Vi der venter på storken!

Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 10. okt 2016, 11:07

MyGirl skrev:Nok nærmere storken :P

Haha :lol: du har nok ret :P
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 10. okt 2016, 11:18

Ballademager skrev:
Howitz skrev:Det er jeg ikke itvivl om :lun:

Man troede lidt, at man ville svæve på en lyserød sky og skrige, græde og juble når man endelig så de to streger. Men jeg er fuldstændig i chok og tænker kun på, at jeg skal overleve dagene indtil fredag, så jeg kan se om HCG er højt nok, eller om det er en bio :nerve:
Jeg var sådan mere, nåh der er ikke noget, 30 sek. efter dukker nummer to streg op: 'what?! Øhm.. Hvad gør jeg nu?!' :lol: Man er jo vant til det modsatte. Jeg identificere mig nu som hende den barnløse som er i fertilitetsbehandling. Men nu har jeg to streger, hvor fanden kom de fra? :lol: Tandfeen?


Helligånden? :D


:lol:
0
Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 10. okt 2016, 11:51

Ballademager skrev:
Howitz skrev:Det er jeg ikke itvivl om :lun:

Man troede lidt, at man ville svæve på en lyserød sky og skrige, græde og juble når man endelig så de to streger. Men jeg er fuldstændig i chok og tænker kun på, at jeg skal overleve dagene indtil fredag, så jeg kan se om HCG er højt nok, eller om det er en bio :nerve:
Jeg var sådan mere, nåh der er ikke noget, 30 sek. efter dukker nummer to streg op: 'what?! Øhm.. Hvad gør jeg nu?!' :lol: Man er jo vant til det modsatte. Jeg identificere mig nu som hende den barnløse som er i fertilitetsbehandling. Men nu har jeg to streger, hvor fanden kom de fra? :lol: Tandfeen?


Helligånden? :D


Helligånden er et perfekt bud, jeg har ihvertfald ikke haft sex i en måned pga. alle følgerne, der er ved fertilitetsbehandling :lol:
0
PinkPowerPrincess
Indlæg: 455
Tilmeldt: 4. jan 2016, 10:44
Kort karma: 109
Likede indlæg: 428

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf PinkPowerPrincess » 10. okt 2016, 12:03

Howitz: Tillykke!! For søren da. Din krop kunne åbenbart godt lide stress og rygsmerter :D Ej men hvor er det sejt at det lykkes i første IVF forsøg også selvom meget andet ved det ikke gik så godt. Jeg har også lyst til at teste, og er kun 3+1 :P Men det er præcis den følelse du sidder med jeg "frygter" at man ikke kan glæde sig, før man har fået bp og ved om det er en bio. Eller at den så er negativ, og man må vente flere dage på at komme videre.

Mygirl: Det er så irriterende når omstændighederne giver en håb, og de så bagefter rækker tunge af en. Og jo den situation der var da bare typisk. Og så lige på din fødselsdag. Håber kæresten hyggede ekstra om dig så :)
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 10. okt 2016, 12:09

Howitz skrev:Det er jeg ikke itvivl om :lun:

Man troede lidt, at man ville svæve på en lyserød sky og skrige, græde og juble når man endelig så de to streger. Men jeg er fuldstændig i chok og tænker kun på, at jeg skal overleve dagene indtil fredag, så jeg kan se om HCG er højt nok, eller om det er en bio :nerve:
Jeg var sådan mere, nåh der er ikke noget, 30 sek. efter dukker nummer to streg op: 'what?! Øhm.. Hvad gør jeg nu?!' :lol: Man er jo vant til det modsatte. Jeg identificere mig nu som hende den barnløse som er i fertilitetsbehandling. Men nu har jeg to streger, hvor fanden kom de fra? :lol: Tandfeen?


Din streg er alt for tydeligt til en bio :kys:
Min bio var nærmest utydelig, og der kom først en streg 4+1.

