Vi der venter på storken!

Majer
Indlæg: 792
Tilmeldt: 2. apr 2016, 18:59
Kort karma: 154
Likede indlæg: 1042

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Majer » 23. maj 2016, 05:49

MyGirl skrev:Ingen bid hos mig denne måned.. Er tilbage på tidlig pletblødning :rulle: så fik man i det mindste hurtig vished..


Æv MyGirl :/
Håber der er gevinst næste måned :)
1
godtnavn
Indlæg: 11091
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1088
Likede indlæg: 12836

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 23. maj 2016, 08:42

MyGirl skrev::pompom: Tillykke med fødselsdagen godtnavn :blomst:

Håber du får en dejlig en af slagsen!


Tak :kys:
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 23. maj 2016, 12:11

Ballademager skrev:Går jo og venter på at få lavet en gentest, fordi vi har en forholdsvis alvorlig gensygdom i familien. Min læge henviste mig for fem uger siden, men jeg havde ikke hørt noget fra klinikken.

Ringede til klinikken i dag for at følge op. Sekretæren kunne først ikke finde ud af, hvor i systemet, jeg er. Det viste sig, at kun kiggede i den forkerte database. Da hun endelig fandt mig kunne hun informere om, at jeg slet ikke var indstillet til en tid endnu, og at der altså var flere måneders ventetid (hun sagde det som om, at det er almen viden), når man blev indstillet til en tid. Jeg sagde, at det jo var med henblik på graviditet, og så fik jeg en lang smøre om, at det jo skulle stå i henvisningen. Jeg sagde, at det ville undre mig, hvis min læge ikke havde skrevet det. Nå jo, men det stod der jo også, så hun så. Sagde, at jeg ikke havde lyst til at vente i flere måneder, da man jo aldrig ved, hvor lang tid, der går, før det lykkes at blive gravid. Hun ville så lægge mig over i den stak, hvor lægen ville se på, om jeg snart kunne få en dato (ikke eb dato snart, bare en dato).

Jesus... :rulle:


Ååååh Gud :rulle: Men det var da så faktisk heldigt, at du ringede og fulgte op -ellers kunne I jo have ventet for eeeevigt! Håber, der kommer skub i tingene, så I kan komme i gang :)
0
Brugeravatar
Lull
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:18
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1595

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Lull » 23. maj 2016, 14:00

Ballademager skrev:Går jo og venter på at få lavet en gentest, fordi vi har en forholdsvis alvorlig gensygdom i familien. Min læge henviste mig for fem uger siden, men jeg havde ikke hørt noget fra klinikken.

Ringede til klinikken i dag for at følge op. Sekretæren kunne først ikke finde ud af, hvor i systemet, jeg er. Det viste sig, at kun kiggede i den forkerte database. Da hun endelig fandt mig kunne hun informere om, at jeg slet ikke var indstillet til en tid endnu, og at der altså var flere måneders ventetid (hun sagde det som om, at det er almen viden), når man blev indstillet til en tid. Jeg sagde, at det jo var med henblik på graviditet, og så fik jeg en lang smøre om, at det jo skulle stå i henvisningen. Jeg sagde, at det ville undre mig, hvis min læge ikke havde skrevet det. Nå jo, men det stod der jo også, så hun så. Sagde, at jeg ikke havde lyst til at vente i flere måneder, da man jo aldrig ved, hvor lang tid, der går, før det lykkes at blive gravid. Hun ville så lægge mig over i den stak, hvor lægen ville se på, om jeg snart kunne få en dato (ikke eb dato snart, bare en dato).


Jesus... :rulle:


Det mest skræmmende er at det ikke engang overrasker. :stoned:
Men håber I får en dato snart, så I kan få vished :ae:
0
03.05.2017 :lun:
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 23. maj 2016, 19:30

Ballademager skrev:
MyGirl skrev:
Ballademager skrev:Går jo og venter på at få lavet en gentest, fordi vi har en forholdsvis alvorlig gensygdom i familien. Min læge henviste mig for fem uger siden, men jeg havde ikke hørt noget fra klinikken.

Ringede til klinikken i dag for at følge op. Sekretæren kunne først ikke finde ud af, hvor i systemet, jeg er. Det viste sig, at kun kiggede i den forkerte database. Da hun endelig fandt mig kunne hun informere om, at jeg slet ikke var indstillet til en tid endnu, og at der altså var flere måneders ventetid (hun sagde det som om, at det er almen viden), når man blev indstillet til en tid. Jeg sagde, at det jo var med henblik på graviditet, og så fik jeg en lang smøre om, at det jo skulle stå i henvisningen. Jeg sagde, at det ville undre mig, hvis min læge ikke havde skrevet det. Nå jo, men det stod der jo også, så hun så. Sagde, at jeg ikke havde lyst til at vente i flere måneder, da man jo aldrig ved, hvor lang tid, der går, før det lykkes at blive gravid. Hun ville så lægge mig over i den stak, hvor lægen ville se på, om jeg snart kunne få en dato (ikke eb dato snart, bare en dato).

Jesus... :rulle:


Ååååh Gud :rulle: Men det var da så faktisk heldigt, at du ringede og fulgte op -ellers kunne I jo have ventet for eeeevigt! Håber, der kommer skub i tingene, så I kan komme i gang :)


Tak :kys:

Ellers må jeg prøve at bruge vores private sundhedsforsikring, hvis de da ellers dækker den slags...



Ja for Søren, dem skal man sørge for at bruge, hvis de dækker - det er heeeelt vildt, så nemt det er (og hurtigt de gange jeg hat brugt det i hvert fald)!
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 23. maj 2016, 19:38

Tak for alle de søde kort og hilsner :kys: er sgi rart med alle jer herinde, der forstår.

