Vi der venter på storken!

Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 15. jul 2016, 05:36

Majer skrev:Jeg forstår det ikke! Har lige taget en digital test og fik et stort fedt NO tilbage :trist:


Jeg havde en clearblue fertilitetsmonitor, den sagde også 'ikke gravid' ved en af mine mislykkedes graviditeter, selv om jeg lavede streger på andre teste.
Tror der skal mere hcg til før de slår ud.

Det er ikke for at tage håbet fra dig :kys: Men det forklarer måske hvorfor den ikke slår ud, når alm tests gør.

Håber på der lige om lidt er to tydelige streger til dig. :kys:
0
Majer
Indlæg: 792
Tilmeldt: 2. apr 2016, 18:59
Kort karma: 154
Likede indlæg: 1042

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Majer » 15. jul 2016, 05:42

Bøtte: den almindelige strimmeltests er nemlig mere positiv i dag :(
Synes også den digitale var virkelig lang tid om at vise resultatet. Det var en rfsu. Har ikke prøvet dem før.

Øv hvor er jeg ked af det :trist:
Har smidt alle de tests jeg har taget ud. Bliver vanvittigt af at gå og kigge på dem hele tiden!
Hvis jeg ikke får mens i løbet af weekenden prøver jeg at ringe til lægen mandag og se om hun vil tage en blodprøve.
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 15. jul 2016, 06:37

Majer skrev:Bøtte: den almindelige strimmeltests er nemlig mere positiv i dag :(
Synes også den digitale var virkelig lang tid om at vise resultatet. Det var en rfsu. Har ikke prøvet dem før.

Øv hvor er jeg ked af det :trist:
Har smidt alle de tests jeg har taget ud. Bliver vanvittigt af at gå og kigge på dem hele tiden!
Hvis jeg ikke får mens i løbet af weekenden prøver jeg at ringe til lægen mandag og se om hun vil tage en blodprøve.


Håber det bare var en dårlig tests.
Det er så frustrerende at være hængt til tørre på den måde. Husker det alt for tydeligt?

Måske du kan nå en blodprøve i dag og igen mandag, så ventetiden er kortere?

Klogt at smide de teste ud :kys:
0
Majer
Indlæg: 792
Tilmeldt: 2. apr 2016, 18:59
Kort karma: 154
Likede indlæg: 1042

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Majer » 15. jul 2016, 07:42

Bøtte skrev:
Majer skrev:Bøtte: den almindelige strimmeltests er nemlig mere positiv i dag :(
Synes også den digitale var virkelig lang tid om at vise resultatet. Det var en rfsu. Har ikke prøvet dem før.

Øv hvor er jeg ked af det :trist:
Har smidt alle de tests jeg har taget ud. Bliver vanvittigt af at gå og kigge på dem hele tiden!
Hvis jeg ikke får mens i løbet af weekenden prøver jeg at ringe til lægen mandag og se om hun vil tage en blodprøve.


Håber det bare var en dårlig tests.
Det er så frustrerende at være hængt til tørre på den måde. Husker det alt for tydeligt?

Måske du kan nå en blodprøve i dag og igen mandag, så ventetiden er kortere?

Klogt at smide de teste ud :kys:


Ja det er skrækkeligt ikke at vide hvad der foregår.

Overvejede også at ringe i dag, men jf sidste mens er jeg jo faktisk ikke gået over tid endnu, så tænker at hvis min læge skal tage mig alvorligt er det bedst at vente til mandag og se hvad der sker over weekenden :)
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 15. jul 2016, 07:58

Krydser fingre for dig Majer! Kan virkelig godt forstå, det er frustrerende. :( :ae:
0
Chloecat
Indlæg: 130
Tilmeldt: 26. dec 2015, 07:39
Kort karma: 8
Likede indlæg: 154

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Chloecat » 15. jul 2016, 08:06

Majer
Virker godt nok frustrerende og mærkværdigt, men du er så også før tid, jeg havde nok forsøgt at ligge det væk (nemmere sagt end gjort) og så testet forfra mandag inkl en clearblue, hvis en alm test slog ud først.

krydser fingre :)

---

Jeg kan først teste midt/slut af næste uge, og er på ferie hele ugen. Tror jeg lader testere blive hjemme og så bare hygger samt slapper af, så kan jeg altid teste når jeg er kommet hjem. Syntes hurtig alt det testeri bliver frusterende og jeg har ikke engang været i nærheden af bare lidt positivt.
0
S_imse
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. jan 2016, 21:24
Kort karma: 42
Likede indlæg: 93

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf S_imse » 15. jul 2016, 08:18

