Vi der venter på storken!

Majer
Indlæg: 792
Tilmeldt: 2. apr 2016, 18:59
Kort karma: 154
Likede indlæg: 1042

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Majer » 14. jul 2016, 08:23

Howitz skrev:
Majer skrev:Har testet igen og den er ikke mere tydelig end i går og i forgårs :(

Prøver om jeg kan lade være at teste i morgen og ellers køber jeg en clearblue.


Øv :( Men den er der stadig og indenfor tid? :) Hvad er det for en test du bruger?


Ja stadig indenfor tid. Men der er den virkelig svag. Jeg bruge strimmeltests fra lavpristeste eller billigteste. Kan ikke lige huske hvilke af dem jeg bestilte fra. De har fungeret fint de andre gange.
0
Majer
Indlæg: 792
Tilmeldt: 2. apr 2016, 18:59
Kort karma: 154
Likede indlæg: 1042

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Majer » 14. jul 2016, 08:27

Det her er efter ca 10 min.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 14. jul 2016, 08:31

Den der test efter 10 min er da i høj grad positiv ihvertfald :klap: Men ser den også sådan ud indenfor 5 min? Jeg har aldrig været i nærheden af at få bare et hint af en positiv på de der strimmelteste. Så et eller andet er der :D Åh, jeg håber for dig, at den bliver mere positiv over de næste dage :kram:
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 14. jul 2016, 09:32

Majer, jeg ville altså også sige, at den er ret fin positiv så tidligt den der! I hvert fald baseret på det, jeg ser rundt omkring på nettet. Kan godt forstå, du passer på ikke at sætte forventningerne helt op, før du er mere sikker, men synes altså det ser meget lovende ud det der!!
1
Majer
Indlæg: 792
Tilmeldt: 2. apr 2016, 18:59
Kort karma: 154
Likede indlæg: 1042

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Majer » 14. jul 2016, 09:35

Howitz skrev:Den der test efter 10 min er da i høj grad positiv ihvertfald :klap: Men ser den også sådan ud indenfor 5 min? Jeg har aldrig været i nærheden af at få bare et hint af en positiv på de der strimmelteste. Så et eller andet er der :D Åh, jeg håber for dig, at den bliver mere positiv over de næste dage :kram:


Nej den er desværre slet ikke i nærheden af så tydelig efter 5 minutter. Men stregen er der meget svagt efter 3 min. De hat også været helt negative de andre perioder, så tænker også at der må være noget.
Kunne bare være rart hvis de blev tydeligere. Det er dog kun 14 dage siden jeg havde positiv æl test i dag, så er stadig lidt tidligt.
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 14. jul 2016, 09:38

Majer skrev:
Howitz skrev:Den der test efter 10 min er da i høj grad positiv ihvertfald :klap: Men ser den også sådan ud indenfor 5 min? Jeg har aldrig været i nærheden af at få bare et hint af en positiv på de der strimmelteste. Så et eller andet er der :D Åh, jeg håber for dig, at den bliver mere positiv over de næste dage :kram:


Nej den er desværre slet ikke i nærheden af så tydelig efter 5 minutter. Men stregen er der meget svagt efter 3 min. De hat også været helt negative de andre perioder, så tænker også at der må være noget.
Kunne bare være rart hvis de blev tydeligere. Det er dog kun 14 dage siden jeg havde positiv æl test i dag, så er stadig lidt tidligt.


Så ville jeg prøve at holde mig i skindet og vente med at teste til lørdag eller søndag, men som sagt være ganske optimistisk!
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 14. jul 2016, 09:47

Howitz skrev:
MyGirl skrev:Ihhh, så kom svaret på mine blodprøver. De er pænt hurtige! Og ganske som jeg frygtede, har jeg hverken haft eller er vaccineret imod røde hunde :( Så det skal jeg nu, og dvs. vi ikke kan starte på noget som helst indenfor 3 måneder efter vaccinationen. Øv bøv siger jeg bare!! Meeen, der er der jo ikke noget at gøre ved.

Jeg trøster mig med, at det, jeg var mest nervøs for - hormonværdier, stofskifte mv. - er helt som det skal være :)


Øv sikke noget møg! :kram: Hvorfor skal hele denne her process dog også være så langsommelig og besværlig :(
Det er dejligt, at du i det mindste har fået de andre gode nyheder :)

Krydser fingre for at du kan få en hurtig tid hos lægen :kryds:


Tak, jeg håber også, det går ok hurtigt. Han er retur fra ferielukket på mandag, så håber at kunne komme til i den uge, inden vi selv skal på ferie ugen efter.

Kan være, jeg for første gang i 100 år bliver nødt til at tage en test før tid i næste uge, da vaccinen kan give forsterskader, og jeg venter mens næste fredag - regner ikke med, jeg er gravid, men måske meget godt lidt at sikre sig - bare så godt, man kan i hvert fald.
1
Brugeravatar
MissHindenburg
Indlæg: 1470
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:33
Kort karma: 157
Likede indlæg: 1865

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MissHindenburg » 14. jul 2016, 12:18

Kære allesammen - hold nu kæft hvor er i seje!!!!!!!! :kys: :worship: I går så meget igennem, jeg tager sgu hatten af for jer!!!!!!! :rock:

Jeg går stadig og venter på første mens efter jeg fik fjernet min hormon spiral. Lægen sagde at der snildt kunne gå fjorten dage - 3 uger. Så jeg er sådan lidt i en vente position pt. - Så jeg forhåbentlig kan begynde på at have en normal cyklus (er der mon nogen af jer som har erfaring med at have haft en hormonspiral??)

