Vi der venter på storken!

Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 28. dec 2016, 12:53

ina skrev:
MyGirl skrev:Tror ikke, jeg tør teste i morgen alligevel. Kan ikke rigtig overskue at se realiteterne i øjnene, kan jeg mærke.

Tror jeg venter til den 31. Så kan jeg da i det mindste drikke det væk, hvis den er negativ, og være ret sikker på svaret..


Har du testet eller udskyder du det? :kys:


Jeg har besluttet at vente. Den 30. vil jeg være 4+0, hvis jeg er gravid og derfor vil testen med allerstørste sandsynlighed være retvisende da. Så giver det 2-3 dage mere.

Bunder nok meget i min fornemmelse af, at den ikke er der denne gang..
2
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 28. dec 2016, 12:55

ina skrev:Det der med at lave børn er svært, når man under ÆL har virkelig ondt, kvalme og desuden har lyst til at slå sin mand ihjel, fordi han er irriterende (hormonella)... :genert:


Åhhh, det kender jeg! Gudskelov ikke hver gang, hvor humøret bliver påvirket, men smerterne kan jeg virkelig nikke genkendende til!

Håber I får været lidt produktive alligevel :)
1
Majer
Indlæg: 792
Tilmeldt: 2. apr 2016, 18:59
Kort karma: 154
Likede indlæg: 1042

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Majer » 28. dec 2016, 13:39

Jeg har testet :blush:
3 dage før tid, men går ud fra at som ved mine andre graviditeter, så ville den være positiv nu hvis der er gevinst. Og den er bragende negativ. Men det ville da også været usandsynligt heldigt med gevinst allerede. Begynder at få lidt menssmerter og hvis mens kommer 14 dage efter positiv æl test, så kommer den lørdag. Håber virkelig ikke den bliver så slem som efter min første udskrabning, som var et regulært smertehelvede. Sådan gider jeg ikke lige fejre nytår!
0
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf ina » 28. dec 2016, 18:37

MyGirl skrev:
ina skrev:
MyGirl skrev:Tror ikke, jeg tør teste i morgen alligevel. Kan ikke rigtig overskue at se realiteterne i øjnene, kan jeg mærke.

Tror jeg venter til den 31. Så kan jeg da i det mindste drikke det væk, hvis den er negativ, og være ret sikker på svaret..


Har du testet eller udskyder du det? :kys:


Jeg har besluttet at vente. Den 30. vil jeg være 4+0, hvis jeg er gravid og derfor vil testen med allerstørste sandsynlighed være retvisende da. Så giver det 2-3 dage mere.

Bunder nok meget i min fornemmelse af, at den ikke er der denne gang..


Håber den er der. :kys:
0
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf ina » 28. dec 2016, 18:37

Majer skrev:Jeg har testet :blush:
3 dage før tid, men går ud fra at som ved mine andre graviditeter, så ville den være positiv nu hvis der er gevinst. Og den er bragende negativ. Men det ville da også været usandsynligt heldigt med gevinst allerede. Begynder at få lidt menssmerter og hvis mens kommer 14 dage efter positiv æl test, så kommer den lørdag. Håber virkelig ikke den bliver så slem som efter min første udskrabning, som var et regulært smertehelvede. Sådan gider jeg ikke lige fejre nytår!


ÆV med negativ test! Håber mens bliver ok, så du kan fejre nytår. :kys:
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 28. dec 2016, 21:30

Majer skrev:Jeg har testet :blush:
3 dage før tid, men går ud fra at som ved mine andre graviditeter, så ville den være positiv nu hvis der er gevinst. Og den er bragende negativ. Men det ville da også været usandsynligt heldigt med gevinst allerede. Begynder at få lidt menssmerter og hvis mens kommer 14 dage efter positiv æl test, så kommer den lørdag. Håber virkelig ikke den bliver så slem som efter min første udskrabning, som var et regulært smertehelvede. Sådan gider jeg ikke lige fejre nytår!