Jeg fik vendt en dag med en pæææænt øv start til en skøøøn dag! Har været ret effektiv på job, men kom supertidligt hjem, så nåede lige en løbetur og en dukkert inden kæresten og ungerne kom hjem, og så har vi faktisk lige været ude at gå en times tid her efter ungerne var lagt. Er helt ør af småtrætte ben og frisk luft - Ihhh livet er sgu ikke halvt skidt, baby eller ej.. Nu tror jeg, jeg vil prøve at smide en 10-15 kg og fokusere på det nogle måneder i stedet for.. Altså vi fortsætter naturligvis pb og det hele, men tror jeg trænger til et nyt projekt :D

Burde virkelig joine de der månedstråde i helbred igen :genert:
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6643
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18791

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 24. maj 2016, 04:56

Du lyder SÅ klar, Marioneta. :) Krydser fingre for at det lykkes :gogo:
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 24. maj 2016, 05:37

Ballademager skrev:Jaaaaa! Du skal da joine os i månedstrådene igen :banan:


Ja, det skal jeg da prøve at tage tilløb til :D får helt dårlig samvittighed over at høre, at I andre stadig knokler på derinde :genert!
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 24. maj 2016, 05:38

Marioneta skrev:Cysten var væk og jeg er nu i gang med behandling. Jeg valgte de tre forsøg. Jeg har været på apoteket og købe medicin, det blev lige 1200 kr. Så har jeg købt sæd, det blev 4700 kr. I det mindste lidt billigere, fordi det ikke behøver være oprenset som ved IUI. Og så lige de 40.000 kr og sikkert lidt mere medicin løbende. Nu håber jeg at det ender med en baby på et tidspunkt og gerne lidt æg i fryseren til en søskende om tre år.


Hvor er det spændende! Held og lykke og fingre krydsede herfra :)
0
Brugeravatar
Marigold
Indlæg: 431
Tilmeldt: 3. jan 2016, 19:22
Kort karma: 150
Likede indlæg: 396

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Marigold » 24. maj 2016, 17:49

Har nu haft mens/pletblødt i 9 dage. Nu må det faktisk godt stoppe! Tror desværre ikke kroppen et rettet ind denne cyklus så næppe nogen mulighed for at blive gravid. Men bevarer en smule håb endnu for at blødningen snart stopper helt.
0
godtnavn
Indlæg: 11091
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1088
Likede indlæg: 12836

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 24. maj 2016, 18:02

Jeg er så træt af min krop, jeg venter pt på ægløsning, men min krop opfører sig som var den gravid :rulle: og har gjort det i flere uger, faktisk siden cirka en uge inden sidst jeg havde mens. Det er så trættende når jeg nu ikke er gravid.

Tilgengæld har kæresten og jeg det intet mindre end overdrevet fantastisk for tiden, sådan en af de perioder hvor jeg får sommerfugle i maven hver gang jeg ser ham :lun:
4
S_imse
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. jan 2016, 21:24
Kort karma: 42
Likede indlæg: 93

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf S_imse » 24. maj 2016, 18:22

godtnavn skrev:Jeg er så træt af min krop, jeg venter pt på ægløsning, men min krop opfører sig som var den gravid :rulle: og har gjort det i flere uger, faktisk siden cirka en uge inden sidst jeg havde mens. Det er så trættende når jeg nu ikke er gravid.

Tilgengæld har kæresten og jeg det intet mindre end overdrevet fantastisk for tiden, sådan en af de perioder hvor jeg får sommerfugle i maven hver gang jeg ser ham :lun:


Øv med kroppen, nu må den da snart makke ret. Men godt at høre i har det fantastisk.

Her er det en uge siden jeg havde positiv ÆL test, så regner med mens kommer på lørdag cirka, og så kan jeg få bestilt tid til hsg undersøgelsen. Men altså det kunne også være rart hvis mens ikke kommer - men jeg tvivler :stoned:
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 24. maj 2016, 18:23

Ballademager skrev:
MyGirl skrev:
Ballademager skrev:Jaaaaa! Du skal da joine os i månedstrådene igen :banan:


Ja, det skal jeg da prøve at tage tilløb til :D får helt dårlig samvittighed over at høre, at I andre stadig knokler på derinde :genert!


Ej, det er der da ingen grund til at have det skidt med. Der er da ingen andre end dig, der skal sætte standarden for din træning.

I mit fitnesscenter (som vist også er dit) siger de tit "din træning, dit niveau". Det betyder, at man skal gøre det, som fungerer bedst for en :kys:


Du har det helt ret! Men det har godt nok været et ladt forår :D er dog begyndt at komme efter det ;)
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 24. maj 2016, 18:24

Marigold skrev:Har nu haft mens/pletblødt i 9 dage. Nu må det faktisk godt stoppe! Tror desværre ikke kroppen et rettet ind denne cyklus så næppe nogen mulighed for at blive gravid. Men bevarer en smule håb endnu for at blødningen snart stopper helt.


Ihhh, hvor træls! Håber det stopper lige om lidt og bliver efterfulgt af en helt standard cyklus.
0
godtnavn
Indlæg: 11091
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1088
Likede indlæg: 12836

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 24. maj 2016, 18:26

S_imse skrev:
Øv med kroppen, nu må den da snart makke ret. Men godt at høre i har det fantastisk.

Her er det en uge siden jeg havde positiv ÆL test, så regner med mens kommer på lørdag cirka, og så kan jeg få bestilt tid til hsg undersøgelsen. Men altså det kunne også være rart hvis mens ikke kommer - men jeg tvivler :stoned:


Jeg krydser fingre for at mens ikke kommer! Det må da snart lykkes for dig!
0

Tilbage til "Graviditet"