Vi der venter på storken!

Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 10. dec 2016, 12:48

Åh Majer. Hvis der er nogen, der da virkelig har fuld ud ret til at være selvmedlidende, så er det i høj grad dig :kram: :ae:

Håber, du får den støtte omkring dig, som du har brug for. Herfra sender jeg alle de bedste tanker, og håber, I kommer igennem på så god en måde som man nu kan med den slags :kys:
0
Brugeravatar
Elfenben
Indlæg: 518
Tilmeldt: 23. jan 2016, 17:39
Kort karma: 107
Likede indlæg: 708

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Elfenben » 10. dec 2016, 19:30

Modtodel: tillykke med testen!! :)

Her er jeg potentielt 3+4, dog med negativ test både igår og idag.. Mine bryster er bare så sindssygt ømme, at jeg har svært ved at tro på der ikke er noget. Er det virkelig fordi man kan bilde sig selv så meget ind at symptomerne kommer?! Jeg har også en smule mørkt udflåd, så alt tyder på det heller ikke skulle være den 11. Cyklus det lykkes for os.
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 11. dec 2016, 11:13

Elfenben skrev:Modtodel: tillykke med testen!! :)

Her er jeg potentielt 3+4, dog med negativ test både igår og idag.. Mine bryster er bare så sindssygt ømme, at jeg har svært ved at tro på der ikke er noget. Er det virkelig fordi man kan bilde sig selv så meget ind at symptomerne kommer?! Jeg har også en smule mørkt udflåd, så alt tyder på det heller ikke skulle være den 11. Cyklus det lykkes for os.


Håber, der er noget i gære :)

Må dog erkende, at jeg har følt 1000 symptomer i måneder, hvor den ikke var der, så man skal ikke undervurdere tankens kraft :genert:

Meeeen, krydser alt hvad jeg kan for, at der er en grund til de ømme bryster!
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 11. dec 2016, 11:15

Jeg skal til scanning i morgen og høre, hvordan det går med det hele. Er spændt på, om jeg er reageret, som jeg skal, på hormonerne. Har i hvert fald milde æl-smerter og slim, så et eller andet sker der i hvert fald :D

Og så går jeg forhåbentlig ind i sidste uge med sprøjter i denne omgang!
1
UndercoverMom
Indlæg: 49
Tilmeldt: 11. dec 2016, 12:06
Kort karma: 7
Likede indlæg: 83

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf UndercoverMom » 11. dec 2016, 12:16

Jeg vil gerne være med, hvis jeg må :genert: Er undercover, da jeg ikke har lyst til, at folk ved vi prøver.

Det var egentlig ikke meningen, at vi skulle være gået i gang med babymaking før til efteråret '17, men efter en snak forleden blev vi enige om, at vi begge er der, hvor vi har lyst og ikke rigtig kan vente mere :lun: Og et eller andet sted er der sådan set heller ikke noget, der står i vejen for, at det vil passe fint ind med en baby i løbet af det næste års tid (såfremt vi er så heldige, at vi ikke skal prøve længe) :)

Så p-pillerne er røget på hylden, og så vidt jeg kan regne mig frem til, har jeg ægløsning d. 18.-19.-ish.


Så hej :wave:
3
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 11. dec 2016, 14:52

UndercoverMom skrev:Jeg vil gerne være med, hvis jeg må :genert: Er undercover, da jeg ikke har lyst til, at folk ved vi prøver.

Det var egentlig ikke meningen, at vi skulle være gået i gang med babymaking før til efteråret '17, men efter en snak forleden blev vi enige om, at vi begge er der, hvor vi har lyst og ikke rigtig kan vente mere :lun: Og et eller andet sted er der sådan set heller ikke noget, der står i vejen for, at det vil passe fint ind med en baby i løbet af det næste års tid (såfremt vi er så heldige, at vi ikke skal prøve længe) :)

Så p-pillerne er røget på hylden, og så vidt jeg kan regne mig frem til, har jeg ægløsning d. 18.-19.-ish.


Så hej :wave:


Velkommen til :) Det er en spændende tid, I går ind i. Håber, den bliver kort og god.

Hvis du vil have info på forsiden kan du bare udfylde skemaet deromme!
1
UndercoverMom
Indlæg: 49
Tilmeldt: 11. dec 2016, 12:06
Kort karma: 7
Likede indlæg: 83

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf UndercoverMom » 11. dec 2016, 15:41

MyGirl skrev:
UndercoverMom skrev:Jeg vil gerne være med, hvis jeg må :genert: Er undercover, da jeg ikke har lyst til, at folk ved vi prøver.