Udover at vi er sådan lidt i en vente position - så overvejer vi lidt at få testet kærestens sædkvalitet - er der nogen af jer som har erfaring med at få det gjort inden man overhovedet begynder på et forløb med officielle undersøgelser i forhold til kunstibefrugtning?

Hvilke vitaminer tager I lige nu?? Jeg er gastrik bypass operet og jeg tager alle de foreskrevne vitaminer + folsyre, + jeg holder igen med alkohol og koffein- er der nogen af jer som har nogle erfaringer jeg kan trække på? / Et forum hvor jeg kan henvende mig??

Igen - I er fandme seje!!!! Jeg glæder mig SÅ meget til at kunne begynde at teste for både æl og alt muligt andet!
0
Majer
Indlæg: 792
Tilmeldt: 2. apr 2016, 18:59
Kort karma: 154
Likede indlæg: 1042

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Majer » 14. jul 2016, 13:02

Jeg ved godt at jeg er helt forfærdelig lige numog i må bare stoppe mig hvis det bliver for meget. Så sjovt et det heller ikke at få smækket graviditetstests i hovedet når man selv ønsker at blive gravid :blush:

Den her er taget lige nu og billedet er taget efter 5 min. Det ser da meget godt ud gør det ikke? Det er på en test fra Matas. Har ikke prøvet dem før. Har også kønt en digital, men den gemmer jeg lidt :)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
Majer
Indlæg: 792
Tilmeldt: 2. apr 2016, 18:59
Kort karma: 154
Likede indlæg: 1042

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Majer » 14. jul 2016, 13:14

MissHindenburg skrev:Kære allesammen - hold nu kæft hvor er i seje!!!!!!!! :kys: :worship: I går så meget igennem, jeg tager sgu hatten af for jer!!!!!!! :rock:

Jeg går stadig og venter på første mens efter jeg fik fjernet min hormon spiral. Lægen sagde at der snildt kunne gå fjorten dage - 3 uger. Så jeg er sådan lidt i en vente position pt. - Så jeg forhåbentlig kan begynde på at have en normal cyklus (er der mon nogen af jer som har erfaring med at have haft en hormonspiral??)

Udover at vi er sådan lidt i en vente position - så overvejer vi lidt at få testet kærestens sædkvalitet - er der nogen af jer som har erfaring med at få det gjort inden man overhovedet begynder på et forløb med officielle undersøgelser i forhold til kunstibefrugtning?

Hvilke vitaminer tager I lige nu?? Jeg er gastrik bypass operet og jeg tager alle de foreskrevne vitaminer + folsyre, + jeg holder igen med alkohol og koffein- er der nogen af jer som har nogle erfaringer jeg kan trække på? / Et forum hvor jeg kan henvende mig??

Igen - I er fandme seje!!!! Jeg glæder mig SÅ meget til at kunne begynde at teste for både æl og alt muligt andet!


Jeg fik fjernet min hormonspiral lige efter jeg havde haft min mens. Pletblødte et par dage og fik derefter æl 14 dage efter jeg havde sidste mens. Så jeg røg ind i min cyklus lige med det samme og de tre måneder der er gået, har den været stabil.
Ved dog ikke om det altid er sådan :)

Jeg tager gravitamin fra apoteket. Og min kæreste tager zink, selen og Q10. Men det er for hans sædkvalitet.

Resten af dine spørgsmål kan jeg vist ikke være behjælpelig med. Man kan nærmest Google alt, men før dig selv en tjeneste og tro ikke på alt du læser. Vi er alle forskellige og SU kan finde nærmest lige det svar du søger. Man bliver altså lidt småskør at projekt baby :)

Sender masser af held i din retning :D
0
Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 14. jul 2016, 13:17

Majer, jeg ville ihvertfald blive pænt lykkelig af at stå med sådan en flot test :love:
1
Majer
Indlæg: 792
Tilmeldt: 2. apr 2016, 18:59
Kort karma: 154
Likede indlæg: 1042

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Majer » 14. jul 2016, 13:25

Howitz skrev:Majer, jeg ville ihvertfald blive pænt lykkelig af at stå med sådan en flot test :love:


Jeg prøver virkelig også at være glad, men tør simpelthen ikke tro på det. MA'en i min første graviditet ligger stadig og spøger. Så alle forsvarsmekanismer er i fuldt beredskab, mens jeg tester løs som en gal. Velvidende at jeg slet ikke kan bruge alle de test til det som jeg gerne vil. Nemlig det blive forsikret om at alt er ok :blush:
0
Brugeravatar
Lull
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:18
Kort karma: 125
Likede indlæg: 1595

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Lull » 14. jul 2016, 14:35

Aj Majer, den er da god nok den der :pompom:

Jeg ville også være pænt lykkelig for sådan nogen fine streger.
Tog en tidlig test i weekenden og den var meget negativ, men håber på et bedre resultat i morgen tidlig... :blush2:
0
03.05.2017 :lun:
Brugeravatar
Marigold
Indlæg: 431
Tilmeldt: 3. jan 2016, 19:22
Kort karma: 150
Likede indlæg: 396

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Marigold » 14. jul 2016, 17:55

Meget flot test Majer. Jeg har aldrig fået ret tydelige streger på strimmelteste. Har altid fået bedre/tydeligere resultat på valmed teste.
0
Majer
Indlæg: 792
Tilmeldt: 2. apr 2016, 18:59
Kort karma: 154
Likede indlæg: 1042

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Majer » 15. jul 2016, 05:14

Jeg forstår det ikke! Har lige taget en digital test og fik et stort fedt NO tilbage :trist:
0

Tilbage til "Graviditet"