Tillykke :kys:
0
Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 10. okt 2016, 12:28

Bøtte skrev:
Howitz skrev:Det er jeg ikke itvivl om :lun:

Man troede lidt, at man ville svæve på en lyserød sky og skrige, græde og juble når man endelig så de to streger. Men jeg er fuldstændig i chok og tænker kun på, at jeg skal overleve dagene indtil fredag, så jeg kan se om HCG er højt nok, eller om det er en bio :nerve:
Jeg var sådan mere, nåh der er ikke noget, 30 sek. efter dukker nummer to streg op: 'what?! Øhm.. Hvad gør jeg nu?!' :lol: Man er jo vant til det modsatte. Jeg identificere mig nu som hende den barnløse som er i fertilitetsbehandling. Men nu har jeg to streger, hvor fanden kom de fra? :lol: Tandfeen?


Din streg er alt for tydeligt til en bio :kys:
Min bio var nærmest utydelig, og der kom først en streg 4+1.

Tillykke :kys:


Er det rigtig? Åh jeg håber, at du har ret :lun:
Og taaaak :kys:
0
Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 10. okt 2016, 12:30

PinkPowerPrincess skrev:Howitz: Tillykke!! For søren da. Din krop kunne åbenbart godt lide stress og rygsmerter :D Ej men hvor er det sejt at det lykkes i første IVF forsøg også selvom meget andet ved det ikke gik så godt. Jeg har også lyst til at teste, og er kun 3+1 :P Men det er præcis den følelse du sidder med jeg "frygter" at man ikke kan glæde sig, før man har fået bp og ved om det er en bio. Eller at den så er negativ, og man må vente flere dage på at komme videre.

Mygirl: Det er så irriterende når omstændighederne giver en håb, og de så bagefter rækker tunge af en. Og jo den situation der var da bare typisk. Og så lige på din fødselsdag. Håber kæresten hyggede ekstra om dig så :)


Haha :lol: Ja, det er helt fjollet. Havde SLET ikke regnet med det :dåne: Jeg håber, at du meget snart kan gøre mig kunsten efter :P Du skal nok ihvertfald vente et par dage endnu :P
0
PinkPowerPrincess
Indlæg: 455
Tilmeldt: 4. jan 2016, 10:44
Kort karma: 109
Likede indlæg: 428

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf PinkPowerPrincess » 10. okt 2016, 12:31

Bøtte skrev:
Howitz skrev:Det er jeg ikke itvivl om :lun:

Man troede lidt, at man ville svæve på en lyserød sky og skrige, græde og juble når man endelig så de to streger. Men jeg er fuldstændig i chok og tænker kun på, at jeg skal overleve dagene indtil fredag, så jeg kan se om HCG er højt nok, eller om det er en bio :nerve:
Jeg var sådan mere, nåh der er ikke noget, 30 sek. efter dukker nummer to streg op: 'what?! Øhm.. Hvad gør jeg nu?!' :lol: Man er jo vant til det modsatte. Jeg identificere mig nu som hende den barnløse som er i fertilitetsbehandling. Men nu har jeg to streger, hvor fanden kom de fra? :lol: Tandfeen?


Din streg er alt for tydeligt til en bio :kys:
Min bio var nærmest utydelig, og der kom først en streg 4+1.

Tillykke :kys:



Men sådan er det da ikke altid? :genert: :gruble:
Altså jeg tror ikke det er en bio Howitz! :) Men synes bare jeg har læst om flere der tester sådan positiv omkring 3+5, og så er det alligevel en bio. Det der er mest afgørende, som jeg har forstået det, det er at den bliver tydeligere over de næste dage. Men igen er der ingen regel uden undtagelse. Så man kan nok ikke vide sig helt sikker før bp :)
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 10. okt 2016, 15:24

Jeg har primært hørt om utydelige teste og meget lavt hcg ved biokemiske graviditeter, men det er da muligt det er forkert.