Det var egentlig ikke meningen, at vi skulle være gået i gang med babymaking før til efteråret '17, men efter en snak forleden blev vi enige om, at vi begge er der, hvor vi har lyst og ikke rigtig kan vente mere :lun: Og et eller andet sted er der sådan set heller ikke noget, der står i vejen for, at det vil passe fint ind med en baby i løbet af det næste års tid (såfremt vi er så heldige, at vi ikke skal prøve længe) :)

Så p-pillerne er røget på hylden, og så vidt jeg kan regne mig frem til, har jeg ægløsning d. 18.-19.-ish.


Så hej :wave:


Velkommen til :) Det er en spændende tid, I går ind i. Håber, den bliver kort og god.

Hvis du vil have info på forsiden kan du bare udfylde skemaet deromme!


Tak :kys:
Jeg springer lige forsideinfo over for nu, da jeg gerne vil være så anonym som mulig :D

Det er mærkeligt at være i gang, men jeg glæder mig. Det er jo noget helt nyt for os begge herhjemme, der ikke har børn i forvejen :)
0
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf ina » 11. dec 2016, 18:48

UndercoverMom skrev:Jeg vil gerne være med, hvis jeg må :genert: Er undercover, da jeg ikke har lyst til, at folk ved vi prøver.

Det var egentlig ikke meningen, at vi skulle være gået i gang med babymaking før til efteråret '17, men efter en snak forleden blev vi enige om, at vi begge er der, hvor vi har lyst og ikke rigtig kan vente mere :lun: Og et eller andet sted er der sådan set heller ikke noget, der står i vejen for, at det vil passe fint ind med en baby i løbet af det næste års tid (såfremt vi er så heldige, at vi ikke skal prøve længe) :)

Så p-pillerne er røget på hylden, og så vidt jeg kan regne mig frem til, har jeg ægløsning d. 18.-19.-ish.


Så hej :wave:


Velkommen til. :wave:
1
UndercoverMom
Indlæg: 49
Tilmeldt: 11. dec 2016, 12:06
Kort karma: 7
Likede indlæg: 83

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf UndercoverMom » 12. dec 2016, 07:45

Ballademager skrev:Her føles det som om, at mens er på vej, selvom jeg egentlig først venter det på torsdag. Har gået og tænkt lidt over, hvordan jeg skal gribe det hele an, og jeg er kommet frem til, at jeg i første omgang giver det til sommer uden at stresse over, hvornår det mon lykkes.


Det lyder som en rigtig fornuftig beslutning :)
I disse dage går jeg også og spekulerer over, hvordan det mon bliver, hvis det ikke 'bare lige' sker i løbet af de næste måneder. Jeg er ikke det mest tålmodige menneske af natur, og samtidig kan jeg godt have tendens til at overtænke situationen så som 'ej, der må også være noget galt' eller 'det er også bare, fordi jeg vejer for meget'-ish. Så det kunne godt gå hen og blive en fest at være i nærheden af mig, hvis det ikke går lige så nemt og smertefrit, som vi selvfølgelig håber :fløjt:
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 12. dec 2016, 09:01

Ballademager og UndercoverMom: Håååber, I får hurtigt bid. Det er pissesvært det der med at "aftale med sig selv, at jeg tager det roligt" :lol: Men håber, det lykkes for jer.

Jeg har personligt levet meget efter devisen, at det må gerne fylde noget, men det skal ikke påvirke mig liv og humør alt for mærkbart. Det er selvfølgelig i sidste ende ikke noget, man 100 % selv styrer, men tror faktisk, det har gjort noget godt for mig :) Jeg er i hvert fald stadig ved relativt ret godt mod, selvom vi ikke just gjorde hurtig proces.

