Vi der venter på storken!

Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 14. jan 2016, 19:38

Tak for jeres krydsede fingre, piger :kys:

Jeg har s*u aldrig haft så smertefuld en æl før :tie: Shit det gør ondt :whine: Jeg har det som om mens er på vej, det murrer i underlivet og lænden og det trækker ned i mine lår.
Det er godt ikke lige den bedste optakt til sex :genert:
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 14. jan 2016, 19:38

Æble skrev:Velkommen til de nye :wave2:

Vildt alligevel at der er så mange solomødre. Kender kun en enkelt irl, og her er det jo nærmest halvdelen af os.

Super, Bøtte med positiv æl test :banan: Jeg har ikke fået en positiv æl test endnu, men har ælslim, så den kommer nok indenfor de næste par dage. Og det er jo sex-week herhjemme så var sørger for at ramme plet.


Har I afsat børnene til pasning? :D

Håber æl dukker op så det passer :kys:
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 14. jan 2016, 19:39

Jeg har opdateret tråden med de sidste deltagere - hvor er det hyggeligt vi er så mange :banan: :pompom: Håber dog vi tynder ud i medlemmerne snart ;)


/Spam off :genert:
0
Brugeravatar
Little_Woman
Indlæg: 3408
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:53
Kort karma: 924
Likede indlæg: 10683

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Little_Woman » 14. jan 2016, 19:47

Jeg er kommet over tanken om, at jeg vil time hvornår babyen kommer - hvis den kommer, kommer den når den vil. Om det så er juleaften, 1. januar eller hvad det er - den er meget velkommen :)
3
Nu med fugl

Otto, 16.11.18 :lun:
S_imse
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. jan 2016, 21:24
Kort karma: 42
Likede indlæg: 93

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf S_imse » 14. jan 2016, 19:59

Æble skrev:Simse, jeg ville kontakte lægen nu igen. Du har gået tre måneder uden mens, et eller andet må de da kunne gøre.


Jeg orker bare ikke rigtigt at få beskeden om, at det gider de ikke gøre noget ved, når der ikke er gået længere tid. Synes efterhånden jeg har læst om så mange, som skulle vente et år. Tror måske jeg giver det til start februar, så er det et halvt år siden jeg stoppede med pillerne.
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6660
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18861

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 14. jan 2016, 20:34

S_imse skrev:
Æble skrev:Simse, jeg ville kontakte lægen nu igen. Du har gået tre måneder uden mens, et eller andet må de da kunne gøre.


Jeg orker bare ikke rigtigt at få beskeden om, at det gider de ikke gøre noget ved, når der ikke er gået længere tid. Synes efterhånden jeg har læst om så mange, som skulle vente et år. Tror måske jeg giver det til start februar, så er det et halvt år siden jeg stoppede med pillerne.


Forstår jeg godt. Jeg ville dog selv være ved at dø af tålmodighed.
0
godtnavn
Indlæg: 11159
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12978

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 14. jan 2016, 20:35

Little_Woman skrev:Jeg er kommet over tanken om, at jeg vil time hvornår babyen kommer - hvis den kommer, kommer den når den vil. Om det så er juleaften, 1. januar eller hvad det er - den er meget velkommen :)


Hvis det ikke var grundet barselsregler når man var under uddannelse ville jeg også være mere ligeglad, men kan risikerer at skulle tilbage på skolebænken når barnet er 6 måneder gammel, og det vil jeg helst undgå.
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6660
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18861

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 14. jan 2016, 20:36

Bøtte skrev:
Æble skrev:Velkommen til de nye :wave2:

Vildt alligevel at der er så mange solomødre. Kender kun en enkelt irl, og her er det jo nærmest halvdelen af os.

Super, Bøtte med positiv æl test :banan: Jeg har ikke fået en positiv æl test endnu, men har ælslim, så den kommer nok indenfor de næste par dage. Og det er jo sex-week herhjemme så var sørger for at ramme plet.


Har I afsat børnene til pasning? :D

Håber æl dukker op så det passer :kys:


Nej desværre og jeg skal i byen lørdag aften. Men de bliver sendt tidligt i seng i denne uge, ungerne :D

Jeg er sikker på at du har ondt fordi der løsner sig det vildeste lækre guldæg :rock:
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 14. jan 2016, 21:11

Æble skrev:
Bøtte skrev:
Æble skrev:Velkommen til de nye :wave2:

Vildt alligevel at der er så mange solomødre. Kender kun en enkelt irl, og her er det jo nærmest halvdelen af os.