Ked af, at testen var negativ, men det er da trods alt meget godt, hvis cyklus allerede er nogenlunde tilbage on track, ikke? (Og så er der rum for champagne til nytår ;) )

Håber virkelig, du kommer nådigt gennem mens denne gang - det kan være så invaliderende!

Ville også vente mens lørdag, hvis det ikke var for alle hormonerne, men nu må vi se, hvad der sker.
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 28. dec 2016, 21:33

Og tak Ina :kys: det håber jeg også naturligvis!

(Selvom jeg har siddet til kærestens fødselsdag her til aften, hvor onklen underholdt om, hvordan min kæreste "jo er alt for gammel til at få børn" :genert: :lol: )
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 29. dec 2016, 12:59

Marioneta skrev:
MyGirl skrev:Og tak Ina :kys: det håber jeg også naturligvis!

(Selvom jeg har siddet til kærestens fødselsdag her til aften, hvor onklen underholdt om, hvordan min kæreste "jo er alt for gammel til at få børn" :genert: :lol: )


Min onkel sagde også forleden dag, at min bror og svigerinde virkelig var gamle forældre. Okay, min bror er så 42, så ja, det er ikke helt ung, men altså, hans kone er to år yngre end mig og jeg er ikke færdig med børn. Bare fordi han fik sine børn i 20'erne, fordi livet lige endte sådan for ham :rulle:


Ja sådan er det ho så forskelligt. I den perfekte verdens havde min kæreste da også været et par år yngre, men det er det ikke noget at gøre ved nu :)
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 29. dec 2016, 13:01

Jeg er blevet total testangst!

Skulle meget gerne teste i morgen ( da jeg helst ikke vil teste hos familien nytårs aftens dag), men gruer lidt for det af en eller anden grund.
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6660
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18861

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 29. dec 2016, 13:38

MyGirl skrev:Jeg er blevet total testangst!

Skulle meget gerne teste i morgen ( da jeg helst ikke vil teste hos familien nytårs aftens dag), men gruer lidt for det af en eller anden grund.


Det er vel fordi at du ligenu er potentielt gravid og at du efter en test måske slet ikke er gravid. Det er da lidt rart stadig at kunne forestille sig muligheden. Jeg håber din test er positiv :preggo2:
1
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 29. dec 2016, 14:00

Æble skrev:
MyGirl skrev:Jeg er blevet total testangst!

Skulle meget gerne teste i morgen ( da jeg helst ikke vil teste hos familien nytårs aftens dag), men gruer lidt for det af en eller anden grund.


Det er vel fordi at du ligenu er potentielt gravid og at du efter en test måske slet ikke er gravid. Det er da lidt rart stadig at kunne forestille sig muligheden. Jeg håber din test er positiv :preggo2:


Det er det uden tvivl :) De andre gange har nysgerrigheden bare klart overskygget den lille tvivler. Der er nok bare lidt mere på spil denne gang i forhold til det arbejde, der er lagt i det.
1
Brugeravatar
Shmartiesh
Indlæg: 1919
Tilmeldt: 10. jan 2016, 17:18
Kort karma: 157
Likede indlæg: 3019

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Shmartiesh » 29. dec 2016, 17:01

Jeg prøvede at teste i dag fordi mens burde komme i dag, men har haft lidt svage tegn. Mine bryster plejer at være ømme over en uge før mens, og de begyndte først at være ømme i går. Har ikke som sådan haft begyndende mens smerter, og havde lidt kvalme i dag. Læste dog på nettet at kvalme som regel først kommer omk. De 6 uger så det ville også være lidt tidligt. Testen var så også bragende negativ. :rulle: :boo:

Noget andet jeg så slåsser med er de følelser der kommer når andre omkring mig bliver gravide. Min veninde og kollega er gravid og vi havde joket med at når hun skulle have nr to skulle vi være gravide samtidig så vi kunne holde barsel sammen. Det skete så ikke. Hun var så også heldig at blive gravid i første omgang nærmest og hun har et barn i forvejen så hun ved hun kan blive gravid.
Jeg er stadig ulykkeligt uvidende :(
Det er selvf. Ikke noget at gøre ved det. Jeg er bare utålmodig.

