Vi der venter på storken!

S_imse
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. jan 2016, 21:24
Kort karma: 42
Likede indlæg: 93

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf S_imse » 5. maj 2016, 20:53

godtnavn skrev:Første ting der peger på graviditet her, min lænd er bukket helt under efter ikke særlig meget i dag. Jeg fik vildt ondt i lænden sidst jeg var gravid, og brokkede mig over det allerede en uge før jeg testede positivt. Jeg har lavet nogle lidt hårde ting i dag, men ikke i en grad hvor jeg normalt ville knække helt af det, men pt gør min ryg så ondt at jeg intet kan :( Så nu krydses her fingre!


Jeg krydser fingre sammen med dig for at den er der denne gang, det må snart være din tur :kryds: :preggo1:
1
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1095
Likede indlæg: 12857

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 5. maj 2016, 21:16

Æble skrev:Spændende :klap: Hvornår er testdag?


Det ved jeg ikke helt, min cyklus er aldrig blevet fast siden vi mistede. Men tror jeg havde ægløsning natten mellem lørdag og søndag for snart to uger siden, der er dog først gået 28 dage siden sidste mens på onsdag, Sidste cyklus var dog kun 27 dage. Så ved ikke helt hvornår jeg skal teste :gruble: Burde jo vente til torsdag-fredag i næste uge, også da jeg flere gange har haft cyklus på over 30 dage, spørgsmålet er om jeg kan vente.
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 6. maj 2016, 06:29

Du burde kunne teste to uger efter æl. Hpber den er der!
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 6. maj 2016, 06:35

Lull - krydser fingre og tæer i dag for, at der bliver produceret fyld til flyverdragten :D

Og godtnavn - det lyder spændende! Håber virkelig den er der :) men som Æblet også riger burde du vel kunne teste lige om straks, hvis du havde æl for to uger siden! (Ikke at jeg skal skynde på dig, hvis du havde besluttet først at teste i næste uge..
0
PinkPowerPrincess
Indlæg: 455
Tilmeldt: 4. jan 2016, 10:44
Kort karma: 109
Likede indlæg: 428

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf PinkPowerPrincess » 6. maj 2016, 07:06

Godtnavn: Ih hvor spændende! Jeg kender jo godt det med de lange cyklusser, og det er så irriterende ikke at vide hvornår man skal teste. Men jeg ville også gøre det søndag morgen :) Og så bare prøve ikke at blive alt for skuffet hvis det er den er negativ, for der er jo stadig håb så, hvis ikke mens er kommet :)
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1095
Likede indlæg: 12857

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 6. maj 2016, 09:27

Men I glemmer det der "tror" jeg tager jo ikke æl-test, så jeg kan også have haft ægløsning f.eks. onsdag i sidste uge, og denne måned er jeg slet ikke sikker. Jeg bygger det på jeg røg på hospitalet der med smerter, og de mente det kunne have været en cyste der var sprunget og det skete ofte samtidig med ægløsning.

Og så har jeg kun én test så vil helst ikke tage den for tidligt...
0
Brugeravatar
Lull
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:18
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1595

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Lull » 6. maj 2016, 11:32

Tak for de krydsede fingre :blomst:

Nu kommer de lange 14 dage, inden der må testes - det er lidt ligesom december måned, da man var barn!
2
03.05.2017 :lun:
Brugeravatar
Lull
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:18
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1595

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Lull » 6. maj 2016, 11:34

godtnavn skrev:
Æble skrev:Ej hvor uheldigt. Man skulle ikke tro det var så besværligt at aflevere en klat sæd :lol: Godt at du er ved godt mod. :kys:

Jeg venter på æl/mens. Er mega mega utålmodig :rulle:


Jeg venter på positiv graviditetstest og er også mega utålmodig...


...og optimistisk når nu jeg ikke venter på mens :P


Hvor spændende - hvornår må/kan du teste?
:preggo1: :kryds: :preggo1:
0
03.05.2017 :lun:
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 6. maj 2016, 11:40

godtnavn skrev:Men I glemmer det der "tror" jeg tager jo ikke æl-test, så jeg kan også have haft ægløsning f.eks. onsdag i sidste uge, og denne måned er jeg slet ikke sikker. Jeg bygger det på jeg røg på hospitalet der med smerter, og de mente det kunne have været en cyste der var sprunget og det skete ofte samtidig med ægløsning.

Og så har jeg kun én test så vil helst ikke tage den for tidligt...


