Vi der venter på storken!

Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4426
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 664
Likede indlæg: 7303

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Neenah » 27. dec 2017, 13:06

Også negativ test her på CD30. Stadig ingen mens dog, men jeg er sikker på den er på vej.
0
Klummerlig
Indlæg: 291
Tilmeldt: 2. apr 2017, 16:19
Kort karma: 97
Likede indlæg: 581

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Klummerlig » 27. dec 2017, 17:20

Jeg har godt nok ramt list et hul. Er stadig meget berørt af at vi mistede også selvom det var så tidligt i forløbet. Og så hele oplevelsen med abort var temmelig "langtrukken" fordi den medicinske ikke virkede og jeg blødte meget kraftigt efter den kirurgiske (8g havde nærmest efterveer).

Jeg vil så gerne være gravid igen hurtigt og samtidig er jet vildt ked af det vi er gået glip af. Vi havde lige nået og turdet at tro på sommerbaby og planlagt sommerferie mm ud fra det. Nu bliver det allertidligste i oktober hvis vi er heldige. Og jeg har ikke rigtigt nogen venner at tale om det med så det er meget vi går med selv.
2
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9658
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29243

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Sangius » 27. dec 2017, 17:45

Klummerlig skrev:Jeg har godt nok ramt list et hul. Er stadig meget berørt af at vi mistede også selvom det var så tidligt i forløbet. Og så hele oplevelsen med abort var temmelig "langtrukken" fordi den medicinske ikke virkede og jeg blødte meget kraftigt efter den kirurgiske (8g havde nærmest efterveer).

Jeg vil så gerne være gravid igen hurtigt og samtidig er jet vildt ked af det vi er gået glip af. Vi havde lige nået og turdet at tro på sommerbaby og planlagt sommerferie mm ud fra det. Nu bliver det allertidligste i oktober hvis vi er heldige. Og jeg har ikke rigtigt nogen venner at tale om det med så det er meget vi går med selv.


Det er bare så hårdt at miste. Har selv mistet to gange, begge tidligt (uge 8 og 6), men man når altså bare virkelig at drømme mange drømme og tænke mange tanker.
For mig var det kun tiden der hjalp. Som månederne og nu årene er gået, så er det ikke noget jeg tænker så meget på mere. Men den første gang jeg aborterede står nok stadig som en af de værste oplevelser jeg har haft.
Kæmpe kram herfra ♡
1
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Klummerlig
Indlæg: 291
Tilmeldt: 2. apr 2017, 16:19
Kort karma: 97
Likede indlæg: 581

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Klummerlig » 27. dec 2017, 21:27

Jeg har også mistet før og det har min kæreste også. Jeg er ikke så ked af det som første gang det skete men jeg synes stadig det er svært. Mest fordi jeg føler mig snydt lidt men ikke har nogen at skyde "skylden" på. Det sker Io bare og det ved jeg godt. Men derfor er det stadig svært at acceptere
1
Brugeravatar
MissHindenburg
Indlæg: 1470
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:33
Kort karma: 157
Likede indlæg: 1865

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MissHindenburg » 28. dec 2017, 21:30

Åh hurra - har fået menstruation her til aften! :( :rulle:
Der var altså ikke bid i dette forsøg med inseminering.
Øv! Jeg er ret skuffet kan jeg mærke, kæresten hænger også med mulen.
Nu skal vi bare hygge os til nytårsaften og så må vi starte forfra hos gynækologen i det nye år.
0
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8913
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1045
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18042

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Mi55y » 29. dec 2017, 07:11

Øv MissH, håber I får et godt nytår trods alt!

Her er jeg igen begyndt at pletbløde 5-6 dage før mens, som efter planen skulle ramme søndag. Tror nu den kommer i dag eller i morgen. Så heller ingen held i sprøjten denne gang!
1
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4426
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 664
Likede indlæg: 7303

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Neenah » 29. dec 2017, 07:40

Neenah skrev:Også negativ test her på CD30. Stadig ingen mens dog, men jeg er sikker på den er på vej.



... Og så alligevel. Jeg tror måske jeg har testet positiv :blush:
8
Brugeravatar
MissHindenburg
Indlæg: 1470
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:33
Kort karma: 157
Likede indlæg: 1865

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MissHindenburg » 29. dec 2017, 08:28

Denlilleglademy skrev:Jeg er på dag 31 og har kun symptomer på at mens er på vej. Men fangede jo heller aldrig æl på tests. Tilgengæld har jeg aldrig har så lange en periode på 31 dage. Max 28.

Min mand er netop nu på klinikken og aflevere en omgang som skal på frys. Så er det klar til når vi tager næste omgang. Han rejser nemlig i 6 måneder her om lidt og så er det bare nemmest på den måde. Det er vores sidste forsøg. Håber alt hvad jeg kan.

Vores søn har dog til alle tider sagt st han på ingen måde gider have en lillebror-søster. Overhovedet. Aldrig har han givet udtryk for det. Heller ikke nu hvor hans 3 bedste venner Alle har fået. Han vil slet ikke høre tale om det. Vi skal bare være os 3 og babyer roder og larmer. Har et barn der går meget op i at ryde op og holde orden :stoned:


Haha sød knægt I har dér My! :lol: Jeg håber at hans ordenssans holder ved igennem teenageårene :D
Og så krydser jeg ellers fingre for jer!!


Mi55y skrev:Øv MissH, håber I får et godt nytår trods alt!

Her er jeg igen begyndt at pletbløde 5-6 dage før mens, som efter planen skulle ramme søndag. Tror nu den kommer i dag eller i morgen. Så heller ingen held i sprøjten denne gang!