3. Juledag annoncerer min svoger og svigerinde at de venter sig. Jeg sagde tillykke men resten af tiden vi var sammen med dem kunne jeg ikke se dem i øjnene. Min kæreste fik de samme følelser som mig, selvom det faktisk er hans lillebror. Nogle af de følelser vi har bunder også i at vi havde en Forestilling om at vi skulle give det første barnebarn i min kærestes familie, også overhaler lillebror indenom.
Vi havde slet ikke set det komme og for under 3 mdr. Siden lød det som om min svoger måske ville gå fra min svigerinde. Alt i mens de har prøvet på at få barn. Det er lidt sært synes vi.
Min bitterhed bunder også i at jeg ikke altid er så vild med min svigerinde. Hun snakker meget og gerne om sig selv. Min svigermor er selvfølgelig glad og jeg ved hun kommer til at snakke meget om det.

Jeg kan slet ikke kapere det. Som i, jeg har lige nu slet ingen familie følelser for det kommende barn, som jeg burde have.
Jeg lyder ond men lige nu er jeg bare bitter og usikker og træt af det hele :trist: :trist: :trist:
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 29. dec 2016, 17:37

Shmartiesh skrev:Jeg prøvede at teste i dag fordi mens burde komme i dag, men har haft lidt svage tegn. Mine bryster plejer at være ømme over en uge før mens, og de begyndte først at være ømme i går. Har ikke som sådan haft begyndende mens smerter, og havde lidt kvalme i dag. Læste dog på nettet at kvalme som regel først kommer omk. De 6 uger så det ville også være lidt tidligt. Testen var så også bragende negativ. :rulle: :boo:

Noget andet jeg så slåsser med er de følelser der kommer når andre omkring mig bliver gravide. Min veninde og kollega er gravid og vi havde joket med at når hun skulle have nr to skulle vi være gravide samtidig så vi kunne holde barsel sammen. Det skete så ikke. Hun var så også heldig at blive gravid i første omgang nærmest og hun har et barn i forvejen så hun ved hun kan blive gravid.
Jeg er stadig ulykkeligt uvidende :(
Det er selvf. Ikke noget at gøre ved det. Jeg er bare utålmodig.

3. Juledag annoncerer min svoger og svigerinde at de venter sig. Jeg sagde tillykke men resten af tiden vi var sammen med dem kunne jeg ikke se dem i øjnene. Min kæreste fik de samme følelser som mig, selvom det faktisk er hans lillebror. Nogle af de følelser vi har bunder også i at vi havde en Forestilling om at vi skulle give det første barnebarn i min kærestes familie, også overhaler lillebror indenom.
Vi havde slet ikke set det komme og for under 3 mdr. Siden lød det som om min svoger måske ville gå fra min svigerinde. Alt i mens de har prøvet på at få barn. Det er lidt sært synes vi.
Min bitterhed bunder også i at jeg ikke altid er så vild med min svigerinde. Hun snakker meget og gerne om sig selv. Min svigermor er selvfølgelig glad og jeg ved hun kommer til at snakke meget om det.

Jeg kan slet ikke kapere det. Som i, jeg har lige nu slet ingen familie følelser for det kommende barn, som jeg burde have.
Jeg lyder ond men lige nu er jeg bare bitter og usikker og træt af det hele :trist: :trist: :trist:



Det er jo desværre helt normalt og naturligt, men derfor er det stadig ikke særlig rart og man føler sig som et øv menneske, når de følelser kommer frem :ae:

De familiære følelser er jeg ikke et sekund i tvivl om, nok skal komme, når den lille engang kommer til verden. Jeg er selv SÅ misundelig på min søsters 3 helt fantastiske, søde , smukke og charmerende små unger, men for søren hvor jeg også elsker dem helt afsindigt! Og selvom du ikke er glad for svigerinden, så er det jo stadig kærestens brors barn til den tid. Det kan jo faktisk være, at du ender med at være gravid inden hun føder, og så er jeg sikker på, det hele bliver nemmere.

Håber humøret snart bliver bedre, men husk, at det er helt normalt og det går over igen :kys: Jeres tur skal nok komme!

