inden S skal hentes :genert:


Ah jeg har misforstået, troede han havde nogle fridage her. Men så krydser jeg selvfølgelig fingre for ægløsning i morgen aften :)

Jeg synes godt den næste halvanden uge lige må flyve afsted.. Så skal jeg også lige finde ud af hvornår jeg skal teste, på næste fredag er jeg på dag29, og de sidste to cyklusser er mens startet der, omvendt havde jeg i december en cyklus på over 40 dage, tænker at vente med at teste til søndag som jo vil være cd31. Hvis jeg kan :genert:


Han har sidste fridag i dag, så du er ikke helt forkert på den :)
Og nor alt møder han torsdag kl 4, men lige denne her ene gang skal han først møde kl 18. Så det giver os en ekstra knaldedag :-D

Synes dag 31 lyder fornuftigt :gogo:
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 10. mar 2016, 06:51

Jeg tog en næsten positiv æl test i går eftermiddags (endda kun på to timets tis) og her til morgen var den mindre tydelig. Og monitoren siger ikke max, men jeg brugte den heller ikke sidste cyklus, så den er nok ved at tune sig ind - igen. Men satser på at æl har været der :)
Vi fik også givet det et forsøg i aftes :slem:
1
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 10. mar 2016, 12:17

Bøtte skrev:Jeg tog en næsten positiv æl test i går eftermiddags (endda kun på to timets tis) og her til morgen var den mindre tydelig. Og monitoren siger ikke max, men jeg brugte den heller ikke sidste cyklus, så den er nok ved at tune sig ind - igen. Men satser på at æl har været der :)
Vi fik også givet det et forsøg i aftes :slem:


Så skal du have en lille start december baby :love: Jeg krydser fingre!
1
PinkPowerPrincess
Indlæg: 455
Tilmeldt: 4. jan 2016, 10:44
Kort karma: 109
Likede indlæg: 428

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf PinkPowerPrincess » 10. mar 2016, 13:23

Krydser fingre for at det er det æg der bliver siddende, der blev frigivet Bøtte!
1
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 10. mar 2016, 14:54

Tak I to :kys:
0
Brugeravatar
alfe
Indlæg: 504
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:39
Kort karma: 114
Likede indlæg: 524

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf alfe » 10. mar 2016, 16:04

I'm back.

I morges fik jeg mens, så jeg er tilmeldt nyt forsøg efter en måneds pause. På lørdag starter jeg stimulering med pergotime. Jeg håber, at det er det sidste lille puf der skal til.
2
PinkPowerPrincess
Indlæg: 455
Tilmeldt: 4. jan 2016, 10:44
Kort karma: 109
Likede indlæg: 428

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf PinkPowerPrincess » 10. mar 2016, 17:06

Nu har min kærestes søster også lige meddelt at de er gravide. Det er tredje barn, og selvfølgelig skete det i første forsøg :/ Vi skal være sammen med dem hele påsken, og det magter jeg egentlig ikke. Havde lige troet at det ville være et frirum uden gravide (som det vrimler med her i min vennekreds i kbh) hvor jeg kunne tænke på noget andet. Men nu må jeg påtvinge et smil og være åh så glad og interesseret på deres vejne. Gider ikke være sådan en der undgår gravide for ikke at blive konfronteret med det, men det er jeg vidst desværre blevet.. Hvis jeg skal se det fra den positive side, så er det at når nu de er færdige med at få børn efter tre'eren, så kan vi arve tøj og måske lidt andre baby ting :P
0
PinkPowerPrincess
Indlæg: 455
Tilmeldt: 4. jan 2016, 10:44
Kort karma: 109
Likede indlæg: 428

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf PinkPowerPrincess » 11. mar 2016, 13:35

Så har vi været på Hillerød. Det var så søde! Der var flere nyheder.. Overlægen konstaterede at jeg har PCO (det havde min gyn ellers undersøgt mig for at sagt at jeg ikke havde), så det er jeg da lidt træt af, for vi har da virkelig oddsne imod os, når min kærestes sædkvalitet samtidig er så dårlig. Men der er intet der er så skid det ikke er godt for noget, for det betyder at vi skal på kort hormonbehandling. Og der er bivirkningerne ofte ikke så slemme, og chancen for overstimulation er meget mindre, ooog så begynder vi en måned før! Så der er ægudtagning allerede om en måneds tid :) Jeg har fået p-piller som jeg er startet på idag, det er sku lidt spøjst at tage dem, når nu man så gerne vil være gravid :P, men det føles godt at vide der er styr på hvornår jeg får æl og mens osv nu :)
2
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 11. mar 2016, 13:49

Godt det var en god oplevelse. Øv med PCO men dejligt det giver dig den behandling du helst ville :kys:
1

Tilbage til "Graviditet"