Super, Bøtte med positiv æl test :banan: Jeg har ikke fået en positiv æl test endnu, men har ælslim, så den kommer nok indenfor de næste par dage. Og det er jo sex-week herhjemme så var sørger for at ramme plet.


Har I afsat børnene til pasning? :D

Håber æl dukker op så det passer :kys:


Nej desværre og jeg skal i byen lørdag aften. Men de bliver sendt tidligt i seng i denne uge, ungerne :D

Jeg er sikker på at du har ondt fordi der løsner sig det vildeste lækre guldæg :rock:


Jeg håber du har ret! På trods af æl, har jeg ramt den der følelse af at vi aldrig får et barn mere :(
0
S_imse
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. jan 2016, 21:24
Kort karma: 42
Likede indlæg: 93

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf S_imse » 14. jan 2016, 21:37

Æble skrev:
S_imse skrev:
Æble skrev:Simse, jeg ville kontakte lægen nu igen. Du har gået tre måneder uden mens, et eller andet må de da kunne gøre.


Jeg orker bare ikke rigtigt at få beskeden om, at det gider de ikke gøre noget ved, når der ikke er gået længere tid. Synes efterhånden jeg har læst om så mange, som skulle vente et år. Tror måske jeg giver det til start februar, så er det et halvt år siden jeg stoppede med pillerne.


Forstår jeg godt. Jeg ville dog selv være ved at dø af tålmodighed.


Det er jeg også til tider, men prøver at undgå at tænke for meget over det.... En veninde sagde, det kunne være jeg tænkte for meget, og at den derfor udebliver. Det synes jeg nu ikke jeg gør, men hvem ved.... så jeg prøver at lade vær :forvirret2:
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 14. jan 2016, 22:00

Marioneta skrev:
Bøtte skrev:Jeg håber du har ret! På trods af æl, har jeg ramt den der følelse af at vi aldrig får et barn mere :(


Jeg gik forbi en mor i dag, som havde sine tre børn med. Kunne ikke helt undgå at tænke, at sådan skulle det jo have været. 3 stk med 3-4 år imellem. Det var altså meningen. Men vores liv bliver jo aldrig som vi planlægger og forestiller os. Min gymnasieveninde har faktisk de tre skønne børn og det varmer mig at se, når hun poster billeder på facebook. Men der mangler noget på billederne og det er faren. Han døde, da den lille var knap 1 år. Det er de færreste som oplever at alt går som planlagt her i livet og vi har alle vores forskellige lod.

Men som kvinde er det hårdt at blive ramt på ens frugtbarhed. Altså det er jo dét vi styrer for vildt og kan vi ikke dét, så er det noget af en tom følelse. Det kan jeg da godt mærke selv nu.


Jeg ved godt mange ting ikke bliver som vi forestiller os. Jeg har piskesmæld og fleksjob - det var i hvert fald ikke lige sådan, jeg forestillede mig mit liv skulle udforme sig. Jeg havde troede jeg skulle være mor inden jeg blev 25, og jeg havde i den grad troet at var færdig med at få børn, når jeg var 30, fordi jeg havde fået de 2-3 stykker jeg forestillede mig. Sådan gik det ikke. Det betyder jo ikke, at jeg sidder her og er ked af mit liv. Men jeg er ked af, at jeg måske ikke kan give min datter den gave, jeg synes en søskende er. Og den følelse synes jeg egentlig det er okay at have, for mange ting kunne jeg give køb på i mit liv, men børn var ikke en af dem. Det er jo ikke fordi jeg hver dag hænger mig i den følelse - i morgen kan det være jeg at jeg er fuld af fortrøstning og tænker at det nok skal ske før eller siden. Men jeg er typen, der bliver ked af det, når drømme brister. Selvfølgelig er denne drøm ikke bristet endnu, men i dag er det et mareridt, jeg ikke kan se hvordan skal ende godt.