Og så sæt pris på, at du kan give den gas til nytår ;)
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 29. dec 2016, 20:33

Marioneta skrev:
Alder er lige gyldig. Bare man har en alder, så det er forventeligt, at man lever indtil barnet bliver voksen og det har din kæreste jo. Min far var 45, da jeg blev født og det har aldrig været et problem.


Lige præcis :) Han er og bliver en glimrende far uanset alderen. Vi havde begge gerne set, det var kommet før, men sådan er livet jo engang imellem.

Er du kommet igang?
0
Brugeravatar
Shmartiesh
Indlæg: 1919
Tilmeldt: 10. jan 2016, 17:18
Kort karma: 157
Likede indlæg: 3019

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Shmartiesh » 29. dec 2016, 21:17

MyGirl skrev:
Shmartiesh skrev:Jeg prøvede at teste i dag fordi mens burde komme i dag, men har haft lidt svage tegn. Mine bryster plejer at være ømme over en uge før mens, og de begyndte først at være ømme i går. Har ikke som sådan haft begyndende mens smerter, og havde lidt kvalme i dag. Læste dog på nettet at kvalme som regel først kommer omk. De 6 uger så det ville også være lidt tidligt. Testen var så også bragende negativ. :rulle: :boo:

Noget andet jeg så slåsser med er de følelser der kommer når andre omkring mig bliver gravide. Min veninde og kollega er gravid og vi havde joket med at når hun skulle have nr to skulle vi være gravide samtidig så vi kunne holde barsel sammen. Det skete så ikke. Hun var så også heldig at blive gravid i første omgang nærmest og hun har et barn i forvejen så hun ved hun kan blive gravid.
Jeg er stadig ulykkeligt uvidende :(
Det er selvf. Ikke noget at gøre ved det. Jeg er bare utålmodig.

3. Juledag annoncerer min svoger og svigerinde at de venter sig. Jeg sagde tillykke men resten af tiden vi var sammen med dem kunne jeg ikke se dem i øjnene. Min kæreste fik de samme følelser som mig, selvom det faktisk er hans lillebror. Nogle af de følelser vi har bunder også i at vi havde en Forestilling om at vi skulle give det første barnebarn i min kærestes familie, også overhaler lillebror indenom.
Vi havde slet ikke set det komme og for under 3 mdr. Siden lød det som om min svoger måske ville gå fra min svigerinde. Alt i mens de har prøvet på at få barn. Det er lidt sært synes vi.
Min bitterhed bunder også i at jeg ikke altid er så vild med min svigerinde. Hun snakker meget og gerne om sig selv. Min svigermor er selvfølgelig glad og jeg ved hun kommer til at snakke meget om det.

Jeg kan slet ikke kapere det. Som i, jeg har lige nu slet ingen familie følelser for det kommende barn, som jeg burde have.
Jeg lyder ond men lige nu er jeg bare bitter og usikker og træt af det hele :trist: :trist: :trist:



Det er jo desværre helt normalt og naturligt, men derfor er det stadig ikke særlig rart og man føler sig som et øv menneske, når de følelser kommer frem :ae:

De familiære følelser er jeg ikke et sekund i tvivl om, nok skal komme, når den lille engang kommer til verden. Jeg er selv SÅ misundelig på min søsters 3 helt fantastiske, søde , smukke og charmerende små unger, men for søren hvor jeg også elsker dem helt afsindigt! Og selvom du ikke er glad for svigerinden, så er det jo stadig kærestens brors barn til den tid. Det kan jo faktisk være, at du ender med at være gravid inden hun føder, og så er jeg sikker på, det hele bliver nemmere.

Håber humøret snart bliver bedre, men husk, at det er helt normalt og det går over igen :kys: Jeres tur skal nok komme!

Og så sæt pris på, at du kan give den gas til nytår ;)


Jeg håber det går over igen. Jeg havde helt ondt i maven i går og nogen gange fik jeg nærmest jag i maven over tanken om at det ikke var vores tur endnu. :trist:

Jeg er træt af at være træt af det.
0

Tilbage til "Graviditet"