Tak og i lige måde! :kys:
0
Brugeravatar
MissHindenburg
Indlæg: 1470
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:33
Kort karma: 157
Likede indlæg: 1865

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MissHindenburg » 29. dec 2017, 08:30

Wuhuuu min første multi quote! :banan:

Man skal huske de små sejre her i livet :ninja: :lol:
9
Brugeravatar
Lumin
Indlæg: 169
Tilmeldt: 5. okt 2015, 14:26
Kort karma: 13
Likede indlæg: 180

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Lumin » 29. dec 2017, 11:59

:D Tillykke med den positive test Neenah!

Her er jeg 3+0 hvis den er der, og har overvejet at teste d. 31 bare fordi det kunne være rart at vide om jeg skal have lift bobler. Jeg skal i aftenvagt så det bliver nok ikke det store ligemeget hvad når jeg først rammer festen klokken 23.30.
I går sagde manden dog at det synes han jeg skulle lade være med, for hvis den var positiv var han ikke sikker på han kunne holde mund når han fik lidt indenbords fordi han ville være så glad :dåne:
0
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4426
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 664
Likede indlæg: 7303

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Neenah » 29. dec 2017, 12:07

Lumin skrev::D Tillykke med den positive test Neenah!

Her er jeg 3+0 hvis den er der, og har overvejet at teste d. 31 bare fordi det kunne være rart at vide om jeg skal have lift bobler. Jeg skal i aftenvagt så det bliver nok ikke det store ligemeget hvad når jeg først rammer festen klokken 23.30.
I går sagde manden dog at det synes han jeg skulle lade være med, for hvis den var positiv var han ikke sikker på han kunne holde mund når han fik lidt indenbords fordi han ville være så glad :dåne:


Tak :kys:

Jeg testede også i forgårs, hvor jeg var 3+5, men der var der ingen streg - så det er ikke sikkert du ville få meget ud af en test i overmorgen :kys:

Jeg tror vi ender med at sige det til dem vi skal holde nytår med. De ved godt vi prøver, og selvom jeg sjældent drikker alkohol, så ville de nok lugte lunten alligevel. Og jeg er den dårligste i verden til at lyve :blush:
0
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3977
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5196

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf girl_beat » 29. dec 2017, 12:07

Lumin skrev::D Tillykke med den positive test Neenah!

Her er jeg 3+0 hvis den er der, og har overvejet at teste d. 31 bare fordi det kunne være rart at vide om jeg skal have lift bobler. Jeg skal i aftenvagt så det bliver nok ikke det store ligemeget hvad når jeg først rammer festen klokken 23.30.
I går sagde manden dog at det synes han jeg skulle lade være med, for hvis den var positiv var han ikke sikker på han kunne holde mund når han fik lidt indenbords fordi han ville være så glad :dåne:

Hvor sødt :love2:

Tror jeg tester for en sikkerheds skyld lørdag ift. alkoholindtag til nytår. Skal fejre nytår hos en kollega, så uanset kan jeg ikke hinte eller fortælle noget, hvis hun skulle komme til at afsløre noget overfor min chef.
1
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Lumin
Indlæg: 169
Tilmeldt: 5. okt 2015, 14:26
Kort karma: 13
Likede indlæg: 180

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Lumin » 29. dec 2017, 12:19

Neenah skrev:
Lumin skrev::D Tillykke med den positive test Neenah!

Her er jeg 3+0 hvis den er der, og har overvejet at teste d. 31 bare fordi det kunne være rart at vide om jeg skal have lift bobler. Jeg skal i aftenvagt så det bliver nok ikke det store ligemeget hvad når jeg først rammer festen klokken 23.30.
I går sagde manden dog at det synes han jeg skulle lade være med, for hvis den var positiv var han ikke sikker på han kunne holde mund når han fik lidt indenbords fordi han ville være så glad :dåne:


Tak :kys:

Jeg testede også i forgårs, hvor jeg var 3+5, men der var der ingen streg - så det er ikke sikkert du ville få meget ud af en test i overmorgen :kys:

Jeg tror vi ender med at sige det til dem vi skal holde nytår med. De ved godt vi prøver, og selvom jeg sjældent drikker alkohol, så ville de nok lugte lunten alligevel. Og jeg er den dårligste i verden til at lyve :blush:


Er med på det kan være for tidligt til at få to streger, men altså så har jeg også ligesom en undskyldning for at teste for tid ikke :fløjt:
Har dog plet blødt flere dage før forventet mens de sidste på cyklusser så det kan være det snart starter igen
0
Klummerlig
Indlæg: 291
Tilmeldt: 2. apr 2017, 16:19
Kort karma: 97
Likede indlæg: 581

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Klummerlig » 1. jan 2018, 16:43

Håber I alle er kommet godt ind i det nye år.:)

På onsdag er det tre uger siden udskrabningen og jeg tror måske jeg havde ægløsning i slutningen af sidste uge. Ifølge Google er det muligt at kroppen finder sig selv så hurtigt efter en abort men jeg synes det virker mærkeligt. Men det finder vi jo så ud af om 10 dage Ca hvis jeg får mens.
0
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8913
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1045
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18042

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Mi55y » 2. jan 2018, 07:14

Godt nytår! Må dette år bringe massevis af graviditeter i tråden!

Jeg fik mens i morges - 2 dage over tid og efter 7 dage med minimal pletblødning. Jeg har varskoet kæresten om, hvornår han kan regne med ÆL, hvilket ifølge Clue skulle falde på en lørdag. Jeg regner med at bruge ÆL-teste fra CD 11 stykker - sidst begyndte der først rigtig at komme farve i på CD 13.
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:

Tilbage til "Graviditet"