Men howitz krydser fingre for det er en sund og rask spire, der har hægtet sig fast :kys:
1
PinkPowerPrincess
Indlæg: 455
Tilmeldt: 4. jan 2016, 10:44
Kort karma: 109
Likede indlæg: 428

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf PinkPowerPrincess » 10. okt 2016, 17:08

Puuha, jeg har aldrig RIGTIG kunne forstå når folk i fertilitetsbehandling brokkede sig over at det er meget fysisk hårdt. Altså lige udover de smertefulde ægoplægninger og ægudtagninger. Men nu er jeg med på vognen.. Jeg har simpelthen så meget væske i bughulen. Ligner en der er i 6. måned! Og det gør ondt og jeg har kvalme og er stakåndet osv. Det er fordi at normalt når man får taget æg ud, så suger de også al det væske de har ligget i ud (dog kan man godt blive overstimuleret alligevel), men i den her mærkelige behandling jeg er i gennem, der er det uundgåeligt, fordi jeg ikke får taget æg ud, men bare forløser dem inkl. al væsken i min krop. Det har stået på over en uge nu. I går mødte jeg en gammel kollega, som godt ved vi er i behandling, som sagde, "nææ så lykkedes det" og pegede på min mave :sur: :rulle: :D Heldigvis var det jo så nemt at forklare hende om omstændighederne. Jeg ved ikke rigtig om jeg skal håbe på at være gravid eller ikke, for hvis jeg er gravid, så bliver det i langt de fleste tilfælde værre, men hvis jeg ikke er gravid, så ser jeg frem til flere af de her forsøg, da det er det eneste der fungerer for os. Så bliver det lige pludselig hårdt at være i behandling.

Altså jo selvfølgelig håber jeg jo på at være gravid ikke :P Også selvom det bliver værre. Jeg måtte bare lige ud med lidt brok, for er ved at være godt træt af det.
0
Jenny
Indlæg: 136
Tilmeldt: 29. dec 2015, 07:54
Kort karma: 12
Likede indlæg: 141

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Jenny » 10. okt 2016, 17:45

Pink, protein protein protein.. :kys: Masser af kakaomælk og mindst 1 æg om dagen, og så vand vand vand.
Du gør det sikkert allerede, det er bare det bedste råd der kan gives.. :kys: Og så krydser jeg fingre for at der har boret sig en spire fast!
/lurer out
0
PinkPowerPrincess
Indlæg: 455
Tilmeldt: 4. jan 2016, 10:44
Kort karma: 109
Likede indlæg: 428

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf PinkPowerPrincess » 10. okt 2016, 17:52

Jenny skrev:Pink, protein protein protein.. :kys: Masser af kakaomælk og mindst 1 æg om dagen, og så vand vand vand.
Du gør det sikkert allerede, det er bare det bedste råd der kan gives.. :kys: Og så krydser jeg fingre for at der har boret sig en spire fast!
/lurer out


Ja jeg har været i gang med protein/væske kur den sidste uges tid, tak :kys:
0
Brugeravatar
Marigold
Indlæg: 431
Tilmeldt: 3. jan 2016, 19:22
Kort karma: 150
Likede indlæg: 396

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Marigold » 10. okt 2016, 18:15

Stort tillykke Howitz :)
1
Brugeravatar
Marigold
Indlæg: 431
Tilmeldt: 3. jan 2016, 19:22
Kort karma: 150
Likede indlæg: 396

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Marigold » 10. okt 2016, 18:17

MyGirl, hvor er jeg ked af at din krop lige snød dig. Det er slet ikke fair :(
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 11. okt 2016, 07:52

Så blev det infomøde-dag for os. Første skridt ind i hele den her behandlingsverden. Gider faktisk ikke rigtig - forventer mig ikke de store åbenbaringer. Meeen, det er en undskyldning for at gå tidligt fra job og tilbringe eftermiddagen med kæresten om ikke andet :)

Er lidt modløs omkring, at vi endnu ikke har hørt noget vedrørende første samtale. Begynder lidt at miste håbet for, at vi når at komme til i år :(
0

Tilbage til "Graviditet"