Jeg skal til scanning om et par timer for at se, hvordan jeg har reageret på hormonerne so far (en uge siden, jeg startede.) Er sååå spændt!
1
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5395
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10424

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf lillebjoern » 12. dec 2016, 09:54

Altså, jeg er allerede nervøs, og jeg har ikke engang skulle have min 2. menstruation endnu. Men man tænker jo at der er noget galt, siden der ikke er bid i første forsøg. At man så kan have ramt forkert med ÆL, at tidligere brug af p-piller kan have indvirken osv. kan jo have en påvirkning, men der er jo en grund til, at det ikke virker. Jeg tror alle stresser, selvom man siger man ikke vil :D
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 12. dec 2016, 13:49

Alt gik ganske fint til scanning i dag. Der er 7-8 ægblærer, der er ved at være klar. :)

Må erkende, jeg havde håbet på mere, nu der var så mange til at starte med, men lægen sagde, at det var helt perfekt (skal han jo sige :D ). Men sat op imod risiko for overstimulering, tror jeg faktisk også, det er helt, som det skal være.
Der kan være en enkelt eller to mere, der når at komme med, men nu må vi se. Ser ikke ud til, der er nok til at der kan doneres et, men sådan er det jo.

Jeg slipper heldigvis for flere scanninger. Jeg har fået tid til udtagning på fredag, så det er rart, der ikke skal flere halve fridage ind i en travl arbejdsuge.
4
Brugeravatar
Elfenben
Indlæg: 518
Tilmeldt: 23. jan 2016, 17:39
Kort karma: 107
Likede indlæg: 708

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Elfenben » 12. dec 2016, 16:41

MyGirl skrev:Alt gik ganske fint til scanning i dag. Der er 7-8 ægblærer, der er ved at være klar. :)

Må erkende, jeg havde håbet på mere, nu der var så mange til at starte med, men lægen sagde, at det var helt perfekt (skal han jo sige :D ). Men sat op imod risiko for overstimulering, tror jeg faktisk også, det er helt, som det skal være.
Der kan være en enkelt eller to mere, der når at komme med, men nu må vi se. Ser ikke ud til, der er nok til at der kan doneres et, men sådan er det jo.

Jeg slipper heldigvis for flere scanninger. Jeg har fået tid til udtagning på fredag, så det er rart, der ikke skal flere halve fridage ind i en travl arbejdsuge.

Det lyder da bare lige som det skal være :love2: :gogo: :gogo: så bliver det spændende med fredag.

På en eller anden måde er det ret rart at mange af jer taler om behandling, hvad der sker osv., det virker ikke nær så skræmmende på mig nu, som da vi gik igang. Hvilket nok er meget godt, eftersom det er den vej vinden blæser, nu her snart 1 år siden jeg blev gravid ved et tilfælde. Dengang troede vi at vi var hyperfertile, fordi jeg blev uplanlagt gravid trods prævention. Sådan skulle det ikke gå!

UndercoverMom: Velkommen til :wave:
1
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf ina » 12. dec 2016, 19:04

Jeg testede i morges, men den var negativ. Gik i bad og da jeg så så på testen bagefter var der en ekstrem svag streg. Det kan man ikke regne med, men blev alligevel lidt vanvittig. :genert:

I eftermiddag testede jeg igen, og der kom en ekstrem svag streg inden for tiden. Men det er på de der dumme teste, som alle andre får skyggestreger på.

Så jeg er lige vidt, og så kan jeg lære det. :lol: Jeg er på dag 26, hvilket ifølge min app er 3+6. Men hvis man regner ud fra den dag jeg havde ÆL-slim, er jeg nok kun 3+4.

Jeg tror jeg testede fordi jeg har haft den skidt den sidste uges tid mere eller mindre. Med kvalme, træls smag i munden, madlede og sådan. Måske det bare er begyndende omgangssyge og så kommer mens om lidt. :afro:
3
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 12. dec 2016, 20:21

ina skrev:Jeg testede i morges, men den var negativ. Gik i bad og da jeg så så på testen bagefter var der en ekstrem svag streg. Det kan man ikke regne med, men blev alligevel lidt vanvittig. :genert:

I eftermiddag testede jeg igen, og der kom en ekstrem svag streg inden for tiden. Men det er på de der dumme teste, som alle andre får skyggestreger på.

Så jeg er lige vidt, og så kan jeg lære det. :lol: Jeg er på dag 26, hvilket ifølge min app er 3+6. Men hvis man regner ud fra den dag jeg havde ÆL-slim, er jeg nok kun 3+4.

Jeg tror jeg testede fordi jeg har haft den skidt den sidste uges tid mere eller mindre. Med kvalme, træls smag i munden, madlede og sådan. Måske det bare er begyndende omgangssyge og så kommer mens om lidt. :afro:


Uhhh, det lyder da interessant! Jeg krydser fingre. Er sikker på, du er klogere indenfor en dag eller to :pompom:
0

Tilbage til "Graviditet"