Vi der venter på storken!

Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf girl_beat » 21. dec 2017, 12:21

Mi55y skrev:OK, det her pligtsex er bare slet ikke os... Min kæreste har ikke så meget sexlyst i hverdagene, fordi hans hoved nemt fylder op med andre ting, som han ikke er så god til at abstrahere fra. Og når ÆL så falder sammen med 3 dage, hvor han også er til sport, ja så kniber det. Så det blev en lille smule mekanisk og var egentlig slet ikke særlig sexet...

Næste ÆL skulle gerne falde en fredag, så forhåbentlig bliver det lidt sjovere ;)

Jeg plejer at 'advare' manden et par dage i forvejen á la "Kunne det ikke være fedt at knalde lidt ekstra næste weekend?" :slem: Så føles det i hvert fald ikke for os som pligtsex, og man skal ikke hive sig selv op fra energi-nulpunkt til nu-skal-den-have-fuld-gas :)
1
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2839
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 231
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5529

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Luffegås » 21. dec 2017, 12:54

Mi55y skrev:
Luffegås skrev:Jeg er lige inde og lurre, men vil bare støtte I at pligtsex ikke er sjovt, og sjovt nok er man dobbelt så taknemmelig for at det kommer til at gå hurtigt, og ikke time-lange seancer.

Den måned vi blev gravide havde vi næsten ikke sex, jeg havde haft madforgiftning, kæresten ondt i ryggen, og jeg synes ægløsningstestene var negative så mit humør var bare nede og pisse trist, fordi så føltes det som om sexen kunne være lige meget.
Jeg brugte dog CLUE-appen til at markere alle de gange vi kan have sex, men hvilke af de 3 gange vi havde der gav jackpot aner jeg ikke. Men den app var en stor hjælp.


Jeg bruger også clue, men har indtil videre kun noteret sex, når det var omkring ÆL. Men denne cyklus, hvor jeg har brugt tests, viser jo, at min cyklus ikke nødvendigvis er helt snorlige, så måske jeg skulle begynde at notere hver gang. :gruble: Det kunne da være meget sjovt, hvis man kunne pinpointe den præcise dag - når det forhåbentlig snart bliver relevant.


Det vil jeg klart råde til, for jeg anede heller ikke om hvor tidligt eller sent min ægløsning kom, selvom appen foreslår noget, så jeg skrev alle symptomer ned. Begyndte også den cyklus at måle temperaturforskelle, men det ku jeg ikke rigtig tolke alligevel, men alt skrev jeg ned, også bare for at blive klogere på menstruationssymptomer.
0
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Lumin
Indlæg: 169
Tilmeldt: 5. okt 2015, 14:26
Kort karma: 13
Likede indlæg: 180

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Lumin » 24. dec 2017, 13:12

Glædelig jul til jer i storke tråden, håber vi alle får vores største juleønske opfyldt :santa2: :jule: :deer:
6
Brugeravatar
BirdReynolds
Indlæg: 170
Tilmeldt: 27. aug 2015, 11:37
Kort karma: 32
Likede indlæg: 163

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf BirdReynolds » 24. dec 2017, 13:18

Lumin skrev:Glædelig jul til jer i storke tråden, håber vi alle får vores største juleønske opfyldt :santa2: :jule: :deer:


Jaa, julemirakler all around!

Blev selv insemineret i går.
6
Klummerlig
Indlæg: 291
Tilmeldt: 2. apr 2017, 16:19
Kort karma: 97
Likede indlæg: 581

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Klummerlig » 24. dec 2017, 14:26

Vi er ved at være med igen. Vi må prøve igen så snart jeg ikke bløder mere. Men ikke nemt når der går to dage uden blødning og så kommer der lidt i dag. Men nu er vi gået i gang med at prøve igen det skal nok lykkes
6
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf girl_beat » 25. dec 2017, 10:20

Glædelig bagjul til alle :jule:

Jeg ved sgu ikke, hvad der sker her :gruble: ÆL var for to uger siden og de sidste fire morgener har jeg haft kvalme og svært ved at spise morgenmad - og i dag brillerede jeg med at kaste op i håndvasken hos noget familie, da jeg børstede tænder :genert:
2
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8940
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18169

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Mi55y » 25. dec 2017, 11:01

girl_beat skrev:Glædelig bagjul til alle :jule:

Jeg ved sgu ikke, hvad der sker her :gruble: ÆL var for to uger siden og de sidste fire morgener har jeg haft kvalme og svært ved at spise morgenmad - og i dag brillerede jeg med at kaste op i håndvasken hos noget familie, da jeg børstede tænder :genert:


Lyder spændende! :)
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
ulviforklæder
Indlæg: 93
Tilmeldt: 30. dec 2015, 17:05
Kort karma: 14
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 86

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf ulviforklæder » 25. dec 2017, 11:03

girl_beat skrev:Glædelig bagjul til alle :jule:

Jeg ved sgu ikke, hvad der sker her :gruble: ÆL var for to uger siden og de sidste fire morgener har jeg haft kvalme og svært ved at spise morgenmad - og i dag brillerede jeg med at kaste op i håndvasken hos noget familie, da jeg børstede tænder :genert:


Spændende! .... Du vil ikke teste...? :ninja:
0
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf girl_beat » 25. dec 2017, 12:01

ulviforklæder skrev:
girl_beat skrev:Glædelig bagjul til alle :jule:

Jeg ved sgu ikke, hvad der sker her :gruble: ÆL var for to uger siden og de sidste fire morgener har jeg haft kvalme og svært ved at spise morgenmad - og i dag brillerede jeg med at kaste op i håndvasken hos noget familie, da jeg børstede tænder :genert:


Spændende! .... Du vil ikke teste...? :ninja:

Jeg kan bare slet ikke få det til at passe :gruble: Ved nærmere eftertanke var ÆL nok kun en uges tid siden, så man burde da slet ikke få kvalme-tendenser nu. Tror i hvert fald ikke, at jeg tester før om en uges tid...
1
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Sangius » 25. dec 2017, 12:16

Næste måned har vi faktisk forsøgt i et år. Det har egentlig ikke rigtig generet mig, da vi jo har haft en lille en at tage os af, men nu kan jeg mærke, at jeg virkelig gerne snart så at det lykkedes. :/

Måske man skulle begynde på noget kosttilskud af en art, som forøger chancen? Hvad tager I andre, og tror I det har en virkning?
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Lumin
Indlæg: 169
Tilmeldt: 5. okt 2015, 14:26
Kort karma: 13
Likede indlæg: 180

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Lumin » 25. dec 2017, 13:11

Jeg havde æl lige før jul. Desværre nåede vi til det klassiske hvor manden lige fik nok af presset og vi fik derfor ikke sexet på på dagen men dagen før og efter. Håber på der er gevinst alligevel. Havde positive æl teste i 36 timer denne måned,ved ikke om. Det kan betyde æl ligger sent fra første positive test,kan jo håbe da vi så nok har ramt mere rigtigt
0
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1959
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 419
Likede indlæg: 4817

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf milisa » 26. dec 2017, 11:07

Glædelig jul alle sammen. :)
6
Tally-ho
Brugeravatar
MissHindenburg
Indlæg: 1470
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:33
Kort karma: 157
Likede indlæg: 1865

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MissHindenburg » 27. dec 2017, 12:05

Glædelig jul alle sammen!
Jeg fik en iui-h fredag d. 15. december om fra mogenstunden af - Sygeplejersken opfordrede os til at dyrke sex både fredag, samme dag samt lørdag :slem:
- det blev ikke rigtig til noget - kæresten var til julefrokost samme dag og ja, han var træt, ikke særlig fuld dog, men træt - så det blev ikke til noget. Og jeg havde det bare mega dårligt!

Om Torsdagen, dagen før, fik jeg fjernet en visdomstand - det var en ordentlig omgang og jeg fik fandme hele 8 sting inde i munden (lorte tand - min mor har åbenbart samme "mærkelige" visdomstænder - jeg håber fandme ikke at det er arveligt!!! :lol: ) Torsdag, ugen efter skulle jeg have fjernet sting - i mellemtiden havde jeg så udviklet en kæmpe betændt byld, jvf. mulig graviditet vælger tandlægen og jeg så at jeg skal have "klemt" bylden ud istedet for at få en heftig antibiotikakur - for satan det gjorde ondt! Selv med lokal bedøvelse! AV! Jvf. en mulig graviditet ville de helst undgå den den der meget hæftige antibiotika kur - så jeg havde de vildeste fantasier om hvad jeg ikke skulle sætte det her barn igang med af arbejdsopgaver! :devil:

Og så spoler vi frem til i dag = negativ test! :( Jeg har godt nok fået at vide at jeg først kan teste den 1. januar - men jeg forventede i det mindste en eller anden skygge streg - and nothing! Jeg er ret så negativ lige nu! :/
0
Brugeravatar
MissHindenburg
Indlæg: 1470
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:33
Kort karma: 157
Likede indlæg: 1865

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MissHindenburg » 27. dec 2017, 12:07

girl_beat skrev:
ulviforklæder skrev:
girl_beat skrev:Glædelig bagjul til alle :jule:

Jeg ved sgu ikke, hvad der sker her :gruble: ÆL var for to uger siden og de sidste fire morgener har jeg haft kvalme og svært ved at spise morgenmad - og i dag brillerede jeg med at kaste op i håndvasken hos noget familie, da jeg børstede tænder :genert:


Spændende! .... Du vil ikke teste...? :ninja:

Jeg kan bare slet ikke få det til at passe :gruble: Ved nærmere eftertanke var ÆL nok kun en uges tid siden, så man burde da slet ikke få kvalme-tendenser nu. Tror i hvert fald ikke, at jeg tester før om en uges tid...


Jeg hepper på en test! :)
0
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf girl_beat » 27. dec 2017, 12:53

MissHindenburg skrev:
girl_beat skrev:
ulviforklæder skrev:
girl_beat skrev:Glædelig bagjul til alle :jule:

Jeg ved sgu ikke, hvad der sker her :gruble: ÆL var for to uger siden og de sidste fire morgener har jeg haft kvalme og svært ved at spise morgenmad - og i dag brillerede jeg med at kaste op i håndvasken hos noget familie, da jeg børstede tænder :genert:


Spændende! .... Du vil ikke teste...? :ninja:

Jeg kan bare slet ikke få det til at passe :gruble: Ved nærmere eftertanke var ÆL nok kun en uges tid siden, så man burde da slet ikke få kvalme-tendenser nu. Tror i hvert fald ikke, at jeg tester før om en uges tid...


Jeg hepper på en test! :)

Min mand går og griner lidt i skægget... I går fik jeg sygt meget lyst til tartar, og i dag har jeg bagt pølsehorn...

Jeg bager yderst sjældent og har aldrig kunnet lide tartar :genert: :fløjt:
3
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D

Tilbage til "Graviditet"