Ah, ok. Jeg mente at huske, at du ret tydeligt mærker æl, så jeg tog ikke dit 'tror' som så usikkert :) men uanset kan jeg sagtens forstå, du gerne vil vente!
0
PinkPowerPrincess
Indlæg: 455
Tilmeldt: 4. jan 2016, 10:44
Kort karma: 109
Likede indlæg: 428

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf PinkPowerPrincess » 6. maj 2016, 16:38

Godtnavn: Når du kun har én test, så ville jeg nok også vente. Jeg er jo typen der har en hel stak (som jeg ikke har kunne bruge siden januar, så jeg forudser at jeg kommer til at bruge rimelig mange til juni :D :P) Hvis du har det bedst med først at teste, til du er helt sikker på, den vil vise det rigtige svar, så vent :)
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1095
Likede indlæg: 12857

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 6. maj 2016, 21:42

Mygirl det er meget forskelligt for mig, før vi mistede var jeg aldrig i tvivl om hvornår jeg havde ægløsning, men efter har det kun været få gange jeg ikke har været i tvivl. Derfor har jeg også overvejet at begynde at teste for ægløsning for at få mere klarhed :)

PPP jeg har med vilje ikke købt en bunke, jeg ville slet ikke kunne administrere det :lol: Så jeg har dyre supermarkedet-teste (20 kr/stk!) det gør også at jeg gerne vil være lidt tættere på sikker før jeg tester ellers går jeg nemt fallit. Har pt testet tre gange i år hvor to var samme cyklus (vidst nok på 31 dage hvis jeg husker ret). Men tror ikke jeg kan trække den meget længere end mandag :genert:


...har dog fået øget udflåd nu og ubehag i underlivet, det tyder desværre på mens er på vej :(
0
Majer
Indlæg: 792
Tilmeldt: 2. apr 2016, 18:59
Kort karma: 154
Likede indlæg: 1042

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Majer » 7. maj 2016, 18:45

Har lavet positiv æl test i formiddags, men af forskellige årsager har vi vist ikke haft sex i et par måneder. Det er i hvert fald så længe siden at jeg ikke kan huske hvornår :blush:

Så med de gamle sædbasser der er i min kæreste nu, er der vist minus chance for gevinst i første forsøg :sur:
0
Majer
Indlæg: 792
Tilmeldt: 2. apr 2016, 18:59
Kort karma: 154
Likede indlæg: 1042

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Majer » 7. maj 2016, 19:16

Marioneta skrev:
Majer skrev:Har lavet positiv æl test i formiddags, men af forskellige årsager har vi vist ikke haft sex i et par måneder. Det er i hvert fald så længe siden at jeg ikke kan huske hvornår :blush:

Så med de gamle sædbasser der er i min kæreste nu, er der vist minus chance for gevinst i første forsøg :sur:


Mon ikke din kæreste har sørget for at der har været regelmæssig udskiftning af dem, selvom I ikke har haft sex i et stykke tid ;)


Det tør jeg godt svare nej til ;)
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 7. maj 2016, 20:46

Majer skrev:
Marioneta skrev:
Majer skrev:Har lavet positiv æl test i formiddags, men af forskellige årsager har vi vist ikke haft sex i et par måneder. Det er i hvert fald så længe siden at jeg ikke kan huske hvornår :blush:

Så med de gamle sædbasser der er i min kæreste nu, er der vist minus chance for gevinst i første forsøg :sur:


Mon ikke din kæreste har sørget for at der har været regelmæssig udskiftning af dem, selvom I ikke har haft sex i et stykke tid ;)


Det tør jeg godt svare nej til ;)


Håber for jer alligevel :)

I denne måned prøver jeg at være ekstra obs på, at der bliver udskiftet regelmæssigt op til ægløsning. Har vi nogle måneder også været lidt dårlige til.
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 7. maj 2016, 20:48

Marioneta skrev:Lull, bliver spændende at se om der er gevinst. Husk ikke at starte med at teste for tidligt. Det kan blive ret dyrt :fløjt:

Jeg havde ægløsning i går, gjorde faktisk ret ondt. Det er dag 9, så selvom hormonerne og cysten forlængede min sidste cyklus, så er jeg tilbage på kort cyklus igen. Hvilket jo er fint, for så skal jeg ikke vente så længe med at komme i gang.

Jeg skal have betalt det sidste af vores ferie og lejet en bil til ferien samt have min bil til syn inden jeg skal betale for IVF, så det bliver en meget dyr måned. Jeg har heller ikke helt pengene til det, så kommer lidt i minus, men ikke så meget, at jeg gider kontakte banken om det. Juni månedslønnen skulle nok kunne dække det og så må jeg bare spare lidt i juni. Den sidste uge i juni er min søn også ved sin far, så der bruger jeg automatisk også lidt færre penge.

Men det bliver lige 22000 kr plus 5300 kr for sæd og så medicin, men der er jeg heldigvis kommet op i CTR saldo, så jeg kun betaler 25 %.

Det havde været meget billigere, hvis jeg bare var gået i byen i går, hvor jeg havde ægløsning :lol2: Men sådan er det jo når man har moral :)


Godt at høre, cyklus er kort igen :) men puha, det er noget af en udskrivning! :8:

Hvem skal du på ferie med og hvorhen? (hvis du vil svare naturligvis :) )
0

Tilbage til "Graviditet"