Majer skrev:Jeg forstår det ikke! Har lige taget en digital test og fik et stort fedt NO tilbage :trist:


Åh nej altså, det var jeg jo igennem den anden dag, og det er virkelig en skod følelse :ae:
Meeeen du er jo ikke over tid endnu, så der er stadig håb forude. Så jeg ville stoppe med at teste for nu og så hvad der sker over weekenden og tage en ny test på mandag - krydser fingre for den stadig er positiv efter weekenden :kryds:
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 15. jul 2016, 08:31

Vi har afleveret ny sædprøve i morges. Er sgu imponeret over de private klinikker- kan ringe ind og få svaret her om nogle timer allerede!
0
Majer
Indlæg: 792
Tilmeldt: 2. apr 2016, 18:59
Kort karma: 154
Likede indlæg: 1042

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Majer » 15. jul 2016, 08:38

I forhold til positiv æl test er jeg jo over tid. Men ikke i forhold til sidste mens.

Jeg vil virkelig prøve at styre mig og ikke teste før efter weekenden.

S_imse: havde du nogen pletblødninger overhovedet, inden din mens kom? Jeg har ikke skyggen af noget som helst, udover lette menssmerter.
0
Majer
Indlæg: 792
Tilmeldt: 2. apr 2016, 18:59
Kort karma: 154
Likede indlæg: 1042

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Majer » 15. jul 2016, 08:39

MyGirl skrev:Vi har afleveret ny sædprøve i morges. Er sgu imponeret over de private klinikker- kan ringe ind og få svaret her om nogle timer allerede!


Uhh hvor spændende, krydser fingre for at den er god. Hvordan var det nu sidst?
0
Majer
Indlæg: 792
Tilmeldt: 2. apr 2016, 18:59
Kort karma: 154
Likede indlæg: 1042

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Majer » 15. jul 2016, 08:41

Er der forresten nogen der ved hvor man kan købe clearblue? Var på to apoteker og i to Matas i går og det eneste jeg kunne opstøve var den der rfhs :forvirret:
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 15. jul 2016, 08:51

Majer skrev:
MyGirl skrev:Vi har afleveret ny sædprøve i morges. Er sgu imponeret over de private klinikker- kan ringe ind og få svaret her om nogle timer allerede!


Uhh hvor spændende, krydser fingre for at den er god. Hvordan var det nu sidst?


Tak :)

Den var svært nedsat sidst - primært på rund af mængden af sædceller, der var 2 mio./ml. Til gengæld er dem, der er, indenfor normalområdet hvad svømmeevner angår. Vi regner ikke med, at den er bedre i dag, men klinikken ville gerne have deres egen prøve, så det har de fået :)
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 15. jul 2016, 08:52

MyGirl skrev:
Majer skrev:
MyGirl skrev:Vi har afleveret ny sædprøve i morges. Er sgu imponeret over de private klinikker- kan ringe ind og få svaret her om nogle timer allerede!


Uhh hvor spændende, krydser fingre for at den er god. Hvordan var det nu sidst?


Tak :)

Den var svært nedsat sidst - primært på rund af mængden af sædceller, der var 2 mio./ml. Til gengæld er dem, der er, indenfor normalområdet hvad svømmeevner angår. Vi regner ikke med, at den er bedre i dag (pga. medfødte ting, så vi tror ikke rigtig at vores kosttilskud rykker alverden) , men klinikken ville gerne have deres egen prøve, så det har de fået :)


Hov - fik citeret i stedet for redigeret mit indlæg :forvirret2:
0
Chloecat
Indlæg: 130
Tilmeldt: 26. dec 2015, 07:39
Kort karma: 8
Likede indlæg: 154

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Chloecat » 15. jul 2016, 11:28

Majer skrev:Er der forresten nogen der ved hvor man kan købe clearblue? Var på to apoteker og i to Matas i går og det eneste jeg kunne opstøve var den der rfhs :forvirret:


Billige-teste har jeg købt æl og preg tests fra, de har også clearblue
http://www.billige-teste.dk/mobile_prod ... cgodDoAAmw

Ved ikke hvis de sender i dag om det så kan nå i postkassen imorgen, måske en smule optimistisk.

Jeg er ret sikker på Bilka har, men ved ikke om du har en i nærheden alternativt måske Føtex.
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 15. jul 2016, 11:46

Ingen inseminationer til os. Sædprøven i dag var på 0,2 mio., så det er formålsløst.

Så nu bliver vi henvist til ICSI..

:( :( :( Øv bøv..
Senest rettet af MyGirl 15. jul 2016, 12:14, rettet i alt 1 gang.
0

Tilbage til "Graviditet"