Jeg havde virkelig, virkelig ikke troet eller forestillet mig at det skulle blive et problem at få barn nr. 2, når nu den første ikke voldte de store kvaler. Ikke fordi jeg forventede at det bare ville ske med det samme, men jeg forventede godt nok heller ikke at stå her 9-10 måneder senere og så have mistet to gange. Jeg havde ingen grund til at tro, at det ville gå sådan, og jeg er glad for jeg ikke vidste det på forhånd, for så er jeg ikke sikker på jeg var gået ind i kampen.
0
Brugeravatar
Little_Woman
Indlæg: 3408
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:53
Kort karma: 924
Likede indlæg: 10683

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Little_Woman » 15. jan 2016, 05:46

godtnavn skrev:
Little_Woman skrev:Jeg er kommet over tanken om, at jeg vil time hvornår babyen kommer - hvis den kommer, kommer den når den vil. Om det så er juleaften, 1. januar eller hvad det er - den er meget velkommen :)


Hvis det ikke var grundet barselsregler når man var under uddannelse ville jeg også være mere ligeglad, men kan risikerer at skulle tilbage på skolebænken når barnet er 6 måneder gammel, og det vil jeg helst undgå.


Ah, ja - det kan jeg virkelig godt forstå!
0
Nu med fugl

Otto, 16.11.18 :lun:
godtnavn
Indlæg: 11159
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12978

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 16. jan 2016, 02:50

Little_Woman skrev:
godtnavn skrev:
Little_Woman skrev:Jeg er kommet over tanken om, at jeg vil time hvornår babyen kommer - hvis den kommer, kommer den når den vil. Om det så er juleaften, 1. januar eller hvad det er - den er meget velkommen :)


Hvis det ikke var grundet barselsregler når man var under uddannelse ville jeg også være mere ligeglad, men kan risikerer at skulle tilbage på skolebænken når barnet er 6 måneder gammel, og det vil jeg helst undgå.


Ah, ja - det kan jeg virkelig godt forstå!


Aætås, det ville nok mest være for mig det var en krise, min kæreste får 32 ugers barsel, så han ville kunne tage barsel når jeg startede, så barnet ville ikke skulle tidligt i pasning, jeg er bare bange for skole uden søvn.

Jeg er vågnet med den vildeste kvalme, skal vi ikke aftale at natkvalme er et graviditetstegn? Og at jeg er gravid trods min tynde slimhinde. Vi lavede pizza igår, og der er heldigvis rester i køleskabet, det slår kvalmen lidt ned :) Nu må det gerne blive mandag så jeg kan få svar fra gyn.
2
S_imse
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. jan 2016, 21:24
Kort karma: 42
Likede indlæg: 93

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf S_imse » 16. jan 2016, 09:02

godtnavn skrev:
Little_Woman skrev:
godtnavn skrev:
Little_Woman skrev:Jeg er kommet over tanken om, at jeg vil time hvornår babyen kommer - hvis den kommer, kommer den når den vil. Om det så er juleaften, 1. januar eller hvad det er - den er meget velkommen :)


Hvis det ikke var grundet barselsregler når man var under uddannelse ville jeg også være mere ligeglad, men kan risikerer at skulle tilbage på skolebænken når barnet er 6 måneder gammel, og det vil jeg helst undgå.


Ah, ja - det kan jeg virkelig godt forstå!


Aætås, det ville nok mest være for mig det var en krise, min kæreste får 32 ugers barsel, så han ville kunne tage barsel når jeg startede, så barnet ville ikke skulle tidligt i pasning, jeg er bare bange for skole uden søvn.

Jeg er vågnet med den vildeste kvalme, skal vi ikke aftale at natkvalme er et graviditetstegn? Og at jeg er gravid trods min tynde slimhinde. Vi lavede pizza igår, og der er heldigvis rester i køleskabet, det slår kvalmen lidt ned :) Nu må det gerne blive mandag så jeg kan få svar fra gyn.


Krydser fingre for at det er graviditetstegn :) hvornår burde du få din mens?
0
godtnavn
Indlæg: 11159
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12978

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 16. jan 2016, 22:34

S_imse skrev:
Krydser fingre for at det er graviditetstegn :) hvornår burde du få din mens?


Altså min cyklus har været 16-42 dage siden jeg havde en missed abortion, så det er et godt spørgsmål :lol: Før var min cyklus fast 26 dage, dvs efter det mandag, men jeg aner jo ikke hvor lang cyklus jeg får, dog er det lidt over halvanden uge siden jeg mærkede æl nu (mener det var tirsdag eller onsdag i sidste uge, har ikke lige kalenderen her). Men i tirsdags fik jeg målt HCG da jeg fik testede en masse hormonniveauer (grundet smerter og pletblødninger var jeg til gyn, da alt ved scanning så normalt ud fik jeg taget en masse blodprøver) og tænker det burde kunne ses der hvis jeg var gravid, så regner med at få svar på graviditet via gyn på mandag :)
0

Tilbage til "Graviditet"